Japanse Eethuis Kyoto

1. Restaurant
  2. Japans
  1. Toon telefoonnummer 040 251 35 88

ReaHagen

Door alle lovende recensies zijn we hier ook eens gaan proberen. We hadden zin in sushi en wilden niet naar een all-you-can-eat. Het kleine restaurantje zat bomvol op deze dinsdag avond en we kregen een plekje aangewezen bij de toiletten. De stoelen zaten niet erg comfortabel, maar dat zou de pret niet bederven als het eten lekker was. Na ongeveer 10 verschillende gerechten van de kaart geprobeerd te hebben, vonden we het beide niet erg speciaal. De sushi rol met tempura en paling was onze favoriet, maar de rest viel tegen. Ook viel de rekening tegen, want we kwamen op 100 euro uit met twee personen. Voor dit geld kan je elders veel beter eten.

Gegeten op 10 februari 2015

Mikel_Fielder

Na alle goede berichten er voor gekozen om bij Kyoto te bestellen. Gekozen voor sushi box B voor 75,-. In alle eerlijkheid begrijp ik alle heisa over Kyoto niet. De sushi viel erg tegen, vooral de zoetigheid van de rijst viel op in negatieve zin. Het was weinig voor een fors bedrag van 75,- en de zeewier was van lage kwaliteit. Mensen waren hartstikke aardig en ik gun het ze van harte maar ik zal hier niet meer bestellen.

Gegeten op 2 maart 2015

ingrid195

Beste sushi ooit! Heb al op veel verschillende plekken sushi gegeten en nog steeds niets gevonden wat hier aan kan tippen. Zeker de specialiteit van het huis, de Ebi tempura Maki is een aanrader. Bediening is prima, mooie verbouwing achter de rug. Lekker klein tentje waar de sushi super vers de keuken verlaat en snel voor je neus staat!

Gegeten op 14 november 2014

Cortes

Ik bestelde sake en kreeg gloeiendhete azijn. Ongelooflijk. De bediening verontschuldigde zich door te zeggen dat op de doos (waar de fles uit kwam) sake stond. Azijn als je sake bestelt.

Daarna was er nog een fout in de bestelling, en tot slot vergat de bediening mij de menukaart te brengen waar ik om had gevraagd ivm uitzoeken toetje.

De sushi was OK, maar men mag zich gelukkig prijzen dat ik zo geduldig ben. Deze review moet men dan maar slikken. Zulke missers kunnen echt niet.

Gegeten op 18 november 2014

FrederikvD

Redelijk festaurant, efficiente bediening en vriendelijk.
Hoewel het voedsel prima is, zal een echte Japan liefhebber
het iets te ver-europeest vinden.

Gegeten op 8 november 2014

sharon32

De lekkerste sushi van Eindhoven! Goede, vriendelijke bediening die wel in was voor een grapje. Ook prettig dat het geen 'all you can eat' vreetzaal is: het restaurant is verdeeld in twee kleinere ruimtes. Gezellige sfeer, leuke aankleding.

Een groot pluspunt was dat wij nog steeds terecht konden op een vrijdagavond, terwijl we een uur te laat waren door een lekke band. Totaal geen probleem.

Ik kom hier zeker nog eens terug!

Gegeten op 3 oktober 2014

Jazzprr

Wij zijn vaste gasten van dit sushi restaurant. De kwaliteit van het eten is vergeleken met de All you van eat concepten altijd constant. De beste, meest verse sushi in Eindhoven en omgeving. Wel hebben we het regelmatig fris in het vernieuwde verbouwde restaurant. Bediening is vriendelijk en restaurant is ook kindvriendelijk.

Gegeten op 9 september 2014

gerei

Laatste tijd meerdere keren sushi gegeten bij Kyoto, dit is het beste sushi restaurant van Eindhoven, en waarschijnlijk ook ver daar buiten. Maar niet alleen de sushi is van uitstekende kwaliteit, ook de à-la-Carte gerechten zijn van een hoog niveau en erg lekker. Dit restaurant is zeker een aanrader, niet alleen door de kwaliteit van het eten, maar ook de service is zeer goed. Er heerst een zeer ontspannen en gemoedelijke sfeer. Na de verbouwing is het decor verbeterd. Wij komen zeker vaker terug!

eerlijkmaarhard

Net sushi gehaald. Ik snap niet waarom er overal bergen mayonaise in zit. Heeft toch echt niks te maken met sushi.
Jammer, nu is het gewoon ook weer vette afhaal.
Ik kom niet meer terug.

Gegeten op 5 februari 2014

Drago

Afgelopen week bij Kyoto gegeten na vele goede verhalen over de sushi.
We hebben verschillende soorten sushi gegeten en deze was inderdaad prima van smaak. Voor mij deed echter het interieur en service er wel afbreuk aan. Misschien juist iets wat je moet verwachten bij een Japans restaurant maar de bediening was niet erg spraakzaam en gaf weinig adviezen of glimlach. Doe mij dan toch maar een leuke Hollandse dame in de bediening die een leuk praatje kan maken.
Het interieur vind ik prima en best leuk, alleen de vele afhalers waren wat storend.

Ik denk dat we zeker nog een keer hier sushi gaan halen, want deze is zeker wel de moeite waard!!

Gegeten op 25 september 2013

Schrijf zelf een recensie over Japanse Eethuis Kyoto in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Japanse Eethuis Kyoto. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.