Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Hotel-restaurant

Toon telefoonnummer Bel 071 517 31 88

martinschoon

Gegeten op 24 augustus 2014

deberk1965

Met zijn tweeën een avond genieten van een zesgangendiner. Met zoveel gangen zeg je dus geen "nee" als er iets tussen zit wat niet direct je smaak is en we werden bijzonder verrast. Van de eendenborst via de Thaise soep naar de steak tartare en de gegratineerde oester om als hoofdgerecht een heerlijk stukje runderlende te proeven. Het einde was een eveneens prachtige smaakervaring ondermeer met verse vruchten.

Het bijpassende wijnarrangement was overdadig maar zeer geslaagd. We hebben voor de zekerheid maar een paar glazen gedeeld. De bediening was wederom zeer kundig en vriendelijk. Enige minpuntje was dat het restaurant een beetje rumoerig is maar dat heeft de pret niet al te zeer gedrukt.

Gegeten op 14 augustus 2014

drdjrnl

Inderdaad een zeer goed restaurant. Bij aankomst al een bijna perfecte service (we hadden ook nog een overnachting) van de dames en heer.
Tafel setting prettig met genoeg ruimte en een fijne ronde tafel - altijd beter als je een groepje bent.
Echt alle onderdelen van het menu waren zeer smaakvol, uitgebalanceerd en meer dan de moeite waard.
Heerlijk gegratineerde oester die nog zo vol van oester/zeesmaak was dat de gratin echt alleen een fijne toevoeging was. Knap. En die gegaarde Lende was top van structuur en smaak - hier snappen ze het.
Zelfs het nagerecht was een verfijnde combi van smaken - niet alleen maar zoet en opsmuk.
Echt een uitstekende combi van gerechten - alleen, de prijs/kwaliteit verhouding wordt door de wijn wel geweld aangedaan. Ook een niet te moeilijke of byzondere wijn is al behoorlijk aan de prijs. Dus als je iets moois wilt proeven kom je behoorlijk hoog in de prijs. Dat valt gewoon op.
Volgende ochtend ontbijt was ook al zeer compleet en zeer prettig van smaak en aankleding. heerlijk dus.
Invulling van het restaurant en gebouw is mooi klassiek en toch met hedendaagse twist.
Zeker een aanrader als je er een aanbieding voor kan vinden.

Gegeten op 15 augustus 2014

Riccardo92

Op een mooie zomeravond heerlijk gegeten in de prachtige tuin van De Beukenhof!!

Vanaf het ontvangst tot aan het vertrek (4.5 uur later) helemaal in de watten gelegd door het zeer gastvrije en vriendelijke personeel!!
Onze 7 gangen waren tot in perfectie bereidt en smaakte fantastisch.

Wij komen hier zeker nog eens terug!

Gegeten op 18 juli 2014

Maaarten

Op een mooie vrijdagavond heerlijk gegeten in de tuin van De Beukenhof.

We hebben genoten van een heerlijk menu met o.a. gegrilde griet, gebakken zeebaars, tonijn en een mooi stukje ossenhaas. Heerlijke gerechten met mooie combinaties en vooral heel goed klaargemaakt.

De wijnen die bij de diverse gerechten geserveerd worden zijn echt erg goed en zorgen ervoor dat het eten nog beter smaakt.

conclusie: Wij worden hier heel erg blij van!

Gegeten op 18 juli 2014

Lotmc

Een overnachting in de Landing suite en het zesgangen diner was al met al super.

Het diner was erg goed. Op tafel stond de kaart met de zes gangen, waarop we mochten aangeven of er iets bij zat wat we niet lekker vonden.
We begonnen met een heerlijke aperitief waarop vier kleinere gerechten, een hoofdgerecht en een nagerecht volgde; alles was prima in balans en smaakte erg goed.

Ook het ontbijt (wat we op de kamer kregen) was top; prosecco, zalm, verse croissants, broodjes en beleg.

Service was prima, aardige medewerkers en een mooi restaurant + suite. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 15 juni 2014

hvans

Wij (2 personen) hadden een Bongo Gastronomie gekregen. Deze bon gaf, bij La Société, recht op een gastronomisch driegangendiner en verrassingsamuse voor 2 personen, exclusief dranken.
Wijnarrangement erbij besteld en dat waren mooie wijnen die goed combineerden met het eten. De gerechten waren smaakvol maar voordat je het goed proefde was het al op.... Gelukkig was er voldoende brood.... Ik voel mij altijd wel in de maling genomen als ik voor een fles plat water (70 cl) € 7,95 moet betalen maw geldklopperij. Voor de drank/koffie/water totaal nog € 75 bijbetaald.

Gegeten op 6 juni 2014

GM191

Via een groupon bon bij hotel de beukenhof terecht gekomen. Het ontvangst was correct. Direct werd onze kamer laten zien. Mooie schone, ruime kamer met douche en bad apart. We hebben in de prachtige tuin het aperitief genomen. Binnen in het restaurant wachtte ons een 6 gangen diner. Er stond op tafel een menukaart. We konden het menu bekijken en aangeven of er gerechten op stonden die we niet lustte. Van de amuse tot het dessert was het allemaal heerlijk. De gerechten werden in een mooi tempo geserveerd. De huiswijn was ook prima. Na een fijne nacht stond ons een lekker ontbijt te wachten. We komen zeker terug. Je werd zeker niet behandeld als "maar" een groupon bezoeker.

Gegeten op 5 mei 2014

Sassenheim06

Bij de Beukenhof semi-zakelijk gegeten met 14 personen in een aparte ruimte met chique, zakelijk en intiem karakter. De ontvangst was vriendelijk, jassen werden aangenomen, gewaarschuwd voor de afstapjes. Ook bij vertrek werden we vriendelijk geholpen. De bediening was attent gepast aanwezig. We nuttigden een vooraf gekozen 3-gangen menu, dat goed getimed geserveerd werd. Ik nam parelhoenderborst, gebraden rugfilet, apple tarte tatin geserveerd op mooie plateaux en koffie met chocolade toe. De porties hadden groter mogen zijn. Het eten was heerlijk. Een aanrader!

Gegeten op 14 april 2014

Tobber

Gegeten op 19 maart 2014

Schrijf zelf een recensie over La Société Restaurant in Oegstgeest

Schrijf hieronder je recensie over La Société Restaurant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.