a TripAdvisor company

Catalunia

1. Spaans
  1. Toon telefoonnummer 055 576 81 92

Daphnoes

27 maart hebben we onze schoonouders mee uit eten genomen naar Catalunia. Het ziet er gezellig uit, leuk spaans sfeertje, ietwat donker met enkele spotjes, leuk kleurgebruik! Het maakt wel uit aan welke tafel je zit. Wij zaten aan een tafel waarboven 3 spotjes hingen die op de tafel gericht stonden, waardoor we volop in het licht zaten, iets minder gezellig. Over het algemeen hangt er wel een prettige sfeer.

Het eten is erg lekker. Ze hebben een tapasmenu waar je aan deel kunt nemen. Je krijgt dan eerst acht koude gerechten en daarna acht warme gerechten. Deze kunnen beiden onbeperkt bijbesteld worden. Ook erg goed betaalbaar (€18,50). Wat mij iets tegenstaat is dat zij al jaren dezelfde tapas in dit menu serveren, terwijl ze los van dit menu een hele brede keus hebben aan tapas. Ik zou hierin graag wat variatie zien, dan zouden we zeker vaker gaan!

Gegeten op 27 maart 2015

Sjaan86

Gisteren zijn we na een lange tijd weer bij Catalunia geweest. Toen we binnen kwamen duurde het wel even voordat er gevraagd werd wat we wilden drinken, dit hebben we ook aangegeven er werd excuses gemaakt en daarna zijn we de hele avond goed bediend. We zijn gegaan voor het onbeperkt tapas menu. Al snel werden de tapas geserveerd en konden we genieten! We hebben een heerlijke avond gehad en heerlijk gegeten!

Gegeten op 21 februari 2015

Adoorn104

Het was een behoorlijke tijd geleden dat we voor het laatst bij Catalunia waren. Maandagavond waren we er weer, maar we zijn nu toch wel behoorlijk teleurgesteld. Ook nu weer namen we het onbeperkt tapasmenu. Helaas kregen we exact dezelfde koude en warme tapas als vorige keren, er zit geen enkele variatie in het aanbod. Bovendien was de bediening - hoewel het erg rustig was - niet echt attent. Er werd niet gevraagd of we nog iets van de koude tapas wilden bijbestellen en we werden behoorlijk aan ons lot over gelaten, de dames waren druk aan het praten met elkaar bij de bar. Dus hebben we zelf op enig moment maar eens gevraagd of we de warme tapas konden krijgen. Op zich is de kwaliteit van het eten wel aardig, maar ALS we nog een keer terugkomen gaan we zelf iets bestellen van de kaart. Als de diversiteit niet verandert zullen steeds meer gasten wegblijven !

Gegeten op 9 februari 2015

roosromy

Heerlijke tapas!!!
We komen hier regelmatig en gaan altijd voor het onbeperkt Tapas assortiment.
Koud en warm is beide erg goed. Je kunt zoveel eten als je wil want het personeel komt geregeld vragen of alles naar wens is en of we bij willen bestellen.
Wij vinden het iedere keer weer een feestje!!

Gegeten op 22 maart 2014

jessicad1984

Gister hier gegeten met mijn vriend wilde een leuke avond maar die viel gelijk in de soep. We werden aan een tafel voor de bar gezet maar begon me gelijk te irriteren aan het personeel wat er voor stond in een rij en het was lachen gieren brullen daar echt vreselijk en niet professioneel het was echt storend. Toen kwam het eten, de koude tapas de krabsalade was totaal geen krabsalade te noemen en smaakte totaal niet naar krab de kip van de wraprolletjes met kip was erg droog en dan krijg je eiersalde volgens het personeel nou 4 stukjes ei met een zongedroogd tomaatje erbij. Personeel komt ook niet veel aan tafel om te vragen of het naar wens is en als er dan eindelijk iemand kwam nam diegene de lege bakjes mee maar vroeg niks deed zijn mond niet open persoonlijk vond ik dat asociaal want onze glazen waren leeg en we wilde tapas bij bestellen omdat we onbeperkt aten maar die kans kregen we niet. Toen er uiteindelijk iemand anders kwam heb ik mijn klachten en ergenissen even verteld wat ik jammer vond is dat er geen excuus kwam en totaal geen terugkoppeling die ik wel had verwacht. De warme tapas waren ook een teleurstelling, de kipfilet en kip drumsticks waren erg droog en smaakloos net als de spareribs de zalm met dillesaus was erg zout en ja verder moet ik zeggen dat spanje ver te zoeken is in deze tapas. Al met al vond ik het echt heel slecht en kom hier echt niet meer terug en dat is vooral omdat het personeel geen terugkoppeling gaf over mijn klachten en dat is iets wat ik wel verwacht als gast zijnde.

Jacio

Lekker tapas gegeten, je kan aangeven wat je wel en niet mag of kan eten. Vegetarisch bijvoorbeeld. Wordt netjes aangepast. Ruim voldoende en leuk gevarieerd. Niet helemaal Spaans, maar vooruit. Smaken zijn goed.
Als je voorin zit is het prima, achter is het te druk, zeker als er een luidruchtige groep zit.
Ah, ze waren een keer onverwacht gesloten, dat was minder.

Gegeten op 12 december 2013

alexvr86

Ga hier wel vaker per jaar eten, blijft nooit teleurstellen.
Samengevat: Smaakvol eten, vooral de onbeperkte selectie van warme en koude tapas.
Prima zaak, Redelijke prijzen.

Gegeten op 8 januari 2014

LindaFaith

Erg lekker eten, wij zijn juist erg blij dat het onbeperkt tapas arrangement niet veranderd maar altijd de lekkere hapjes die we gewend zijn. De witlofschuitjes, gerookte zalm, meloen met ham, surimisalade en pepertjes met roomkaas zijn errug lekker van de koude hapjes. De warme hapjes vind ik persoonlijk iets minder, maar vaak hebben we de koude hapjes al een aantal keer nabesteld en zitten we dan toch al best vol!

Soms is 't wel een kippenhok omdat er ook veel groepen komen eten

Gegeten op 16 april 2013

Morrison

Kom 3-4 keer per jaar voor een snelle hap in Catalunia. Handig als je maar een uurtje de tijd hebt om te eten, en het lukt iedere keer om op tijd te eten. Lekkere tapas, kies meestal a-la-carte en lekkere Aioli met brood. Deze ontbreekt nooit bij onze bestelling. conclusie, goede prijs-kwaliteitverhouding! Het valt ons op dat het ook altijd druk is als wij er zijn.

Gegeten op 7 juni 2013

marctjin

Inderdaad Tapas! Kleine hapjes en veel diversiteit. Echter geen Spaans eten!! Dus niet gaan als je Spanje in Apeldoorn verwacht. Verder was het druk waardoor de service slecht was. Concept van "all you can eat" met een addertje onder het gras. Je krijgt alleen wat er op voorraad is of wat ze in de keuken maken, geen keuze dus!

Gegeten op 8 juni 2013

Schrijf zelf een recensie over Catalunia in Apeldoorn

Schrijf hieronder je recensie over Catalunia. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.