Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Humphrey's Zwolle

1. Restaurant
  2. Internationaal

Humphrey's Zwolle

1. Restaurant
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 038 429 06 34

marjoleinrijkeboer

In het centrum van Zwolle, vlakbij een parkeergarage, staat het pand van Humphrey's. Aan de buitenkant niet veel bijzonders, maar van binnen heel sfeervol! Hoge plafonds, brede trappen, rode bekleding en kaarslicht... Helemaal goed.
Het eten was prima en er kon onbeperkt garnituur worden bijbesteld. Voor een vast bedrag krijg je een driegangenmenu, waarbij uit een groot aantal gerechten gekozen kon worden.
De service was perfect en er is zelfs een lactosevrije menukaart voor mensen met lactose-intolerantie.

Gegeten op 21 oktober 2014

hdegenshetnetnl

Helaas ietsje problemen met de reservering van de tafel. Werd echter snel en subliem opgelost o.a. door ons 5 x gratis toetje aan te bieden. Wat een geweldige embiance en bijpassende bediening van goed geoliede machine. Geen storende en te harde muziek op de "achtergrond". Kom daar vandaag de dag nog maar eens om. We voelde ons meer dan welkom in deze zeer origineel ingerichte gelegenheid. Minpuntje was het voor ons storende en smakeloze schilderij in het trappenhuis van het Laatste Avondmaal met Jezus Christus als middelpunt tussen een aantal blote dames als apostelen.

Gegeten op 3 oktober 2014

leeuwtje63

Afgelopen donderdagavond hier samen met mijn man gegeten.
Bospaddenstoelen-crèmesoep & Oosters gemarineerde kibbelingen waren onze voorgerechten. Beide heerlijk. Al had wat mij betreft de soep iets warmer gekund. En ik qua smaak niet op bospaddenstoelensoep was gekomen. ;-)
Krokante zalm & Medaillons van varkenshaas waren onze hoofdgerechten. Waren beide heerlijk! Lekker mals, echt geweldig. ;-) En onze nagerechten waren Wentelteefje & Gebakken ananas. Tja de hoofdzaak van het nagerecht was prima hoor. Maar de "slagroom" die erbij lag. Bah! Dat verpeste wat ons betreft gewoon het gerecht. En dat verwacht je ook niet in zo'n restaurant. Slagroom moet je haast met een vork kunnen eten. Dit kwam over als hooguit een b-merk spuitbus"room". Volgens de dame (volgens mij de bedrijfsleidster)die ik het meldde was het beslist geen gewone spuitbusroom hoor. Nee inderdaad niet, nog een stuk slechter. :o Erg jammer dat het etentje zo eindigde. Heb t ook laten liggen, want ik eet geen "snot" We waren altijd vol lof over Humphrey's. Maar nu toch ff wat minder...

Gegeten op 2 oktober 2014

Kpostma

Super leuke en enthousiaste bediening. Personeel was erg vrolijk en heeft goed geholpen met om een georganiseerde surprise party. Eten was prima en we hebben niet lang hoeven wachten. Kortom. Hier gaan we vaker boeken. Bedankt personeel!

Gegeten op 27 september 2014

floris33

Weer heerlijk gegeten bij Humphreys aan de Melkmarkt !
Pal in het historische centrum van Zwolle.
Sympathieke, gastvrije bediening. Je hoeft nooit lang te wachten. Het eten is altijd heerlijk en royaal. Ook is de prijs-kwaliteit verhouding erg goed. Leuke art-deco ambiance. .
Ik kom hier graag ! Groeten van F. uit Zwolle.

Gegeten op 29 september 2014

schutterpiet

Wij hebben zondag 28 september heerlijk gegeten bij Humphrey's in Zwolle. Van buiten wisten we niet dat ook buiten gedineerd kon worden. Een hele mooie, aparte locatie. Veel gezelligheid. Zeer goede en professionele bediening waar werkelijk niets fout gaat. Met speciale complimenten aan Lizet. Hierbij willen we de andere medewerkers niet te kort doen maar wij kennen hun naam niet en verdien dezelfde complimenten. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 28 september 2014

Klaas8091

Prima gegeten in een zeer sfeervolle omgeving. Gezellig druk terwijl de bediening uitmuntend haar werk bleef doen. Attent, vriendelijk en bekwaam. Een zeer collegiaal ingesteld team, elkaar helpend en de gasten perfect verzorgend. Een absolute aanrader!!

Gegeten op 26 september 2014

Andrepi

Met 9 mensen prima gegeten in de schitterende ambiance van het mooie pand aan de Melkmarkt. De bediening was prima, onder aanvoering van Laura Hettema. Prijs/kwaliteit is goed.

Gegeten op 14 september 2014

Gijsje30

Gegeten op 25 augustus 2014

karin178

Een hele gezellige avond uit, ik wist niet dat ze daar zo'n mooie verborgen terras tuin hadden. Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding en supervriendelijke service. Zeker een aanrader voor een heerlijk drie gangen diner. Ik weet niet meer wat het lekkerst was...denk het toetje, broodpudding maar dan anders. Smullen! Oh, en niet te vergeten die overheerlijke chocolade snoepjes die bij de koffie zaten. Ga zo door en dan komen wij zeker nog een keer terug.

Gegeten op 4 september 2014

Schrijf zelf een recensie over Humphrey's Zwolle in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Humphrey's Zwolle. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.