a TripAdvisor company

foto's van Zocher in Utrecht - 1 foto's van Zocher in Utrecht - 2 foto's van Zocher in Utrecht - 3 foto's van Zocher in Utrecht - 4 foto's van Zocher in Utrecht - 5 foto's van Zocher in Utrecht - 6 foto's van Zocher in Utrecht - 7 foto's van Zocher in Utrecht - 8 foto's van Zocher in Utrecht - 9 foto's van Zocher in Utrecht - 10

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 030 2322127

Echt eten

Een fijne plek in hartje Utrecht waar ambacht nog centraal staat. De chef pekelt, maakt zelf chutneys en paté, en serveert vlees dat de hele nacht staat te sudderen. Pronkstuk is de poussin, bereid in de rotisserie. Zo sappig, zo lekker en van de allerbeste kwaliteit. Waanzinnig!

FlorisvanderBurg

Zoals wel vaker vorige week bij Zocher gegeten. Veel keus op de nieuwe kaart. Maar mijn favoriet is deze keer toch wel de echte provencaalse vissoep. Een gezeefde soep zoals het hoort, met een lekkere rouille en stukjes hard geroosterd brood. De vleeseters onder ons hielden het bij de heerlijke charcuterie. Als hoofdgerecht blijft de sate van varkenshaas een echte aanrader. Maar ook de gegrilde kippetjes zijn niet te versmaden.
De zeer gastvrije bediening was perfect en we zaten lekker half buiten bij de open deuren. Prima voor het weertype. Kortom, heel goed gegeten in een van de leukste restaurants van Utrecht.

Gegeten op 12 mei 2016

marga88

Via online reservering

We hadden tonijn met risotto. Zag er mooi uit, maar prijs/kwaliteitsverhouding zozo. Het provinciaalse kippetje was niet overal goed gekruid, waardoor er veel droge stukken bij zaten.

Gegeten op 14 mei 2016

Ienimini

Klein, gezellig restaurant met de mogelijkheid om buiten te eten.
Vooraf hadden wij de carpaccio, Vlaamse garnalen croquetjes, gerookte zalm. Als hoofdgerecht Cote du Boeuf, Poussin en Doradefilet. Het eten smaakte goed, maar echt een minpunt was de zand in de spinazie die werd geserveerd bij het rundvlees en de vis. Onze opmerking hierover werd ter kennisgeving aangenomen en zou gemeld worden bij de kok. Jammer, dat had ook anders opgepakt kunnen worden.

Gegeten op 8 mei 2016

joost256

Het heet een eet café te zijn, maar bleek toch wel ver boven dat niveau te presteren. Wij waren met 7 personen en waren unaniem van mening dat we heerlijk gegeten hebben (terwijl we allemaal verschillende gerechten gekozen hadden). De bediening was heel attent en we hoefden niet, zoals in menig ander restaurant wel het geval is, luid te spreken om verstaanbaar te zijn. Voldoende afstand tussen de tafels! Voor ons een heel goed restaurant gebleken, waar we vast nog eens terugkeren.

Gegeten op 5 mei 2016

Pura Vida

Top brasserie! Samen met vrouw en dochter heerlijk gegeten. Mooie cote de boeuf en goed kippetje. Fijne betaalbare wijn en leuke vlotte bediening. Tot snel!

Gegeten op 4 mei 2016

robinvergeer

Via online reservering

Heerlijk gegeten, gezellige zaak. Wij hadden de daghap en de asperges. Beiden erg verrassend en lekker. Gezellige opzet van de tafeltjes. Goede bediening

Gegeten op 30 april 2016

bertvandewater

Via online reservering

Uitstekende ambiance, prima prijs en kwaliteitverhouding, fijne persoonlijke service, zonder meer een aanrader, zeker wanneer kipgerechten de voorkeur genieten.

Gegeten op 29 april 2016

fsmit

Via online reservering

Heerlijke sappig goed op smaak gebracht kippetje gegeten. En heel goed te combineren met een late night show in de Stadschouwburg op 2min loopafstand.

Gegeten op 8 april 2016

Malbec72

Via online reservering

Heerlijk gegeten, leuke sfeer en zeer vriendelijke bediening. Wat opviel was dat iedereen in het restaurant zich zeer goed leek te vermaken. Een echte aanrader! Wij komen zeker nog een keer terug.

Gegeten op 9 april 2016

RoxyK

Weer een keer bij Zocher gaan eten. We hadden zin in de (beroemde) kippetjes maar na de kaart te bestudeerd te hebben kozen we toch voor de Cote's de boeuf. We zagen hem een paar keer voorbij komen en we waren gezwicht. Heerlijk mals en een mooie Ripasso Valpolicella erbij en het was af! Weer een heerlijke avond gehad met goed eten en attente bediening! Dank daarvoor

Gegeten op 18 maart 2016

Schrijf zelf een recensie over Zocher in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Zocher. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.