Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Zocher in Utrecht - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 030 2322127

Echt eten

Een fijne plek in hartje Utrecht waar ambacht nog centraal staat. De chef pekelt, maakt zelf chutneys en paté, en serveert vlees dat de hele nacht staat te sudderen. Pronkstuk is de poussin, bereid in de rotisserie. Zo sappig, zo lekker en van de allerbeste kwaliteit. Waanzinnig!

Anke_Anke

Via online reservering

Heerlijk met z'n vieren gegeten op zaterdagavond leuke inrichting, "huiskamer" sfeertje, aardige bediening en het eten was heerlijk. Prima porties en goede kwaliteit. Zeker een aanrader!

Gegeten op 24 januari 2015

dsneijers

Een restaurant zoals je dat mag verwachten als je uit eten gaat. Eten wat de juiste aandacht kijgt en bijzonderder is dan dat je het thuis maakt. Service die attent, snel en flexibel is. Verder een leuk aangekleed tentje alsof je in parijs zit. Heerlijk avond!

Gegeten op 24 januari 2015

serge14

Via online reservering

Heerlijk gegeten en gezellige en prima bediening. Zelfs als het restaurant vol zit dan nog krijg je het eten voldoende snel. Wijnkaart is ook perfect qua aanbod en wisselt op aanraden van klanten.

Gegeten op 16 januari 2015

inezbosw

"Perfect eten is Frans en doe je bij Zocher"
Wederom een feest in een van onze favoriete brasseries. De chef en dame in de bediening herkenden ons hartelijk en hebben ons geweldig verwend. Begonnen met charcuterie en paté, heerlijk en afwisselend, Slakjes in kruidenroom wilden we delen als tussengerecht, erg attent dat er een iets royaler en door twee deelbaar aantal geserveerd werd, nogmaals dank. Vervolgens een entrecote en rib-eye, prachtige stukken vlees precies goed gebraden, verse seizoensgroenten erbij (vooral de heerlijke kleine spruitjes!). Als dessert aan tafel geflambeerde kersen met roomijs. Dit zie je nergens meer, maar eigenlijk wel heel erg leuk, en vooral erg lekker. We dronken de geadviseerde heerlijke Barollo. Dank tot snel.

Gegeten op 14 december 2014

hanneke6

Via online reservering

Wederom heerlijk gegeten bij Zocher. We hadden gereserveerd om 17.30 omdat om 20.00 onze voorstelling in de schouwburg zou beginnen. We hebben ruim de tijd gehad om van een 3 gangenmenu te genieten. Bediening was vlot en we hadden nog genoeg tijd voor een kop koffie. Alles was met zorg bereid en de smaken van de ingrediënten in de verschillende waren erg goed op elkaar afgestemd. Eén minpuntje: de inrichting en verzorging van de toiletten zou wellicht wat beter kunnen, dat valt eigenlijk een beetje uit de toon omdat alles verder uitstekend is!

Gegeten op 6 december 2014

voordorpproever

Heerlijk klassiek Frans gegeten. We begonnen met royaal gepresenteerde paté, klassieke escargots in kruidenroomsaus, fan-tas-tisch! Vervolgens Hertenrugfilet en een flinke zeetong. We dronken er een heerlijke Cotes des Nuits bij, geen enkele punt van kritiek, integendeel...
De prettig aanwezige chef en vlotte bediening hebben ons een superavond bezorgd, we komen zo snel mogelijk terug.

Gegeten op 6 december 2014

JvdE

Afgelopen zaterdag weer eens naar Zocher gegaan. De ontvangst was aller hartelijkst. onder het genot van een lekker glas witte wijn kozen wij voor huisgemaakte pate, ravioli, slakken en op verzoek een lekker bord vol met pata negra. Als hoofd kozen we voor hertenrug filet, zeetong en ribeye. Alle gerechten waren even heerlijk en vol van smaak. De wijnadviezen van de bediening maakten het eten helemaal af. Fijn dat er nog mensen in de horeca werken welke hun vak zo goed verstaan.

Gegeten op 29 november 2014

j1795290

In een van onze favoriete ( ontzettend knusse ) restaurant weer heerlijk gegeten tong en partner kip piri piri de rode wijn Col di Soto Primitivo en de witte Tariquet Sauvignon Blanc zijn absolute aanraders.
We komen gauw weer terug

Gegeten op 29 november 2014

illi

Hier gegeten vooraf aan een bezoek aan de schouwburg, ontvangst is meer dan hartelijk, een zaak waar je je in 2 tellen thuis voelt! Vooraf de lekkerste uiensoep welke ik ooit heb gegeten, wat een kracht en smaak... Hoofdgerechten heerlijk, en als dessert een Dame Blanche met verrassende elementen. Het leuke is dat er zoals vaker in Frankrijk het geval is dat er achter de bar gekookt wordt, erg leuk.
Een perfect begin van een goede schouwburg-avond maar ook zeker een aanrader als hoofd-act!

Gegeten op 13 november 2014

coen31

Via online reservering

Prettig sfeer, uitstekend eten, en goed ook direct contact met de kok te hebben over het eten. Lekker gecombineerd met wijnarrangement

Gegeten op 16 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Zocher in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Zocher. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.