Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Humphrey's Zwolle

1. Restaurant
  2. Internationaal

Humphrey's Zwolle

1. Restaurant
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 038 429 06 34

roderik3

Gisteren gezellig uit eten geweest voor de 50ste verjaardag van m'n vader. Heerlijk voorgerecht en nagerecht en een goede service, alleen het hoofdgerecht was een teleurstelling. De kabeljauw was droog en er zat een stuk papier in. Verder een gezellige avon gehad.

Gegeten op 30 november 2014

RvD1967

Gezellige ambiance, vriendelijke bediening, goed eten met keuze uit een aantal 'standaard' gerechten (3-gangen). Wijnkleuren eenvoudig en redelijk. Prima om met familie of vrienden gezellig te eten. Prijs / kwaliteit verhouding naar mijn mening uitstekend.

Gegeten op 24 oktober 2014

jennyilona

Zaterdagavond heerlijk een avondje quality time met onze kinderen.
Eerst een lekker drankje aan de bar en daarna aan tafel.
Onze dochter die een heel streng dieet heeft en dus veel dingen niet mag werd helemaal in de watten gelegd door een liefdevolle dame.
Alle gerechten zagen er mooi en smaakvol uit, met liefde bereid!
en dat proef je!!
Afgesloten met een heerlijk kopje koffie.
Echt een top avond gehad.
De liefdevolle dame die ons bediende krijgt alle lof, erg zorgzaam of het allemaal wel naar wens was en of alles wel volgens de dieet wensen was bereid.
Echt Top!
We komen zeker nog eens terug!

Gegeten op 1 november 2014

Sinus

Voorgerecht zalmtartaar en salade met blauwe schimmelkaas was smaakvol en leuk opgemaakt.
De hoofdgerechten vielen qua smaak tegen. De krokante zalm is niet hoofdgerecht waardig. Keiharde korst en verder totaal niet wat wij ervan verwachtten. De Hollandse kabeljauw met zuurkool stamppotje was ook geen goede match in combi met de saus van kreeft. Nagerechten gewoon lekker alleen de slagroom was compleet ingezakt. Jammer. Vaker gegeten en daardoor onze verwachting niet waargemaakt. Ambiance en bediening verder goed!!

Gegeten op 30 oktober 2014

henk202

Wat is het toch een feest om bij een Humphrey's te eten . Wij ( 2 echtparen 65+) reizen door Nederland met onze NS vrij reizen kaart, en steken dan vaak aan bij een Humphrey's. Echt value for money, leuke inrichting, goeie service. helemaal o.k.
Ons laatste bezeok was hier in Zwolle. Emiel heeft met zijn team de zaak goed in de hand. Vlotte bediening, vraagt of het toetje meteen door moet komen, of even pas op de plaats. Zwolle is in de Humphrey's wereld weer aan de top.
Oh, ja. En nog bedankt voor de pepermintjes!

Gegeten op 29 oktober 2014

marjoleinrijkeboer

In het centrum van Zwolle, vlakbij een parkeergarage, staat het pand van Humphrey's. Aan de buitenkant niet veel bijzonders, maar van binnen heel sfeervol! Hoge plafonds, brede trappen, rode bekleding en kaarslicht... Helemaal goed.
Het eten was prima en er kon onbeperkt garnituur worden bijbesteld. Voor een vast bedrag krijg je een driegangenmenu, waarbij uit een groot aantal gerechten gekozen kon worden.
De service was perfect en er is zelfs een lactosevrije menukaart voor mensen met lactose-intolerantie.

Gegeten op 21 oktober 2014

hdegenshetnetnl

Helaas ietsje problemen met de reservering van de tafel. Werd echter snel en subliem opgelost o.a. door ons 5 x gratis toetje aan te bieden. Wat een geweldige embiance en bijpassende bediening van goed geoliede machine. Geen storende en te harde muziek op de "achtergrond". Kom daar vandaag de dag nog maar eens om. We voelde ons meer dan welkom in deze zeer origineel ingerichte gelegenheid. Minpuntje was het voor ons storende en smakeloze schilderij in het trappenhuis van het Laatste Avondmaal met Jezus Christus als middelpunt tussen een aantal blote dames als apostelen.

Gegeten op 3 oktober 2014

leeuwtje63

Afgelopen donderdagavond hier samen met mijn man gegeten.
Bospaddenstoelen-crèmesoep & Oosters gemarineerde kibbelingen waren onze voorgerechten. Beide heerlijk. Al had wat mij betreft de soep iets warmer gekund. En ik qua smaak niet op bospaddenstoelensoep was gekomen. ;-)
Krokante zalm & Medaillons van varkenshaas waren onze hoofdgerechten. Waren beide heerlijk! Lekker mals, echt geweldig. ;-) En onze nagerechten waren Wentelteefje & Gebakken ananas. Tja de hoofdzaak van het nagerecht was prima hoor. Maar de "slagroom" die erbij lag. Bah! Dat verpeste wat ons betreft gewoon het gerecht. En dat verwacht je ook niet in zo'n restaurant. Slagroom moet je haast met een vork kunnen eten. Dit kwam over als hooguit een b-merk spuitbus"room". Volgens de dame (volgens mij de bedrijfsleidster)die ik het meldde was het beslist geen gewone spuitbusroom hoor. Nee inderdaad niet, nog een stuk slechter. :o Erg jammer dat het etentje zo eindigde. Heb t ook laten liggen, want ik eet geen "snot" We waren altijd vol lof over Humphrey's. Maar nu toch ff wat minder...

Gegeten op 2 oktober 2014

Kpostma

Super leuke en enthousiaste bediening. Personeel was erg vrolijk en heeft goed geholpen met om een georganiseerde surprise party. Eten was prima en we hebben niet lang hoeven wachten. Kortom. Hier gaan we vaker boeken. Bedankt personeel!

Gegeten op 27 september 2014

floris33

Weer heerlijk gegeten bij Humphreys aan de Melkmarkt !
Pal in het historische centrum van Zwolle.
Sympathieke, gastvrije bediening. Je hoeft nooit lang te wachten. Het eten is altijd heerlijk en royaal. Ook is de prijs-kwaliteit verhouding erg goed. Leuke art-deco ambiance. .
Ik kom hier graag ! Groeten van F. uit Zwolle.

Gegeten op 29 september 2014

Schrijf zelf een recensie over Humphrey's Zwolle in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Humphrey's Zwolle. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.