Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Japanse Eethuis Kyoto

1. Restaurant
  2. Japans

Japanse Eethuis Kyoto

1. Restaurant
  2. Japans
  1. Toon telefoonnummer 040 251 35 88

sharon32

De lekkerste sushi van Eindhoven! Goede, vriendelijke bediening die wel in was voor een grapje. Ook prettig dat het geen 'all you can eat' vreetzaal is: het restaurant is verdeeld in twee kleinere ruimtes. Gezellige sfeer, leuke aankleding.

Een groot pluspunt was dat wij nog steeds terecht konden op een vrijdagavond, terwijl we een uur te laat waren door een lekke band. Totaal geen probleem.

Ik kom hier zeker nog eens terug!

Gegeten op 3 oktober 2014

gerei

Laatste tijd meerdere keren sushi gegeten bij Kyoto, dit is het beste sushi restaurant van Eindhoven, en waarschijnlijk ook ver daar buiten. Maar niet alleen de sushi is van uitstekende kwaliteit, ook de à-la-Carte gerechten zijn van een hoog niveau en erg lekker. Dit restaurant is zeker een aanrader, niet alleen door de kwaliteit van het eten, maar ook de service is zeer goed. Er heerst een zeer ontspannen en gemoedelijke sfeer. Na de verbouwing is het decor verbeterd. Wij komen zeker vaker terug!

eerlijkmaarhard

Net sushi gehaald. Ik snap niet waarom er overal bergen mayonaise in zit. Heeft toch echt niks te maken met sushi.
Jammer, nu is het gewoon ook weer vette afhaal.
Ik kom niet meer terug.

Gegeten op 5 februari 2014

Drago

Afgelopen week bij Kyoto gegeten na vele goede verhalen over de sushi.
We hebben verschillende soorten sushi gegeten en deze was inderdaad prima van smaak. Voor mij deed echter het interieur en service er wel afbreuk aan. Misschien juist iets wat je moet verwachten bij een Japans restaurant maar de bediening was niet erg spraakzaam en gaf weinig adviezen of glimlach. Doe mij dan toch maar een leuke Hollandse dame in de bediening die een leuk praatje kan maken.
Het interieur vind ik prima en best leuk, alleen de vele afhalers waren wat storend.

Ik denk dat we zeker nog een keer hier sushi gaan halen, want deze is zeker wel de moeite waard!!

Gegeten op 25 september 2013

Dylangunt

We hebben super lekker gegeten, lekker vers veel keuze. We hebben een aantal lekkere sushi geprobeerd en het was heerlijk! De jonge in de bediening was zeer open en erg vriendelijk de varkenshaas die wij hadden was zo lekker mals, hmm. Het ijsje was wat normaals maar zeker niet verkeerd. Ik denk dat wij eens terug zullen gaan! Hmm zeker voor sushi proevers een aanraden.

BWEHV

Kyoto staat bekend als één van de betere sushirestaurants van Eindhoven dus moet dat een keer getest worden.

Van buiten ziet het restaurant er niet uitnodigend uit en ook binnen is het niet heel erg sfeervol. Afhalers moeten binnen in het restaurantgedeelte wachten op hun sushi.

Maar dan de sushi! Perfecte smaak, goede prijs en veel variatie. Ook voor degenen die niet van sushi houden is er een uitgebreide kaart met warme en koude Aziatische gerechten, stuk voor stuk heerlijk. Je kunt een compleet menu bestellen, maar je kunt ook per gang bepalen of je nog trek hebt en per hapje bestellen. Een aanrader is de sushirol met de gefrituurde garnaal, die hebben we gewoon dubbel besteld.

Misschien iets duurder dan het gemiddelde sushirestaurant, maar absoluut de moeite waard, ik kom hier nog wel eens terug.

Gegeten op 14 april 2013

pwieringa

Als wereldreiziger eet ik veel buiten de deur! Ben ook in Japan geweest en heb daar het eten van sushi mogen ervaren.
De sushi die ik heb gegeten bij Kyoto is werkelijk Top en doet niet onder voor authentieke Japanse sushi. Aanraader!!

Gegeten op 15 december 2012

BuenApetito

Na een dag gewinkeld te hebben in Utrecht geen zin meer om te koken. We besloten om sushi te gaan eten bij de naar onze mening één van de betere sushirestaurants in Eindhoven. Niet bijzonder maar leuk aangekleed restaurant met vriendelijke en attente bediening. De sushi smaakt precies zoals het hoort te smaken en voldoet aan je verwachtingen. De sushi is perfect van structuur, niet te klef en niet te droog. De porties zijn voor de prijs mooi van grootte. Een smaakvolle sensatie in je mond. Niet te veel dopen in de sojasaus, dat is echt zonde van de smaken. Een grote kaart waar je naast sushi ook diverse andere Japanse gerechten kunt eten. Zeer de moeite waard en voor vele herhalingen vatbaar.

Gegeten op 21 november 2012

juudjelive

We kennen Kyoto al van de tijd dat ze nog aan het Meiveld in Veldhoven zaten, gelukkig zitten ze nu weer in de buurt! De sushi van Kyoto is de beste in de regio, met name de sushi met gefrituurde garnaal! Helaas hebben ze nu geen tepanyaki plaat meer (dat hadden ze in Veldhoven wel) maar de keuken is onverminderd goed. De bediening spreekt niet altijd even goed Nederlands, maar wel altijd vriendelijk.
Al met al de beste sushi in town maar de andere gerechten zijn zeker ook de moeite waard!

michelle12

• Uitstekend

• Uitstekend

Echt lekkkkker! het is elke cent waard!

Schrijf zelf een recensie over Japanse Eethuis Kyoto in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Japanse Eethuis Kyoto. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.