Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Thai kitchen restaurant Deli Bird

2. Thais
  3. Topper 2014
  1. Toon telefoonnummer 010 485 52 88

aktiefjen

Wij halen al sinds hele lange tijden eten af en we hebben er ook regelmatig gegeten. Het eten is altijd heerlijk en lekker vers. De inrichting is eenvoudig en het is klein. Donderdagavond hebben we weer wat afgehaald, helaas was het lauw bij thuiskomst (we wonen 750 meter verderop) en dat gebeurd regelmatig. Verder doen ze steeds minder bami in de bakjes, niet vol, tot 3/4 gevuld en dat geldt ook voor de rest van het eten en ze zijn niet de goedkoopste!! Ik hoop niet dat, wat je vaak ziet bij populaire restaurants) ze steeds gemakkelijker gaan denken en snel geld willen verdienen.

Gegeten op 7 augustus 2014

rickp79

Opnieuw naar Deli Bird getogen. Deze keer WEL gereserveerd. Vorige keer zaten we in het afhaaldeel, wat een beetje tocherig was omdat de deur telkens open ging. Aangezien dit een populair tentje is kun je het best zorgen voor een (tijdige) reservering in het restaurant gedeelte. Eten was wederom fantastisch! De bediening is keurig en ze zorgen ervoor dat je niets te kort komt.

de Tom kha (kokos soep) hier is fenomenaal! Een van de beste die ik buiten Thailand gehad heb. Keang pa fak thong (rode, heldere curry) is heerlijk. Vorige keer had ik de kokos curry, maar die was mij niet pittig genoeg. Deze curry komt beter uit de verf, ik houd wel van een pittge curry. Prima keuze!

Dit blijft een vast adres, want het eten is heeeeeeeerlijk!

Gegeten op 17 juli 2014

Asia_2013

Wil je echt authentiek thais eten zonder dat er met smaken geknoied wordt zoals in 99% van de overige thaise restaurants , wil je net als in Thailand verschillende kleine porties bestellen en dit alles tegen hele schappelijke prijzen dan is Deli Bird the place to be. Alles is open en kleurijk ingericht en je hebt echt het gevoel dat je in Thailand op straat aan het eten bent met die kleurrijke plastic borden. Je moet echter wel ruim van te voren reserveren want het zit er altijd propvol en gezien de locatie is dit niet voor niks. Voor mij als Thailand kenner en een partner als Thaise kok zijnde in Thailand kan ik beamen dat dit restaurant voor mij 1 van de beste in Zuid-Holland is.

Gegeten op 18 juli 2014

ErwinvanBraam

Een van onze hoofdgerechten - gebakken groente met knoflook en rundvlees - heeft vanavond een reis van een half uur afgelegd door het restaurant. Via de keuken ging het aanvankelijk naar de tafel van de buren. Buurman peuzelde al eens wat van de grote komkommerplakken voordat de fout werd bemerkt. Het schaaltje werd snel weggehaald, om daarna een kwartier (!) bij de keuken te staan (in ons zicht). Daarna kregen we het, aangegeten en nog net lauw, voor onze neuzen.

Een eerste protest leidde tot een bozig 'dat is niet waar'. Wij waren blijkbaar gek, ondanks prima overzicht over wat er zo al met 'ons' eten gebeurde. Een tweede protest, bij een andere serveerster, leidde ertoe dat het schaaltje binnen twee minuten terug was, nog even aangegeten als daarvoor, maar met wat extra kool en het leek alsof het 1 minuut op vol vermogen in de magnetron was geweest. Het personeel liet er verder in de wijze waarop we werden behandeld geen misverstand over bestaan. Niet hun handelen was abnormaal, maar wij waren dat.

slecht omgaan met voedsel, slecht omgaan met klanten: een jammerlijke afknapper.

Gegeten op 27 juli 2014

zubi1orfi2

na lange tijd hier weer eens wezen eten en niet teleurgesteld
als voorafje viskoekjes en sateh en als hoofdgerecht phad kip en de rode curry met kip (34) 1 peper en dat is precies goed voor mij :-)
enige nadeel vind ik dat je ruim van te voren moet reserveren maar afhaal is dan goede tweede

Gegeten op 11 juli 2014

IMH_Rotterdam

Toch een keer uitproberen na vele goede verhalen van vrienden en natuurlijk Iens. Het eten bij Deli Bird viel zeker niet tegen. Vers, veel keuze, en niet al te duur gezien de portie (je kan er 2x van eten). Personeel is vriendelijk, maar was wel wat te druk met bestellingen van binnen en buiten. Jammer dat Deli Bird helemaal op Katendrecht zit, zou er niet voor omrijden maar als ik in de buurt ben zou ik zeker overwegen om er weer te gaan eten.

Gegeten op 21 juni 2014

moli

Na jaren in Thailand te hebben gewoond waren wij benieuwd naar dit restaurant. De verwachtingen waren hoog nadat we alles typisch Thais vonden (bestek, borden) en ook het personeel uit Thailand komt. Maar helaas viel het eten tegen. De vegetarische gerechten waren in het geheel niet vegetarisch (vis olie etc) en de smaak van de curries viel wat tegen (weinig smaak). Sfeer was leuk maar eten was niet spectaculair en zeker niet geschikt voor vegetariers

Gegeten op 24 juni 2014

Dung

Decor en service is redelijk, maar wat verwacht je ook voor zo'n prijs. De uitstraling past bij het restaurant, ook in Thailand zit je niet in een mooi aangekleed restaurant voor het beste eten. Het eten was namelijk zeer goed, goed op smaak met kruiden en pittig zoals gevraagd. Een andere dag teruggekomen voor de afhaal, ook dit was lekker, porties waren ook van goede formaat.

Gegeten op 10 april 2014

Thales

Gegeten op 14 juni 2014

Sophiek

Hier gisteravond gegeten met n vriend. Tom ka en Tom yam soep waren beide erg lekker, viskoekjes ook goed. Vervolgens Massaman curry en Laap, ik vond de Massaman erg lekker, de Laap ook wel goed maar die had ik wel eens lekkerder gegeten elders. Het was gisteravond erg druk, dat werd ook meermaals aangegeven door de man in de bediening. Ondanks dat vond ik de bediening niet om over naar huis te schrijven. Er liepen 3 mensen in de bediening, 1 man en 2 vrouwen. Ze werkten alle drie hard, maar ik vond het jammer dat met name de ene dame, niet bepaald klantvriendelijk overkwam. Bij binnenkomst werden we niet begroet. We hebben tot 3 x toe om extra rijst moeten vragen, en uiteindelijk die bestelling maar gecanceled, omdat het andere eten zowat koud was. Dat het er nog 1 of 2 keer bij in schiet kan ik goed begrijpen, echter wat ik niet begrijp is dat géén van allen ook maar 1 keer het woord sorry heeft gezegd. Mijn ervaring is altijd dat als je excuses maakt dat je het als klant veel minder erg vindt om nog even te wachten. Zonde, lijkt wel alsof ze door het succes wat ze nu hebben niet zoveel aandacht meer aan de bediening (hoeven te) besteden. Gemiste kans! Ook al is het druk, altijd blijven lachen. Door deze ervaring weet ik niet of ik nog een keer terug ga, of dat ik de volgende keer toch een andere goede Thai ga bezoeken, zonde!
Restaurant vind ik wel leuk ingericht, wel erg gehorig en tikje krap, maar daardoor ook wel weer knus.

Gegeten op 24 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Thai kitchen restaurant Deli Bird in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Thai kitchen restaurant Deli Bird. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.