• foto's van Pompstation in Amsterdam - 1

• 8.0

• 8.7

stefan39
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prachtig gebouw met een mooie uitstraling, en de inrichting is ook goed afgestemd op de locatie !
Het eten en dan voornamelijk de voorgerechten zijn bijzonder lekker en een sieraad voor het oog, dus ook voor dat een meer dan goed. De bediening laat nog al wat te wensen over en volgens mij is de gedachte dat een bezoeker als ik daar voor zou komen : not

Volledig niet bezig waar het om draait = je gasten plezieren of op zn minst goed bedienen, helaas
De wijnkaart is op zich ook een lust voor het oog maar kan de prijzen niet helemaal rijmen met de kaart, qua prijs dan. Graag zou ik nog een keer van de ambiance gaan genieten maar voor het moment laat ik het even bezinken, de bediening echt op zn Amsterdams, :de wij hebben u niet nodig houding

Gegeten op 3 april 2014

Barbara84
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuke avond gehad bij het pompstation, met gezellige livemuziek. Vooraf de carpaccio, als hoofd de lady steak, lekker mals. in combinatie met het mooie interieur, en aardige bedieining komen we zeker nog een keer!

Gegeten op 1 maart 2014

petite
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mooi gebouw, prima verlichting en leuke muziek (live en/of dj) restaurant was tjokvol.
Het eten: tja helaas niet bijzonder. Voorgerechten wel prima. 2 Lady steaks zeer verschillend van grote. Een soort driehoekje wat dan van doorbakken in het dunne gedeelte tot medium in het iets dikkere gedeelte, maar zeker niet mals. 2x rib eye vlees te koud en toch te doorbakken. 2x kreeft, vergeten dus duurde even. Dessert: 2 gerechten al op, ondanks nieuwe kaart. Ijs werd geserveerd als een gesmolten plas. Op ons verzoek vervangen. Koffie lauw, bediening leek na 22.30 uur vooral ingezet te zijn bij het opruimen, je zag ze niet tot nauwelijks meer. Zijn Vriendelijk maar steeds een stap te laat

Gegeten op 1 februari 2014

iloise
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hele mooie locatie, maar eten viel wel tegen. Voorgerecht van leverpate, steak tartaar en zalm carpaccio was ok, maar niet bijzonder. Ook met zalm tartaar hoort de zalm rauw te zijn, niet gerookt en dun gesneden zoals het was, het zou op het menu moeten staan dat het gerookt is, want de smaak is wel anders.
Lange wachttijd tussen de gangen, de tournedos was rauw terwijl ik medium gevraagd had , en de smaak was niet geweldig. Groenten waren wel erg lekker erbij.
Ok eten, maar niet echt bijzonder, had beter verwacht vanwege andere recensies. Maar wel een gezellige locatie!

Gegeten op 14 januari 2014

R.Janssen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Steakrestaurant dus je moet van vlees houden! De niet-vlees alternatieven zijn beperkt. Mooie lokatie. Maar wat een vervelende bediening. Het ging al mis toen ik bij het begin van de avond vroeg om kraanwater in plaats van ' een flesje plat of bruis'. De toon was gezet. De rest van de avond arrogant geholpen of lang genegeerd. Echt vervelend. Gelukkig was ik zelf in goed gezelschap en had dus - desondanks - een leuke avond.

Gegeten op 14 januari 2014

david123
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben hier met een gezelschap van 18 personen gedineerd met oudjaar. De service is uitstekend. Vriendelijk, snel , kordaat. Wellicht dat het voor sommigen als een beetje opdringerig zou worden ervaren, maar wij vonde de voortvarendheid waarmee werd geserveerd en drankjes werden aangeboden prima. Het eetn was prima. Voorgerecht met zalm, tartaar en mousse van lever. Als hoofdegerecht haddeb wij een zeer lekkere biesftuk. De entourage is prachtig! Echt een aanrader. Al met al een prima avond gehad hier.

Gegeten op 31 december 2013

Moel
  • Recensies in de laatste twee jaar

Goede, gezellige en wat hippe sfeer. Leuke, vriendelijke bediening! Het eten was erg smaakvol. Wat ik ook heel lekker vond was de gerookte boter. Mijn tafelgenoten vonden de kreeft net niet gaar genoeg maar ik vond hem juist prima zo. Wel miste ik echte verse groente bij het het hoofdgerecht maar de gaarheid en smaak van de rib eye was top.
Hier komen wij zeker terug! Het meisje wat ons bediende, Karima, deed het perfect en was erg gezellig en vriendelijk. Wij hebben hier fantastisch oud en nieuw gevierd en komen volgend jaar dat absoluut weer doen.

Gegeten op 31 december 2013

Butragueno
  • Recensies in de laatste twee jaar

Pompstation is een van die moderne restaurants waar "ze" het wel hebben begrepen. Er is veel zorg besteed aan het decor, de vloeiende bediening, maar ook (niet onbelangrijk) het eten. Het tempo van uitserveren is perfect. Het vlees is echt goed de eendenlever een must voor de liefhebbers en de wijnselectie (ook qua prijs) meer dan prima. De voorgerechten mogen iets hoger op smaak maar het vlees tilt het cijfer voor eten toch moeiteloos naar een 8

gelso
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dinner with some friends, beautiful atmosphere, the meat was nice and tender, did not like the wine list, overprice for the quality they serve.
The service was kind and friendly.Certainly a place that I will come back.

Gegeten op 5 december 2013

SanderE87
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb hier afgelopen maand gegeten en het was een heerlijke avond. Wat een gezellig personeel, ze nemen echt de tijd voor je, leggen gerust de hele kaart uit en doen hun uiterste best het je naar de zin te maken. Ik heb de eendenborst van de seizoenskaart gegeten, een mooi smaakvol gerecht! Wat de avond af maakte was de live-muziek!

Schrijf zelf een recensie over Pompstation in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Pompstation. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!