Humphrey's Zwolle

• 7.2

• 8.2

richard75
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prachtige 20's inrichting met rood pluche en kroonluchters. Je waant je in de tijd van de Charleston. Des te meer jammer dat eten en bediening die ervaring snel teniet doen. Vijf verschillende gezichten aan je tafel in tien minuten, een ongelooflijk taaie (mais)kip, en wanneer dit wordt gezegd bij het afruimen, een "college" van de bedrijfsleidster over hoe we met deze klacht hadden moeten omgaan..! Zij wenste eerder op de hoogte gebracht te worden, zodat zij had kunnen ingrijpen ! Nu kon ze natuurlijk niets meer voor ons doen. Eigen schuld, dikke bult ervaring..... Wát een arrogante opstelling naar klanten.

Stegerman
  • Recensies in de laatste twee jaar

Typisch een Humphreys restaurant, super gezellige inrichting, bediening die haar best doet, maar het eten is normaal en niet bijzonder.
Omdat het restaurant zo gezellig is ingericht is het een beleving opzich en een aanrader, maar voor het eten hoef je het niet te doen. Dit is gewoon goed en lekker, maar niet bijzonder.

Gegeten op 23 januari 2014

easygreen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gister 25-02-2014 heerlijk gegeten,we hadden een dagje uit in zwolle,ook zeer aan te raden maar dat terzijde. We zaten in een hoteltje to Humphrey's en wat ons als eerste opviel was de geweldige uitstraling van het pand. Wij hadden even op de kaart gegluurd die buiten bij de deur stond en dat sprak ons al meteen aan. Na een rondje winkelen liepen we naar binnen om even te reserveren dat was snel geregeld. Om half 7 gingen we aan tafel waar we een heerlijk broodje met boter kregen. Daarna konden we kiezen uit een 3 gangen menu met zo'n 9 variaties per gang,dus krijg je heel veel combinaties waaruit kiezen blijkt erg lastig te zijn. Alles zag er erg lekker uit. Het werd voor mij als voorafje pekingeend met groente in zuur en een soort wisky saus daarna als hoofdgerecht kalfssukade op een bedje van truffelsaus apart maar zo wat lekker. Als dessert zou het voor mij de creme brulee worden maar ik zat zo vol van het hoofdgerecht helaas ik vroeg aan de serveerster of ik het toetje mocht omruilen voor een bakje koffie dat was geen probleem. Zo even uitbuiken en nog even naar het toilet daarvoor moest je de trap op en bivenaan de eerste trap hing een poster van Jezus en ipv 12apostelen waren er 12 bloten vrouwen afgebeeld met een getattoeerde Jezus en een doornekroon op z'n hoofd in de style van molin rouge helaas een enorme afknapper aan de entourage. Alles in dit restaurant straalt openheid en gastvrijheid uit,maar dit straalt naar de christenen geen gastvrijheid uit. Ik zag ook een aanbieding hangen van een biosarragement dat je dat met je eten kan combineren erg leuk hier hebben we ook gebruik van gemaakt,dus bij het afrekenen kregen we kaartjes voor de bios en waren we met z'n tweeen 72,- kwijr erg tevreden ga zo door. Dank jullie Humphrey's

anja333
  • Recensies in de laatste twee jaar

heerlijk gegeten vanavond met z'n tienen, we hadden een leuke bediening, Nathaniel? en een leuke jonge blonde serveerster. Het eten en drinken was super goed voor elkaar iedereen had bijna iets anders maar iedereen was tevreden. We vonden als enig minpuntje dat de posters met o.a blote borsten niet nodig was om de sfeer te bepalen, dit kan gewoon aanstoot geven. verder was het ontzettend druk, is op zich gezellig maar daardoor konden we elkaar wat minder goed verstaan. maar zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 15 februari 2014

arjan48
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteravond heerlijk uit eten geweest bij Humphrey's. Wat een prachtige locatie: sfeervol ingericht met rustgevende muziek. De bediening was correct. Het voorgerecht was goed en verrassend, het hoofdgerecht met de zeer malse hertenbiefstuk ook goed. De creme brulee als nagerecht was de kers op de taart! Maar vooral de sfeer in het restaurant nodigt uit om nog eens romantisch te tafelen.

Gegeten op 29 januari 2014

Greyfer
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren gegeten met een bon van €.18,-; hiermee een uitstekende prijs/prestatieverhouding. Aardig personeel, inrichting doet denken aan Moulin Rouge. Voor een dinsdagavond zeer goed bezet.
Brood vooraf heerlijk, knapperig maar moeilijk te snijden. Dranken, o.a. Leffe van de tap, komen snel en door 'drankboy' geserveerd. Voorgerecht: gegrilde kip en vegetarische salade was uitstekend klaargemaakt. Hoofdgerecht: mixed grill ook uitstekend, mede door rear biefstuk, maar eendenborstfilet te rauw. Nagerecht: 2 verschillende ijsgerechten ook zeer smakelijk. Huiswijn (rood) goede keuze.
Uit alle aspecten, vooral ambiance, aan te raden restaurant.

Gegeten op 3 december 2013

ikproef
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanavond hier gegeten, kwamen toevallig binnen omdat ik geïnteresseerd was in het pand. Eenmaal binnen bedachten ik dat we dat we wel gelijk konden gaan eten. Het was wat vroeg en we hadden ruime keus om een gezellig tafeltje uit te zoeken. Bediening uiterst vriendelijk. Wel meerdere mensen die je bedienen, maar daardoor zat er ook goed de vaart in. (3 gangen in 1 uur tijd) Wij vonden dat prima, moesten nog 2 uur naar huis rijden. Over het eten: Brood, ruime hoeveelheid!, was wat te zout en moeilijk te snijden. Zalm en geitenkaas salade waren prima, evenals mixed gril en gebakken polenta. Tot slot de cafe glace, heerlijk. Wij vonden het een prima prijs / kwaliteit verhouding.

Gegeten op 20 november 2013

Nigel1993
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier met vijf personen gegeten, met een bon waarmee het 3-gangen menu €18 werd, goede prijs dus.
Druk bezocht restaurant, de hele avond door, maar niet erg storend.
Restaurant ziet er van binnen erg mooi uit, ook is het niet te licht wat een goede sfeer brengt. Wel vond ik de tafels een beetje aan de kleine kant (voor vijf personen dan).
Voorgerecht: salade met spaanse chorizo kroketjes en avocadocreme, salade en zongedroogde tomaten. Erg lekkere combinatie.
Hoofdgerecht: Eendenborst met bosui, sugar snaps en rode bietjessaus. Zeer lekker vlees met lekker gegaarde groenten en bijpassende jus.
Nagerecht: Appeltaartje met kaneelijs. Lekker dessert, alleen wel een machtig stukje appeltaart als dessert.
Bediening was vriendelijk en aanwezig.
Hier zou ik graag nog een keer terugkomen.

Gegeten op 20 oktober 2013

Shopgirl
  • Recensies in de laatste twee jaar

Als voorgerecht de gerookte zalm genomen. Deze was al van te voren gemaakt en klaargezet in de koelkast. Bij het proeven had ik het idee een hele zoutvloot te hebben doorgeslikt. Het brood wat we vooraf kregen was ook zout en niet te snijden met het te kleine mesje wat je erbij krijgt.
Als hoofdgerecht had ik de mixed grill. De biefstuk was rauw, werd ook niet gevraagd hoe je hem gebakken wilde hebben. Maar het minst was nog wel dat alle vleesgerechten op de spies hetzelfde gekruid waren, dus of het nu kip of varkensvlees was, men proefde het verschil niet.
Zwaar onder de maat en ik hoop er nooit meer naar toe te hoeven.

Gegeten op 2 oktober 2013

henkuitkampen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Omdat we gereserveerd hadden en vroeg waren konden we makkelijk plaats nemen op het binnentuinterras.Dat zit erg plezierig.
Maar omdat het binnen ook al aardig vol begon te lopen liet de bediening het te vaak af weten,regelmatig was er niemand op het binnenterras te zien, alhoewel nu bijna vol.
De carpaccio leek prefab op het bord uit de koelkast te komen en de roodbaarsfilet was aan de droge kant.Maar toch maakte het geheel een aardige indruk. Jammer dus van de te vaak afwezige bediening.Dat was een vorige keer daar beslist beter.

Gegeten op 8 augustus 2013

Schrijf zelf een recensie over Humphrey's Zwolle in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Humphrey's Zwolle. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!