a TripAdvisor company

1. Brasserie
  2. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 0187 669 432

LCEHCM

Samen met mijn zus en 2 jonge kinderen 'even' gegeten. Alleen hoofdgerecht gegeten. Dit was allemaal prima. Heel vriendelijk tegenover de kinderen. Het hoofdgerecht was goed! Wij troffen het dat we buiten konden zitten, echt genoten van de omgeving.

Gegeten op 11 mei 2016

arjend

Een coupe aardbeien besteld.
krijgen we een bord met 2 mini bolletjes ijs, en 3 dotjes slagroom zonder suiker. met daartussen mini stukjes aarbei ( bij elkaar nog niet 1 aarbei ).
Dat noemen ze dan een coupe aardbei. ????
Geklaagd, en kregen wat te drinken van het huis.
bij het afrekenen maar het drinken betaald ipv het ijs.
Wat was dat een slechte ervaring bij het 'nieuwe' bolbaken.

Gegeten op 1 mei 2016

warranty

Wij hebben hier vorig jaar ook gegeten en kwamen hier graag terug vanwege de locatie en dat de kinderen heerlijk bezig zijn krabbetjes te vangen aan het water.

De wachttijd en het eten is om voor te schamen. De eigenaar en (Chef?) Kok zouden dat ook moeten doen.
Ondanks de leuke locatie slaan wij het hier voortaan over. Dit raden wij onze ergste vijanden nog niet aan.

Verpieterde diepvries groente, bedorven kruidenboter, gortdroge Spareribs en Zalm. Iets wat op schnitzel moest lijken en tja de asperges...daar zeggen we maar niets meer over. Het enige wat deze Chef wel lukte was de Hollandaisesaus uit een pakje.

Terug naar school is ons advies of gewoon lekker stoppen.

Gegeten op 1 mei 2016

Amazon

We hebben hier met zijn vieren gegeten. We zoeken een ligplaats voor de boot aan de Grevelingen, en proberen daarom wat havens en restaurants. Brasserie Bolbaken viel eerlijk gezegd niet mee. Lekker buiten gezeten op het terras. Het uitzicht is mooi. De witte en de rose huiswijnen waren niet te drinken. Een flesje wit besteld, dat was een stuk beter. Om buiten te eten was het wat te fris, een plekje binnen gevraagd, Dat lukte net, nog twee tafeltjes vrij, de rest was gereserveerd, het is hier kennelijk erg druk. De serveersters zijn vriendelijk en doen hun best. Het vistrio was niet te eten en hebben we omgeruild voor een salade tonijn. Die was prima, maar niet echt een hoofdgerecht natuurlijk. De mosselen waren redelijk, maar niets bijzonders en zeker geen aanrader. Het vistrio stond niet op de rekening, dat was dan wel weer netjes. Al met al voor ons geen enkele reden om hier nog een keer naar toe te gaan.

Gegeten op 19 september 2015

frans185

Druk en gewild restaurant. Je moet het hebben van de ligging in de jachthaven en het uitzicht op het Grevelingenmeer. Maar als het om eten en bediening gaat, vonden wij het niks. Mosselen roken niet fris, waren klein en niet lekker. Bediening was matig.

Gegeten op 11 juli 2015

niekark

Hoewel Bolbaken een prima plek is om een hapje te nuttigen, is het nauwelijks een brasserie te noemen, daarvoor mist het sfeer, de inrichting is vrij steriel. Het uitzicht op het Grevelingermeer en de jachthaven zorgen met name voor een plezieriger decor. We hebben een stokbrood met zalm gegeten, dat overigens prima smaakte. De bediening is matig, een deel van het bestelde bronwater belandde op tafel, maar daar werd vervolgens niets mee gedaan. Maar voor de rest hebben we lekker op het terras gezeten...

Gegeten op 2 augustus 2014

Kaatje1970

Na een dagje varen hier gegeten. Bootje kon bijna voor het terras aangelegd worden, dat is ideaal. Terras zat aardig vol, maar er was gelukkig nog een plekje. Bediening zeer vlot, dat is altijd prettig.

Ik wilde een schnitzel, maar zonder champignonsaus, dus vroeg ik of dit mogelijk was en het was mogelijk. Bij het bestellen nogmaals uitdrukkelijk gevraagd zonder saus. En je raad het al... de schnitzel kwam met saus. Waarschijnlijk met heet water eraf gespoeld, want de schnitzel smaakte waterig en in sommige hoekjes zat er nog steeds saus. Je zal maar allergisch zijn. Jammer dat er helemaal niks over gezegd is, geen excuses niks.

Op zich was het wel aardig en vanwege de lokatie zullen we zeker nog een keertje terugkomen, maar dan bestel ik geen schnitzel meer.

Gegeten op 5 september 2013

vw

• Uitstekend

Prima, puur en eerlijk eten. Voor een redelijke prijs !

FredV

• Uitstekend

Deze brasserie heeft een bijzondere kaart waarop gerechten staan die je niet één, twee, drie zou verwachten. De Vissoep (voorgerecht) is bijzonder rijk gevuld en uitstekend van smaak. De Lamskroon (hoofdgerecht) is uitstekend van smaak en mooi opgemaakt op het bord. Dit is eveneens van toepassing bij de Ossenhaaspuntjes(hoofdgerecht). In de keuken weten ze met zorg en aandacht heerlijke gerechten te bereiden! De dessertkaart is zeer zeker een aanrader door de bijzondere gerechten die hierop staan vermeld.

Brasserie Bolbaken is een bijzonder restaurant op een bijzondere locatie waar je voor een goede prijs uitstekend kan eten en genieten van het moois dat Herkingen en de Grevelingen te bieden heeft. Zeer zeker een aanrader voor diegene die houden van lekker eten in combinatie met alles wat het water te bieden heeft op Goeree Overflakkee! Met name als je het geluk hebt een avond te hebben waarbij er prachtige luchten en kleuren ontstaan tijdens het ondergaan van de zon. Zeker qua uitzicht een TOP locatie!!

Tot slot is ook de bediening het vermelden waard. Aardige dames die er alles aan doen om je een plezierige avond te bezorgen en niets te veel is. Ook de eigenaar is een bijzonder persoon die aandacht heeft voor zijn klanten en alles nauwlettend in het oog heeft.

annemarc

• Matig

• Matig

De kwaliteit van het eten en bediening (tafels die niet afgeruimd worden) is matig. De kok verzint gerechten die qua smaak niet in evenwicht zijn.
Kindermenu is frikandel / kroket met friet in een box. Mag meer aandacht voor zijn en op bord geserveerd worden.

Schrijf zelf een recensie over Brasserie Bolbaken in Herkingen

Schrijf hieronder je recensie over Brasserie Bolbaken. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.