Het Witte Huis

• 7.8

• 8.2

Vivianevanderkooij
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ben afgelopen week weer eens heerlijk verrast in Het Witte Huis. Ze hadden deze week overheerlijke asperges op het menu staan. Je merkt dat de kok zijn vak verstaat. De asperges hadden een heerlijke bite en de zalm bij de asperges was top gegaard. Ook mijn man had een perfect bereidde daddysteak. Service was weer uitstekend en super gastvrij. Blijft voor ons een heerlijke stek en een aanwinst voor het dorp.

Gegeten op 3 april 2014

Gaston68
  • Recensies in de laatste twee jaar

Niet voor het eerst en zeker niet voor het laatst prima gegeten. Zoals altijd zeer vriendelijke ontvangst door de gastheer Dimitri. Op tafel deze keer zalm, eendeborst en de big daddy steak. Deze steak is werkelijk geweldig. Dit alles met een prima huiswijn en een goede kaasplank na.
Kortom, topavond, toplokatie en top eten.

Gegeten op 5 april 2014

Vstr
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zowel in de zomer op het terras of in de winter in het mooie restaurant, het is goed vertoeven bij het witte huis. De altijd entousiaste gastheer zorgt voor een hartelijk welkom en het eten is lekker en gevarieerd. Ik kies altijd voor de Salentein wijn! wat echt een aanrader is. Ook als trouwlocatie is het witte huis erg mooi!

Gegeten op 12 januari 2014

recensent2014
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prachtig restaurant met ontzettende aardige eigenaren! Stijlvol dineren met een ietwat te dure glazen (huis) wijn waardoor de rekening iets hoger was dan gepland. Verder helemaal top en tot snel weer ziens. Trouwens ook een echte aanrader als trouwlocatie!

Gegeten op 25 januari 2014

Marandy
  • Recensies in de laatste twee jaar

Spontaan langsgelopen om te eten. Kaart ziet er goed uit, echter een tournedos met bospaddestoelen uit een pastabord lepelen is geen optie. Bospaddestoelen waren vervangen door champignons en de gestoomde aardappels lagen te verdrinken in de saus met schorseneren? Zat nog wel een morillesmaakje aan.
Vlees was goed, maar niet voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 29 januari 2014

devries8
  • Recensies in de laatste twee jaar

Onlangs hier wezen lunchen met mijn man.
De lunchkaart vond ik eerlijk gezegd niet heel bijzonder en absoluut niet gelijk staan met het niveau van de avondkaart.

Beide hebben wij de Club sandwich besteld. Deze was op prima maar niet heel bijzonder en als je kijkt naar de prijs/kwaliteit vonden wij hem toch wel beneden pijl.

Verder ook nog een glaasje wijn besteld. Gevraagd of ze een chardonnay hadden waarop ik een ja te horen kreeg. Smaakte heerlijk maar na afloop op de rekening behoorlijk geschrokken aangezien hier maar liefst 7 euro per glas voor werd gerekend. Had er wel even bij verteld mogen worden dat dit geen huiswijn was.

Zonde dat het eten en de bediening minder is want de locatie is zeker perfect en met hier en daar een verbetering zou dit echt een toprestaurant zijn

Gegeten op 1 oktober 2013

Johndekleijn
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met een gezelschap van 6 personen een chef's menu (groupons) bij het Witte huis te Pijnacker.
"Mag ik uw groupons"? Die heb ik u bij binnenkomst een kwartier geleden gegeven toen u ons naar onze tafel begeleidde (?).
Monumentaal pand waarin de eetgelegenheid zich bevindt in een stationshal qua akoestiek (voor verbetering vatbaar).
Onsamenhangend samengesteld menu uitgesmeerd over een te lange tijdsduur (bijna 4 uur). Vlak van smaak. Borden komen in etappes door waardoor tafelgenoten nog wachten op hun bord terwijl anderen deze al enige tijd geserveerd hebben gekregen.
Gastvrijheid gaat regelmatig gepaard met een (ongewenste) hand op de schouder zowel van gastheer als personeel (zie dat ook bij andere tafels). Kom hier toch echt voor de 1ste keer.
Uitleg gerecht bij de geserveerde varkenswang bij degenen die vlees gekozen hebben (bedienend meisje: "voor mij is het veel te vet").
Tafels staan in rijen waardoor de bediening vraagt om de borden door te geven of over de tafel heenhangt om borden te plaatsen of verwijderen (omlopen is een optie). Wij kiezen dan wel om het door te geven.
Lauwe espresso geserveerd. Gasten rekenen af aan de bar waardoor je telkens mensen naast je tafel hebt staan wanneer jouw tafel zich daar bevindt (tip:"ik kom u zo de rekening brengen"
Gastheer schuift aan het einde van de avond bij een gast aan met een biertje terwijl anderen nog eten en willen bestellen maar niemand je opmerkt.
Rommelig geheel met waarschijnlijk de beste intenties maar het kan en zal veel beter moeten.

Gegeten op 9 november 2013

Houmes
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben hier gisteren met het gezin (incl 2 kinderen) heerlijk gegeten. Een aanrader is de grote bitterbal van witvis en ook de mega biologische hamburger is erg lekker.

De kaart wordt helaas weinig aangepast zodat de keuze voor de vegetarier niet groot is, maar op verzoek kan een voorgerecht aangepast worden.

De bediening is super en vooral zeer attent voor kinderen!

Gegeten op 10 augustus 2013

RobinMulder
  • Recensies in de laatste twee jaar

Onverwacht hier op een vrijdagavond gaan eten. De keuken is prima. Enige puntje van kritiek was de wel erg lange wachttijd tussen voor- en hoofdgerecht, maar dit kwam waarschijnlijk door een grote groep die daar op dat moment te gast was. De vriendelijke service maakte e.e.a. weer goed. Echt lekker gegeten en kom beslist terug.

Gegeten op 7 juni 2013

Vivianevanderkooij
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij zijn hier gisteren (Koningsdag) wezen eten met zijn vieren, wat een gezellige happening was dat. We hebben eerst heerlijk op het zonovergoten terras gezeten en zijn daarna binnen een hapje gaan eten. Ondanks de extreme drukte, uiterst vriendelijk en correct personeel. Heb zelf een heerlijke carpaccio en een supermalse biefstuk gegeten en ook mijn man en ons gezelschap hebben heerlijk genoten. Tot de volgende keer!

Gegeten op 30 april 2013

Schrijf zelf een recensie over Het Witte Huis in Pijnacker

Schrijf hieronder je recensie over Het Witte Huis. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!