• foto's van Ereburger in Alkmaar - 1

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 072 520 30 98

Heerlijk eten met een mediterrane inslag

Met recht een van de meest geliefde zaken van Alkmaar, voor lunch, brunch en diner. Deels te danken aan de leuke plek, maar toch vooral aan gezelligheid, de oprechte gastvrijheid en het lekkere eten dat een overduidelijke mediterrane signatuur draagt.

nora4

Ik ben zo verbaasd over de lovende recensies. Het was gewoon echt niet goed en de prijs-kwaliteit is al helemaal ver te zoeken. Een menu-kaart zonder iets speciaals, iets spannends. Dan maar een compleet doorgebakken varkenshaas, laffe sausjes, het smaakte niet vers. Door het goede cijfer hebben we mensen uitgenodigd om mee te gaan eten. We baalden enorm. Heel zonde! Ik raad het iedereen af.

Gegeten op 5 februari 2015

marije39

Dit was onze tweede keer bij Restaurant Ereburger en wederom hebben wij heerlijk gegeten. De vorige keer aten wij het Kaasfondue 4 gangen menu en nu hadden wij gekozen voor de proeverij. 10 heerlijke gerechten verdeelt over 4 gangen. Over smaak valt natuurlijk niet te twisten, maar wij raden dit restaurant en vooral ook beide menu's van harte aan. Ook de sfeer en de bediening zijn echt top. Relaxte loungemuziek (niet te hard en niet te zacht), gezellig, aardige en gemoedelijke bediening. De gastvrouw komt altijd even gezellig een praatje maken en meerdere keren vragen (zonder opdringerig te zijn) of alles naar wens is. Kortom, als je lekker wilt eten, voor niet al te veel geld en ook op zoek bent naar een gemoedelijke sfeer, dan ben jij bij restaurant Ereburger aan het goede adres.

Gegeten op 12 februari 2015

Ping79

Via online reservering

Heerlijk gegeten, goede sfeer, vriendelijke bediening. Misschien kunnen de tafeltjes iets verder uit elkaar geplaatst worden, waardoor je beter door het restaurant kunt lopen, om bijvoorbeeld naar de wc te gaan. Verder helemaal top.

Gegeten op 14 januari 2015

akashamaaike

Het eten was heerlijk. Het 4 gangen proeverijmenu dat uit 10 gerechtjes bestaat, was perfect voor mij, omdat ik graag verschillende gerechten wil proberen. Elke gang is naast een feest voor het oog werkelijk om van te smullen.
De informele sfeer en vriendelijke bediening zorgen voor een ontspannen gevoel van een gezellig avondje uit, waardoor ik graag bij Ereburger kom eten, zowel knus met zijn tweetjes of gezellig met een groep.
Groetjes 'M&M'

Gegeten op 14 januari 2015

renateveldt

Via online reservering

Gewoon een goed restaurant met een goeie prijs/kwaliteitverhouding en leuke gerechten,dus voor ieder wat wils! Bereikbaarheid is ook ok.

Gegeten op 8 januari 2015

bram62

Via online reservering

We hadden goede berichten over dit restaurant gekregen maar het viel wat tegen.
We konden niet kiezen van de kaart maar er werd een proeverij van 10 gerechtjes gereserveerd. De tonijnsalade was heel eenvoudig en matig van smaak, het hoofdgerecht, vispotje en stoofpotje van vlees, was wat flauw en de patat was waarschijnlijk in vet gebakken waar ook oliebollen in bereid waren.
Het toetje was erg lekker en maakte wel wat goed.
Eigenaresse zeer klantvriendelijk.
Een verklaring voor onze kritische mening is wellicht dat wij " verwend" zijn; we gaan regelmatig uit eten en hebben om die reden veel vergelijkingsmateriaal.

Gegeten op 7 januari 2015

cae

Via online reservering

Heerlijk verrassend menu via de AH actie, lekker gegeten en ook ruim voldoende. Bediening is gastvrij en je voelt je welkom, het is niet heel groot en waardoor je elkaar nog goed kan verstaan. Leuk avondje gehad.

Groet uit het ooievaarsnest

Gegeten op 11 december 2014

renivandergragt

We hebben met vijf personen met de AH restaurant spaaractie gegeten, na al bij meerdere andere restaurants van dezelfde spaaractie gebruik te hebben gemaakt. De Ereburger had hiervoor een heel leuk menu samengesteld – heel verassend! We kregen ieder 10 gerechtjes over 4 gangen verspreid en hebben alles met smaak gegeten! Een hele fijne avond, met heerlijke gerechtjes en een hele goede service :)

Gegeten op 2 januari 2015

robin99

Via online reservering

Goed eten, het gekozen menu met allerlei gerechten goed bevallen en smaakte uitstekend.
De sfeer is goed, lekker een niet te groot restaurant.

Gegeten op 1 januari 2015

AnnekeGransbergen

Via online reservering

We hebben met onze kinderen (11 en 13 jaar) bij Ereburger gegeten. De gastvrouw was bijzonder vriendelijk, evenals de jongedame die ons bediende. Het eten was erg smakelijk, ook de kinderen hebben ervan genoten. Een vaststaand menu met verschillende kleine gerechten was nieuw voor ons, er was voor elk wat wils, heel handig met kinderen erbij. We zijn benieuwd naar de andere gerechten die op de kaart staan en we zullen hier zeker nog eens terugkomen.

Gegeten op 21 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Ereburger in Alkmaar

Schrijf hieronder je recensie over Ereburger. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.