Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

La Niche

2. Frans
  3. 77% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 055 576 29 34

JCNA

La Niche is een zeer plezierig, rustig restaurant. Goede menu's, verrassende wijnsuggesties. Bediening is wat formeel, al was de tweede keer dat we er waren al wat 'losser' dan de eerste keer.

Gegeten op 27 februari 2014

jitske2

Wat een heerlijke avond hebben wij gehad bij La Niche. We hadden gekozen voor het 3 gangen verrassingsmenu. En verrast waren we zeker! Heerlijke gerechtjes, maar vergis je niet in de porties van 'de gerechtjes' want het is vooral ook veel. De wijn was ook meer dan prima en de prijs achteraf viel ons mee. Het is dat Apeldoorn zo ver weg is anders kwamen we hier zeker weten veel vaker.

Gegeten op 23 augustus 2014

janstoof2

Gisteren hier met z'n vieren gegeten, werkelijk zeer goed. Twee van ons kozen de proeverij, die was echt verrassend mooi en lekker. Twee kozen hun eigen voor- en hoofdgerecht, oa een heerlijke soep van tuinerwten, en een hoofdgerecht van het Mangelica varken, zo mals en smaakvol. E dat alles in een gastvrije, gezellige, ongedwongen sfeer.

Gegeten op 23 augustus 2014

mathijs15

Via online reservering

We hadden allemaal gekozen voor het amuse menu en deze is voor een ieder aan te raden! We hebben er absoluut van genoten.

Gegeten op 21 augustus 2014

MDH-winelover

Nu al ruim 4x wezen eten, en elke keer ib ander gezelschap, maar altijd herkenning en een zeer persoonlijke service! Je merkt aan al het personeel de passie en het plezier die z'n in hun vak hebben! Mijn grote favoriet is en blijft het proeverijmenu! Een 3-gangenmenu waarin, volgens de kaart 9-amuse gerechten worden geserveerd, maar wat blijkt? Het voorgerecht bevat al minimaal 4 onderdelen! Geweldige smaak combinaties en sensaties! Ook de wijnen zijn geweldig! Vrijwel alles word per glas geserveerd en de bediening heeft ook erg veel kennis van wijnen! Maar met 2 gepassioneerde sommeliers mag dat ook! Al met al kan ik dit iedereen aanbevelen! Zeker als je bijzonder wilt tafelen! Mij gaan ze zeker terug zien!

nls

We hebben hier heerlijk gegeten. Alles ziet er uitermate verzorgd uit en het eten is erg goed. De kaart is niet heel uitgebreid; er zouden wat mij betreft 1 of 2 extra hoofdgerechten op mogen staan om net even iets meer keuze te hebben.

Gegeten op 23 juli 2014

mariannekf

Via Iens kwamen we terecht bij La Niche. Een restaurant wat modern en sfeervol is ingericht. De ontvangst was vriendelijk en enthousiast.

Toen we om de wijnkaart vroegen, kregen we een uitgebreid wijnadvies en werd er gemeld dat we ook voor een wijnarrangement konden kiezen. Vanwege de hoge temperatuur vroegen we om een karaf water bij de wijn. Deze werd direct gebracht, aangevuld met munt, sinaasappel en citroen.

We hebben gekozen voor 9 proeverijen. Wat een goede keuze! De gerechtjes zagen er stuk voor stuk prachtig uit. Eerlijkheidshalve moeten we bekennen dat we de voorgerechtjes iets minder vonden. De kok was iets te enthousiast geweest met toevoegingen van kerrie, wat overheerste. Maar de gerechtjes van het hoofdgerecht en het nagerecht waren perfect. Alles was zeer goed bereid en het was een lust voor het oog.

Het wijnarrangement is ons goed bevallen. Bij het voorgerecht kregen we een gekoelde Fleurie, die gaan we zeker vaker drinken.

Mochten we weer eens in Apeldoorn zijn, dan zullen we dit restaurant zeker nog eens bezoeken! Een aanrader!

Gegeten op 19 juli 2014

Bartjuh_4

Voor de 2e keer hier uit eten geweest, eten zoals gewoonlijk top, bediening is top.
3 gangen verassings menu was een heerlijke verassing en het wijnarrangement is een echte aanrader. Het dessert was speciaal voor ons gemaakt en was voorzien van een leuke boodschap!

We hopen snel weer uit eten te gaan bij La Niche!

Gegeten op 13 juli 2014

Josettebouwmeester

Een gezellige avond met heerlijk eten. We begonnen op het terras maar door de regen en wind toch naar binnen gegaan. We kozen voor het proeverijmenu. Heel afwisselend en alles was lekker. Bijna geen top3 aan te geven, maar de tiramisu van limoncello wil ik hier toch even noemen! Superlekker. De bediening was vol aandacht op een prettige manier. La Niche een hele fijne ontdekking, wij komen terug!

Gegeten op 10 juli 2014

Floris Lucas

3 weken terug heerlijk kreeft wezen eten @ restautant la niche ! Ben hier al meerdere malen wezen eten en de kwaliteit blijft continu . Alles is goed op smaak en lekker trendie gepresenteerd ! deze tent is zeker een aanrader ! Ik kom snel terug ! Ga zo door team la niche !

Gegeten op 10 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over La Niche in Apeldoorn

Schrijf hieronder je recensie over La Niche. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.