La Niche

3. Topper 2015
  4. 77% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 055 576 29 34

InekeenPeter

Dit is duidelijk een restaurant dat zich bijna alleen op het theaterpubliek richt. Bij binnenkomst (voor 18:00 uur) werd al meteen aangegeven dat wij beter alleen het theatermenu konden nemen. Anders zou het kunnen dat wij te laat bij de voorstelling zouden zijn. Kwam wel vreemd over. Hebben a la carte toch een voorafje en hoofdgerecht genomen en het werd op tijd uit geserveerd. Als hoofdgerecht hadden wij (2 personen) zwaardvis uitgekozen. Dat smaakte eigenlijk nergens naar. Jammer. Wijn was ook niet echt goedkoop en het wijnglas was niet echt goed gevuld.

Als wij nog een keer naar een theatervoorstelling in Apeldoorn gaan , zullen wij toch een ander restaurant nemen of eerst thuis maar een hapje nuttigen.

Gegeten op 27 februari 2015

Jammie41

Via online reservering

Wij hadden 7 gangen amuse menu. Het zat goed in elkaar. Forelmousse, garnaal, soepje en coquille erg lekker. Sfeer goed. Bediening geïnteresseerd en zeer attent. Doen allemaal hun best.

Gegeten op 14 januari 2015

UitApeldoorn

Via online reservering

Wij hebben via de AH actie gegeten bij La Niche en kozen voor het 5 gangen verrassingsmenu en dit is ons heel goed bevallen !
Lekker broodje met vanalles erop vooraf, gevolgd door 1 heerlijke rillette van tonijn en mouse van zalm 2 knoflooksoep 3 roodbaarsfilet 4 hoofdgerecht zwijnhaasje 5 vanilleijs tiramisu een soort gelei (laatste was flauw van smaak)
Wel jammer dat we zo dicht naast een ander stel kwamen te zitten terwijl er de hele avond een vrijstaande tafel voor 2 leeg bleef. Iets te dicht op elkaar vonden wij.

Gegeten op 13 januari 2015

suzanne124

Via online reservering

We hebben met 8 jongvolwassenen bij La Niche gegeten, heerlijk a la Carte.
De bediening had zich wel iets mogen aanpassen, bleef wat stijfjes.
De rekening was een lastig verhaal, 2e driegangenmenu werd niet nagekomen, alleen in hun voordeel. Ondanks dat erg lekker gegeten, dat maakte een hoop goed.

Gegeten op 8 januari 2015

RobObdam

Via online reservering

We hebben een 4 gangen verrassingsmenu gehad en alle gangen waren heel goed. Zowel zoals het er uit zag en het smaak was net zo goed. Een minpuntje. De hoeveelheid wijn die in het glas geschonken werd was "heel mager".

Gegeten op 27 december 2014

alva1981

Via online reservering

Wij vonden de manier waarop de sommelier zijn gasten behandelde regelmatig irritant
en op een bepaald moment was hij zelfs onbeschoft in zijn uitlating tegenover een van
onze gasten.

Het eten had zeker kwaliteit maar voor 'normale' eters wel aan de magere kant v.w.b.
de geserveerde hoeveelheden en daarom vonden wij de prijs van het gebodene aan de
hoge kant.

Het restaurant heeft zeker sfeer en een mooie ambiance.
Alleen jammer dat niet alle stoelen armleuningen hebben waardoor er al snel een discussie ontstond met de eerder genoemde sommelier over het verbieden een stoel zonder armleuning om te kunnen ruilen voor een stoel met armleuning.
Een probleem dat anders opgelost had moeten worden en zeker niet mag leiden tot een discussie
waar meerdere gasten deelgenoot van werden. Toen een andere groep binnenkwam hadden ook zij een dergelijke discussie met hem over de stoelen.

Gegeten op 20 december 2014

Gastronom

Via online reservering

We waren bij La Nice in het kader van de AH-restaurantactie. In onze buurt was geen keuze meer. We hebben er zeker geen spijt van dat we 35 minuten moesten rijden. De ontvangst was hartelijk, de bediening vrolijk en adequaat. Het eten was origineel en uitstekend, mooie combinaties. We hadden gekozen voor het 5 gangen verrassingsmenu. Al met al een feestje! Zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 14 december 2014

PeeBeek

Via online reservering

Wij hebben heerlijk gegeten, de hoeveelheid was voldoende. De bediening was vriendelijk, attent en gastvrij. De ambiance is sfeervol en rustig, en de stoelen zaten goed.

Gegeten op 9 december 2014

Via online reservering

We hadden een driegangen menu waarbij voor-hoofd- en nagerecht perfect op elkaar waren afgestemd. Opmaak van de gerechten prachtig verzorgd en de smaak was overheerlijk.
Eén klein min-puntje, de bediening is wat te overdreven. Maar absoluut een aanrader! en we komen zeker terug.

Gegeten op 9 december 2014

Hansiehansie123

Via online reservering

We waren hier terecht gekomen via de ah actie. Prima ontvangst, niet echt druk. Muziek was niet echt restaurant waardig ons inziens; te hard en popmuziek. Eten was redelijk net zoals de service. Zeker geen negatieve ervaring, maar we gaan hier niet snel weer eten.

Gegeten op 2 december 2014

Schrijf zelf een recensie over La Niche in Apeldoorn

Schrijf hieronder je recensie over La Niche. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.