a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 038 429 06 34

ton230

Lokatie is erg leuk en de bediening vlot als ze het niet op eens erg druk krijgen. anders zit je nog wel even te wachten tussen de gangen.
Helaas het eten mix grill is véééél te zout en bij de vis zit heel veel saus erg jammer hadden er meer van verwacht Toetje was erg lekker maakte het geheel een beetje goed maar wel de hele avond dorst gehad.

Gegeten op 16 juli 2016

Restaurant - 6 dagen geleden

Bedankt voor uw recensie en feedback. We zullen uw opmerking over de mixed grill bespreken. U mag het altijd aangeven tijdens uw bezoek als u ergens niet tevreden over bent. Dan kunnen we ter plekke zoeken naar een gepaste oplossing. Graag tot een volgende keer bij Humphrey's!

R8

Prachtig decor en een leuke sfeer. Beperkt keuze van het menu maar het eten smaakt goed en voor een goede prijs kun je heerlijk eten. Wij werden goed ontvangen en de bediening was ook vriendelijk.

Gegeten op 15 december 2015

Restaurant - 2 maanden geleden

Bedankt voor uw recensie en complimenten. Fijn dat u heerlijk heeft gegeten bij Humphrey's Zwolle. Graag tot een volgende keer!

bekkie

Goed ontvangst, aardige bediening, locatie is leuk, stoeltjes zitten echt waardeloos, eten niet super in andere steden beter.

Gegeten op 21 mei 2016

Restaurant - 2 maanden geleden

Bedankt voor uw recensie. We zullen uw kritische feedback intern bespreken. Graag tot een volgende keer!

ptouw

Prachtige terras buiten met zicht op Peperbus. Goede selectie wijnen, lekkere Verdecho. Voorgerecht iets met zalm en gamba, niet zo smakelijk. Hoofdgerecht met medium/rare steak maakt dit meer dan goed. Smakelijke bijgerechten, patat, appelcompote. Nagerecht Ramanov met aardbeien en vanille-ijs. Prima ambiance.

Gegeten op 8 mei 2016

Restaurant - 2 maanden geleden

Bedankt voor uw recensie. Graag tot een volgende keer!

BukvanDijk

Wat een verrassing! Nadat we vriendelijk en gastvrij waren ontvangen door (heel) jong bedienend personeel, bleek dat we konden eten in een mooie binnentuin/ binnenplaats! Ik wist niet dat je buiten kon zitten. De zaak zat zowel binnen als buiten mudvol, maar de bediening deed zijn uiterste best om alles in goede banen te leiden. Je weet dat het druk is bij deze zaak, maar het heeft me geen moment gestoord. Eten was oké, brood met kruidenboter inclusief. Alleen jammer dat de voucher niet geldig was op zaterdag...

Gegeten op 7 mei 2016

Restaurant - 3 maanden geleden

Hartelijk dank voor uw recensie. Graag tot een volgende keer!

evanderwolde

Hier kun je prima "snel" even eten. Eten is van goede kwaliteit maar gangen volgen elkaar snel op. Geen adres om lang te tafelen. De stoelen zijn erg laag waardoor het ook niet erg is om na ruim een uur weer buiten te staan. Voor lange mensen namelijk niet echt comfortabel. Prima prijs/kwaliteit.

Restaurant - 5 maanden geleden

Bedankt voor uw recensie. Indien u meer tijd wenst tussen de verschillende gangen kunt u dit altijd aangeven bij de bediening. Die zorgen er dan voor dat u lekker lang kunt blijven tafelen. Graag zien we u nog eens terug bij Humphrey's!

rbos

Humphreys Zwolle maakt deel uit van een keten van Humphreys restaurants en je kunt ze vinden in onder andere in Leeuwarden, Groningen, Nijmegen, Tilburg, Breda, Zwolle, enz..
Er wordt een drie-gangen menu aangeboden met een beperkt aantal keuzes en tegen een vaste prijs.

Wat opvalt is dat zowel de kwaliteit van het eten, maar ook de "beleving", van restaurant tot restaurant verschillen.
Humpreys Zwolle, waar deze beoordeling over gaat, is gevestigd aan een plein in een oud maar erg gezellig ingericht pand. De tafeltjes staan redelijk dicht op elkaar maar zonder dat je echt last hebt van je buren. Leuke "touch" was een heel groot videoscherm waarop in zwart-wit een jaren 50 of jaren 60 film werd vertoond.
Het eten is gewoon prima zonder culinaire hoogstandjes en de bediening was vlot en vriendelijk.

Gegeten op 4 maart 2016

Restaurant - 5 maanden geleden

Bedankt voor uw recensie. Zwolle, Utrecht, Arnhem en Groningen behoren inderdaad tot onze 'En rouge' stijl. Graag zien we u nog eens terug!

Molenaar7

Hier eet je lekker voor een scherpe prijs in een mooie burlesque ambiance. Uiteraard zijn het geen sterren gerechten maar het is lekker en meer dan genoeg. De service en bediening zijn voor een dergelijk druk restaurant ver boven gemiddeld. De kwaliteit van de gebruikte producten is ook prima. Wij aten met een kortingsbon (dan kost het bijna niks) alleen waren we de voucher vergeten, door meedenken van de leiding en tonen van onze mail is alles toch goed gegaan. Voor mensen die in Zwolle zijn is dit na het vermoeiende shoppen een mooi rustpunt :-)
Ons enige puntje is dat de tweepersoons plekjes eigenlijk een groter tafeltje mogen hebben, verder prima en goed management !

Gegeten op 20 februari 2016

Restaurant - 6 maanden geleden

Beste proever, bedankt voor uw recensie. We verwelkomen u graag nog eens bij Humphrey's!

Sanniemug

Ondanks onze reservering, moesten we een kwartier in de regen en kou buiten wachten omdat er een rij stond. Eenmaal aan tafel, moetsen we steeds opstaan om de aandacht van het personeel te vangen. De koffiebonenmaler op de bar naast mijn stoel onderbrak ons gesprek meerdere keren. De krokante zalm was droog, twee rolletjes waren royaal bestrooid met sesam en de twee andere helemaal niet. De Gamba's waren te zacht gebakken. De Tiramisu was heerlijk.
Het personeel sprak trots met elkaar over dat het zo druk was, maar ze hadden de boel duidelijk niet onder controle. Jammer!

Gegeten op 13 februari 2016

Restaurant - 6 maanden geleden

Beste proever, dank voor uw recensie. Kritische feedback helpt ons, waar nodig, onze dienstverlening te verbeteren. Spijtig dat uw bezoek niet helemaal naar wens is geweest. U mag het altijd aangeven bij ons personeel als u ergens niet tevreden over bent. Dan kunnen we ter plekke met u zoeken naar een oplossing.

mayke52

Wat een openbaring. Gevestigd in een prachtig pand in Zwolle. Een warme sfeer (en rouge) en vooral heel vriendelijke bediening. Hoewel het echt vol was werden we snel bediend, werd alles goed in de gaten gehouden.
Op de kaart staan verrassende heel uiteenlopende gerechten, voor in verhouding weinig geld. De porties zijn goed en het smaakt voortreffelijk. Met name de zalm in nori blad is een aanrader. Wij komen zeker terug, is het niet bij deze Humphrey's dan toch bij een van de andere restaurants elders in het land.

Gegeten op 31 december 2015

Restaurant - 7 maanden geleden

Beste proever, hartelijk dank voor uw recensie! Fijn dat u zo tevreden bent over uw bezoek. We verwelkomen u graag nog eens in één ons restaurants!

Schrijf zelf een recensie over Humphrey's Zwolle in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Humphrey's Zwolle. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.