a TripAdvisor company

foto's van Sparkling in Utrecht - 1 foto's van Sparkling in Utrecht - 2 foto's van Sparkling in Utrecht - 3 foto's van Sparkling in Utrecht - 4 foto's van Sparkling in Utrecht - 5 foto's van Sparkling in Utrecht - 6 foto's van Sparkling in Utrecht - 7 foto's van Sparkling in Utrecht - 8 foto's van Sparkling in Utrecht - 9 foto's van Sparkling in Utrecht - 10 foto's van Sparkling in Utrecht - 11 foto's van Sparkling in Utrecht - 12

1. Restaurant

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 030 2331800

Intiem restaurant in een van gezelligste straten van Utrecht

Hier hebben ze heel goed begrepen wat gastvrijheid betekent. Je krijgt volop de aandacht van de gastheer en het ontbreekt je werkelijk aan niets. Ondertussen werkt in de keuken het creatieve brein van de chef op volle toeren. Smaken en ingrediënten waarvan je het niet verwachtte blijken boezemvrienden te zijn. Laat je verrassen!

basmaat

Hier klopt alles. Ik woon al 10 jaar in Utrecht en had hier nog nooit gegeten, zonde. De vis en de panna cotta met aardpeer vooraf waren een absolute smaaksensatie. Het tussen en hoofdgerecht waren beide ook zeer smakelijk en uitstekend bereid. De bediening is correct, amicaal en goed geinformeerd. De keuken is van een veel hoger niveau dan de prijs en de entourage doen vermoeden, toptent!

Gegeten op 12 februari 2016

Proever30377

Via online reservering

Urenlang gezocht op internet waar we zouden gaan eten tijdens ons weekendje Utrecht ... En geen seconde spijt gehad !!! De gerechten waren allemaal even lekker en creatief. We gaan erg veel uit eten, maar we hebben toch enkele dingen voor de eerste keer op ons bord zien verschijnen. Zeker ook vermelden dat de bijpassende wijnen erg lekker waren. Wat betreft de service : in mijn ogen op en top Hollands ! Heerlijk enthousiast en rechtuit. Wij vonden het super aangenaam. Het enige minpuntje (maar dit valt in de categorie "vitten") was idd het interieur. Moest dit wat meer trendy geweest zijn, zou je waarschijnlijk maanden op voorhand moeten reserveren voor een tafeltje ... Maar aangezien wij uiteraard gingen voor het eten en niet voor het interieur, stoorde dit ons minder ;-) Nog een meevaller zijn de zéér milde prijzen die ze hanteren. Hebben al voor véél meer véél minder goed gegeten.
In elk geval, als we ooit terugkeren naar Utrecht, zal Sparkling zeker ons eetadresje zijn !!!
Chapeau aan het hele team !

Gegeten op 7 februari 2016

kstroebel

Via online reservering

Het ontvangst was heel warm en persoonlijk. Geen menu maar wachten op een culinaire verrassing. Wow... Wat was het eten bijzonder lekker. Ik heb nog nooit zulke smaakcombinaties gehad. Magisch! Het decor doet geen eer aan de service of het eten, maar na het eerste gerecht maakt dat ook echt niet meer uit.

Gegeten op 4 februari 2016

mvroom

Via online reservering

Een leuk en bovengemiddeld goed restaurant met een goede gastheer Het eten was heerlijk en prima en de service was prettig. Kortom een dikke 9!

Gegeten op 2 februari 2016

FemmyAnne

Via online reservering

Heerlijk gegeten bij Sparkling. Twee vegetarische menu's en eentje met vis. Het viel ons op dat ook aan het vegetarische menu veel zorg was besteed. Mooi opgemaakte borden. Er was een jarige in ons gezelschap en voor haar was er een fles wijn na afloop. We komen zeker nog een keertje terug!

Gegeten op 31 januari 2016

esther_ram1984

Van te voren doorgegeven gluten en lactose vrij. Door hun erg goed rekening gehouden bij het menu.
Voor, tussen en nagerecht erg lekker. Vond alleen hoofdgerecht wat minder en wat langer op moeten wachten.

Gegeten op 30 januari 2016

Stefan162

Via online reservering

Het was erg leuk om door de kok verrast te worden. De gerechten zijn stuk voor stuk heerlijk bereid en met zorg opgediend.
De bediening is bevlogen en zorgt dat iedere klant op zijn gemak is. Daarbij word helder en enthousiast verteld over de gerechten en wijn en. Heerlijk gegeten en gedronken, en een hele fijne ervaring.

Gegeten op 28 januari 2016

brivermeul

Via online reservering

Geweldige gastheer - ondanks dat hij alleen serveert - houd hij alles goed in de gaten . Eten is perfect - echt tot in details verzorgd - smaak- kleur - opmaak ! Water wordt regelmatig bijgevuld & als je het restaurant verlaat krijg je een hand van de gastheer - ! chapeau voor Sparkling

Sebastiaan030

Via online reservering

Het eten bij Sparkling is echt uitstekekend. Mooie gerechten, smaakvol en niet te grote porties. Goede prijs / kwaliteitverhouding. Wat wij echt niet goed vonden was het lange wachten tussen de gangen door. We arriveerden om 19.30 en na een voor en tussegerecht kwam het hoofdgerecht pas om 21.30. Voor het restaurant is er slechts 1 ober, deze doet echt zijn best, maar is alleen maar aan het rennen. Hij heeft eigenlijk geen tijd voor je. Ook qua ambiance misten wij wat warmte en gezelligheid, zit 'm in kleurstelling en verlichting. Ondanks de goede kwaliteit van het eten zouden wij dit restaurant niet direct aan vrienden aanraden. Wij zouden er iemand bijzetten in de bediening!

petraluteijn

Via online reservering

Uitstekend eten en ook uitstekende wijn. Prima bediening. Het was een fijne ervaring. Een aanrader voor als je de tijd hebt om echt uit eten te gaan.

Schrijf zelf een recensie over Sparkling in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Sparkling. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.