a TripAdvisor company

2. Thais
  3. Topper 2015
  1. Toon telefoonnummer 010 485 52 88

mereldahi

Heerlijk gegeten! Gezien mijn man alleen halal eet hebben we tweemaal een gerecht genomen met garnalen. pad thai en massaman (geen idee of ik het goed schrijf), echt heel lekker!

Eendracht

Eten was ok. Smakelijk maar er ontbrak nog iets. Wel erg druk en snelle service. Jammer van he dessert. Cocosijs maar dat werd nIets geserveerd. Kleine dessertkaart

Hans_Van_Den_Klock

We hebben vandaag met zijn vieren gegeten bij het thaise restaurant Deli Bird ,
Dit was de eerste keer dat we thais hebben gegeten en ik moet zeggen het was niet bepaald lekker.
De med mamuang was koud en er was verwarring met de andere tafels.
De rode curry hadden we besteld ZONDER Pompoen en het kwam aan Met pompoen,De biefstuk was heel erg taai en de peper leek op erwtjes dus we aten de zogenaamde erwtjes het was niet echt slim om ronde groene pepers te gebruiken, We gaan voorlopig geen thais meer eten

Gegeten op 28 april 2015

larsc

Ja ja ja! Een begrip op de Kaap. De eenvoud van een thais eethuis qua interieur. Je komt binnen via de afhaalbalie, maar laat je daar niet door afschrikken; het restaurant is een leuke plek om samen te eten. Attente bediening en gewoon lekkere gerechten. We hebben ons laten verwennen met een variatie van de kaart. En dat is goed bevallen. Met zijn drieën gegeten en gedronken voor onder de 100 euro inclusief fooi. Het zou van mij NOG wat pikanter mogen, maar wellicht is dat voor de meeste mensen te gek.

Gegeten op 24 april 2015

FamilieW

Overheerlijk vegetarisch gegeten in dit eenvoudige en pretentieloze eethuisje. Simpele inrichting en eten van plastic borden. Voor ons geen probleem. Het heeft wel wat. Supervriendelijke mensen en zeer snelle bediening.
We hebben Med mamuang, Groenten met cashewnoten gegeten en Phad phed jee, Gebakken rode curry met groenten en basilicum. Beiden met rijst. De porties zijn ruim voldoende en rijst is bij te bestellen. Om je vingers bij af te likken.
Wij zijn dol op Thais eten maar we hebben nog niet eerder zo lekker en betaalbaar Thais gegeten.

Gegeten op 3 april 2015

proevertje1970

Met vrienden op hun aanraden hier gaan eten. Alles was even lekker. Heel vriendelijke bediening en het eten kwam snel door, helemaal super. Het interieur vond ik prima, er hing een gezellige sfeer. We hebben met elkaar verschillende voorgerechten geproefd, de viskoekjes waren heel lekker, maar de andere gerechtjes waren ook lekker. Als hoofd gerechten wat pittige en zoetere gerechten met elkaar gedeeld. Ik heb mijn vingers erbij opgegeten. Hier kom ik absoluut heel snel terug.

Gegeten op 13 maart 2015

rest-bezoeker

Afgelopen dinsdag hadden we trek in Thais eten. Een andere Thai was die dag gesloten. Dinsdagmiddag naar Delibird gebeld of ze voor dezelfde avond nog plek hadden voor 2 personen. Gelukkig konden we hier terecht.
We hebben meerdere malen hier afgehaald, maar dit is is de eerste keer dat we hier eten. De inrichting is eenvoudig. Plastic borden en bestek en een rol toiletpapier in een houder als servetje. Dit boeit me totaal niet. Het zat al snel vol in dit knusse eethuis (vind dit eerder een eethuis dan een restaurant). De bedienig was vriendelijk en het eten kwam niet te snel en ook niet te langzaam. We hebben genoten van de Tom kha kai (kip), gefrituurde kip gehakt met krab, pittige rund salade en de rode kokoscurry met kip. Kwaliteit bij afhaal en in het eethuis is constant, goed.
Echte aanrader! Ik zeg, doen!

Gegeten op 17 maart 2015

Emilie65

Gezellig druk, prima bediening en heerlijk gegeten. Vooraf met zijn zessen alle voorafjes van de kaart geproefd: de viskoekjes wonnen! Daarna verschillende gerechten geprobeerd en allemaal waren ze erg lekker. De bediening super vriendelijk en vlot. Jammer dat ze even moeilijk deden over een glaasje Rotterdams kraanwater bij de wijn. Een heel groot minpunt: de geur van riool door het hele restaurant. Misschien dat we het slecht troffen, dus nog maar eens terug komen!

Gegeten op 18 maart 2015

Richmen2222

Heerlijk gegeten in dit fantastische thaise retaurarant, het was erg druk maar de gerechten werden in een mooi tempo uitgeserveerd en de smaken waren zoals ik dat ook heb ervaren in Bangkok, de gebakken mie en de groenten in rode curry, allemaal even lekker en authentiek. Een aanrader voor iedereen die in katendrecht komt!

Gegeten op 4 februari 2015

johan1

Vanwege het brede enthousiasme hier geweest, met zijn zessen. Eerst gezocht naar de ingang, daarna gewacht tot de gereserveerde tafel vrij kwam. Kantine-achtige inrichting, tamelijk lawaaiïg, met een wel heel goedkoop bestek. Aardig maar niet bijzonder Thais gegeten, ik had een Thom Yam Kai soep die pittig zou moeten zijn maar dat niet was, en een rode curry die... pittig zou moeten zijn maar dat niet was. Personeel vriendelijk maar zeer gehaast.
Kortom, geen reden om hier terug te keren

Gegeten op 8 februari 2015

Schrijf zelf een recensie over Thai kitchen restaurant Deli Bird in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Thai kitchen restaurant Deli Bird. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.