a TripAdvisor company

foto's van O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar in Rotterdam - 1 foto's van O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar in Rotterdam - 2 foto's van O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar in Rotterdam - 3 foto's van O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar in Rotterdam - 4 foto's van O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar in Rotterdam - 5 foto's van O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar in Rotterdam - 6 foto's van O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar in Rotterdam - 7 foto's van O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar in Rotterdam - 8 foto's van O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar in Rotterdam - 9 foto's van O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar in Rotterdam - 10 foto's van O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar in Rotterdam - 11 foto's van O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar in Rotterdam - 12

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 010 282 71 07

Uitgebreid tafelen zoals in Italie

Alsof je een restaurant in Napels binnenstapt. De Italiaanse smaken en sfeer worden tot in de puntjes in ere gehouden, waarbij wijn en spijs op prachtige wijze samenkomen. Neem de tijd en geniet van al dat lekkers en de hartelijke bediening. Een lunch of diner bij O'Pazzo laat je met een rijk gevoel achter.

Coquerell

Met vrouw en zoon in deze mooie en ontspannen ambiance weer eens gegeten.
We hebben ieder een eigen pizza gekozen. Alle drie flauw van smaak en zonder verassende variatie. Natuurlijk kies je dat van de kaart, maar verwacht je dat die ingrediënten, vers, mooi bereid en oogstrelend zijn. Helaas. Met 2 appelsap en 4 glazen pinot grigio kwam de rekening op 65euro.... Dat mag best als het heerlijk eten is, maar dat was echt niet het geval. Jammer.

Gegeten op 16 mei 2015

Restaurant - 3 dagen geleden

Wij vinden het jammer dat u dit niet direct in het restaurant heeft gemeld, dan hadden het gelijk voor u kunnen oplossen. Dat de pizza's niet naar uw smaak waren kan in ieder geval niet gelegen hebben aan de versheid van de ingrediënten. Wij bereiden onze pizza's dagelijks met verse kwaliteitsproducten. Met steun van onze gasten kunnen we fouten verbeteren, we verwelkomen u graag nogmaals bij O'Pazzo en weten zeker dat we een positief verschil kunnen maken voor uw volgende recensie.

GenietVanHetEten

Oh, wat hebben ze hier toch lekkere pizza's. We komen hier al zo vaak, en ja de pizza's blijven goed van smaak.
We kozen de Pizza Pollo e Pancetta (met kip, spekjes en peper), de Pizza Salsiccia, Asparagi e Provolone (met asperges en Italiaanse saucijzen) en de Pizza Grigliata di Verdure (met aubergine en kaas). Al en al lekker.
De bediening is nogal bot soms. Maar het hangt ervan af wie je op dat moment helpt.
Toch komen we terug voor de lekkere pizza's.

Gegeten op 14 mei 2015

markstuurman

We hebben gegeten in het pizzeria gedeelte. Ik ben hier al vaak geweest en als mensen me vragen naar een goede pizzeria in Rotterdam, noem ik altijd O'Pazzo. Het interieur is erg mooi en gezellig. Tot aan de toiletten aan toe is alles mooi afgewerkt en over nagedacht. De pizza's zijn erg goed, absoluut beter dan gemiddelde pizzeria, maar niet duurder. Het restaurant gedeelte is volgens mij wat prijziger, daar heb ik nog nooit gegeten, maar de pizzeria is absoluut zijn geld dubbel dwars waard.

Gegeten op 7 november 2014

rob214

Via online reservering

Wat een prachtig restaurant is dit ook. Fantastisch interieur. Bomvol maar toch voelt het heel intiem. Heel knap dit concept.

Gegeten op 25 april 2015

jeroen37

Via online reservering

Als je echt goed Italiaans wilt eten in Rotterdam (of eigenlijk een fusion van 80% Italiaans, 10% Frans en 10% Aziatisch) dan is dit "the place to be". We hadden online gereserveerd om 19:30 maar door een foutje hadden zij 18:30 staan en was onze tafel vergeven. Het werd meteen goedgemaakt met een gratis prosecco aan de bar terwijl een tafel voor ons werd gedekt. Zaterdagavond, het bijzonder ingerichte restaurant zat stampvol. Dat merkten we ook in de snelheid waarmee onze gerechten werden geserveerd; we zaten net geen uur voordat we de eerste gang kregen. We kozen overigens voor het vier-gangen verrassingsmenu. Het eten is hier prima, mooie pure smaken van dagverse producten. We begonnen met een kalfstartaar, heerlijk vers vlees en niet te koud zoals vaak wel het geval is. Na enige tijd volgden gebakken coquilles in de schelp, met citroenrisotto. De baarden werden er los bij geserveerd - dit had van mij niet gehoeven. De citroen overheerste, jammer! Hoofdgerecht maakte dit helemaal goed: een medium gebakken black angus steak, gesneden geserveerd met verse spaghetti gemengd met gesmolten gorgonzola. We dronken bij dit alles een heerlijke stevige rode wijn: de Torre d'Orti Morari Valpolicella uit 2012. Een aanrader! Bij de koffie bestelden we een limoncello, die helaas onze tafel nooit bereikt heeft. Al met al prima gegeten en gedronken voor een heel schappelijke prijs. Wij komen zeker terug.

Gegeten op 4 april 2015

Dimy

Heerlijk gegeten bij O'Pazzo! Vaak in Italië geweest maar hier bij O'Pazzo mijn meest lekkere pizza ooit gegeten. We hadden een knus tafeltje aan het raam, lekker in het zonnetje. Bediening niet erg vlot en sprak erg gebrekkig Nederlands; wel vriendelijk. We gingen voor pizza O'Pazzo en de pizza Pollo e Pancetta. Om je vingers bij op te eten! Bij het schrijven van deze recensie loopt het water alweer in m'n mond, op zeker gaan we snel terug!
Verder een zeer sfeervolle, echt Italiaanse ambiance. Top!

Gegeten op 15 februari 2015

LauraMR

Met z'n 6en hier op een vrijdagavond gegeten, ontzettend lekkere pizza's! We hadden alle 6 een andere en stuk voor stuk waren ze heerlijk. Erg druk hier in het weekend, wel gezellige sfeer. Enig minpunt deze avond was de service; rondom de bar liep er één meisje die onze tafel een paar keer vergat. Andere keer dat ik hier ben geweest ging dit wel goed!

Gegeten op 27 februari 2015

RichardN

Afgelopen zaterdag bij dit leuke restaurant gegeten. Het is een populair restaurant en dat zag je want het was aardig druk. We hadden niet gereserveerd maar na eventjes wachten aan de bar kregen we snel een tafel. Ik durf wel te zeggen dat ze hier de lekkerste pizza's in Rotterdam hebben. Zelf had ik de Pizza O'pazzo met parmaham en mascarpone. Echt heel erg lekker. Ik ga snel het restaurant gedeelte uitproberen!

Gegeten op 14 maart 2015

Arnhem73

Met familie pizza gegeten. Het restaurant is in twee gesplitst een pizza gedeelte en een a la carte gedeelte. Het interieur is fantastisch, goede en vriendelijke bediening en de beste pizza die ik tot nu toe gegeten heb. Reserveren is aan te bevelen want anders is het aansluiten in de wachtrij.

Gegeten op 31 januari 2015

Lies83

Voor de eerste keer gegeten bij O'pazzo met een vriendin. We gingen voor een pizza en zaten dus in het pizza gedeelte. Ik vind het concept een beetje apart (gescheiden gedeeltes), maar het is voor de bezoeker niet storend. Sterker nog, ik was blij dat we in het pizza gedeelte zaten want dat is net wat knusser. Qua inrichting is O'pazzo opvallend, allemaal verschillende stijlen naast elkaar, zelfs een bezoekje aan het toilet is een unieke ervaring. Het eten was lekker, maar viel mij een beetje tegen. Dit kwam doordat de pizza echt ontzettend zout was. We hebben dit aan de bediening doorgegeven en die zeiden dat dit aan de parmaham lag. Het toetje was wel genieten, ik had het huisgedraaide ijs en mijn vriendin chocoladetaart met bramen en gorgonzola ijs

Gegeten op 6 maart 2015

Schrijf zelf een recensie over O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.