Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Brasserie Bolbaken

1. Brasserie
  2. Hollands

Brasserie Bolbaken

1. Brasserie
  2. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 0187 669 432

niekark

Hoewel Bolbaken een prima plek is om een hapje te nuttigen, is het nauwelijks een brasserie te noemen, daarvoor mist het sfeer, de inrichting is vrij steriel. Het uitzicht op het Grevelingermeer en de jachthaven zorgen met name voor een plezieriger decor. We hebben een stokbrood met zalm gegeten, dat overigens prima smaakte. De bediening is matig, een deel van het bestelde bronwater belandde op tafel, maar daar werd vervolgens niets mee gedaan. Maar voor de rest hebben we lekker op het terras gezeten...

Gegeten op 2 augustus 2014

Kaatje1970

Na een dagje varen hier gegeten. Bootje kon bijna voor het terras aangelegd worden, dat is ideaal. Terras zat aardig vol, maar er was gelukkig nog een plekje. Bediening zeer vlot, dat is altijd prettig.

Ik wilde een schnitzel, maar zonder champignonsaus, dus vroeg ik of dit mogelijk was en het was mogelijk. Bij het bestellen nogmaals uitdrukkelijk gevraagd zonder saus. En je raad het al... de schnitzel kwam met saus. Waarschijnlijk met heet water eraf gespoeld, want de schnitzel smaakte waterig en in sommige hoekjes zat er nog steeds saus. Je zal maar allergisch zijn. Jammer dat er helemaal niks over gezegd is, geen excuses niks.

Op zich was het wel aardig en vanwege de lokatie zullen we zeker nog een keertje terugkomen, maar dan bestel ik geen schnitzel meer.

Gegeten op 5 september 2013

vw

• Uitstekend

Prima, puur en eerlijk eten. Voor een redelijke prijs !

FredV

• Uitstekend

Deze brasserie heeft een bijzondere kaart waarop gerechten staan die je niet één, twee, drie zou verwachten. De Vissoep (voorgerecht) is bijzonder rijk gevuld en uitstekend van smaak. De Lamskroon (hoofdgerecht) is uitstekend van smaak en mooi opgemaakt op het bord. Dit is eveneens van toepassing bij de Ossenhaaspuntjes(hoofdgerecht). In de keuken weten ze met zorg en aandacht heerlijke gerechten te bereiden! De dessertkaart is zeer zeker een aanrader door de bijzondere gerechten die hierop staan vermeld.

Brasserie Bolbaken is een bijzonder restaurant op een bijzondere locatie waar je voor een goede prijs uitstekend kan eten en genieten van het moois dat Herkingen en de Grevelingen te bieden heeft. Zeer zeker een aanrader voor diegene die houden van lekker eten in combinatie met alles wat het water te bieden heeft op Goeree Overflakkee! Met name als je het geluk hebt een avond te hebben waarbij er prachtige luchten en kleuren ontstaan tijdens het ondergaan van de zon. Zeker qua uitzicht een TOP locatie!!

Tot slot is ook de bediening het vermelden waard. Aardige dames die er alles aan doen om je een plezierige avond te bezorgen en niets te veel is. Ook de eigenaar is een bijzonder persoon die aandacht heeft voor zijn klanten en alles nauwlettend in het oog heeft.

annemarc

• Matig

• Matig

De kwaliteit van het eten en bediening (tafels die niet afgeruimd worden) is matig. De kok verzint gerechten die qua smaak niet in evenwicht zijn.
Kindermenu is frikandel / kroket met friet in een box. Mag meer aandacht voor zijn en op bord geserveerd worden.

herk

• Goed

• Goed

lekker gegeten op het terras met een mooi uitzicht een goede bediening het was een top avond.ga zo door

Schrijf zelf een recensie over Brasserie Bolbaken in Herkingen

Schrijf hieronder je recensie over Brasserie Bolbaken. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.