a TripAdvisor company

foto's van Sparkling in Utrecht - 1 foto's van Sparkling in Utrecht - 2 foto's van Sparkling in Utrecht - 3 foto's van Sparkling in Utrecht - 4 foto's van Sparkling in Utrecht - 5 foto's van Sparkling in Utrecht - 6 foto's van Sparkling in Utrecht - 7 foto's van Sparkling in Utrecht - 8 foto's van Sparkling in Utrecht - 9 foto's van Sparkling in Utrecht - 10 foto's van Sparkling in Utrecht - 11 foto's van Sparkling in Utrecht - 12

1. Restaurant

Toon telefoonnummer Bel 030 2331800

1. 8,6 10 1 230

2. 8,6

3. 7,1

Intiem restaurant in een van gezelligste straten van Utrecht

Hier hebben ze heel goed begrepen wat gastvrijheid betekent. Je krijgt volop de aandacht van de gastheer en het ontbreekt je werkelijk aan niets. Ondertussen werkt in de keuken het creatieve brein van de chef op volle toeren. Smaken en ingrediënten waarvan je het niet verwachtte blijken boezemvrienden te zijn. Laat je verrassen!

MichieluitUtrecht

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Onlangs weer gesmuld bij bij Sparkling. Het eten is hier echt ver boven gemiddeld en constant hoge kwaliteit! Je gaat hier eten als je een fijproever bent en gewend bent om op sterren niveau te eten. De prijzen zijn alleen lager. De gerechten zijn zonder uitzondering origineel en zeer verfijnd. Het decors is inmiddels wel aan vernieuwing toe, maar comfortabel. De bediening is correct zeker als de (personeels)bezetting voldoende is.

Gegeten op 16 juli 2016

jwilting

Via online reservering

Sparkling is een goed restaurant, enthousiaste bediening en een verrassend menu. Onthaalt met water, lekker gastvrij.
1 menu die uiteraard kan worden aangepast naar smaak en dieet. Verrassende combinaties.
Decorum is niet echt sfeervol. Prijs/kwaliteit vind ik een beetje tegenvallen. Denk dat ik andere restaurants ga uitproberen.

Gegeten op 19 juli 2016

mivw

Via online reservering

Ik kom vaker bij Sparkling en het is elke keer weer een feestje. De bediening is top: vriendelijk en persoonlijk; er wordt ook tijd genomen voor een praatje.
Ieder gerecht was super, maar de parelhoen stak daar echt boven uit: mals, zacht en sappig vlees wat gewoon wegsmelt op je tong!
Echt, ga hier eten!

Gegeten op 16 juli 2016

Ravestijn

Via online reservering

Heerlijk gegeten. Prima porties.
Prettig om met het warme weer bij binnenkomst direct een glas water met ijsklonten te krijgen voordat er uberhaupt naar een drankje werd gevraagd. Even bijkomen en dan genieten.

Gegeten op 7 juli 2016

Lod

Via online reservering

Lekker gegeten, al viel t vlees hoofdgerecht wat tegen, simpelweg niet mals genoeg.
Wijn was lekker.
Service was top! Op verzoek een rustige plek, al maakte de airco af en toe tussendoor wel herrie ;(
Water stond al klaar op tafel voor ons en werd steeds aangevuld.
Rekening viel ons wat tegen, vanwege de prijs van de wijn.
Interieur is echt aan vervanging toe, zeker ook het herentoilet.

Gegeten op 9 juli 2016

guatamara

Via online reservering

Gisteravond onverwachts uit eten geweest bij Sparkling. Wat een fijn restaurant! Heerlijk gegeten en ontspannen, vriendelijk en persoonlijk bediend door iemand met duidelijk kennis van de gerechten en wijnen en hart voor zijn vak. We zijn aangeschoven, hebben ons laten verrassen en hebben ons verwend gevoeld. Top!

Gegeten op 2 juli 2016

Nelly90

Schattig restaurantje, met heel vak bekwamen ober kelner hij verstaat zijn vak goed en is zeker allert.
Prima keuken met leuke gerechten, alleen veel gelletjes cremepjes moet ik wel melden.
Smaak is ook oke!
Ambiance laat wel de wensen over, niet zo heeft echt een vernieuwing nodig.
We hebben uiteindelijk ons wel vermaakt met 4 gangen en hele goede wijnen.
Tot de volgende keer.

Gegeten op 28 juni 2016

markvs

Via online reservering

Top service, top eten. Restaurant mag iets "gezelliger" worden. Begrepen dat er binnenkort een verbouwing gepland staat dus ben benieuwd. Gister voor het eerst gegeten en komen zeker terug!

Gegeten op 28 juni 2016

verhoef1977

Via online reservering

Op basis van de IENS recensies bij Sparkling gegeten. En inderdaad, een restaurantje dat meer dan de moeite waard is. Het decor is eenvoudig en zelfs wat oubollig, maar dat wordt ruimschoots goed gemaakt door de mooie en heerlijke gerechten, met oog voor duurzame en streekproducten. En dat gecombineerd met goede wijnen. De rode huiswijn is een aanrader! Tot slot is de service uitstekend. Betrokken en erop gericht gasten een leuke avond te bezorgen.

Gegeten op 25 juni 2016

ips1

Via online reservering

Wat een leuk restaurantje. Direct water op tafel wat tijdens het diner steeds aangevuld werd. heerlijk brood met boter en een schaaltje tapenade, olie en parmezaan. Een goed leesbare wijnkaart waaruit we een lekkere fles uit Nieuw Zeeland hebben gekozen. Er is geen menukaart, er kan gekozen worden uit een 3- of 4 gangen menu. De keuze voor vlees, vis of vegetarisch kan gemaakt worden. Wij gingen voor het menu met vis. Voorgerecht bestond uit een salade met rolletjes zwaardvis en diverse bereidingen van tomaat. Hoofdgerecht was een stukje heerlijk gegaarde heilbot met asperges en "beluga" linzen. Bij het dessert kan gekozen worden uit zoet of kaas. We hebben een leuke avond gehad met aardige bediening en hebben lekker gegeten. De tafels staan wat dicht tegen elkaar dus als er interesse is kan je nog genieten van de geheimen van de buren :) we hebben betaald voor 2 personen inclusief de wijn (€34) 101 euro en dat was zeker de moeite waard.

Gegeten op 18 juni 2016

Schrijf zelf een recensie over Sparkling in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Sparkling. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.