Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Restaurant

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 010 282 71 07

O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar doet mee!

Vanaf €20,- uit eten bij de beste restaurants bij in de buurt. Het culinaire feest begint op 26 september en duurt maar liefst 10 dagen! Heerlijk toch?

Bekijk de deelnemers

uam

De pizza's vielen helaas tegen. De bodem te slap en de korst taai. Wel goede ingrediënten als beleg. De pizza's waren een tijd terug een stuk lekkerder. De huiswijn, zowel wit als rood, is naar mijn mening veel te duur voor wat je krijgt... De bediening is prima. Al met al een tegenvallend bezoek en naar mijn mening niet meer een pizzeria die boven andere uitsteek.

Gegeten op 11 september 2014

bas2011

Buiten is het Rotterdam maar binnen is het heerlijk Italië. Zo wil je toch iedere dag lekker lunchen. Mooi hoofdgerecht gegeten van heerlijke zwaardvis met gamba's in een fantastische sambucca en limoen. De bijlagen waren goed van bite. Zou bijna vergeten te vermelden de lekkere gazpacho met gamba in tempura.

Gegeten op 29 augustus 2014

C86

Eten: eten hier is altijd goed, het is niet voor niets dat het hier altijd druk is en dat ook de Italianen dit restaurant weten te vinden. Zowel het pizza-gedeelte als het à la carte deel van het restaurant zijn prima.
Service: deze keer was de service wat minder. We hebben een deel van de bestelde drankjes niet eens gekregen, ook al werden deze wel op de rekening vermeld.
Decor: leuk ingericht, vooral het toiletgedeelte is bijzonder.

Al met al een leuk en goed Italiaans restaurant, waar ik graag heen ga als ik in Rotterdam ben.

Gegeten op 20 juli 2014

TT1973

Via online reservering

Wij komen al jaren bij O’Pazzo en dan altijd voor het a la carte restaurant, dit omdat wij zeer gecharmeerd zijn van het voor afgestelde 3-gangen menu! Het komt zelden voor dat er gerechten zijn die we daarvan niet lekker vinden.

Vrijdag kwamen wij vol goede zin weer naar het restaurant (had al enige tijd geleden gereserveerd ivm de afstand…wonen tegenwoordig in Arnhem)…en wat bleek…het a la carte restaurant was helaas…helaas niet beschikbaar…vakantie :-(

De gastvrouw daarentegen kwam ons tegemoet met een heerlijk alternatief en zo konden we gelukkig toch nog een klein beetje genieten…jammer genoeg niet de altijd lekkere olijven, brood etc…en ook geen amuse…, maar we komen zeker weer een keer terug als we in de buurt van Rotterdam zijn.

Gegeten op 22 augustus 2014

alexander5

Zondag avond, Pizza avond. O'Pazzo is een hele mooie zaak. Goed ingericht en een leuke sfeer. De bediening is redelijk maar iets beter hun best doen zou de zaak goed doen. Op de vraag van welke druif de huiswijn was konden ze geen antwoord geven. Later kwamen ze dit alsnog vertellen.

De pizza kaart is echt enorm. Zoveel keus en goede combinaties. De pizza was zeer goed. Ik ben een echte pizza liefhebber en ik heb heerlijk gegeten. Prijs kwaliteit verhouding is al met al zeer goed.

Gegeten op 17 augustus 2014

mariskaz

meerdere keren bij Opazzo gegeten. Pizza was prima maar bediening is niet echt vriendelijk. Mijn dochter van drie is al twee maal aangesproken op gedrag wat gewoon bij een driejarige peuter hoort. De bediening is snel en niet echt geeinteresseerd. Ik voel me hier geen gast. ze hebben een houding waarbij je het gevoel krijgt dat wij blij moeten zijn hier te mogen eten.
Wij gaan op zoek naar een andere pizzeria

Gegeten op 10 augustus 2014

jeannette8

Helaas geen fractie meer over van wat deze zaak in het verleden was! Vooral de bediening in het Pizzeria gedeelte laat te wensen over. Ongeïnteresseerd, onkundig (geen verstand van wijn etc) en traag. Iets anders kan ik er niet van maken. Pizza was ok, maar ook niet bijzonder. Voorlopig even geen O'pazzo meer voor ons.

Gegeten op 19 juni 2014

wimedith

Voor de tweede keer hier gegeten. Vroeger (jaren 90) en nu onlangs in juli.
We hadden vroeg gereserveerd gelukkig, vlotte bediening, maar al snel werd het druk.
Een tip: comfortabel stoeltjes of kussentjes.
Veel succes.

Gegeten op 26 juli 2014

M010

Wij begrijpen echt niet waar al die positieve recensies vandaan komen. Wij hadden een tafel precies in het midden van de zaal. We waren met vier personen en we hebben geen fatsoenlijk gesprek met elkaar kunnen voeren vanwege het oorverdovende lawaai in het restaurant.
Toen het duidelijk was dat we met de IENS/AH actie kwamen eten, werd er een plastic menukaart voor ons neergegooid op tafel, zonder enige uitleg. Er was enorm veel personeel die het heel druk had, maar waarmee was ons niet duidelijk, want we zijn een half uur bezig geweest om de aandacht te trekken. Toen dat niet lukte heeft uiteindelijk de ober die de wijn deed ons geholpen.
De inktvisringen waren heerlijk, maar de pizza's waren echt om te huilen. De bodem was slap en taai en het beleg was echt ontzettend magertjes. Misschien aangepast aan de IENS actie?
Het totaalbedrag was ruim 100 euro voor 4 personen. Dat zou normaal dus bijna 200 euro zijn. Echt te belachelijk voor woorden voor een doorsnee pizzeria. Zeker niet voor herhaling vatbaar dus.

Gegeten op 25 juli 2014

Schatjes

Bij prima weer lekker op het terras voor het restaurant gegeten. Eerst een plateau met wat vleessoorten en daarna een overheerlijke pizza. De bediening is kundig en attent.

Gegeten op 25 juli 2014

Schrijf zelf een recensie over O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.