Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Frans

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 015 361 02 22

Lekkerbek1967

Via online reservering

Met de iens actie bij het Witte Huis gegeten, lag aan een heel mooi groot plein. Bestaat uit een zeer prachtig verbouwd stadhuis, ambiance zeer stijl-, en smaakvol ingericht met kroonluchters en aan de zijkanten zwarte,zachte fluwelen half ronde loungebanken. Er was geen vast iens menu maar lekker a la carte eten met ruime keuze. extra voorafje mandje met vers brood en tappenade, aoli. voorafje zalige coquilles zeer mooi opgemaakt, hoofdgerechten pittig gemarineerde wildzwijnspareribs zonder bot erin en op eigen verzoek konden er gekruide aardappelpartjes en groenten bij i.p.v. alleen frietjes zonder groenten,super service van de zaak vond ik dat. Een mooi en lekker rolletjes heilbotfilet met een flinke bak met spercieboontjes en spinazie. En nagerecht en amuse waren ook super. Zeer goed advies qua wijn gekregen, de rode wijn bestond uit 3 verschillende soorten druiven en de witte was lekker kruidig. En nog een lekker kopje cappuccino na genomen. Al met al zeer gezellige avond met correcte bediening, een zekere aanrader om daar nog een keer langs te gaan voor lunch of diner.

Gegeten op 11 januari 2015

Frami

Bediening begrijpt niet hoe je met gasten moet omgaan. Zonder te laten voorproeven wordt fles ingeschonken en de glazen worden bijgevuld met 2e fles. Aan de gekonfijte eendenpoten zat vrijwel geen vlees. Reactie eigenaar: zal contact opnemen met de leverancier en verder niets. Één persoon bestelt coquilles zonder pancetta. Uitgeserveerd met pancetta, met de opmerking "haal het er zelf maar af; te moeilijk voor de keuken". De kabeljauw was te lang doorgegaard. Dit was de 3e en laatste keer in dit restaurant. Prijs/kwaliteit zeer slecht. Tevoren het restaurant om een reactie gevraagd, maar ook die reactie was niet meer dan sorry.

Gegeten op 3 december 2014

Detabase

Leuk en lekker eten in een gezellige zaak. Smakelijke gerechten en een uitstekende bediening. Zeker een restaurant om nog eens naar terug te gaan.

Gegeten op 12 januari 2015

marco142

We hebben gisteren met 40 personen van ons werk gegeten in het prachtige Witte Huis in Pijnacker. De avond was meer dan perfect, super ontvangst, heerlijk eten, lekkere wijnen, echt helemaal af. Echt een aanrader!

Gegeten op 10 januari 2015

brigitte58

Via online reservering

Het witte huis is goed bereikbaar en voor iedereen toegankelijk.
De bediening is top en de het eten is heel goed.
Wij zijn er gekomen door de iens spaaractie maar zeker dat we zonder spaaractie er nogmaals gaan eten.

Gegeten op 7 januari 2015

trees15

Via online reservering

Het is een heel mooi gebouw van Pijnacker.

Het was heerlijk eten , de service was uitstekend.

Het is een aanraden waard om daar een keer te zijn geweest

Gegeten op 3 januari 2015

rebecca28

Via online reservering

het was een zeer prettige sfeer, heerlijk eten.
We hebben een heerlijke wijn besteld, zeer lekker.
verrijkende ervaring

Gegeten op 22 december 2014

marjan53

We werden vriendelijk ontvangen, onze jassen werden aangenomen en we kregen een mooie plek op een ronde bank. Prachtige zaak en heel ruim opgezet. Vooraf werd ons gevraagd of we brood met toebehoren wilden, dit hebben we besteld maar ik vind dit altijd wat teveel. Er kwam ook nog een amuse van eendenleverpaté, best machtig. De carpaccio was to much, teveel van van alles erop wat er niet op hoort. Daarentegen was de tomatensoep waterig met helemaal niks erin of erbij, hier had ik toch iets meer van verwacht. Als hoofdgerecht had ik eendenborst met zuurkool. De eendenborst was lekker knapperig en de zuurkool lekker zuur, goede combinatie. Mijn man nam hertenbiefstuk met spruitjes. Groot portie. Als nagerecht koos ik de gang van de kaart met verschillende hapjes, bijna goed alleen smaakte het stukje appelstrudel niet vers, maar na de kerst kun je niet alles vers verwachten. Mijn man koos een flensje met likeur er overheen, dit was wel heel erg makkelijk gedaan. Het was niet druk dus ze hadden de tijd om een warm flensje te maken maar dit was ijskoud, misschien hoort die zo bij Het Witte Huis maar zet het er dan bij op de kaart. De huiswijn was goed, 3,75 per glas, wil je een andere Chardonnay dan betaal je 6,90, een groot verschil. Een fles water met bubbels kost 4,50.
De bediening is erg vriendelijk en attent. Vriendelijke gastheer. We waren wel snel klaar met eten, alles werd snel geserveerd.

Gegeten op 27 december 2014

anne136

Via online reservering

Mooie locatie, tafels staan soms wat onhandig dicht op elkaar. Bediening is erg aardig, maar niet altijd even professioneel of kundig, op de eigenaar na. Omdat het restaurant statig is en 'upper class' verwacht ik niet getutoyeerd te worden. De bediening gaf wel eerlijk toe niets van wijn te weten en daarvoor iemand anders te halen.
De kwaliteit van het eten zelf was zeer goed, maar werd door de combinaties met kruiden en bijgerechten bijna teniet gedaan. Zo had de delicate carpaccio er te hard uitgebakken spekjes bij, te weinig dressing en gewone ijsbergsla ipv de beloofde rucola, waardoor het gerecht als geheel naar beneden gehaald werd. Het hoofdgerecht was heilbotfilet (waarvan de huid niet krokant was) met een tomatencoulis waarin anijs de boventoon voerde. Als je je bij iedere hap afvraagt of dit nou lekker is, dan heb je niet goed gekozen of het is geen goede combinatie. Zelfs de bijbehorende groente (paksoi en komkommer) haalde het gerecht verder naar beneden; omdat alles dezelfde zachte structuur had was het als geheel gewoon niet prettig om te eten. Na 2 uur wachten op een hoofdgerecht was dat zeer teleurstellend.
Mijn tafelgenoot had het gelukkig beter naar haar zin.
Als dessert chocolademouse (witte en donkere) met een paar druppeltjes frambozencoulis en een zachte kletskop.
Mijn eindconclusie: HWH werkt met topproducten, maar kan het gerecht in totaal niet op dat kwaliteitsniveau behouden. Zonde!

Gegeten op 4 december 2014

Ruudvero

Voorkomende bedrijfsleider, jonge onervaren bediening. Kreeg biefstuk i.p.v bestelde ossenhaas. Wel goed gebakken. Garnituur leek uit een potje. "vdValk" niveau, maar verzorgde en gezellige entourage.

Gegeten op 13 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Het Witte Huis in Pijnacker

Schrijf hieronder je recensie over Het Witte Huis. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.