Zinin Eten en Drinken

2. Internationaal
  3. 46% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 072 511 71 97

pchii_

Z!n!n is een plek waar ik vaker kom omdat naar mijn mening deze één van de betere gerechten heeft op het Waagplein van Alkmaar voor een leuke prijs. Laatst ben ik hier voor lunch geweest en heb wederom erg lekker gegeten. De kwaliteit van het eten is altijd constant en er is altijd genoeg keuze. Wijzigingen aanbrengen in de gerechten was ook geen probleem en het eten kwam snel op tafel. De bediening was die dag naar mijn mening iets minder attent dan wat ik normaal van Z!n!n gewend ben. Al met al gewoon goed gegeten en lekker drankjes genomen.

Gegeten op 6 april 2015

emma25

Geluncht bij ZinIn, broodje carpaccio besteld. Ipv pijnboompitten zaten er zonnebloempitten op. En er zat ook heel veel kaas op. Het broodje eronder was helemaal zompig van de dressing. De smaak was prima. Het duurde telkens wel lang voordat we wat te drinken konden bestellen. Maar verder een leuke zaak.

Gegeten op 16 februari 2015

LucienIens

Bij toeval hier naar binnen gegaan. Hoewel we vrij laat waren en bij een eerder adres de keuken al dicht was konden we hier gewoon bestellen zolang de zaak open was.
Met 2 personen een plek uitgezocht en een voor- en hoofdgerecht.
Het voorgerecht was voor beiden een soep. Een Franse uiensoep waarin een stuk brood met kaas was toegevoegd. Was erg smakelijk, maar heel lastig te eten met een lepel (het snijden van een stuk brood in de soep). De mosterdsoep was op zijn zachts gezegd 'heel speciaal'. Tot vandaag weet ik nog steeds niet of ik het nu lekker vond of niet. Het was een mosterdsoep met grote stukken vis er in. Dit was trouwens vooraf niet vermeld.
Als hoofdgerecht had ik een schar en mijn tafelgenoot een vissalade. Beide ruim voldoende en de smaak was in orde.
De medewerker die ons bediende was vriendelijk, had de juiste dosis humor en had een goed oog voor eventuele vragen.

Gegeten op 30 januari 2015

Mrjolein

We hebben al vaker hier gegeten, maar zojuist hebben we voor het eerst eten besteld en laten thuisbezorgen. Een carpacciosalade met brood en een kogelbiefstuk met portjus en aardappels. Ik was heel beniewd of dit in goede staat en warm zou aankomen, en dit was het geval! De kogelbiefstuk was precies goed, de portjus werd in een apart bakje geleverd en was ook heerlijk, net als de rozemarijnaardappeltjes. En alles heerlijk warm! Daarnaast was ook de carpacciosalade gewoon goed.

Het is natuurlijk leuker om er ter plekke te gaan eten, maar zo een maaltijd thuis laten bezorgen is helemaal niet verkeerd!

Gegeten op 14 december 2014

Keesch

Restaurant is mooi gelegen aan het plein, maar het is verder niet erg bijzonder.

Eten en bediening zijn van acceptabele kwaliteit, maar echt niet meer dan dat.

Prima plek om te borrelen of te lunchen, maar om te dineren kun je beter een andere tent zoeken.

Gegeten op 7 juni 2014

ingrid122

Op het terras een heerlijke verse lunch gehad. Het combinatiegerecht soep + halve salade is een echte aanrader. Vriendelijke bediening.

Gegeten op 26 juli 2014

nn94

Erg lekker gegeten en gezellig gezeten bij ZinIn. Het eten was erg lekker, ik had de vis van de dag en mijn vriend de spareribs. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Vriendelijk en alert personeel. Zeker een aanrader als je lekker en niet al te duur uit eten wil!

Gegeten op 27 oktober 2013

jww1

Zinin heb ik vorig jaar ontdekt bij een lunch, nu gedineerd. Eén van de leukste zaken van Alkmaar, sfeervolle inrichting, vriendelijke bediening (hoewel een tikkie vergeetachtig, maar ving het allemaal goed op). Goeie carpaccio, origineel geserveerd in een rol. Hoofdgerecht goed, maar wat weinig 'on the side': geen salade, weinig groente. Mooie menukaart in de breedte: hier kun je met het hele gezelschap iets van je gading vinden. Lijkt me ook een prima plek voor een borrel met een hapje. Dat ga ik zeker doen binnenkort.

Gegeten op 25 februari 2014

RianG

Na de stad bezocht te hebben zijn we bij Zinin terecht gekomen. Hier hebben we lekker gegeten. We hadden de vis van de dag en de vegetarische spring roll genomen. Het eten was goed op smaak, en lekker bereid. De service was top, niet te opdringerig en heel beleefd!

Gegeten op 30 december 2013

simoon69

Week voor de kerst hier gegeten met collega's. Gezellige tafel gekregen bediening zeer vriendelijk. Eten zonder twijfel erg lekker goed bereid en heerlijk van smaak.

Schrijf zelf een recensie over Zinin Eten en Drinken in Alkmaar

Schrijf hieronder je recensie over Zinin Eten en Drinken. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.