Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Sparkling in Utrecht - 1

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 030 2331800

Intiem restaurant in een van gezelligste straten van Utrecht

Hier hebben ze heel goed begrepen wat gastvrijheid betekent. Je krijgt volop de aandacht van de gastheer en het ontbreekt je werkelijk aan niets. Ondertussen werkt in de keuken het creatieve brein van de chef op volle toeren. Smaken en ingrediënten waarvan je het niet verwachtte blijken boezemvrienden te zijn. Laat je verrassen!

estherkersten

Gisteren hebben we hier met tweeën gegeten en gingen echt met een grote grijs naar huis.
Ontzettend leuke service, vriendelijke oprechte interesse en heerlijk verrassende gerechten.
Een kleine, intieme ambiance en heerlijke wijnen. Zeker een aanrader!

Gegeten op 22 oktober 2014

Nicolien90

Leuk restaurant. De zaak zat helemaal vol. Mooi menu gegeten Ook de wijn was goed. Tijd tussen de gerechten was wat aan de lange kant, maar we hadden geen haast en het aangeboden glas dessertwijn maakte een hoop goed! Wij komen zeker nog een keer terug!

els30

Heel goed gegeten. Een prima formule zo'n driegangen menu waarbij je tevoren kunt aangeven wat je niet lekker vindt.Goede prijs-kwaliteit verhouding. Het nagerecht was geweldig. Een keur van uiteenlopende smaken die toch harmonieerden.
Over het decor wil ik wel een opmerking kwijt. De aankleding was sober, op zich goed. Stoffen servetten is altijd een pre, maar, waarom nu kunststof bloemen op tafel, niet nodig! Een echte roos is toch veel aardiger!

Gegeten op 22 oktober 2014

frans107

Via online reservering

Ontvangst allerhartelijkst, bediening attent, voortdurend werd water bij geschonken.
Geen probleem dat er geen menukaart was. Zo kon kok zich uitleven in het verfijnd maken van de gerechten. Vooraf combinatie inktvis, vooral het beetje hazelnoot erbij deed het goed. Hoofdgerecht was longhaas. Prima bereid, lekker glas wijn erbij. Toetje was een mooi petit grand dessert.

Gegeten op 18 oktober 2014

Praline

We hebben hier gegeten tijdens de IENS dinerdagen. Vooraf octopus en pijlinktvis. Dat was heerlijk, het smolt op je tong! Als hoofdgerecht eend, wat lekker rosé bereid was. Goed mals vlees. Als nagerecht werd cheesecake geserveerd, met o.a. gezoete schijfjes van biet, bijzonder origineel en een prima smaakcombinatie. De borden waren bij elk gerecht prachtig opgemaakt. De bediening was ook goed. De ober was ietwat gehaast, maar uiterst correct en adequaat. De serveerster was enigszins uitdagend, op een leuke manier. De inrichting is voor verbetering vatbaar. Saai en nietszeggend, wat afbreuk doet aan de uitstekende kwaliteit van het eten. Dit restaurant doet zichzelf hiermee echt tekort!

patrick130

Via online reservering

Gedateerd interieur, vriendelijke bediening met een eigen stijl, maar lijkt een rol aan te nemen. Voorgerecht was ok (vrij vlak), hoofdgerecht beter (niet spannend), nagerecht erg inspiratieloos. Geen kaart, je kunt kiezen tussen 3 of 4 gangen met persoonlijke voorkeuren. Zondag 15% korting. Persoonlijk vond ik de smaak ervaring niet overeenkomen tegen de kosten.

Gegeten op 12 oktober 2014

irmavan

Via online reservering

Formule is prima, je kan kiezen uit vegetarisch, vlees of vis en zoet of hartig als dessert.
Verrassende gerechten die wat betreft mijn tafelgenoten wel wat groter hadden gemogen ( of extra garnituur zoals aardappeltjes) beetje aan de prijs voor de hoeveelheid.
Tafeltjes wel erg dicht op elkaar.

Gegeten op 11 oktober 2014

Wolf74

Via online reservering

Prima eten. Verder hadden ze een persoon te weinig dus het eten liet erg lang op zich wachten, kan gebeuren. We kregen geen wijnkaart dus moesten we het doen met de suggesties van het restaurant. De suggesties waren prima. Verder is de prijs - kwaliteit - beleving redelijk in verhouding.

Gegeten op 11 oktober 2014

Winemaker

Fantastische gerechten komen er uit de keuken van Sparkling. Oktopus in combinatie met de zachtste inktvis ooit, beurre blanc en broccoli met yuzu een 10+ De bediening wat schreeuwerig en amicaal de bijpassende wijnen paste niet echt. Het interieur is aan een opknap beurt toe.
Maar het eten maakt dit dubbel en dwars goed. Wij komen terug.

els72

Via online reservering

Een hartelijke ontvangst, mooie gerechten met mooie wijnen. Aan de opmaak van de borden is veel aandacht gegeven. Er werd verteld wat er op je bord lag qua ingrediënten, tafelwater werd continue geschonken (gratis). Tevens is er goed rekening gehouden met hetgeen wat je hebt opgegeven wat je niet lust of waar je allergisch voor bent.
Qua sfeer/ aankleding in het restaurant zelf zou het iets gezelliger kunnen.

Gegeten op 5 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Sparkling in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Sparkling. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.