a TripAdvisor company

1. Eetcafé
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 070 338 93 36

Emmajo1

Weer eens hier naar binnen gegaan na een aantal jaren niet te zijn geweest. En duidelijk werd het waarom. Een langdurige uitleg over het 3-gangen menu is soms teveel van het goede! Doe dat als mensen hierom vragen. Voor ons was één gerecht voldoende dus werd het een kipsaté die redelijk was. Een panna cotta als nagerecht had niets met een panna cotta te maken. Een ijskoude klomp vanille vla afgedekt met een laag witte chocola! We besloten het hierbij te laten!

Gegeten op 26 juni 2015

kitty45

Ik heb afgelopen vrijdag met een gezelschap hier mijn afstuderen gevierd. We hebben met 12 man en 2 kinderen heerlijk gegeten. We hadden een aparte ruimte waar we redelijk prive zaten. Voor de kids werd apart wat geregeld. Ik zelf heb gekozen voor de rivierkreeftjes en de lamsstoof. Beide fantastische gerechten met erg veel smaak. Voor dessert had ik het dessert van de dag, een chocoladebrownie met framboos. Het eten was super. De bediening is erg vriendelijk, en je kan zien dat ze het leuk vinden, ook met elkaar. De sfeer was ontspannen maar professioneel. Het leukste was dat de kaart aan tafel uitgelegd werd, met hoe de gerechten bereid worden en welke ingrediënten erin zitten. Al met al een super ervaring, en zeker aan te raden!

Gegeten op 19 juni 2015

zuijd90

Afgelopen zaterdag hebben we met z'n vieren voortreffelijk gegeten bij De Parodie. Ik had de dagvangst, leuk opgemaakt en zeer smaakvol. Mijn vrouw smulde van het kalfsgerecht en de wijnen zijn passend. De bediening was attent en niet geheel onbelangrijk de rekening viel mee. een goede prijs / kwaliteit verhouding. We komen zeker terug

Gegeten op 13 juni 2015

sanja1

Wij komen hier regelmatig eten. Afgelopen donderdag hadden we weer eens geen zin om te koken en mijn zoontje van 4 kwam met het idee om bij de Parodie te eten. De prijs-kwaliteit verhouding is prima in orde. De vriendelijke bediening, die de kinderen extra aandacht geeft wordt ook gewaardeerd. Door de warmte hebben we alleen een hoofdgerecht genuttigd. Mijn zoon is een visliefhebber en hij ging voor de dorade, heerlijk knapperig op de huid gebakken (ik kon het niet laten om een hapje te nemen) en ik nam de shepperds pie, leuke twist die ze aan hebben gegeven, gedurfd (een traditioneel gerecht veranderen) maar wel erg lekker en goed op smaak. Ik miste wel een radler biertje maar deze werd met een lekkere weizner vervangen.

Gegeten op 11 juni 2015

jeffrey37

Gisteravond een bezoek gebracht aan dit eetcafe. 3 gangen menu gekozen a 27.50. Eerste gang de quinoa salade, regelrechte aanfluiting paar stukjes rucola salade, wat quinoa korrels erop en afgemaakt met wat olijfolie. Hierna op naar het hoofdgerecht, waar ik had gekozen voor de sheperds pie ook drama welke het beste te omschrijven valt als een stamppot met wat kip erdoorheen. Toetje van crème brulee met koffie was redelijk. Al met al erg kleine porties voor toch 27.50. Prijs kwaliteit is niet in verhouding. Wellicht leuk voor mensen die niet veel waarde hechten aan lekker eten maar wij komen hier niet meer terug.

Gegeten op 5 juni 2015

hugo40

Wat leeg eetcafetje. Vriendelijk personeel. Witte wijn als starter een Sauvignon die gruwelijk zuur was. Die ging terug. De Spaanse witte huiswijn was aangenamer. Als voorgerecht nam mij vrouw de aardappel salade met rauwe tonijn, die eigenlijk meer erwten salade was. Ik had de bouillon van tarbot: ik trof eigenlijk wat stukjes garnaal in warm zout water. Mijn vrouw had als hoofd de laatste twee sliptongetjes (vangst van de dag) : echt niet te knagen: te lauw gebakken. Ik had de shepherd pie met kip, ging wel (beetje klef). De crème brule met koffie smaak. Daar moet je van houden. De rode wijn was redelijk maar voor de prijs van 6 euro per glas. Al met al 81 euro, prettige bediening, veel te prijzig , voor een kok die plots traditionele recepten gaat veranderen. Wij komen niet meer terug

Gegeten op 3 mei 2015

Biebs

Voor de derde keer bij De Parodie aangeschoven voor een menu. Het eetcafé is een van onze favorieten in de buurt. We komen graag iedere keer terug voor heerlijk eten in een ongedwongen sfeer.

De wisselende menukaart is iedere keer een verrassing en bevat altijd een goede keuze uit verschillende soorten gerechten die met zorg en passie door de eigenaar worden uitgekozen. Met evenveel passie vertelt hij iedere bezoeker graag wat deze van de gerechten kan verwachten, echt een pluspunt!

Dit keer gekozen voor de wildzwijn ham en rauwe sockeye als voorgerecht. Beide goed op smaak! Vervolgens de kwartel genomen. Perfect gegaard met goede saus en aardappeltjes. Als dessert gekozen voor de carrot cake. Ook een topper op deze seizoenskaart.

Iedere keer als we gaan eten bij De Parodie is het een feestje. Het label "eetcafé" vinden wij voor het eten een beetje te min, want de smaak is fantastisch en verfijnd. Selectie wijnen is klein, maar wel goed uitgekozen en niet te duur (de prijs voor een menu overigens ook niet als je het vergelijkt met de kwaliteit). Qua decor heeft het wel een dergelijk imago, en die combinatie is juist wat deze plek uniek maakt. Restaurant is ruim opgezet, dus je hebt geen last van je buren en kan optimaal genieten van je tafelgezelschap.

Wij komen ongetwijfeld terug om het nieuwe seizoensmenu te proberen!

Gegeten op 14 maart 2015

tsjetsjefly

Decor 8: Entree doet gezellig aan, gratis parkeren in de straat is ook prettig. Binnen gezellige atmosfeer en aardige bediening. En erg fijn dat de muziek niet hard staat zodat je op een prettige toon met elkaar kunt praten.

Eten 6: omdat er maar 1 vegetarisch menu was en dat bevatte spruitjes. Daar houd ik niet van, dus ik vroeg om een alternatief (dat mocht verder alles zijn, want ik vind alles lekker). Dat vond de kok lastig, er was niet veel anders in huis. Het alternatief dat ik kreeg waren groenten en die waren niet voldoende gekookt en weinig smaak hadden.

Wat opvalt is de tegenstrijdigheid op het menu. De serveerster sprak vol enthousiasme over alle biologisch verantwoorde keuzes in het menu. Alleen op de kaart staat nog eendenlever (foie gras) wat inmiddels toch voor veel restaurants taboe is (en zou moeten zijn) ivm de dier onvriendelijkheid ervan.

Service 7: De mensen zijn gastvrij. Ook werd er een oplossing geboden voor het feit dat mijn eten me niet gesmaakt had: ik kreeg het voor de helft van het geld.
Ik denk dat de service makkelijk een punt omhoog kan als er in het menu wat meer flexibiliteit zou komen. Je voelt je dan als gast meer bediend.

Gegeten op 24 januari 2015

ienslover

We vonden het duur voor wat je krijgt: € 27,50 voor een menu, waarvan niet eens alles kon worden besteld, de porties waren niet ruim.
Onze bestelling (beenham) was okee qua smaak, maar ook de wijn (rood) vonden we voor een eetcafe niet goedkoop.
Als je dan alles optelt, dan hebben we een gemiddelde indruk, er zijn goedkopere eetcafees.

Gegeten op 13 februari 2015

HRD

Wat denk je op vrijdag de 13e! Juist we gaan met de familie eten bij De Parodie. Gezellig na een opening van dochters tentoonstelling in Beelden aan Zee.
Nu het is een echte aanrader. De naam eetcafé dekt de lading zeker maar er is meer. De bediening attent en ter zake kundig, uitleg helder en op een fantastische wijze gebracht. Duidelijk uitleg over het menu en de verse ingrediënten. Dagelijks vers, daarom is de kogelbief ook maar beperkt voorradig, daar houden van! Een geweldig voorgerecht van geitenkaas brûlée met een krokant zoute bovenop! Een geweldige smaak in de mond. Het hoofdgerecht van kwartel is perfect gegaard. Alles er om heen past precies en heeft de juiste bite. Je merkt aan alles dat er met plezier in de keuken gewerkt wordt. Alle ander gasten knikken instemmend als ik hun vraag hoe de smaak is. Van klein tot groot, van jong tot oud! De carrotcake als dessert is hemels. Wat moeten we betalen? Ongelofelijk dat we voor een dergelijke service en gerechten een dergelijk laag bedrag neer moeten leggen, zeker gezien de fantastische flessen wijn die de tafel passeerden.
Laat het zo maar altijd vrijdag de 13e zijn! Renno en team geweldig! We komen terug, zeker!

Gegeten op 13 februari 2015

Schrijf zelf een recensie over Eetcafe De Parodie in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Eetcafe De Parodie. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.