Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar in Rotterdam - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 010 282 71 07

Uitgebreid tafelen zoals in Italië

Alsof je een restaurant in Napels binnenstapt. De Italiaanse smaken en sfeer worden tot in de puntjes in ere gehouden, waarbij wijn en spijs op prachtige wijze samenkomen. Neem de tijd en geniet van al dat lekkers en de hartelijke bediening. Een diner bij O'Pazzo laat je met een rijk gevoel achter.

Roel010

Nu een paar keer bij O'pazzo gegeten en het blijft lekker. Pizza's worden in een traditionele houtoven (zeker even gaan kijken) vers bereid. Lekkere dunne bodems met goede ingrediënten.
De bediening is prima maar soms wat gehaast.
Het decor is iets wat je echt moet zien (echt Italiaans maar absoluut geen doorsnee) en de toiletten zijn ook een leuke verrassing. Het is iets wat aan de gehorige kant in het restaurant maar dit heeft ook wel wat.
Zelf nooit in het restaurant gedeelte gegeten, maar gezien de ervaring in de pizzeria zal dit ook zeker goed zijn.

Gegeten op 6 september 2014

Dan2010

Op een drukke vrijdag hier gegeten. De pizza van mijn vriend was heerlijk maar mijn broccolisoep was smakeloos. Nadat ik dit tegen de serveerster vertelde gaf zij aan dat ze dit zou bespreken met haar manager. Resultaat: de broccolisoep hoefden we niet te betalen en we kregen een thee en een koffie gratis aangeboden. Hier komen we zeker weer terug.

Gegeten op 17 oktober 2014

larsc

Via online reservering

Op een vrijdagavond last minute gereserveerd via iens.nl. Bij aankomst bleek dat die reservering niet was doorgekomen en dat de tent helemaal vol zat. Maar gelukkig werd er een extra tafeltje gedekt voor ons tweeën. Gezellig restaurant, zo met de pizzaoven in het midden. Aftrap met een port en een mooie fles wijn. Ruime keuze op het menu. We kozen de antipasti vooraf. Die waren voortreffelijk. Gevarieerd, leuk opgemaakt. En om eerlijk te zijn, hadden we het daarbij kunnen laten. Want hoewel de Ossobuco en de Volo d’Autunno del Piccione (houtduiffilet) beide lekker waren, was het in combinatie met de antpasti gewoonweg te veel. Die hebben we maar voor de helft opgegeten en hadden we dus eigenlijk moeten afbestellen. (Daarmee was de rekening ook wat minder hoog geweest.) Bediening vriendelijk en correct, een aanrader voor een gezellige italiaanse avond in Rotterdam.

Gegeten op 10 oktober 2014

renata3

Via online reservering

Wij hebben heerlijk gegeten, zoals altijd!
Om iets specifieks te benoemen is niet nodig, alles is er uitstekend!
De bediening is goed en de ambiance gemoedelijk.
Echt een aanrader voor de lekkere eter die op z'n gemak lekker en ontspannen wil eten!

Gegeten op 5 oktober 2014

IFeijt

Via online reservering

Het was tijdens de IENS dinerdagen. ik weet niet of het altijd zo druk is, maar het was nu in ieder geval tot de nok toe vol. In eerste instantie was de service nog goed, maar naarmate de avond vorderde en het drukker werd, werd de service ook minder. Het voorgerecht was een bressola salde, erg lekker. hoofdgerecht was kabeljauw met kool en asperges. Was ook erg lekker maar ik vond het wat fantasieloos. het nagerecht bestond uit een perentaart met ijs, welke ook weer prima is. Wat ons achteraf erg verbaasde was dat ik een droge witte wijn (huiswijn) heb gevraagd en vervolgens wel 5.25 per glas mocht neerleggen. dat vinden wij vrij veel voor een huiswijn.
verder was de avond geslaagd en zou ik er wel weer opnieuw naartoe gaan.

Gegeten op 4 oktober 2014

mirjam43

Via online reservering

Afgelopen zaterdag met tijdens de "iensdinnerdagen" gegeten bij Opazzo.
Bediening was prima. ( Complimenten voor de gastvrouw die deze avond haar eerste avond had! ) Eten was erg lekker. Wij snapten alleen de combi zuurkool-vis-gnocchi met pittige tomatensaus niet.
Verder vonden wij het leuk dat het restaurant opgedeeld is in twee aparte zaken. Helaas was het daardoor erg lawaaierig in het restaurantgedeelte. Wij beschouden dit even als "echt italiaans" maar kiezen voor een echt romantisch avondje uit liever voor een wat stillere plek.

Gegeten op 4 oktober 2014

john_

italiaans restaurant met een aparte pizza-afdeling. zowel restaurant als pizza-afdeling erg goed. Mooie sfeervolle inrichting. Restaurant prijsklasse iets boven gemiddelde, maar eten is dan ook erg goed.

Gegeten op 3 september 2014

85Danielle85

Sinds een tijdje weer eens pizza bij Opazzo gegeten. Ze blijven heerlijk en het is altijd weer een feest om de signature Pizza te mogen eten. De bediening is de laatste jaren astronomisch verbeterd (ze moesten ook van ver komen hoor). De jongen die ons hielp op het terras was attent, grappig en snel.

Het decor is gewoon prachtig. Het is dus weer een aanrader om hierheen te gaan.

Gegeten op 19 september 2014

uam

De pizza's vielen helaas tegen. De bodem te slap en de korst taai. Wel goede ingrediënten als beleg. De pizza's waren een tijd terug een stuk lekkerder. De huiswijn, zowel wit als rood, is naar mijn mening veel te duur voor wat je krijgt... De bediening is prima. Al met al een tegenvallend bezoek en naar mijn mening niet meer een pizzeria die boven andere uitsteek.

Gegeten op 11 september 2014

bas2011

Buiten is het Rotterdam maar binnen is het heerlijk Italië. Zo wil je toch iedere dag lekker lunchen. Mooi hoofdgerecht gegeten van heerlijke zwaardvis met gamba's in een fantastische sambucca en limoen. De bijlagen waren goed van bite. Zou bijna vergeten te vermelden de lekkere gazpacho met gamba in tempura.

Gegeten op 29 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.