Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Zinin Eten en Drinken

1. Internationaal
  2. 8% Duurzaam

Zinin Eten en Drinken

1. Internationaal
  2. 8% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 072 511 71 97

ingrid122

Op het terras een heerlijke verse lunch gehad. Het combinatiegerecht soep + halve salade is een echte aanrader. Vriendelijke bediening.

Gegeten op 26 juli 2014

nn94

Erg lekker gegeten en gezellig gezeten bij ZinIn. Het eten was erg lekker, ik had de vis van de dag en mijn vriend de spareribs. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Vriendelijk en alert personeel. Zeker een aanrader als je lekker en niet al te duur uit eten wil!

Gegeten op 27 oktober 2013

jww1

Zinin heb ik vorig jaar ontdekt bij een lunch, nu gedineerd. Eén van de leukste zaken van Alkmaar, sfeervolle inrichting, vriendelijke bediening (hoewel een tikkie vergeetachtig, maar ving het allemaal goed op). Goeie carpaccio, origineel geserveerd in een rol. Hoofdgerecht goed, maar wat weinig 'on the side': geen salade, weinig groente. Mooie menukaart in de breedte: hier kun je met het hele gezelschap iets van je gading vinden. Lijkt me ook een prima plek voor een borrel met een hapje. Dat ga ik zeker doen binnenkort.

Gegeten op 25 februari 2014

RianG

Na de stad bezocht te hebben zijn we bij Zinin terecht gekomen. Hier hebben we lekker gegeten. We hadden de vis van de dag en de vegetarische spring roll genomen. Het eten was goed op smaak, en lekker bereid. De service was top, niet te opdringerig en heel beleefd!

Gegeten op 30 december 2013

simoon69

Week voor de kerst hier gegeten met collega's. Gezellige tafel gekregen bediening zeer vriendelijk. Eten zonder twijfel erg lekker goed bereid en heerlijk van smaak.

bisma

Voor onze school, Albeda College Rotterdam, heb ik een bedrijfsuitje geregeld. Eigenaar Ed van Zinin heeft onze verwachtingen overtroffen. Het was én gezellig én heel lekker.

Door de mensen werd gewaardeerd dat elke gang ondanks de grootte van de groep snel werd uitgeserveerd!! De bediening was top.
Ed bedankt!

Gegeten op 11 juli 2013

Paulina1991

Aan de rand van het waagplein kan je heerlijk zitten. Echter raad ik het niet aan om dit bij Zinin te doen. Al het vlees/vis is droog en zeker niet meer vers leek (van o.a. de carpaccio zalm en rundvlees) en de appeltaart leek half bevroren en zat een raar smaakje aan. Toen ik dit aangaf was dit mijn eigen schuld, maar er werd mij een korting beloofd. Op de bon stond een korting van 0,25 cent! Ik vind 3 euro veel te veel voor een bevroren taartpunt!

Gegeten op 9 juni 2013

Abel-Eline

We hebben ons laten verrassen door de chef met het verrassingsmenu. We konden zelfs uitzonderingen of wensen aangeven, waaraan voldaan werd. Heerlijk gegeten, zeer aardige bediening, met recept van pastinaakpuree en teveel aan brownie in een verpakking de zaak verlaten na een gezellige avond. ,

Gegeten op 24 oktober 2012

haarlemmer

Uitstekend gegeten bij Zinin. Vooral de spareribs zijn een aanrader! Aardige bediening en een goede plek om met een (klein) kind te eten.

Gegeten op 21 oktober 2012

talletje28

Al meerdere keren hier gegeten, van de lunch- en dinerkaart. Heerlijk! Leuk team in de bediening en in het weekend kan je 's avonds rustig blijven zitten om de avond over te laten gaan in een gezellige stapavond! Top!

Gegeten op 12 oktober 2012

Schrijf zelf een recensie over Zinin Eten en Drinken in Alkmaar

Schrijf hieronder je recensie over Zinin Eten en Drinken. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.