a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 038 429 06 34

avosetta

Dit bezoek was mijn kennismaking met Humphrey's.
ik nam een 3 gangenmenu van € 25,95.
Bij het aperitief verscheen een plankje met voortreffelijk brood, kruidenboter en olijfolie op tafel. Dit werd niet in rekening gebracht.
Als voorgerecht koos ik voor de salade prosciutto, een harmonieus gerecht.
Het hoofdgerecht was de mixed grill. De drie vleessoorten waren perfect gegrild. De aioli en kleine bijgerechtjes vormden een mooie aanvulling. De schotel werd geserveerd met knapperige frites (plus mayonaise) , een frisse salade en rabarbercompote. Vlees en frites goed van temperatuur. Het geheel smaakte zeer goed.
Als toetje een verrassende cheesecake.
De huiswijn (wit en rood geprobeerd) is dik in orde.
De bediening was zeer attent en vlot, ondanks de drukte.
Detail: het servet was aangenaam groot.
Deze kennismaking beviel!

Gegeten op 26 mei 2015

LianneW

We hebben vaker bij humpreys gegeten in andere steden en we hadden wat te vieren dus besloten we om de vestiging in zwolle eens te proberen. Het restaurant zelf ziet er prima uit maar de rest viel helaas erg tegen. We moesten erg lang wachten tot ons werd gevraagd of we een keuze hadden kunnen maken terwijl het toen helemaal nog niet druk was en het personeel gewoon bij de bar stond te praten met elkaar. We konden ook niet de aandacht krijgen en hadden de kaarten al lang dicht op tafel. Het voorgerecht carpaccio was niet heel goed. Het vlees was erg matig en dik gesneden en smaakte niet vers en er zat erg veel kaas over. De pesto en zongedroogde tomaatjes vond ik wel erg lekker. De dim sum waren wel goed en leuk in een stoommandje met stokjes gepresenteerd.
Het hoofdgerecht van zalm en garnalen was goed en viel in de smaak maar mijn maiskip was erg slecht. De garnituren waren helemaal koud en dreven in de olie en de kip zelf was zo droog dat ik na een paar hapjes niets meer weg kreeg. Ik laat nooit eten liggen en zeker geen vlees maar dit ging mij te ver. Over de salade zat erg veel dressing, zonde want het was een mooie bak sla. De frietjes waren erg goed. Er werd ons tijdens het eten niet gevraagd of het smaakte en bij het afruimen zei ik dat het heel erg droog was. Als excuses werd me een gratis drankje aangeboden. Onze desserts waren al op en toen kwam mijn gratis thee pas. Onze buren hadden ondertussen zelfs al tegen het personeel gezegd dat ik nog thee moest krijgen. Het dessert van mijn vriend met een proeverij was goed en ook veel, het ijs was lekker maar mijn rood fruit soepje was heel erg zoet. Ik had het veel frisser verwacht ook omdat er op de kaart stond met munt. Toen kwam de thee eindelijk en ik dacht nou dan aan we daar nog even van genieten en dan sluiten we het af, maar er dreef een dode vlieg in. Tegen het personeel gezegd, kreeg ik nieuwe aangeboden. We hadden al zo lang gewacht en was er wel een beetje klaar mee dat ik afsloeg. Jammer.

Gegeten op 22 mei 2015

jeeteevee3

Gekozen voor het stoofpotje van Black Angus-sukade, zoete uiencompote met laurier, gegratineerd met aardappelpuree en kaas. Op mijn bord een gratineerbakje met bovenop uitgedroogde kaassaus, een stukje sukade van 5 bij 6 cm en daarop een afgemeten hoopje uiencompote. Aan de smaak was niets mis. Echter de sukade was koud, die ging terug. Mijn partner at intussen zijn ietwat droog uitgevallen kwart parelhoensuprême met gekaramelliseerde witlof en appel, bietjeschips en een jus van aceto balsamicosiroop. Toen het parelhoen op was kreeg ik de sukade terug en helaas half koud en half lauw. Weer terug. Intussen het gratineerbakje op gegeten, want ik zou een nieuw stukje sukade krijgen. Nee he! Een volledig opgemaakt bord werd na zo'n 5 minuten opgediend. De sukade was goed. Het gratineerbakje heb ik niet aangeroerd. De flauwe, melige en smakeloze frieten werden op verzoek vervangen door loeiwarme. Goede sla uit een plastic bak, appelmoes die er lelijk uitzag door het gebruik van rode wijn en vlotte bediening. Toch nooit meer Humphrey's Zwolle.

Gegeten op 31 maart 2015

Miraden

Leuk restaurant waar je lekker kunt eten. Eten wordt vlot geserveerd. Het is er gezellig druk, je kunt er anoniem zitten. Ruime keuze op de kaart. De aankleding is kitch, snap dat je ervan moet houden. Maar voorafgaand aan een avondje film was het prima. We werden zelfs gewezen op het aanwezig voordelige theatermenu.

Gegeten op 27 februari 2015

Restaurant - 3 maanden geleden

Dank voor de recensie en complimenten! Onze inrichting is geïnspireerd op het klassieke Parijse restaurant, dat kan inderdaad een beetje druk overkomen, maar we vinden het wel altijd gezellig! Graag tot de volgende keer!

arvidbuit

Wat een blamage dit. In een overvol restaurant, dat decor technisch sterk verouderd, duister en kitsch is aangekleed , worden we aan een twee persoons tafel gezet. Na het opgeven van de bestelling (ragout vooraf, Thaise curry hoofd) duurt het nog geen 5 (!) minuten of de voorgerechten staan op tafel. Het eten leek opgewarmd in de magnetron, want de (mini) ragout was half koud, half warm. Totaal smakeloos, op plastic bordjes(!) geserveerd door personeel dat haast heeft. Hoofdgerecht smakeloos en fantasieloos. Ik betwijfel of er sprake is van een ambachtelijke curry, want het zeer droge gerecht leek een samenraapsel van Nederlandse producten temidden van een bolletje rijst. Ik snap dat je een concept verzint voor een bescheiden budget, maar dit is pure armoede. Armoede in aandacht, in kwaliteit, in servies en in smaakbeleving. Zonde: avond verknald...

Gegeten op 7 maart 2015

arinda

Hier afgelopen zondag uit eten geweest, aangezien we een dinercheque hadden van ing. Ik was ook nog nooit bij een Humphreys restaurant geweest en had al verschillende verhalen gehoord (meestal wat negatief). Ik vond het 100% meevallen, we hebben heerlijk gegeten en alles werd snel geserveerd. Positief is dat het stokbroodje + kraanwater niet in rekening wordt gebracht. Wij hadden als voorgerecht: de salade van eend en de combinatie van vis, alle 2 super lekker. Als hoofdgerecht: de scholfilet (was erg verrassend en zeer lekker) en de parelhoen, ook een echte aanrader. En als toetje het citroentaartje en de tiramisu. Het citroentaartje was eigenlijk alleen het koekje ervan lekker, de hele citroen smaak proefde je niet goed. Maar voor de prijs hebben we hier heerlijk gegeten.
Volgens mij werkt er ook een dame die mee gedaan heeft aan hollands next topmodel.
Wel vraag ik me af of de gerechten worden opgewarmd? Aangezien we binnen 5 kwartier klaar waren met eten.

Gegeten op 1 maart 2015

Beste proever,

Dank voor uw recensie, fijn dat u lekker heeft gegeten. Om antwoord te geven op uw vraag, onze gerechten worden allemaal op de avond zelf bereid, uiteraard is daar wel een voorbereiding aan vooraf gegaan 's middags. U kunt altijd aangeven als u wat rustiger wilt eten dan houden we hier uiteraard rekening mee.

Graag tot de volgende keer.

Danvi

Hadden een 3-gangenkeuze menu besteld. Het hoofdgerecht duurde erg lang bijna een uur. Nu was het dan ook zaterdagavond en zat het hele restaurant vol. Geen probleem om dan iets langer te moeten wachten. Wat wel dan erg jammer was, was dat het vlees erg droog was . Dit gold voor de biefstuk en de parelhoen. Gevraagd om de biefstuk medium te bakken , maar het was echt te welldone. Parelhoen kreeg ik niet weg, zo taai. Heb een deel moeten laten staan. Jammer. Had veel verwachtingen ervan, misschien dat het daarom wat tegenviel. Maar geruchten over dat het eten hier wordt opgewarmd, wordt zo helaas wel bevestigd. Niet voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 24 januari 2015

Restaurant - 5 maanden geleden

Dank voor uw recensie. Vervelend dat uw bezoek niet naar wens is geweest. Graag kom ik nader in contact met u. Kunt u een mail naar feedback@humphreys.nl kunnen sturen? Dan nemen we zo snel mogelijk contact met u op.

alexus

na een gezellige dag afgesloten bij humphrey's. dit bleek een goede keuze te zijn. een prima formule met een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. vooraf begin je met brood en boter en olie. zelf te snijden. de huiswijn is prima van smaak, en ook de speciaal bier van hertog jan behoort tot het assortiment. vooraf gestart met salade eendenborst met vijg. prima gerecht en lekker fris met de dressing. als hoofdgerecht gekozen voor de mixed grill. de bijbehorende aardappeltjes zijn dikke prima. de begeleidende peper jus is lekker net als de meegeleverde salade. tot slot geëindigd met de tiramisu. ook hier was eigenlijk niets op aan te merken, behalve het vermoeden dat de bolletjes ijs waren vooraf gedraaid. het diner afgesloten met een lekker kopje koffie. kortom een keurige prijs-kwaliteit verhouding in een leuke en gezellige sfeer.

Gegeten op 12 januari 2015

Restaurant - 5 maanden geleden

Fijn dat het naar wens is geweest! We zien u graag weer terug de volgende keer!

fred97

Gezellig restaurant met warme sfeer maar met een zeer matige kwaliteit voedsel. Het stoofpotje met rundvlees bleek een piepklein aardewerken bakje te zijn tot de helft gevuld met 4 stukjes vlees en wat puree. Toen we daarover reclameerden was het laconieke antwoord dat deze klacht die avond al eerder door andere gasten ook gemaakt was en dat ze het aan de keuken zouden melden! Daarmee was de kous af. Ook de ragout vooraf was was niet veel meer dan 2 flinke theelepels. De slagroom bij het toetje leek uit een spuitbus te komen en al flink ingezakt toe wij het voorgezet kregen. Ronduit irritant was dat er echt veel te vaak aan tafel werd gevraagd of je nog wat wilt drinken. Bij ons 8 keer door allerlei voorbijkomend personeel. Geen leuke ervaring. €132,50 afgerekend met z'n vieren maar dat was het absoluut niet waard.

Gegeten op 11 januari 2015

Restaurant - 5 maanden geleden

Beste proever, hartelijk dank voor uw recensie. Vervelend dat uw bezoek niet helemaal naar wens is geweest. Als u een mail stuurt naar feedback@humphreys.nl komen we graag tot een oplossing met u.

paul251

Samen met mijn collega's gegeten. Een drie gangen menu met keuze uit diverse gerechten van de kaart. Uitstekende bediening van Laura, en extra service i.v.m. de groepsbetaling, heel handig. Het eten was smakelijk en volgens de wensen van de diverse gasten klaar gemaakt. De bediening was vlot en vriendelijk.
De (rode)wijnkeuze was wat beperkt maar toereikend voor deze maaltijd.
Bedankt en we komen graag weer eens eten.

Gegeten op 15 december 2014

Restaurant - 6 maanden geleden

Hartelijk dank voor de recensie. En mede namens Laura dank voor de complimenten. We staan graag weer klaar voor jullie de volgende keer!

Schrijf zelf een recensie over Humphrey's Zwolle in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Humphrey's Zwolle. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.