a TripAdvisor company

1. Eetcafé
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 070 338 93 36

hugo40

Wat leeg eetcafetje. Vriendelijk personeel. Witte wijn als starter een Sauvignon die gruwelijk zuur was. Die ging terug. De Spaanse witte huiswijn was aangenamer. Als voorgerecht nam mij vrouw de aardappel salade met rauwe tonijn, die eigenlijk meer erwten salade was. Ik had de bouillon van tarbot: ik trof eigenlijk wat stukjes garnaal in warm zout water. Mijn vrouw had als hoofd de laatste twee sliptongetjes (vangst van de dag) : echt niet te knagen: te lauw gebakken. Ik had de shepherd pie met kip, ging wel (beetje klef). De crème brule met koffie smaak. Daar moet je van houden. De rode wijn was redelijk maar voor de prijs van 6 euro per glas. Al met al 81 euro, prettige bediening, veel te prijzig , voor een kok die plots traditionele recepten gaat veranderen. Wij komen niet meer terug

Gegeten op 3 mei 2015

Biebs

Voor de derde keer bij De Parodie aangeschoven voor een menu. Het eetcafé is een van onze favorieten in de buurt. We komen graag iedere keer terug voor heerlijk eten in een ongedwongen sfeer.

De wisselende menukaart is iedere keer een verrassing en bevat altijd een goede keuze uit verschillende soorten gerechten die met zorg en passie door de eigenaar worden uitgekozen. Met evenveel passie vertelt hij iedere bezoeker graag wat deze van de gerechten kan verwachten, echt een pluspunt!

Dit keer gekozen voor de wildzwijn ham en rauwe sockeye als voorgerecht. Beide goed op smaak! Vervolgens de kwartel genomen. Perfect gegaard met goede saus en aardappeltjes. Als dessert gekozen voor de carrot cake. Ook een topper op deze seizoenskaart.

Iedere keer als we gaan eten bij De Parodie is het een feestje. Het label "eetcafé" vinden wij voor het eten een beetje te min, want de smaak is fantastisch en verfijnd. Selectie wijnen is klein, maar wel goed uitgekozen en niet te duur (de prijs voor een menu overigens ook niet als je het vergelijkt met de kwaliteit). Qua decor heeft het wel een dergelijk imago, en die combinatie is juist wat deze plek uniek maakt. Restaurant is ruim opgezet, dus je hebt geen last van je buren en kan optimaal genieten van je tafelgezelschap.

Wij komen ongetwijfeld terug om het nieuwe seizoensmenu te proberen!

Gegeten op 14 maart 2015

tsjetsjefly

Decor 8: Entree doet gezellig aan, gratis parkeren in de straat is ook prettig. Binnen gezellige atmosfeer en aardige bediening. En erg fijn dat de muziek niet hard staat zodat je op een prettige toon met elkaar kunt praten.

Eten 6: omdat er maar 1 vegetarisch menu was en dat bevatte spruitjes. Daar houd ik niet van, dus ik vroeg om een alternatief (dat mocht verder alles zijn, want ik vind alles lekker). Dat vond de kok lastig, er was niet veel anders in huis. Het alternatief dat ik kreeg waren groenten en die waren niet voldoende gekookt en weinig smaak hadden.

Wat opvalt is de tegenstrijdigheid op het menu. De serveerster sprak vol enthousiasme over alle biologisch verantwoorde keuzes in het menu. Alleen op de kaart staat nog eendenlever (foie gras) wat inmiddels toch voor veel restaurants taboe is (en zou moeten zijn) ivm de dier onvriendelijkheid ervan.

Service 7: De mensen zijn gastvrij. Ook werd er een oplossing geboden voor het feit dat mijn eten me niet gesmaakt had: ik kreeg het voor de helft van het geld.
Ik denk dat de service makkelijk een punt omhoog kan als er in het menu wat meer flexibiliteit zou komen. Je voelt je dan als gast meer bediend.

Gegeten op 24 januari 2015

ienslover

We vonden het duur voor wat je krijgt: € 27,50 voor een menu, waarvan niet eens alles kon worden besteld, de porties waren niet ruim.
Onze bestelling (beenham) was okee qua smaak, maar ook de wijn (rood) vonden we voor een eetcafe niet goedkoop.
Als je dan alles optelt, dan hebben we een gemiddelde indruk, er zijn goedkopere eetcafees.

Gegeten op 13 februari 2015

HRD

Wat denk je op vrijdag de 13e! Juist we gaan met de familie eten bij De Parodie. Gezellig na een opening van dochters tentoonstelling in Beelden aan Zee.
Nu het is een echte aanrader. De naam eetcafé dekt de lading zeker maar er is meer. De bediening attent en ter zake kundig, uitleg helder en op een fantastische wijze gebracht. Duidelijk uitleg over het menu en de verse ingrediënten. Dagelijks vers, daarom is de kogelbief ook maar beperkt voorradig, daar houden van! Een geweldig voorgerecht van geitenkaas brûlée met een krokant zoute bovenop! Een geweldige smaak in de mond. Het hoofdgerecht van kwartel is perfect gegaard. Alles er om heen past precies en heeft de juiste bite. Je merkt aan alles dat er met plezier in de keuken gewerkt wordt. Alle ander gasten knikken instemmend als ik hun vraag hoe de smaak is. Van klein tot groot, van jong tot oud! De carrotcake als dessert is hemels. Wat moeten we betalen? Ongelofelijk dat we voor een dergelijke service en gerechten een dergelijk laag bedrag neer moeten leggen, zeker gezien de fantastische flessen wijn die de tafel passeerden.
Laat het zo maar altijd vrijdag de 13e zijn! Renno en team geweldig! We komen terug, zeker!

Gegeten op 13 februari 2015

onno9

Gegeten op 14 december 2014

Delicious1975

Wat mag je van een eetcafe verwachten?
Het herfstmenu was smakelijk: salade met paddestoel, kotelet en ijs toe.
Niet hoog culinair, maar daarvoor moet je elders zijn.
Redelijk betaalbaar, service vonden wij standaard, kon wat losser en gezelliger.
De inrichting is wat gedateerd. We komen nog eens terug.

Gegeten op 31 oktober 2014

Zunnie

Voor het eerst bij de Parodie gegeten terwijl ik al 2 jaar in de buurt woon. We hebben hier met zijn 2-en gegeten en het herfstmenu geprobeerd. Op een enthousiaste wijze wordt het menu toegelicht en eigenlijk wil je dan wel alles eten wat op het menu staat. Als voorgerecht kan ik de gebakken Livar pate aanraden. Een heerlijke smaak. Van de entrecote met Pastinaak als hoofdgerecht heb ik ook zitten smullen. Mijn partner had de gerookte eendenborst en de runderwang bourgguignon en deze was ook heerlijk. Hierbij een lekkere fles spaanse wijn, Usoa de Bargodi, die uitstekend bij de gerechten paste. De passie en plezier die men hier uitstraalt is heerlijk, een leuke gezellige eetcafé sfeer en originele gerechten van goede kwaliteit. Dus alles zeer positief en we komen snel weer terug om de andere gerechten van het herfstmenu te proberen.

Gegeten op 30 oktober 2014

Effy

De Parodie, waar we gisteren ter gelegenheid van de verjaardag van zusje hebben gegeten hebben wij ervaren als helemaal TOP!!!.
Gastheer Renno begrijpt het vak als geen ander en heeft gezorgd voor een perfecte avond.
Ook een groot compliment voor de bediening, perfect en heel vriendelijk.
We hebben genoten van de gastvrijheid, sfeer en het heerlijke eten.
Het advies wat betreft de wijn, hebben wij ook graag opgevolgd, ook top.

Graag wil ik de soep van gerookte zalm even noemen, die moet je geproefd hebben.
Graag komen wij bij de Parodie terug.

Gegeten op 17 oktober 2014

ritabiegel

Eigenlijk valt er niets nieuws te melden: voor de .. tigste keer gegeten bij De Parodie en weer was het totale plaatje prima! Dit keer had ik mijn zoon meegenomen om hem kennis te laten maken met dit heerlijke 'eetcafé'! Ook hij was/is één en al lof: zitten smullen van de mosselen, meer dan genoeg aan een heerlijke steak , voor mij was de eendenborst om op te zuigen en het dessert met vers, rood fruit was een prima afsluiter . Over het enthousiasme waarmee Renno 'zijn waren' aan prijst raak ik nooit uitgeschreven: ik vind het knap dat je zo gedreven, dag in, dag uit bent op/ in je werk! Kom snel weer want het herfstmenu lonkt!

Gegeten op 13 september 2014

Schrijf zelf een recensie over Eetcafe De Parodie in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Eetcafe De Parodie. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.