Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Snow Lion

1. Tibetaans

Snow Lion

1. Tibetaans
  1. Toon telefoonnummer 020 422 77 76

lekkereten57

Ben hier laatst getrakteerd op een etentje door een vriendin. Inderdaad sympathieke bediening, eten is lekker; geen moeilijke gerechten. Waarschijnlijk daarom ook niet duur. Het was maandagavond en heerlijk rustig. Komende week ga ik hier nog een keertje eten.

Gegeten op 10 maart 2014

sfm

Leuk en gezellig restaurantje. Het eten is eerlijk, goed, en met zorg bereid. De bediening is (logischerwijs) onnederlands; oprecht vriendelijk en hartelijk.

Gegeten op 30 september 2013

Paars

Heerlijk gegeten. De smaken van beide gerechten sloten erg goed bij elkaar aan. Een lasagna-visgerecht en een kip-broccoligerecht. Onverwacht lekkere combinatie. Was niet de bedoeling om het te combineren maar toen we van elkaars gerecht proefden bleek het goed op elkaar aan te sluiten. Zeer gastvrije gastvrouw met een hele fijne warme sfeer om zich heen. We komen hier graag!

Gegeten op 13 augustus 2013

HannaH_72

N.a.v. alle positieve recensies hebben wij afgelopen weekend gegeten bij Snow Lion. Bij de tweede hap beet ik op een groot stuk gember en heb de rest van de maaltijd niets anders meer geproefd dan dat. Erg vies. Mijn partner had een curry die leek te zijn gemaakt van te kort gebakken gemalen specerijen en daardoor erg droog was en stoffig smaakte. Maaltijd bijna onaangeroerd terug gestuurd. De groen/gele mond, tong en lippen die ze de hele avond nog heeft gehad, zagen er ook erg onsmakelijk uit. De gastvrouw was wel erg aardig en sprak goed Nederlands. Daarom voor service een 8, maar de kok heeft de eindscore tot een dikke onvoldoende gemaakt.

Gegeten op 3 augustus 2013

Boje

Onlangs weer eens gegeten bij Snow Lion. Goeie naam. De zeer gastvrije gastvrouw ontvangt je als een Tibetaanse koning in deze kleine gezellige tempel. De momo's zijn een goeie start van je diner: Kleine deegtasjes gevuld met aardappel en kruiden, vlees of geitenkaas en spinazie. Met de laatste als favoriet, maar ook gemixt te bestellen. Verder ruime keuze van verschillende voorgerechten. Bier uit blik. Niks mis mee. En alles is heel redelijk geprijst.

Gegeten op 11 juni 2013

rayman

Heerlijk verfijnd eten voor de echte fijnproever. Enorm uitgebreide kaart. Vlees, vis maar ook veel vegetarische gerechten. Alles geserveerd met onvervalst Tibetaanse hartelijkheid. Aankleding is een beetje kitsch maar dat hoort stiekem zo.
Aanrader. Ik kom hier zeker nog terug.

Gegeten op 25 juni 2013

Pippin

Een geweldige toevals treffer ! We (moeder en dochter)hebben ons laten verrassen door de chef en kregen dumplings en veg.pasteitjes als voorafje, hoofdgerecht lamsstoofpotje en groetencurry met witte rijst. Natuurlijk met 'n goed glas Tibetaanse rijstwijn. Werkelijk super.
Ontzettend vriendelijke gastvrouw en chef. Beslist 'n aanrader!!

Gegeten op 27 mei 2013

pan_p

Op 8 februari met z'n vieren hier gegeten. Uitgebreide keuze van gerechten en redelijke prijzen voor Amsterdamse begrippen. Ik heb de rundvlees momos als voorgerecht besteld; die waren oke maar niet echt bijzonder. Als hoofdgerecht heb ik de Snow Lion rundvlees in knoflooksaus besteld. De smaak was heel goed, maar ik vond het gerecht erg vettig; er zat te veel olie! Verder heb ik de tibetaanse wijn geprobeerd, wat erg interessant van smaak was. De beniening was zeer vriendelijk maar traag. Het duurde even voordat het voorgerecht geserveerd werd. Het decor is sympatiek maar een beetje rommelig. Al met al ben ik een beetje teleurgesteld, maar ik zou toch terugkomen om andere gerechten te proefen (volgens mijn tafelgenoten was de Lhasa rund en kip erg lekker).

Gegeten op 8 februari 2013

laura19

Prima gegeten afgelopen week in dit Tibetaanse restaurant. De vegetariër had volop keus, maar ook de vleeseter ontbrak het aan niets. Vooral de vriendelijke serveerster, gekleed in traditionele jurk en met een stralende glimlach, maakte onze avond. De traditionele boterthee is een aanrader!

Gegeten op 27 december 2012

elly7

lekker eten, lijkt op chinees maar de smaken zijn veel verfijnder, en het eten is pittiger.Zeer vriendelijke bediening, we kregen ook nog een schaaltje met fruit als dessert , we hadden niets nabesteld. Klein, max, 20 personen schat ik, maar gezellig.

Gegeten op 3 november 2012

Schrijf zelf een recensie over Snow Lion in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Snow Lion. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.