Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Eetcafe De Parodie

1. Eetcafé
  2. Internationaal

Eetcafe De Parodie

1. Eetcafé
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 070 338 93 36

KokkieBlanda

Voor de 3e maal in een jaar bij deze parel van het Statenkwartier. Gastheer Renno vertelt even enthousiast als de vorige keren over het seizoensmenu op het bord. De keuze valt op de ceviche van kabeljauw met mango en een rood pepertje vooraf en de linguine met garnalen en bisque als hoofd. De smaken zaten erg goed in elkaar. De wijn sloot uitstekend aan (het lekkere Neubourg pils in blauwe fles aan de bar vooraf trouwens ook).

Het was weer genieten, zie nu alweer uit naar de volgende keer!

Gegeten op 12 augustus 2014

dennis100

Sfeervol cafe-restaurant met zeer vriendelijke en attente bediening, uitgebreide toelichting op het menu en zeer goed eten! De burger is een aanrader en de cheesecake...erg lekker! Alles is hier duidelijk onder controle, waardoor je echt een avondje kan genieten, geen stress. En de prijs-kwaliteit verhouding is prima.

Gegeten op 11 mei 2014

Pinky

Eenvoudig maar warm ingericht eetcafe weggestopt in het Statenkwartier. De Parodie heeft een kleine vaste seizoenskaart en een wekelijks wisselende kaart, waar iedereen wel iets van zijn/ haar gading kan vinden. De bediening hier is bijzonder attent, vriendelijk en bereid om je te adviseren. De wijnen zijn met name van bovengemiddelde kwaliteit voor een eetcafe. Kortom een aanrader voor een ontspannen avond uit eten.

Gegeten op 22 februari 2014

ingridmjw

Gisteravond heerlijk gegeten bij de Parodie. Het was voor ons een eerste kennismaking. Het is een warm ingericht eetcafé (houten tafels en stoelen) met voldoende ruimte tussen de tafels. De bediening is uitermate voorkomend en attent. Gerechten worden enthousiast toegelicht. De 4 rode wijnen worden per glas en fles geschonken. Een grote karaf water wordt gratis op tafel geplaatst en later bijgevuld als de ober ziet dat hij bijna leeg is. Wij kozen het driegangen menu voor 27,50. We mochten ook gerechten van de losse kaart omruilen voor onderdelen uit het menu. Hier krijg je het gevoel dat alles mag. Liever frites i.p.v. rosevalaardappeltjes: geen probleem. Vind je de (fles) wijn toch niet zo lekker: dan ruilen we hem om voor een andere etc. We genoten overigens van onze kruidige Spaanse Irache uit de Navarra. Heerlijke gerookte zalmsoep, botermalse entrecote begeleid door een lekker aangemaakte salade (had ik ingeruild voor de warme groente) en rosevalaardappeltjes en als toetje een zeer smakelijke trifle met rood fruit. Ook de parfait geproefd: lekker! Was er dan geen minpuntje? Het enige dat ik anders zou doen is het serveren van de salade naast de entrecote op hetzelfde bord. Het bord van mijn partner was voorverwarmd waardoor de entrecote lekker warm bleef. Omdat ik salade nam, hadden ze het bord begrijpelijkerwijs niet voorverwarmd. Hierdoor koelde mijn entrecote snel af (ik eet niet zo snel). Misschien is het handig in zo'n geval de salade op een side plate te serveren. Tot slot een zeer goede pittige cappuccino gedronken. Voor al dat lekkers betaalden we 113 euro voor 3 personen.
Voor eten en drinken van zo'n goede kwaliteit is dat geen cent teveel betaald. We komen zeker een keer terug en dat komt ook omdat we ons zo welkom voelden!

Gegeten op 24 januari 2014

hans1000

Weer heerlijk gegeten bij De Parodie. Dit keer het wild-menu, smaakvol en lekker vooral de wijn bij de gerechten zijn heerlijk. Het hoofdgerecht, de hertenrugfilet met vossebessen - saus met de bijpassende garnituur is een juiste combinatie en smaakt gewoon goed / lekker. We eten hier regelmatig en iedere keer worden we steeds weer blij verrast.

Gegeten op 8 december 2013

Fortmann

De Parodie is een eetcafé maar maakt porties à la nouvelle cuisine.
Vooraf: bloedworst... één mini-plakje dor en dor droog gebakken.
Hoofd: biefstuk prima, maar geen lekkere frieten of iets meer groente.
Dessert: crème brulée ijskoud maar wel krokant; stond dus reeds klaar. Kortom, ondanks de enthousiaste menubespreking van de eigenaar, niet doen.

Gegeten op 1 november 2013

bloemetje01

In dit restaurant wordt heel hartelijk ontvangen en gedurende de avond echt als een gast behandeld. Je kan kiezen uit een 3 gangen menu voor e 25,- en er staan ook altijd bijzondere gerechten op de kaart.En heerlijke wijnen waar de eigenaar grote belangstelling voor heeft. Wij kozen als voorgerecht allebei :gebakken bloedworst! Erg lekker. Mijn partner koos voor een varkenskotelet, dat was een heerlijk sappige kotelet met het ribje er uitstekend, ook visueel erg aantrekkelijk. Ik koos voor een wagyu rund biefstuk! Nog nooit zo'n lekkere biefstuk gegeten! Lekkere groenten en frites completeerde deze gang. Als dessert koos mijn partner een tompoes met blauwkaas en ik een apple crumble, allebei heerlijk! Kortom: het was echt een feestje!

Gegeten op 6 oktober 2013

ritabiegel

Met twee vriendinnen heerlijk gegeten( en bij gepraat) op een rustige maandagavond! Warm ontvangst, attent! Uitgebreide beschrijving van ieder gerecht( alleen daardoor was het al watertanden!) en er was niets te mooi beschreven! Zowel de soep van de dag( zalm) als de gebakken brie met toebehoren als mijn gegratineerde mosselen deden ons ouderwets 'smikkelen'! Ruime porties, prachtig gepresenteerd. Ook de hoofdgerechten( op huid gebakken kabeljauw, sliptongen en de italiaanse burger waren grote klasse! Heerlijke wijn, wederom klasse nagerechten plus een rustig aanwezige, attente gastheer maakten van onze avond een feest! Net zoals hetgeen we moesten afrekenen! Was er dan niets op aan te merken? Jawel: op het moment dat ik mijn 85 jarige moeder mee neem naar De Parodie, graag een placemat voor haar!

Gegeten op 16 september 2013

Bokarlo

Gisteren zijn wij weer eens gaan eten bij de Parodie en wij hebben werkelijk genoten. Lekker buiten gezeten. Vooraf de gegratineerde mosselen echt heel lekker. Daarna mijn vriendin de zomerse groente lasagne en ik zelf weer eens de fish & chips welke volgens mij nog beter was dan vroeger (nieuwe kok). Bediening top heel goed team. Op het decor niets op aan te merken gewoon gezellig.

Gegeten op 7 september 2013

jan van ostade

Eetcafe dat aanschurkt tegen het betere restaurant. Aantrekkelijke kwartaalkeuzemenu's op krijtborden, en een vreselijk attente en persoonlijke bediening. Voor een eetcafe is het interieur zeer zorgvuldig afgewerkt, en de zaak is ruim opgezet met opvallend veel ruimte tussen de tafels. Wij hadden het aspergemenu en dat was gewoon goed. De (huis)wijnen zijn smakelijk, worden goed geadviseerd en zijn betrekkelijk prettig geprijsd. Plezierig om hier een lange avond door te brengen.

Gegeten op 13 juni 2013

Schrijf zelf een recensie over Eetcafe De Parodie in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Eetcafe De Parodie. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.