La Niche

• 8.4

• 8.2

Stegerman
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lekker gegeten en genoten van de verschillende lekkere gerechten. Het mangalica varken is aan iedereen van harte aan te bevelen!

Gegeten op 28 februari 2014

Mikespanjaard
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met zakenvrienden heerlijk gegeven bij dit zeer gezellige restaurant, de bediening was zeer goed zonder stijf te zijn. We hebben genoten van de goede wijnadviezen en vooral de amuses waren echt zeer goed bereid. Super avond gehad

christiaan13
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zondag wezen eten met 4 personen bij la niche.
3 gangen verassing menu (lentekriebels)
Het eten was heerlijk, mooi gepresenteerd gekregen en heerlijke keuze wijnen erbij.
De bediening was uitstekend en had veel verstand en plezier van zijn werk.
Het decor was netjes en stijlvol.

Mij zien ze zeker terug komen als gast.

Gegeten op 2 maart 2014

TijmenS
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eten bij La Niche is GOED. Het 9-gangen amuse menu was voortreffelijk. Elke amuse is met veel aandacht gekookt, opgemaakt, opgedient en uitgelegd.
Het wijn arrangement al even zeer en paste er goed bij.
Dineren bij La Niche is zoals het hoort!
Jammer dat de openhaard niet aan was, dat had het 1x een 10 gemaakt voor Decor.
Met zijn twee 114.- euro voor een verfijnde dineravond.

Gegeten op 1 februari 2014

diana66
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met z'n vieren wezen eten, 2 x een schouwburgmenu en 2 x een verrassingsmenu besteld. Het eten was was heerlijk, van alle 4.
Mooie porties en prachtig gepresenteerd.
Allemaal net iets exclusiever dan anders. Prijskwaliteit zeer goed.
Bediening zeer vriendelijk. Dit restaurant is zeker een aanrader wat ons betreft.

Gegeten op 29 december 2013

CVeldwijk
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met ons gezelschap van acht man gekozen voor een verrassingsmenu. En hoe verrassend dit was! Voor de paar kieskeurigen onder ons werd zonder moeite rekening gehouden met hun wensen. Alle gerechten, en de verrassingen tussendoor, waren erg bijzonder van smaak. De vele kleine verschillende hapjes waren heuse smaaksensaties op zichzelf. Allemaal, zelfs de kieskeurigen, hebben we bijzonder genoten van elk gerecht, waarbij alles naar onze mening een top niveau had. De heerlijke verrassende en uitgebreide variaties blijven ons bij. De bediening was eveneens erg gastvrij en gaf een goede beschrijving van de gerechten. Een heerlijke en culinair verrassende avond gehad met zijn allen!

Gegeten op 15 december 2013

Zweedselekkerbekster
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier gegeten na de voorstelling van Sonneveld. Het was een leuke en culinaire ervaring. Drie amuses verdeeld over drie gangen gecombineerd met mooie wijnen. De tomatenbouillon was de absolute topper, helder, krachtig, maar niet te zilt. Het hele personeel zorgde voor een gevoel dat weecht oprecht welkom waren. Wanneer weer in Apeldoorn zijn komen we zeker terug!

anieta1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gastvrije ontvangst en bediening door Maarten. Het theatermenu smaakte uitstekend. Vers, goed gepresenteerd, goede hoeveelheid. Gezellige sfeer. Irish coffee prima. Muziek afwisselend (mag iets zachter)
We komen graag terug.

Gegeten op 4 december 2013

chantalvanwelsum
  • Recensies in de laatste twee jaar

Net terug van een heerlijke avond. De passie en vakkundigheid van het personeel is duidelijk te zien. Erg verrast door het amuse keuzemenu. De porties waren van mooi formaat en de smaak was subliem. Grote complimenten aan de koks en het personeel. Wij komen zeker terug!

gerardtromp
  • Recensies in de laatste twee jaar

La Niche ligt strategisch bij theater Orpheus en de grote Kerk en dicht bij het centrum. Na een middag winkelen en voor het concert in de grote kerk daar gegeten. Uitermate attente en persoonlijke bediening zonder zich op te dringen. Het eten was een groot feest. We hadden de proeverij van 9 amuses, in 3 gangen geserveerd. Elke amuse was een belevenis. Prachtig opgediend, een feest voor het oog, de neus en de smaak.
Het was dat we naar het concert moesten, anders waar we daar blijven hangen. De ambiance is sfeervol, rustig en gemoedelijk.
De mensen hebben plezier in hun werk en geven je het gevoel dat ze speciaal voor jou hun best doen.
Hier gaan we vaker naar toe.

Gegeten op 2 november 2013

Schrijf zelf een recensie over La Niche in Apeldoorn

Schrijf hieronder je recensie over La Niche. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!