a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 055 576 29 34

Eigentijds culinair genieten

Een eigentijds restaurant met klassieke invloeden. Met als overbuurman het theater Orpheus en het centrum op loopafstand is La Niche het perfecte restaurant voor een compleet avondje uit! Hier werkt het team dag in dag uit aan de perfecte prijs/kwaliteit verhouding. Voor een vriendelijke prijs krijg je hier verrukkelijk te eten. Ze bieden ook een heerlijk wijnarrangement aan, voor de ultieme combinatie tussen wijn en spijs.

Jikke65

Via online reservering

Buiten was het bloedheet dus we zijn lekker binnen gaan zitten. Heerlijke zachte stoelen en aangename temperatuur. Zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht waren heerlijk met tot slot een lekker kaasplankje.
De jonge bediening was uiterst vriendelijk, kortom zeker een aanrader!

Gegeten op 24 augustus 2016

• Service

• Decor

• In behandeling

Via online reservering

Gebruik gemaakt van de AH restaurantactie. We mochten een keuze maken uit de hele kaart en hebben gekozen voor het verrassingsmenu. Dit was zonder meer een succes, allemaal heerlijke gerechten, mooi opgediend door bijzonder aardig personeel.

Gegeten op 23 augustus 2016

q.ruys

Via online reservering

La Niche is een beetje traditioneel, op de Franse keuken gericht restaurant. De bediening is persoonlijk (men kent en herkent je al gauw). De prijs-kwaliteitverhouding is goed. De gerechtjes op je bord zijn modern en stijlvol opgemaakt. Je krijgt van het huis bij de borrel wat brood en een schaaltje met boter, tappenade en een soort zoetzuur (is wisselend wat je krijgt). Wij hadden het 3 gangen verrassingsmenu met vóór een varkensrilette (soort paté), versierd met groenten. Hoofd: een visje (tongfilet?), versierd met een gamba, groenten en roosjes puree (was heel erg lekker en een ruime portie); er werd een schaaltje salade bij geserveerd. Toe: een kleine dessert-"variatie" van een taartje, een mousse, een vanillepuddinkje met een laagje gebrande suiker en een bolletje ijs.

Gegeten op 21 augustus 2016

kwe

Via online reservering

Heerlijk gegeten! Wij hadden het 4-gangen verrassingsdiner genomen.
Vooraf vis, tussengerecht vlees. Hoofdgerecht vlees. Alles zag er zeer smaakvol uit en was verrukkelijk. Wij hebben genoten!

Gegeten op 20 augustus 2016

MhZnl

Via online reservering

Prima restaurant! Gerechten soms wat te druk. Kalfsvlees was heerlijk zacht. Mooie presentatie. Personeel was heel voorkomend.

Gegeten op 18 augustus 2016

janell12

Via online reservering

Als je met vrienden denk gezellig uit eten te gaan bij La Niche valt dat enorm tegen Wanneer je aangeeft dat een van jouw gasten geen vlees, maar vis wil , ben je enorm verbaasd als ze bij het opdienen toch met vlees aankomen. Temeer omdat je bij de bestelling opname nog gevraagd heb moet je de vier verschillende bestellingen niet opschrijven , kun je dat wel onthouden, maar dat was geen probleem volgens de ober. Gevolg drie personen eten hun eten op en daarna wordt nog eens het vis menu geveerd en zitten de drie gasten toe te kijken, gezellig? beslist niet , als je er iets van zeg wordt er excuus aangeboden en een kop koffie , excuus mijn fout . Niet alle drie menu's terug naar de keuken !
Dat noem je beslist niet gezellig uit eten gaan. Verder stond er de gehele avond het lege amuse brood schaaltje plus het lege kruidenboter schaaltje op onze tafel en een leeg niet gebruikte wijnglas ! Nee de avond bij La Niche was beslist niet gezellig ! En niet snel voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 17 augustus 2016

NynkeJ

Via online reservering

Lekkere gerechten, mooi opgemaakte borden, een heerlijke wijn erbij plus het erg vriendelijke en spontane personeel; wij hebben een heerlijke avond gehad. Echt een aanrader!

Gegeten op 18 augustus 2016

eric261

Dit hondvriendelijk restaurant slaagt erin een feestje te maken van hun verrassingsmenu. Vooral het voorgerecht betrof een smaaksensatie van verschillende bereidingen en soorten vis/groenten. Elk gerecht had een prachtige presentatie. Aandacht voor de gast door Maarten en Amber in een mooi samenspel van afwisselende bediening eveneens. Verrassend ook de lage AH/iens eind prijs waardoor de tip royaal kon uitvallen.

Gegeten op 16 augustus 2016

jaan2

Via online reservering

Het eten was erg lekker, zag er mooi uit en de bediening was erg vriendelijk. We waren met 2 kleine kinderen en ze deden erg hun best het ook voor de kleintjes leuk te maken

Gegeten op 16 augustus 2016

jahengel1

Via online reservering

We hebben met z'n zessen een verrassingsmenu genomen. Er werd daarbij rekening gehouden met alle individuele wensen. Pretiige service en een heerlijke maaltijd. Hier gaan we weer naar toe.

Gegeten op 14 augustus 2016

Schrijf zelf een recensie over Restaurant La Niche in Apeldoorn

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant La Niche. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.