a TripAdvisor company

foto's van O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar in Rotterdam - 1 foto's van O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar in Rotterdam - 2 foto's van O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar in Rotterdam - 3 foto's van O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar in Rotterdam - 4 foto's van O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar in Rotterdam - 5 foto's van O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar in Rotterdam - 6 foto's van O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar in Rotterdam - 7 foto's van O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar in Rotterdam - 8 foto's van O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar in Rotterdam - 9 foto's van O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar in Rotterdam - 10 foto's van O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar in Rotterdam - 11 foto's van O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar in Rotterdam - 12

1. Restaurant

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 010 282 71 07

Uitgebreid tafelen zoals in Italie

**Tot en met 17 augustus alleen dello chef menu verkrijgbaar**

Alsof je een restaurant in Napels binnenstapt. De Italiaanse smaken en sfeer worden tot in de puntjes in ere gehouden, waarbij wijn en spijs op prachtige wijze samenkomen. Neem de tijd en geniet van al dat lekkers en de hartelijke bediening. Een lunch of diner bij O'Pazzo laat je met een rijk gevoel achter.

lennart27

Afgelopen week heerlijk gegeten bij O'Pazzo. Ik ben eigenlijk niet zo van de pizza's, maar toch gekozen voor een pizza. Deze was werkelijk fantastisch. Complimenten voor de kok. En ook voor het personeel, uiterst vriendelijk en behulpzaam!

Gegeten op 23 juni 2016

Peter-Wilma

We zijn al jaren vaste bezoekers van O Pazzo en gaan altijd weer met een fijn en tevreden gevoel naar huis. De unieke inrichting (gaat nooit vervelen, vergeet vooral niet de wc te bezoeken) , de overheerlijke pizza's (altijd vers en kundig gebakken) en de tomeloze inzet van het personeel zorgen ervoor dat wij altijd een onvergetelijke tijd hebben. Raden dit restaurant aan iedereen aan !

Gegeten op 22 juni 2016

Youp60

De pizza is altijd sensationeel; alles vers en heerlijk!
De bediening doet altijd erg best en blijft uiterst professioneel.
Ik vind de inrichting helemaal het einde ter afronding van een geslaagde avond uit;
een aanbeveling voor jong en oud!

Gegeten op 17 juni 2016

Mjuten

Vanavond heerlijk gegeten bij Opazzo. Leuke bediening met lekkere koffie na.
Pizza met wagyu beef is om je vingers bij af te likken!

Gegeten op 28 juni 2016

Proever1021

Wij komen al jaren in dit restaurant. We kennen veel restaurants, in Rotterdam en elders.
ook de Italiaanse keuken goed.
Wij blijven zeer positief over dit restaurant. Het decor is weergaloos. Het eten is uitstekend en de bediening is zeer adequaat en vriendelijk en is gedurende de laatste paar jaren zelfs beter geworden. Van harte aanbevolen!!!

Gegeten op 2 juni 2016

emilie15

Mijn man die helemaal niet ven pizza houd , is weg van de pizza bij O`Pazzo, altijd zijn de mensen aardig , niets is te veel. Als er iets nieuws is laten ze ons altijd even proeven. We hebben hier onze verjaardag gevierd, en onze vrienden waren weg van het eten , en de bediening. Er zal heus wel eens iemand een bui hebben , maar wij hebben het in 4 jaar nog nooit meegemaakt.

Gegeten op 1 juni 2016

VankaGlobal

Hoewel het een drukke Rotterdamse marktdag was kon de bediening het aardig bolwerken.
Voldoende ijs in de ijsemmer voor de rose, het borreltje echter kwam pas na de pils.
Pizza's waren super, echt houtoven. Goed krokant.
Gezellig uitzicht vanaf het terras op het winkelend publiek.
Prima lunch middag je.

Gegeten op 28 juni 2016

caroline179

Didi was ons gastvrouw en zij heeft er voor gezorgd dat wij een geweldige avond bij Opazzo hebben gehad. Leo en Caroline

Gegeten op 24 juni 2016

Zijmar

Wij zijn vaste klant bij o'pazzo, niet vanwege de bediening maar vanwege de lekkere pizza. Ik eet altijd de pizza zalm en mijn man de pizza pollo.
Helaas moesten we vandaag concluderen dat de pizza erg anders was dan normaal. Er zaten maar drie kleine plakjes zalm op en de kwaliteit was ook slecht. Normaal is de hele pizza belegd met zalm van een heel goede kwaliteit. Bij de pollo moesten we zoeken naar de kip wat normaal ook niet zo is. Helaas waren de pizza's ook vrij koud.
Voor ons is nu het moment aangebroken om toch op zoek te gaan naar een ander restaurant.

Gegeten op 22 juni 2016

Restaurant - 1 maand geleden

Geachte gast,
Het verbaasde ons te horen dat u niet tevreden was over de topping van uw pizza. Onze pizza's worden elk seizoen vernieuwd. Pizza Salmone is sinds het nieuwe zomermenu gewijzigd. In het wintermenu was deze voornamelijk belegd met zalm, in het zomermenu zijn hier buffelmozzarella, gegrilde courgette, dille en citroenolie aan toegevoegd. Alle pizza's worden a la minuut vers gemaakt en als u niet tevreden bent met de hoeveelheid ingrediënten of temperatuur is dit altijd aan te passen of te verbeteren op het moment dat u dit direct laat weten.

boijen

Kom bijna maandelijks bij deze tent. Bediening is altijd matig, vertel ik tegenwoordig al van te voren aan vrienden die ik meeneem....
Kom hier alleen maar omdat de pizzas goed zijn en de entourage. Afgelopen maandag sloeg echter alles; buiten het normale lange wachten op je drankje (zaak was nog niet halfvol) werden wij geholpen door een engels sprekend heerschap. De complete desinteresse die hij tentoonstelde; neergooien van bestek, diep zuchten omdat wij niet direct een keuze hadden gemaakt (wilden eerst even rustig binnenkomen en wat drinken) en bij de betaling weer achteloos het bordje met de rekening stuiterend op tafel, sloeg werkelijk alles.
Ben nooit zo'n schrijver en iedereen kan zijn dag wel eens niet hebben maar ik ben bang dat deze tent ten onder zal gaan door het compleet ongeinteresseerde personeel (vast niet allemaal..) dat hier rondloopt. Ik lees dit ook terug in andere reviews.

Eten is meestal goed, zeker voor de prijs die men vraagt, bediening is gewoon ruk; aan u de keuze!

Gegeten op 30 mei 2016

Restaurant - 3 weken geleden

Geachte gast,
We stellen uw feedback zeker op prijs. Zoals u kunt begrijpen zijn we een groot restaurant in het centrum van de stad en werken met 42 medewerkers. Hoewel we meestal gezegend zijn met medewerkers die met heel hun hart werken, zijn we helaas soms ook minder gelukkig met een part-timer die blijkt tegen te vallen. Door de hectiek en de hoge werkdruk leidde dat bij deze medewerker helaas tot een onvriendelijke en ongeïnteresseerde houding.
Wij hebben gesproken met de medewerker die u die avond bediend heeft en hem een officiële waarschuwing gegeven.
Wij hopen dat u onze excuses wilt accepteren, en willen u graag uitnodigen om uw ervaring te vernieuwen met hulp van onze oprechte en vriendelijke medewerkers en heerlijk eten.
Wij nodigen u dan ook uit voor een 3 gangen menu van het huis in de Pizzeria.

Proever in spe - 3 weken geleden

Hartelijk dank voor uw snelle reactie met mooie tegemoetkoming. Ik ben inmiddels al weer 2 maal bij u wezen eten en of het toeval is of niet; beide keren tot volle tevredenheid!
Verder zal ik van uw aanbieding geen gebruik maken omdat ik uw reactie belangrijker vind dan een gratis menu.

Schrijf zelf een recensie over O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.