Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Catalunia

1. Spaans

Catalunia

1. Spaans
  1. Toon telefoonnummer 055 576 81 92

roosromy

Heerlijke tapas!!!
We komen hier regelmatig en gaan altijd voor het onbeperkt Tapas assortiment.
Koud en warm is beide erg goed. Je kunt zoveel eten als je wil want het personeel komt geregeld vragen of alles naar wens is en of we bij willen bestellen.
Wij vinden het iedere keer weer een feestje!!

Gegeten op 22 maart 2014

jessicad1984

Gister hier gegeten met mijn vriend wilde een leuke avond maar die viel gelijk in de soep. We werden aan een tafel voor de bar gezet maar begon me gelijk te irriteren aan het personeel wat er voor stond in een rij en het was lachen gieren brullen daar echt vreselijk en niet professioneel het was echt storend. Toen kwam het eten, de koude tapas de krabsalade was totaal geen krabsalade te noemen en smaakte totaal niet naar krab de kip van de wraprolletjes met kip was erg droog en dan krijg je eiersalde volgens het personeel nou 4 stukjes ei met een zongedroogd tomaatje erbij. Personeel komt ook niet veel aan tafel om te vragen of het naar wens is en als er dan eindelijk iemand kwam nam diegene de lege bakjes mee maar vroeg niks deed zijn mond niet open persoonlijk vond ik dat asociaal want onze glazen waren leeg en we wilde tapas bij bestellen omdat we onbeperkt aten maar die kans kregen we niet. Toen er uiteindelijk iemand anders kwam heb ik mijn klachten en ergenissen even verteld wat ik jammer vond is dat er geen excuus kwam en totaal geen terugkoppeling die ik wel had verwacht. De warme tapas waren ook een teleurstelling, de kipfilet en kip drumsticks waren erg droog en smaakloos net als de spareribs de zalm met dillesaus was erg zout en ja verder moet ik zeggen dat spanje ver te zoeken is in deze tapas. Al met al vond ik het echt heel slecht en kom hier echt niet meer terug en dat is vooral omdat het personeel geen terugkoppeling gaf over mijn klachten en dat is iets wat ik wel verwacht als gast zijnde.

Jacio

Lekker tapas gegeten, je kan aangeven wat je wel en niet mag of kan eten. Vegetarisch bijvoorbeeld. Wordt netjes aangepast. Ruim voldoende en leuk gevarieerd. Niet helemaal Spaans, maar vooruit. Smaken zijn goed.
Als je voorin zit is het prima, achter is het te druk, zeker als er een luidruchtige groep zit.
Ah, ze waren een keer onverwacht gesloten, dat was minder.

Gegeten op 12 december 2013

alexvr86

Ga hier wel vaker per jaar eten, blijft nooit teleurstellen.
Samengevat: Smaakvol eten, vooral de onbeperkte selectie van warme en koude tapas.
Prima zaak, Redelijke prijzen.

Gegeten op 8 januari 2014

LindaFaith

Erg lekker eten, wij zijn juist erg blij dat het onbeperkt tapas arrangement niet veranderd maar altijd de lekkere hapjes die we gewend zijn. De witlofschuitjes, gerookte zalm, meloen met ham, surimisalade en pepertjes met roomkaas zijn errug lekker van de koude hapjes. De warme hapjes vind ik persoonlijk iets minder, maar vaak hebben we de koude hapjes al een aantal keer nabesteld en zitten we dan toch al best vol!

Soms is 't wel een kippenhok omdat er ook veel groepen komen eten

Gegeten op 16 april 2013

Morrison

Kom 3-4 keer per jaar voor een snelle hap in Catalunia. Handig als je maar een uurtje de tijd hebt om te eten, en het lukt iedere keer om op tijd te eten. Lekkere tapas, kies meestal a-la-carte en lekkere Aioli met brood. Deze ontbreekt nooit bij onze bestelling. conclusie, goede prijs-kwaliteitverhouding! Het valt ons op dat het ook altijd druk is als wij er zijn.

Gegeten op 7 juni 2013

marctjin

Inderdaad Tapas! Kleine hapjes en veel diversiteit. Echter geen Spaans eten!! Dus niet gaan als je Spanje in Apeldoorn verwacht. Verder was het druk waardoor de service slecht was. Concept van "all you can eat" met een addertje onder het gras. Je krijgt alleen wat er op voorraad is of wat ze in de keuken maken, geen keuze dus!

Gegeten op 8 juni 2013

erengee

Heb hier een paar keer gegeten in de afgelopen tijd, met z'n tweeën maar ook met grotere groepen. Het is prima tafelen, leuke bediening, maar niet héél erg lekker of bijzonder. Tip: bestel losse tapas van de kaart. Warm & koud door elkaar, 3-4 stuks pp. Bij een arrangement krijg je vaak de standaard tapas. Eerst alles koud, dan warm. Je zit snel vol, en bovendien kiest de keuken gemakkelijke tapasgerechten die een beetje saai zijn, omdat 'iedereen' het lekker moet vinden. Is misschien lastiger voor de bediening, maar je hebt wel een betere selectie tapas!

Gegeten op 14 december 2012

patriciadenise

Het restaurant is inderdaad vrij groot, maar erg leuk en modern ingericht met verschillende niveaus, waardoor het zeker niet te groot aandoet! Het is wel wat donker, zeker aan de zijkanten. Een beetje donker geeft niet, maar op sommige plaatsen kon je amper de menukaart lezen. Wij vonden niet alle tapas even lekker, maar de meeste waren goed! Vooral het brood met de aioli, de gerookte zalm met kruidenkaas en de ossenhaasspiejes waren erg lekker! De tonijnsalade vonden we niet zo goed. Het menu is wel wat afgezaagd, vrij standaard, maar ik geef toch een 8 voor het eten, want de kwaliteit was goed (wilde eigenlijk een 7,5 geven, maar dat is niet mogelijk)

m_de

• Goed

• Goed

Onbeperkt tapas eten is ook echt onbeperkt, voor een meer dan prima prijs. Met alles werd rekening gehouden (notenallergie etc.) Bediening niet altijd even oplettend/snel, maar wel zeer vriendelijk. Eten was erg lekker, al kwamen sommige hapjes niet eens in de buurt van Spanje. Maar toch een aanrader, zeker gezien de prijs/kwaliteitverhouding.

Schrijf zelf een recensie over Catalunia in Apeldoorn

Schrijf hieronder je recensie over Catalunia. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.