Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Het Kreitenhuys

2. Internationaal
  3. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 013 211 21 74

jort31

Afgelopen zaterdag gaan eten met een sweetdeal aanbieding, daags van te voren gereserveerd en daarbij werd vermeld dat we in de serre zaten. Nog gevraagd of dat het daar frisser was maar dat was volgens degene die de reservering aannam niet zo. De fleece dekentjes die direct bij binnenkomst opvielen deden anders vermoeden en inderdaad dicht bij de deur en toch wel wat fris.

Voorgerechten carpaccio en salade Forel waren kwalitatief niet onaardig. Alhoewel het niet leek alsof er veel "vers" bereid was. Bij de soepen werd dat nogmaals bevestigd, smaakte beide naar instant en was als tussengerecht een veel te royale portie.
De hoofdgerechten daarin tegen waren vertassend veel beter dan we verwacht hadden, de kogelbiefstuk was erg goed, dik,mals, mooi rood maar helaas niet warm genoeg. De Pasta met gamba's was wederom een enorme portie, paste werkelijk niet in een 4 gangen menu. Frites perfect, lekkere mayonaise, de salade was niet lekker. Desserts waren erg simpele ijsjes en weinig creatief.

Gegeten op 25 januari 2014

wimvant

Gegeten op 9 oktober 2013

beoedje

Op aanraden van een zeer vriendelijke medewerker de specialiteit van de chef genomen,
Wat een teleurstelling een bedje van slecht gegaarde bleekselderie en een frietzak die
op de hoek van de straat beter gebakken is. ( noemt de chef dit een specialiteit?)
Als je de specialiteit van de chef besteld verwacht geen gerecht wat een doorsnee huisvrouw beter en verrassender kan presenteren.
Groet van een zeer teleur gestelde bezoeker uit Udenhout van restaurant het Kreitenhuys

Gegeten op 7 juli 2013

corne4

Met vaderdag samen met mijn schoonouders hier gegeten. Als voorgerecht hadden we het 'Udenhouts Rondje' een samenstelling van diverse hapjes Erg leuk en lekker!
Als hoofdgerecht had ik asperges met lamsfilet en groene pestosaus. In eerste instantie moest ik wennen aan de combinatie maar het was me toch lekker! De pestosaus overheerste qua smaak helemaal niet! Ook het lamsvlees was lekker mooi rosé en boterzacht.
Echt een compliment!

bart36

Met 8 personen hier gegeten met de Kerst. Helaas waren er te weinig menukaarten waardoor de opstart relatief traag was en we lang moesten wachten.

Gelukkig werd dit uiteindelijk helemaal goed gemaakt. Het extra mandje brood van het huis is aardig, maar was echt niet nodig. De voorgerechten waren erg ruim geportioneerd en uitstekend op smaak! Ik deelde een voorgerecht met mijn partner en we hebben erg genoten van het voorgerecht dat op een draaischijf werd geserveerd. Een mix van salades en carpaccios, die erg geslaagd was.

Het restaurant ziet er erg sfeervol uit en is onlangs gerenoveerd. De bediening is erg vriendelijk en heeft ook tijd voor een leuk praatje. Met name de eigenaar leek er zin in te hebben die avond en was erg vriendelijk.

De hoofdgerechten vielen ook bij iedereen enorm in de smaak. Zowel het vlees als de vis waren erg lekker en goed op smaak. Ze waren erg sappig en ook dit was weer ruim geportioneerd. Ook de bijgerechten waren prima in orde.

Tenslotte nog een lekker nagerecht op in de vorm van drie winterse likeuren. Erg leuk gepresenteerd en dat geldt ook voor het ijs dat mijn overige tafelgenoten op hadden.

Kortom; een restaurant waar je je erg thuis kunt voelen door de hartelijkheid van het personeel en waarbij je goed kunt eten.

Gegeten op 25 december 2012

Questa

Wij hebben hier genoten van de high tea via Sweetdeal, vooral het warme gedeelte was bijzonder, huisgemaakte saté en gefrituurde garnalen met een dip, erg lekker, de sandwiches ( aparte broodjes en gelukkig een keer bruin! ) ook erg smaakvol al met al een prima high tea, en wat afwijkend van een standaard high tea, ga zo door!

Gegeten op 30 december 2012

ans14

We hebben zondagmiddag bij jullie High wine gedaan van .sweet deal. Het was fantastisch.De wijn en de hapjes paste mooi bij elkaar en de uitleg erbij was uitstekend. We komen zeker nog eens terug.

Gegeten op 2 december 2012

Schrijf zelf een recensie over Het Kreitenhuys in Udenhout

Schrijf hieronder je recensie over Het Kreitenhuys. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.