a TripAdvisor company

2. Grieks
  1. Toon telefoonnummer 040 243 50 10
  2. www.grieksrestaurant-lithos.nl

areuser

Kindvriendelijk, goede prijs, altijd wel plek en Je nonse benadering. Stoofschotel is een echte aanrader. Een fijn restaurant als je toevallig in de buurt bent rond etenstijd.

Gegeten op 12 juni 2016

Christian_Michiel

Het was erg rustig op het terras, de bediening vriendelijk, mooie inrichting. Het eten was erg lekker, wel wat gedateerd.

Gegeten op 6 juni 2016

viniw

Waanzinnig restaurant, leuke bediening die ons goed geholpen heeft. Het eten was uitstekend, er werd om extra frietjes gevraagd en deze werden snel en zonder problemen geregeld. De kinderen hebben zich goed vermaakt en mochten ook nog wat uitzoeken. Zeker een aanrader en we gaan absoluut nog een keer terug.

Gegeten op 20 maart 2016

Syrb

Gisteren wezen eten. Heel mooi en leuk aangekleed. Binnen komst werden we heel leuk verwelkomt. Leuk plekje gevonden. Personeel heel aardig. Bij het bestellen van het eten konden we onze wensen aangeven en werd ook rekening mee gehouden. Wel vond ik het raar dat ik ipv de zoet zuur salade sla salade wilde en bij moest betalen!??? Hoofdgerecht mix van alles wat hé jammer was dat moussaka echt slecht was. Helemaal niet romig. Giros was erg vet en niet krokant heel jammer! Kipfilet en bifteki waren goed! tiaziki had gekruider gemogen. Hebben hier eerder gegeten toen was hij beter dan nu jammer....

Gegeten op 15 maart 2016

Suzanne183

Hip Grieks restaurant. We hebben er heerlijk gegeten afgelopen zondag. Een fijne setting voor een romantisch diner voor 2 in een warme rustige inrichting. Niet het type vreetschuur dat vaak met een Grieks restaurant wordt verward, echter ruim voldoende, lekker eten en mooi opgediend. Wij komen zeker nog een keer terug!

Gegeten op 24 januari 2016

Gerhard1966

Met 10 volwassenen hier gegeten.
De bediening was erg attent, spontaan en gezellig aanwezig. Een extra plus is voor de gastheer die de twee wijnen die hij voorstelde even liet voorproeven, zodat we de (voor ons) lekkerste konden kiezen.
Het restaurant is sfeervol aangekleed en prettig vol met gasten. Om teleurstellingen te voorkomen is reserveren bij Lithos een slimme zet. Op de avond zijn meerdere mensen helaas onverrichterzake weer vertrokken, omdat er geen plaats meer over was...
Het eten en drinken was weer heerlijk, de diverse gerechten met zorg samengesteld en van goede kwaliteit.
Kortom we hebben genoten en komen hier zeker weer terug!!

Gegeten op 28 december 2015

CVAA

Vorige week, nadat we naar de bioscoop waren geweest, kwam spontaan het idee om de dag af te sluiten met een etentje buiten de deur. Aangezien Lithos net om de hoek was, besloten we na plm. 10 jaar weer eens naar de Griek te gaan.
We bestelden wat voorafjes (prima niets mis mee) en elk een hoofdgerecht.
Ik bestelde Thrakioktiko een ovenschotel met vlees, aardappels en groente.
Toen de overvolle schaal bij mij neergezet werd, kreeg ik acuut spijt van mijn bestelling. En wist ik weer waarom ik niet graag naar de Griek ga.
Het zag er onverzorgd en niet smakelijk uit. Bij het proeven, bleek de groente tot snot gegaard te zijn en de saus had nauwelijks smaak. Enorme hompen vlees lagen er tussen en alles afgedekt met stukken aardappel, genoeg voor 3 personen. Mijn tafelgenoten deelden mijn mening, want hun Stifado en Mousaka waren ook veel te grote porties en vlak van smaak.
Bij deze grootte van porties vergaat je lekkere lust tot eten. Jammer!
De bediening deed ongelooflijk hun best, vriendelijk maar onhandig. Regelmatig viel het bestek bij afruimen op de grond. De sfeer was er ontspannen en gezellig bij een te hard staande muziekinstallatie.
Kortom: een teleurstellende afsluiter van een geweldige dag.

Gegeten op 30 december 2015

Juliette111

Inmiddels 4 keer bij Lithos gegeten. Erg lekker en gezellig. De bediening is vriendelijk maar niet erg oplettend. De giros vind ik vooral erg lekker, een grote portie met rode ui en wat frietjes. De prijs vind ik echter wel wat aan de hoge kant.

Gegeten op 28 november 2015

erik48

Een warme ontvangst door de eigenaar. Later kwamen zijn zoons - ze vertelden dat zelf met trots - aan de tafel voor bestellingen.
Samen met mijn partner een zevental heerlijk voorgerechten gegeten. Mooi opgediend, prima van smaak, mooie schalen en borden.

Gegeten op 12 november 2015

Han2015

Alles is gewoon perfect, gezellige inrichting, leuk personeel en vooral goed en voldoende eten.
We hebben er nu een aantal keer bijzonder lekker gegeten en gaan dat beslist vaker doen.
Fam Findhammer

Gegeten op 31 oktober 2015

Schrijf zelf een recensie over Grieks Specialiteitenrestaurant Lithos in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Grieks Specialiteitenrestaurant Lithos. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.