• foto's van O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar in Rotterdam - 1

O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar

• 8.1 10 90

• 7.4

• 8.2

O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar doet mee!

Reserveer nu!

Uitgebreid tafelen zoals in Italië

Alsof je een restaurant in Napels binnenstapt. De Italiaanse smaken en sfeer worden tot in de puntjes in ere gehouden, waarbij wijn en spijs op prachtige wijze samenkomen. Neem de tijd en geniet van al dat lekkers en de hartelijke bediening. Een diner bij O'Pazzo laat je met een rijk gevoel achter.

GZuid
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben hier met zes personen op een doordeweekse avond gegeten. De zaak was goed gevuld met een hip publiek, waaronder trouwens ook een aantal Italiaanse gezelschappen. De sfeer was heel ongedwongen en deed heel Italiaans aan. De bijzondere houtoven is echt een lust voor het oog en er kwamen echt fantastische pizza's uit. De wijn (Ripasso) erbij was meer dan voortreffelijk en heel betaalbaar ook. Hetzelfde gold trouwens ook voor de pizza's.
De bediening was zeer attent en vriendelijk. Kortom, echt een aanrader!

Gegeten op 12 februari 2014

Naat20
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lekkere pizza's, snelle bediening. Pizza was goed van smaak en rijkelijk belegd. Was wel een beetje lauw, had iets eerder opgediend mogen worden.
Sfeer is goed, mooie schilderijen aan de muur die het geheel een artistieke sfeer geven.

Gegeten op 13 maart 2014

Kim6
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heer-lijk-e pizza! Echt, de beste die ik tot dusver heb gegeten. Genoeg keuze voor vegetariërs, zoals ik. Uiteindelijk voor de pizza met geitenkaas, rode ui, rauwe spinazie en balsamico gegaan. Geen spijt van gehad! Omdat wij tegen de keuken aan zaten kon ik zo zien hoe mijn pizza from scratch werd bereid. Hartstikke vers dus en gebakken in een echte houtoven pizza! Bediening was vriendelijk, niets op aan te merken. Mooie inrichting, goede sfeer, geweldige pizza oven. Ik kom hier zeker een keer terug!

Gegeten op 22 maart 2014

Proever80142
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een paar jaar geleden gegeten bij O'Pazzo en dat was toen uitstekend bevallen. Dit keer bleek de omgeving nog hetzelfde te zijn en die is aangenaam, gezellig en best wat bijzonder. Helaas was het eten niet meer zoals de eerste keer, maar misschien had de kok niet zo'n goede dag.

We namen het 3 gangen menu van de Chef met Capaccio en Entrecôte. Hoewel er wel een poging was gedaan om er iets aparts van te maken ( schilderijtjes? ) - bij de capaccio zaten een soort toefjes van (eier/kaas) salade en de entrecôte lag op een bedje van rode bietjes - was de smaak een beetje vreemd en eigenlijk ook een beetje fout. De entrecote was wel mals, maar er zat helemaal geen smaak aan..... en een additioneel bakje met pasta was sterk gekruid om de de gedateerheid te verhullen..... Het nagerecht zag er wel goed uit en smaakte prima....maar
het blijft onze indruk dat men op basis van reputatie, nu meer tracht te 'cashen' door op het koken en de kwaliteit van de ingrediënten te besparen, dan echt zoals eerder te gaan voor gastronomie.......jammer, want zo goedkoop is het er nou ook weer niet. Ook wat service betreft kan het wel een 'tandje' beter, want toen we niet gingen voor het duurste 4 gangen menu en informeerden naar het 'speciale' restaurantmenu dat in deze week overal wordt aangeboden, bekoelde het enthousiasme van de ober wel wat snel.....

Ik had vrienden uitgenodigd met het argument dat we fijn gingen eten in een sfeervol restaurant, maar ben daar wel wat in teleurgesteld......

Gegeten op 20 maart 2014

Helena84
  • Recensies in de laatste twee jaar

Toppertje! Heerlijke pizza's, internationale bediening (die soms wat vriendelijker mag) en een gaaf uitzicht op de prachtige pizzaoven. Alles voor een leuke prijs. Wij komen hier graag en zeker zo'n 4 keer per jaar.

Gegeten op 3 maart 2014

B.Lat.
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het is toevallig de tweede keer binnen korte tijd dat ik in Rotterdam heb gegeten. Het valt me op dat de standaard in Rotterdam hoog ligt. O´pazzo is een goed en verzorgd restaurant met een bijzondere inrichting (ga vooral ook naar het toilet, in Italiaans kloosterstijl!). O´pazzo is onderverdeeld in een a la carte restaurant en een pizzeria, wij zaten in het pizzeria gedeelte. Ik had een pizza salsiccia e patate. Een zeer smaakvolle en mooie pizza. Lekker rode huiswijn en een tarte limone toe. Erg goed gegeten. Hier kom ik zeker terug!

Gegeten op 22 februari 2014

niels52
  • Recensies in de laatste twee jaar

Samen met onze dochter pizza gegeten in dit mooie restaurant. Snelle bediening, uitgebreide keuze, kleurplaten en een kinderpizza maakte het een geslaagde avond. En de toiletten, die zijn wel heel erg apart. Al met al "heer"lijk gegeten!

Gegeten op 22 februari 2014

mte-r
  • Recensies in de laatste twee jaar

Regelmatig even een pizzaatje om de hoek, gewoon omdat het lekker is. Gezellige plek om te zitten, overheerlijke pizza's en goed betaalbaar.

Gegeten op 6 februari 2014

Kookklojo
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ons weer gewaand aan tafel bij een echte Italiaanse familie,zo voelt 't elke keer weer bij een bezoek aan O'pazzo. Het is er altijd levendig druk,met een half open keuken en een prachtige decoratieve pizzaoven.
We hebben het 4 gangen dagmenu genomen,met vooraf tonijntartaar,krab en een tempura van garnaal. daarna een kwarteltje met venkel. Als hoofdgerecht een werkelijke perfecte ossenhaas.
Nagerecht een heerlijke cheescake/tiramisu met ijs.
In een woord PERFECT,zowel qua garing als smaak.
Begeleid door een lekkere rode Barolo Cru 2007,die het geheel goed afmaakte.
De bediening is kundig en vriendelijk.
Enige minpuntje was dat de gerechten redelijk snel elkaar opvolgde,maar we kwamen ook laat binnen.
Dit was zeker niet de eerste keer dat we bij O'pazzo aten,en het moet gezegd worden,dit hoge niveau is er constant.

Gegeten op 9 februari 2014

ritchie_000
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij komen echt al jaren bij deze zaak en die staat dan ook bij onze favorieten.
Het is altijd goed erg zorgvuldig bij elkaar samen gesteld verse producten.
Wat vooral een aanrader is het 4 gangen menu, elke keer weer supervers bereid met veel zorg.
De desserts zijn een aanrader altijd een plaatje en heerlijk op de tong, ook de heerlijke witte wijn van het Oostenrijks wijnhuis Liegenfeld is een aanrader.
Gewoon een topzaak van Rotterdam

Gegeten op 2 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over O'Pazzo Restaurant, Pizzeria & Winebar. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!