Papadopoulos Grieks Specialiteiten Restaurant

• 7.5

• 7.8

EsthertjeL
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij konden op de drukke zaterdag avond gelukkig nog 2 uur lang terecht met een groep van 6personen. Heel vriendelijke bediening:ontvangst was gastvrij, service was goed en de jongedame wist veel en maakte ons goed wegwijs in de Griekse keuken, top! Restaurant was modern gezellig grieks aangekleed, prima.
Porties waren royaal! De borden waren allemaal mooi opgemaakt en goed gevuld. Heerlijk vlees en de gyros was precies zoals deze hoort; knapperig met mals vlees, super! Heerlijke tzatziki en goede salade erbij. Een heerlijke griek om graag nog eens naar terug te gaan. Echt een aanrader!

Maud0408
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het restaurant ging om 16.30 uur open. We kwamen net over half 5 binnen en toen was het al aangenaam warm. Zeer sfeervol en erg vriendelijke bediening. Ook het eten voldeed aan onze verwachtingen. Zeer smaakvol. Zeker een adres om vaker terug te komen.

Gegeten op 27 januari 2014

rita16
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zijn bij Papadopoules gaan eten. Ontvangst was zeer gastvrij. Bediening was netjes en vriendelijk. Het eten is een echte aanrader. De gerechten waren erg lekker en goed bereid en van flinke proporties. Bij veel Griekse restaurants smaken de gerechten allemaal hetzelfde hier dus echt niet. Groot succes komen hier echt nog een keer terug.

Gegeten op 25 januari 2014

wijngod
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eten bij Papadopoulos betekent zeer royale porties vlees en vis met ruime bijlagen. Typisch Grieks, dus verwacht geen spannende verfijning of culinaire hoogstandjes. Echte grote honger wordt hier ruim gestild voor een lage prijs. Voor echt lekker eten moet je niet bij een Griek zijn. De huiswijn is correct.

Suzanna87
  • Recensies in de laatste twee jaar

De sfeer in het restaurant was goed en het eten was erg lekker, het vlees was goed en de bijgerechten ook. Alleen de service was matig, er werd ons niet gevraagd of we nog iets wilde drinken, en toen de borden van het hoofdgerecht werden afgeruimd werd ons niet gevraagd of we een dessert wilden. Ook was het moeilijk om de aandacht van de bediening te trekken.

Gegeten op 11 oktober 2013

CulinairMedia
  • Recensies in de laatste twee jaar

Snelle service, hier en daar zelfs verrassend smaakvol. Visgerechten zijn geen aanrader; droog en weinig vers ogend. Het vlees daarentegen mooi gegaard en goed gekruid. Geen eenheidsworst.

Gegeten op 19 januari 2013

linda70
  • Recensies in de laatste twee jaar

In de zomer voor het eerst wezen eten, we gingen normaal altijd naar de kruisstraat. Nu is dit onze favoriete griek geworden.
Het eten is lekker, je wordt netjes geholpen en er is geen haast om zoveel mogelijk gasten op een avond te kunnen bedienen. De eerste keer had ik zelf een ovenschotel waarvan het vlees nog koud was, maar het werd zo goed opgelost en het eten van mijn vriend was wel heel goed dat we er daarna nog vaker zijn geweest. De prijs is ook goed.

Gegeten op 12 augustus 2012

Karin_64
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit is een mooi Grieks restaurant, waar je heel vriendelijk door het personeel welkom wordt geheten. Mooi interieur en een uitgebreide kaart. Er is tevens een kaart waarvan je gerechten kunt kiezen voor een 3-gangen diner voor 21,95. Wij kozen voor specialiteit Tou Magira (voor 2 personen) 2 souzouki, 2 varkenshaas, 2 souflaki, mousaka, giros en boerensalade. Met daarbij nog geservereerd rijst en frites. Vlees smaakte goed. Omdat ik niet zo'n grote eter ben, bleef er nogal wat vlees over. Het was geen probleem om dit mee naar huis te nemen. Netjes verpakt in bakjes). Een aanrader!

Gegeten op 8 augustus 2012

rijsgrijs
  • Recensies in de laatste twee jaar

lekker buiten gegeten, met heerlijk eten en prima bediening. Binnen vrij modern en niet zo traditioneel en dat hoeft ook niet!

Gegeten op 17 juli 2012

erik48
  • Recensies in de laatste twee jaar

Niet een oubollig namaak Grieks sfeertje maar een comfortabel modern restaurant. Bediening is zeer plezierig, je wordt niet geprest om een leeg glas on middellijk te laten vullen.
Om zoveel mogelijk verschillende smaken van de Griekse keuken te kunnen ondergaan, bestellen wij altijd een aantal voorgerechten. De inktvisringen zijn krokant en de saus is niet overdreven vergeven van knoflook. Tsatsiki, keftedes, choriatiki, het is allemaal zoals op dat heerlijke terrasje ergens op een Grieks eiland.
Papadopoulos staat voor ons op de eerste plaats van alle Griekse restaurants (ca. 30) die wij de afgelopen jaren hebben bezocht om weer eens dat heerlijke Griekenlandgevoel te krijgen.

Schrijf zelf een recensie over Papadopoulos Grieks Specialiteiten Restaurant in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Papadopoulos Grieks Specialiteiten Restaurant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!