1. Frans

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 015 361 02 22

rdenhaan

Via online reservering

Met een grouponvoucher op zaterdagavond hier gegeten. We kregen een 4-gangenmenu. De salade met de serranoham was op juiste smaak met extra pit door geroosterde pijnboompitten. Het tussengerecht, een licht gebonden soep met gerookte spek, vonden we wat te zwaar voor deze gang. Het stoofpotje van kalfsvlees werd op bedje van aardappelpuree met spinazie geserveerd. Het kruidige vlees in combinatie met de aardappelpuree was precies goed. Het 'dessertplankje' bestond uit nagerechtjes die heel smaakvol waren en de papillen streelden (bijv. de brownie). Maar er waren er ook die zeer middelmatig waren (bijv. de citroenbavarois).
Het was druk in dit restaurant, ook door een gezelschap in aparte kamer. Bediening werkte hard om het iedereen, en dus ook ons, naar de zin te maken. Regelmatig kwam men informeren of het naar wens was. Aan het eind werd gevraagd of wij het nagerecht direct wilde of nog even wilde wachten. We kozen voor het eerste. Na zo'n half uur kwam de patron langs met de opmerking dat hij zag dat we smachten naar het dessert en men ermee bezig was. Bij het uitserveren meldde een kelner, dat door miscommunicatie het nagerecht langer op zich had laten wachten dan de bedoeling was. Jammer dat dit niet direct werd verteld. Dat was oprechter geweest. Ander minpuntje was dat er gevraagd werd of we bij het hoofdgerecht patates frites wilden zonder te zeggen dat hiervoor een supplement werd berekend. Drie euro is geen exorbitante prijs, maar het is zorgvuldiger om dat vooraf aan te geven.
Door harde vloerbedekking en geen raambekleding was het geluid in de zaal schel en hol. Muziek stond wel op goed niveau (achtergrond). De tafels stonden op voldoende afstand voor genoeg privacy.
Het is geen toprestaurant, maar de gerechten, service en ambiance hadden een goede prijs/kwaliteitverhouding, zeker gezien de betaalde prijs voor de grouponvoucher van 39,99 euro voor 2 personen.

Gegeten op 11 april 2015

TerencesN

Vanavond met z'n vieren voor een driegangendiner. De vier voorgerechten waren weliswaar wat aan de kleine kant, de smaken sprongen spontaan rond in je mond. Het hoofdgerecht was niet heel slecht. Toch een tikkie gewoontjes, weinig tintelende toontjes. Nagerecht was nagenoeg een negeneneenhalf. Chocolade crumble met citroencrême als zachte zalf. Professionele bediening wel wat onpersoonlijk. Hetzelfde geld voor de inrichting. Grote zaal komt de sfeer niet ten goede.

Gegeten op 11 maart 2015

bowi

Gegeten op 11 april 2015

Rianca

Via online reservering

Via groupon erg lekker bij Het Witte Huis gegeten. Aardige bediening, mooie ruimte en heerlijk eten! Vooral het nagerecht viel bij ons erg in de smaak!

Gegeten op 10 maart 2015

avanoort52

Via online reservering

de amuse was lekker en zag er leuk uit. Het voorgerecht tonijn salade leek wel uit een blikje te komen. Hoofdgerecht zalmmoot op een bedje van puree en spinazie een beetje kleurloos. Nagerecht was de smaak goed maar rommelig gepresenteerd. Service van bediening viel ook tegen wijn bestellen en dan in de wijnkoeler zetten met de dop er nog op. frietjes bijbestellen en word geserveerd als het hoofdgerecht al op is. En het restaurant zelf erg veel lawaai, ziet er mooi uit maar het is een klankkast.

Gegeten op 7 maart 2015

melissa47

Via online reservering

Was niet de eerste keer dat ik hier at, maar deze keer was het eten heerlijk!
Service is hier altijd goed, evenals het decor.
Een jong meisje voelde zich niet lekker en moest overgeven midden in het restaurant, iedereen dook er bovenop en zorgde dat niemand er last van had. Top!

Gegeten op 27 februari 2015

Joke444

De ontvangst in het restaurant was hartelijk. De bediening is vriendelijk en correct. We hebben beiden de hertenbiefstuk genomen. Het was lekker, al heb ik het vlees wel eens malser beproefd. De smaakcombinaties op het bord waren wel erg goed. De sfeer in het restaurant is goed en de inrichting mooi.

Gegeten op 13 februari 2015

janneke92

Ik vond het eten niet slecht, hoewel overal taaie smakeloze sla bij zat en erg duur voor de hoeveelheid wat je kreeg.
Overal moest voor betaald worden, broodje op tafel hoppa bijna 10 euro
Personeel vond ik een beetje opdringerig...kwamen steeds vragen om bij te schenken.
Nee voor mij geen witte huis meer...kan elders lekkerder eten en nog meer krijgen ook.

Gegeten op 22 februari 2015

Vivianevanderkooij

Wij hebben hier werkelijk voortreffelijk gegeten tijdens Valentijndag. Ikzelf had het Valentijn menu genomen en mijn man de gravad lax en de Black Angus steak. Uitstekend bereidt en je proeft dat men hier alles zelf maakt en met verse producten werkt in plaats dat het uit een pakje komt.
De service was zeer goed en vriendelijk, je voelt je echt welkom. Men is blij je als gast te mogen hebben. Kortom top!

Gegeten op 14 februari 2015

Lekkerbek1967

Via online reservering

Met de iens actie bij het Witte Huis gegeten, lag aan een heel mooi groot plein. Bestaat uit een zeer prachtig verbouwd stadhuis, ambiance zeer stijl-, en smaakvol ingericht met kroonluchters en aan de zijkanten zwarte,zachte fluwelen half ronde loungebanken. Er was geen vast iens menu maar lekker a la carte eten met ruime keuze. extra voorafje mandje met vers brood en tappenade, aoli. voorafje zalige coquilles zeer mooi opgemaakt, hoofdgerechten pittig gemarineerde wildzwijnspareribs zonder bot erin en op eigen verzoek konden er gekruide aardappelpartjes en groenten bij i.p.v. alleen frietjes zonder groenten,super service van de zaak vond ik dat. Een mooi en lekker rolletjes heilbotfilet met een flinke bak met spercieboontjes en spinazie. En nagerecht en amuse waren ook super. Zeer goed advies qua wijn gekregen, de rode wijn bestond uit 3 verschillende soorten druiven en de witte was lekker kruidig. En nog een lekker kopje cappuccino na genomen. Al met al zeer gezellige avond met correcte bediening, een zekere aanrader om daar nog een keer langs te gaan voor lunch of diner.

Gegeten op 11 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over Het Witte Huis in Pijnacker

Schrijf hieronder je recensie over Het Witte Huis. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.