De Loopplank

• 7.1

• 7.9

AW52
  • Recensies in de laatste twee jaar

Verschrikkelijk lekker gegeten bij dit restaurant waar we bij toeval bij langs kwamen. Verrassing 1: er liep t/m maart een actie waarbij het tweede hoofdgerecht gratis was. Verrassing 2: de door ons gekozen 'Proeverij' bleek een super lekker smakend en mooi uitziende samenstelling te zijn van allerlei vlees-, vis- en groentengerechtjes. Verrassing 3: we hebben hier lang gezeten om te eten en te praten, en werden heel goed en vriendelijk bediend en ondanks het feit dat de zaak langzamerhand vol liep bleven we welkom.
Dit restaurant heeft een mooie ligging aan het water.
Alles bij elkaar: hier gaan we zeker naar terug.

Gegeten op 27 februari 2014

SjaakRutten
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mooie ligging en mooi terras met uitzicht op jachthaven. Lang van te voren gepland familie-etentje. Het was een warme en dus drukke dag. De drukte leek wat te veel voor het personeel. Veel aandacht voor dagjesmensen op terras terwijl wij in het restaurant erg lang moesten wachten op eten en drinken. Erg onverschillige reactie toen we vroegen waar het eten bleef. Het eten zelf was kwalitatief prima. Erg teleurstellend dat de bediening het dan zo laat afweten en dat we ontevreden naar huis gingen. Gastvrijheid en vriendelijkheid kunnen hier nog een slag maken.

Gegeten op 7 juli 2013

Schrijf zelf een recensie over De Loopplank in Middelaar

Schrijf hieronder je recensie over De Loopplank. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!