a TripAdvisor company

1. 8,4 10 1 242

2. 8,5

3. 8,0

Eigentijds culinair genieten

Een eigentijds restaurant met klassieke invloeden. Met als overbuurman het theater Orpheus en het centrum op loopafstand is La Niche het perfecte restaurant voor een compleet avondje uit! Hier werkt het team dag in dag uit aan de perfecte prijs/kwaliteit verhouding. Voor een vriendelijke prijs krijg je hier verrukkelijk te eten. Ze bieden ook een heerlijk wijnarrangement aan, voor de ultieme combinatie tussen wijn en spijs.

Carlavanmunster

Via online reservering

Het was fantastisch, leuke sfeer en een fijne bediening ! Eten bijzonder goed en een plaatje om te zien ! Combinatie van smaken erg goed ! Alle drie de gangen waren goed en ook nog betaalbaar !

Gegeten op 12 februari 2016

CorenMarijke

Via online reservering

Wij hebben heel lekker gegeten bij La Niche voor een heel redelijke prijs. Wij hebben ons door de kok laten verrassen en het wijnarrangement erbij genomen. Er was ook een BOB-arrangement beschikbaar. We kregen een hele leuke uitleg over de wijnen. Alles bij elkaar hebben we een hele gezellige avond gehad.

Gegeten op 6 februari 2016

perry22

Via online reservering

het verrassingsmenu heeft ons echt verrast. Zowel kwaliteit als presentatie zeer de moeite waard.
We komen zeker nog een keer langs.

Gegeten op 2 februari 2016

toosmulder1

Via online reservering

We hebben het verrassingsmenu gekozen en het zag er geweldig uit en.......het was allemaal erg lekker. Het personeel was erg vriendelijk en gastvrij. We waren nu met de actie bonnen van ah maar komen zeker nog eens terug.

Gegeten op 30 januari 2016

famvandersluis

Restaurant was leuk ingericht dus we verwachten veel goeds. Helaas viel ons etentje tegen. Vond het personeel heel onpersoonlijk. De gerechten waren redelijk van smaak tegen het flauwe aan.
Tussen de gangen door duurde het minimaal een uur voordat het volgende gerecht kwam, we moesten hier zelf om vragen. Normaal gesproken zijn we gewend dat ze vragen of we al toe zijn aan het volgende gerecht in een restaurant. De porties waren tevens zo klein dat wij alle 4 nog honger hadden na 3 gangen dat heb ik nog nooit mee gemaakt. Voor ons 1 keer en nooit meer

Gegeten op 28 november 2015

yvonne338

Ik heb een best ingewikkeld dieet en daar heeft de kok ontzettend goed op ingespeeld. Voor al die dingen die ik niet mocht hebben had hij heerlijke alternatieven bedacht. Dat een kok zo ontzettend meedenkt heb ik nog nooit meegemaakt. Super! Het eten werd ook mooi opgediend. De bediening was ook heel goed. De jongeman die ons bediende had verstand van zaken wat betreft het eten. Ook fijn. Jammer dat ik niet had doorgegeven dat ik niet van rood vlees houd. Het vlees was ook wat taai.

Gegeten op 26 januari 2016

t.hulsebos

Via online reservering

Verrassingsmenu was echt een verassing.zeer goede smaken.met bijpassende italiaanse chardonnay(minder vet).Alles goed afgestemd.komen zeker terug .

leoapeldoorn

Via online reservering

Gekozen voor het 4 gangen verrassingsmenu van de chef. Was heel goed rolletjes makreel vooraf. Daarna tartaar hapjes hoofdgerecht kalfsvlees mooi roze. Als nagerecht diverse kleine hapjes zoals kaneelijs, taartje, chocolade brulée. Alle gerechten mooi opgediend. Bediening lekker informeel maar attent. Ook de huis wijn zowel de witte als rode niks mis mee.
Prima gegeten dus aanrader!

charles01

Via online reservering

Prima sfeer, goede ontspannen bediening en heerlijk eten. Het zou een 10 zijn als het brood bij het voorgerecht even in de oven was geweest.

Gegeten op 27 januari 2016

adrie17

Via online reservering

Super lekker gegeten. We konden alles van de kaart kiezen, dat alleen al is fijn. Bediening aardig en netjes. We hadden een 4 gangen verrassingsmenu en wouw wat was dat heerlijk. Top avond gehad.

Schrijf zelf een recensie over Restaurant La Niche in Apeldoorn

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant La Niche. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.