Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De Loopplank

1. Restaurant
  2. Internationaal

De Loopplank

1. Restaurant
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 024 696 25 40

marco91

Na dat we hier eens eerder hadden gegeten gingen we nogmaals.
Na bestelling van ons menu kregen we ons voorgerecht wat goed smaakte.
Echter een uur later vroegen we waar ons hoofdgerecht bleef,en als antwoord zeiden ze dat door ons voorgerecht we weer onder op stapel terecht kwamen.
Dus na veel erfenis en 5 kwartier later kwam ons hoofdgerecht, wat erg smaakte.
Naderhand bestelde we 2 ijscoupes en 1 koffie na,echter na een half uur nog steeds niets.
Dus toen gelijk de rekening gevraagd en gegaan.
Kortom het eten is prima maar personeel en keuken kunnen de drukte niet aan en laten je gewoon barsten.
Helaas zal ik hier niet meer komen.

Gegeten op 3 augustus 2014

AW52

Verschrikkelijk lekker gegeten bij dit restaurant waar we bij toeval bij langs kwamen. Verrassing 1: er liep t/m maart een actie waarbij het tweede hoofdgerecht gratis was. Verrassing 2: de door ons gekozen 'Proeverij' bleek een super lekker smakend en mooi uitziende samenstelling te zijn van allerlei vlees-, vis- en groentengerechtjes. Verrassing 3: we hebben hier lang gezeten om te eten en te praten, en werden heel goed en vriendelijk bediend en ondanks het feit dat de zaak langzamerhand vol liep bleven we welkom.
Dit restaurant heeft een mooie ligging aan het water.
Alles bij elkaar: hier gaan we zeker naar terug.

Gegeten op 27 februari 2014

SjaakRutten

Mooie ligging en mooi terras met uitzicht op jachthaven. Lang van te voren gepland familie-etentje. Het was een warme en dus drukke dag. De drukte leek wat te veel voor het personeel. Veel aandacht voor dagjesmensen op terras terwijl wij in het restaurant erg lang moesten wachten op eten en drinken. Erg onverschillige reactie toen we vroegen waar het eten bleef. Het eten zelf was kwalitatief prima. Erg teleurstellend dat de bediening het dan zo laat afweten en dat we ontevreden naar huis gingen. Gastvrijheid en vriendelijkheid kunnen hier nog een slag maken.

Gegeten op 7 juli 2013

Schrijf zelf een recensie over De Loopplank in Middelaar

Schrijf hieronder je recensie over De Loopplank. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.