Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Pompstation in Amsterdam - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 692 28 88

Genieten in Oost

In het bruisende Amsterdam Oost vind je deze industriële zaak. Veel hout, ruwe materialen en warm licht: hier hangt een echte New Yorkse vibe. Je geniet hier van botermalse steaks, goede live muziek en een wijnkaart waar elke liefhebber direct verliefd op wordt. Steaks, kreeft en oesters staan altijd op het menu en dit wordt aangevuld met het mooiste van het seizoen.

Jorinde_n

• 10 1

• Eten

• In behandeling

Ben met 2 vriendinnetjes na een lange tijd elkaar niet gezien te hebben, hier gaan eten gisteravond.

De heer die onze jassen aannam en tafel toewees, was enorm vriendelijk, enthousiast en charmant.

Vervolgens vroeg een andere dame out of the blue 'of we iets wilden drinken' zonder welkom te heten of concept toe te lichten.

Gelukkig voor ons bediende een andere heel leuke, spontane, sprankelende vrouw ons de rest van de avond. Heeft veel geduld met ons gehad omdat we niet direct wisten wat te bestellen. Nam de tijd, gaf tips, was relaxed. Ze had echt plezier in haar werk en dat straalde er vanaf.

Wij hebben haar, na haar te bedanken voor het onwijs goede eten, het sfeervolle restaurant en de gezelligheid, beloofd om een recensie achter te laten.

Je ziet niet vaak dat mensen zo'n passie hebben voor horeca en dat het een 2e natuur is om gasten in de watten te leggen. Helemaal gelukt!

Mede door haar een heerlijke avond gehad!

Gegeten op 24 januari 2015

Erikreng

• 10 1

• Eten

• In behandeling

Een avondje eten bij het pompstation is zeer de moeite waard. Bij binnenkomst waan je in een relaxte omgeving met een wat mystieke maar uiterst vriendelijke bediening.
Vooraf hadden wij een combinatie van voorgerechten waarbij met name de steak tartaar een aanrader is. Als hoofd de tournedos. Oprecht de beste die ik in tijden heb gegeten. Sappig en smaakvol en een prima hoeveelheid. Tevens goed om te weten dat het vlees een redelijk duurzaam karakter heeft. Een belangrijk aspect en zeker een pluspunt.
Goede makkelijk te drinken wijnen en ook de bierliefhebbers komen met de biertjes van brouwerij niks te kort.
Tot slot het dessert. Zonde om over te slaan de chocolade taart en kaasplank waren onze favoriet.
Het is geen goedkoop restaurant maar het is zeker het geld waard.

Gegeten op 24 januari 2015

bemer

Via online reservering

Sfeervolle omgeving.Heel vriendelijk personeel,alleen logestiek kan het beter.Steeds wisselende bediening aan de tafel,waardoor zij niet doorhadden dat wij ons eten maar niet opgediend kregen.Zelf maar aan de bel getrokken.Ruim een uur moeten wachten.Jammer!
Eten was aardig maar wij hadden er meer van verwacht.

Gegeten op 21 januari 2015

Via online reservering

Heerlijk gegeten, gastvrij onthaal en spontane, vriendelijke en vooral authentieke service. Hier begrijpen ze gastvrijheid.

Gegeten op 13 januari 2015

vladlena

Via online reservering

Een hele goede restaurant! Het eten is heerlijk, personeel is heel vriendelijk en betrokken. Decor en het sfeer is fantastisch!

Gegeten op 18 januari 2015

eefjevandeven

Via online reservering

Heerlijk gegeten, top wijn, fijn advies. Goed vermaak door de host en blije gezichten en mensen. Live jazz muziek. Iets te luid alleen, naar mijn smaak. Een puntje van verbetering: jammer dat we alsnog 45 minuten moesten wachten voor we aan tafel konden (met reservering).

bartheinink1

Via online reservering

Prima restaurant, wel lang wachten maar we hadden de tijd en het werd prima opgelost door bediening: we kregen een gratis wijntje. Heerlijk vlees en prima bijgerechten in prachtige setting

leveniskortdusgeniet

Al tijden wilden we een keer het pompstation proberen maar het was er nooit van gekomen. Nu dus wel en wat een positieve ervaring! Het begon al bij de warme ontvangst door een super hippe en zeer stijlvol geklede medewerker. Ook de overige medewerkers waren uiterst hartelijk, gastvrij en gewoon gezellig. Daarbij kwam nog eens dat de live jazz muziek (Mateusz Pulawski Lunar Quartet) ronduit fantastisch was. Mijn moeder (75 jaar en een enorme jazz liefhebber) gaf aan "in de hemel te zijn" door de gehele pompstation ervaring.

Ook het eten was prima; de etagère als voorgerecht is een aanrader. Het is een proeverij van verschillende heerlijke voorgerechten op een etagère van drie verdiepingen. De hoofdgerechten zijn ook heerlijk en met name de steaks zijn aan te raden (mals en eerlijk vlees). Wij komen hier zeker vaker terug, een aanrader.

amal3

Via online reservering

Tournedous is mijn favoriet gerecht van de kaart, in combinatie met oesters vooraf! Bediening echt geweldig...tikkeltje gek, super vriendelijk en redelijk snelle bediening.
Sfeer is super gezellig, warm gemaakt door de vele brandende kaarsjes. Er is voor de liefhebber een rokersruimte waar het helemaal niet rokerig is! Dat maakt het een avond waarbij je na het eten nog lekker lang na kan borrelen en pas om 1:00 naar huis rolt. Super aanrader!

Gegeten op 9 januari 2015

floor51

Via online reservering

Lekker eten en veel keus . Mooi restaurant met sfeervolle muziek. De bediening wat heel aardig en gezellig. goeie service!

Gegeten op 13 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over Pompstation in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Pompstation. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.