Brasserie Foroxity

• 8.2

• 8.0

HugoIV
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor de zoveelste keer weer in een gezellige ambiance subliem gegeten, uiteraard rekening houdend met de gelegenheid en de prijs! Met zes man het VIP-ticketmenu; weliswaar een beperkte kaart, maar voor ieder wat wils. Voornamelijk jong, maar heel vriendelijk en attent personeel, dat weinig te veel is... drankjes worden snel opgenomen en bezorgd, het eten wordt snel gebracht enz. Over de keuken niets dan lof..... eenvoudige gerechten die zeer smakelijk zijn! En dan ook nog naar je gereserveerde plaatsen in de bioscoop worden begeleid.....meer heb je niet nodig voor een fantastische avond!

Gegeten op 1 november 2013

MrGwido
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hadden eerst soep besteld en daarna de Chateau Briand. De soep kwam razendsnel op tafel en we hebben hem razendsnel weer laten afvoeren aangezien hij bijna koud was. Vijf minuten later kregen we een dampende kop soep voorgeschoteld welke weliswaar in de magnetron leek opgewarmd te zijn, maar welke goed te eten was. De Chateau Briand viel nogal tegen, het vlees was niet supermals en werd geserveerd op een gietijzeren pannetje zodat het nog lekker nagaarde. Hierdoor kreeg je een nogal dikke rand doorbakken vlees. Op zijn best leek dit kogelbiefstuk, maar zeker niet het beste stuk van de Tournedos. Daarnaast waren de frietjes te slap. Je moet hier denk ik iets eenvoudigs bestellen als saté en dan zal het wel goed zijn denk ik, alles is hier gericht op snelheid, niet zozeer op kwaliteit.

Gegeten op 23 februari 2013

MHull
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima sateetje gegeten voor de film. Voor iets meer dan €15 een flinke portie (4 stokjes) en het smaakte goed. Leuke eetcafe kaart en allemaal niet duur. Drie gangen (stokbrood of soep/hoofd/dessert) voor 24.95 inclusief bioskaartje is een koopje! Bediening loopt hard heen en weer maar let niet erg op, voor bestellen en afrekenen duurde het best lang voor ik contact kreeg.

Sjanker
  • Recensies in de laatste twee jaar

Goed gegeten ,vriendelijk personeel,leuke inrichting,betaalbaar 3gangen keuze menu met bioscoopkaartje voor de leuke prijs van24,95 komen zeker terug

Gegeten op 26 oktober 2012

Zitterse

• Redelijk

Gisteren wezen eten in dit restaurant, goede menukaart, prijs kwaliteit prima. Echter gisteren lang moeten wachten, rommelige bediening en ipv klanten te behouden kregen we als antwoord op de lange wachttijd, ik kan het annuleren zeg het maar, mij maakt t niks uit. Toen had ik het gehad met dit restaurant ! Onvriendelijk en ondeskunige bedrijfsleidster

eggen

• Uitstekend

Heerlijk gegeten en een super goede bediening gehad! Heel alert en toch niet opdringerig!! Arrangement Foroxity & Brasserie is zeker voor herhaling vatbaar. Voor zo een prijs is het nog eens leuk om een avondje op stap te gaan!!!

pareke

• Uitstekend

Goed eten snel en vriendelijk personeel kom hier zeker terug voor de sate en de chateau briand voor 2 pers 39,95 een lachertje eindelijk een betaalbaar restaurant

bpanelissen

• Goed

Goed en lekker eten,verwacht geen culinaire hoogstandjes. Maar het eten is goed verzorgd en de prijskwaliteit goed.
De bediening is erg vriendelijk en het eten word snel geserveerd.
Hou er wel rekening mee dat het er vaak erg druk is en je moet reserveren als je een film wil combineren met een etentje.
Komen we zeker nog terug.

peklo

• Uitstekend

Je wordt nog steeds snel, goed en vriendelijk geholpen. Prijs - kwaliteit goed. Ruime porties. Goede huiswijn.

Proever133888

• Uitstekend

je wordt er snel, goed en vriendelijk geholpen.
De kaart is gevarieerd en de kwaliteit van het eten is bijzonder goed. Een aanrader dus.
Leuk is om kinderen, vrienden, kennissen e.d. eens te verrassen met een cadeaukaart van Foroxity. Kost net geen € 25,-- en hiervoor krijg je een 3-gangenmenu en aansluitend gratis bioscoop.

Ben Derks

Schrijf zelf een recensie over Brasserie Foroxity in Geleen

Schrijf hieronder je recensie over Brasserie Foroxity. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!