a TripAdvisor company

1. 8,3 10 1 373

2. 7,9

3. 8,7

Genieten in Oost

In het bruisende Amsterdam Oost vind je deze industriële zaak. Veel hout, ruwe materialen en warm licht: hier hangt een echte New Yorkse vibe. Je geniet hier van botermalse steaks, goede live muziek en een wijnkaart waar elke liefhebber direct verliefd op wordt. Steaks, kreeft en oesters staan altijd op het menu en dit wordt aangevuld met het mooiste van het seizoen.

jacobrhijn

Via online reservering

Onlangs bij het pomstation gegeten en vond niet voor herhaling vatbaar. Het decor is leuk maar niet bijzonder. Men ziet wel vaker industriële gebouwen die worden om gevormd tot restaurant. De bediening was vriendelijk maar niet representatief gekleed. Op zich vind het geen probleem dat de bediening in een korte broek met gympen loopt indien de prijzen daar ook naar zijn. Echter wanneer ik €20,- moet neertellen voor een normale biefstuk (excl garnituur) verwacht ik wel een nette bediening. De gerechten op de kaart vond ik aardig aan de prijs. Tevens was er voornamelijk keus uit vleesgerechten en relatief weinig vis en vegetarische gerechten. Mijn voorgerecht (de carpaccio) was heerlijk. Het hoofdgerecht (de steak tatare) smaakte nogal zuur. Kortom ik vind Het Pompstation niet voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 23 juli 2016

wilcokoster

Via online reservering

Heerlijk gegeten met America answer vriendelijke. Fijne muziek van Maaike Wijbenga en Dan Nicholas, uitstekende wine en een practice entourage. Niet dan log voor het Pompstation.

Gegeten op 17 juli 2016

joris-amsterdam

Via online reservering

Onverwachte locatie, verrassend goede ervaring!
Eten en bediening er goed en origineel.
Het pand zelf was ik al erg vaak langsgefiets/gereden.. maar ik wist niet dat er een restaurant zat.. verassend leuk!

Terry1982

Via online reservering

Als voorgerecht Oesters, de beste die ik dit jaar heb gehad echt top.
Tevens een Steak Tartare, goed maar heb we eens beter gehad.
Als hoofdgerecht een Chateau Briand genomen. Bij het serveren meldde de bediende dat de chef-kok het niet goed vond gelukt, de Chateau Briand was idd iets te lang gebakken en daardoor droger dan het zou moeten zijn verder was de smaak fantastisch. Als compensatie kreeg ik een extra tournedos van de chef. Deze was hemels, perfect gegaard en heerlijk op smaak.

wchong

Via online reservering

Dit is de derde keer dat ik hier gegeten heb. Het eten was weer heerlijk als de keren hiervoor. De bediening is erg aardig. Ik zal mijn vrienden dit restaurant absoluut aanraden.

buijswendy

Via online reservering

Vlees was heerlijk en precies goed bereidt. De voorgerechten, pulpo carpaccio en coquilles waren bijzonder lekker! Het dessert was goddelijk. Verder fijne ambiance. Aanrader dus!

Gegeten op 14 juli 2016

orgeljan

Via online reservering

Een fantastische ambiance. En industrieel gebouw mooi ingericht. Een echt vlees restaurant. Maar ook enkele vis en vegetarische gerechten. Ons gezelschap, 4 personen, hadden elk iets anders en waren allen zeer tevreden over de kwaliteit van de gerechten en bijgerechten. Wijnkaart niet uitgebreid, maar van goed niveau. Wij komen zeker nog een keer terug

Gegeten op 10 juli 2016

arnoldien

Via online reservering

Het is een prachtige en sfeervolle ruimte, leuke tuin ook.
De tournedos was wel OK maar heb ik ook wel eens lekkerder gegeten. Prijs kwaliteit: mwah, ik vind het nogal aan de prijs allemaal.

Gegeten op 10 juli 2016

Jossss

Via online reservering

Leuke ambiance met ontspannen bediening. Vleesgerechten waren lekker, alleen de groenten, sla en patat kunnen beter. De live muziek maakt wat Het Pompstation onderscheidt van de meeste andere restaurants: top!

Gegeten op 8 juli 2016

rene.petersen

Via online reservering

Prima plek, goede bediening, prachtig eten ! Deze 3 zaken samen hebben ons een geode avond gegeven. Parkeren mogelijk. niet te druk

Gegeten op 6 juli 2016

Schrijf zelf een recensie over Pompstation in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Pompstation. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.