Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Frans

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 015 361 02 22

SiebTuinstra

AH-aktie.
Prima en zeer prettige ontvangst.
Mooi weer, dus er was een tafeltje op het terras voor ons gereserveerd.
Geen enkele beperking en dus mochten we uit de hele kaart kiezen.
Het eten was prima en alles er om heen ook.
Het was onze eerste keer, maar men deed z'n uiterste best het ons naar de zin te maken.
Er was wat misgegaan met de bestelling van het hoofdgerecht, maar dat werd keurig opgelost en gecompenseerd met een voortreffelijke dessert wijn.
Bij het weggaan kwam de "baas" nog even persoonlijk afscheid nemen.
Wij komen hier zeker nog terug.

Gegeten op 18 september 2014

hans335

Wij maakten gebruik van een groupon aanbieding.
Ondanks dat er een bruiloft aan de gang was (met meer dan 100 gasten), was de bediening vlot en vriendelijk, af en toe een beetje verstrooid (door de bruiloft?) maar zeker niet storend, met nu en dan een vleugje humor. Het voorafje (tonijnsalade) miste smaak (veel natte sla en te weinig rucola ).
De gebonden mosterd soep smaakte goed. Amuses opwekkend, het hoofdgerecht een beetje flauw; frietjes daarentegen zeer goed en het nagerecht verrassend.
Al met al de moeite waard om eens kennis te maken met een restaurant in een mooie ambiance,
waar het personeel nog naar je luistert en de directie proeert weer op het oude niveau te komen.

Gegeten op 19 september 2014

falver

Via online reservering

Gezellige eetgelegenheid met heerlijk eten, geen standaard gerechten maar nét even anders. Bediening was helaas wel erg langzaam, hebben ruim 2,5u gezeten voor een hoofdgerecht en dessert voor 4 personen.

Gegeten op 14 september 2014

Britt0702

Leuke ervaring gehad in dit restaurant. Mooi ingericht en geeft een luxe uitstraling. Het was wel erg luidruchtig, je kon elkaar moeilijk verstaan aan tafel.
Ik had als hoofdgerecht de angus steak, zeer goed bereid, de lekkerste steak dienik tot nu toe ooit gegeten heb! De frites heb ik wel terug naar de keuken gestuurd, deze waren veel te bleek. Even later kreeg ik mijn frites zonder problemen lekker gebakken terug.
Verder niks negatiefs aan te merken op dit restaurant!

Gegeten op 12 september 2014

hans320

Gebruik gemaakt van de iens-ah-bonnen. Maar waar we eerst bij een Iens deal van onze stoel vielen van de lekkere smaak was dit toch veel te veel dertien in een dozijn en lang niet de €40 per menu die het eigenlijk kost (we hadden nu het 2e menu gratis). Niets bijzonders, niets tongstrelends, op zich ook niet vies, maar voor deze prijsstelling moet het Witte Huis echt wat beters presteren willen wij hier nog terugkomen. Ook de bediening was niet meer dan OK, maar toch ook wat flets.

Gegeten op 31 augustus 2014

PimenFemke

Mijn partner en ik hebben afgelopen zaterdag gegeten bij restaurant "Het witte huis". Mijn partner en ik eten alleen vis en af en toe biologisch vlees, verder zijn wij vegetarisch.
Bij het reserveren vroeg mijn vriendin of er misschien ook biologisch vlees op de kaart stond. Het antwoordt wat ze kreeg was: Biologisch!?.... Het is gewoon vers hoor mevrouw!.
Toen wij vervolgens in het restaurant aankwamen namen wij beide een "menu van de chef", dit is 4 gangen. We kregen de keuze tussen vis,vlees of vega. Wij namen 1x vega en 1x vis. Nadat de kelner mijn cola in mijn wijnglas schonk kwamen de amuzes op tafel. Dit was 2x een stukje eend. Nadat we (nogmaals)uitlegde dat wij geen vlees aten raakte de seveerster nogal in de war. Om een lang verhaal kort te maken: uiteindelijk hebben we de amuze met eend 3x!! terug op tafel gekregen.
Het 4gangen menu vis: voor- bittebal van zalm met aardappelpuree
Hoofd- gebakken zalm met aardappelpuree

Beide tussengerechten waren een zeer zoute mosterdsoep die bestond uit echt niets meer dan mosterd en zoutwater. Toen de serveerster ons de soep voorschotelde vroeg ik voor de zekerheid nog maar eens of dit wel echt vegetarisch was. Als antwoord kreeg ik: uhmmmm maar meneer, het is maar gewoon mosterd hoor!!

Samengevat waren eigenlijk alle gerechten veel te zout en weinig over nagedacht en
het personeel doet zijn werk ronduit slecht!

Wij gaan hier zeker nooit meer heen en zullen ook iedereen afraden dit wel te doen.

Gegeten op 30 augustus 2014

yvette21

Via online reservering

Ontvangst erg vriendelijk. We voelden ons erg welkom. Eten was zeer goed.
Echt een aanrader. Ze nemen de tijd voor je, eigenlijk zoals het hoort.

Gegeten op 29 augustus 2014

jan264

Via online reservering

Een aanrader!!! Hartelijke ontvangst, je voelt dat je welkom bent. Uitstekend eten van voor- tot nagerecht. Goede producten en uitstekend bereid. Hoewel de ruimte in eerste instantie wat 'hallerig' overkomt, voelt het door de inrichting toch behaaglijk.
Vriendelijke bediening. Komen zeker terug.

Gegeten op 29 augustus 2014

bart147

Via online reservering

Kleine porties ,zowel voor- als hoofdgerecht.
Oudste zoon heeft nl. nog een extra hoofdgerecht erbij besteld.
Nagerecht was redelijk goed.
Ons inziens was de prijs-kwaliteit verhouding niet goed.

Gegeten op 27 augustus 2014

Mchaelb

Aantal malen gegeten bij dit restaurant. Het is helaas merkbaar dat dit restaurant in alle opzichten achteruit gaat. De laatste keer ( week of 4 geleden ) hier gegeten en voorlopig voor het laatst. Voorheen kon je uiterst goed eten en was het een erg mooi en schoon restaurant. Hier is totaal niets meer van te merken. De menu kaart is veranderd in een eetcafé kaart (broodje hamburger etc) en de wat exclusievere gerechten zijn gewoonweg niet lekker. Buiten dit alles is dit restaurant erg vies. De stof ligt op de tafels , lampen en bloempotten. Dit kan en mag niet nodig zijn daar het restaurant lang niet meer vol zit iedere avond (zoals vroeger) het personeel heeft dus tijd zat om eens opdoek door de tent heen te halen. Erg jammer. Waar wij vroeger "het witte huis" als HET exclusieve restaurant van pijnacker zagen, staat deze bij ons diep onder aan de lijst. Erg jammer Dimitri & compagnon, zet jullie schouders er onder en breng het niveau van jullie keuken en restaurant weer naar het oude vertrouwde top niveau. Aan jullie restaurant en de inrichting zal het zeker niet liggen. Nu alleen weer schoon

Schrijf zelf een recensie over Het Witte Huis in Pijnacker

Schrijf hieronder je recensie over Het Witte Huis. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.