a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Japans
  1. Toon telefoonnummer 040 251 35 88

busterfranken

Kyoto serveert de beste traditionele Japanse sushi die ik in mijn leven gegeten heb. Arigato in Eindhoven is ook erg goed, maar de sushi bij Kyoto is beter. Toen wij er waren was het helemaal niet druk. De porties waren goed, vers en met veel zorgvuldigheid bereid. Aanraders zijn de dragon roll en een mix-set.

Gegeten op 23 januari 2016

Bernard2016

Dit was een van de meest idiote eetervaringen die wij ooit gehad hebben. Het was heel erg druk en natuurlijk was de zaak onderbemand. Er stond een dame aan tafel met een dienblad en een vies poetsdoekje... Je mocht blij zijn dat je iets kon bestellen. En daarna werd het op tafel gegooid. We bestelden een 3-gangen menu. Waarbij we een in elkaar geflanst voorgerecht kregen met 'van alles wat'. Het 2e gerecht waren 2 coquilles en 2 garnalen. Daarna stukjes vlees met knoflook... En dat alles voor € 32,50 Wat een schandalige vertoning! Hier gaan we dus nooit meer naartoe!

Gegeten op 27 april 2016

abcdmel

Wat een goede japanner! Al het eten was heerlijk, de sushi, ossenhaas, beefrolletjes, tempura... Deze japanner is qua kwaliteit en service een echte aanrader.

Gegeten op 1 april 2016

Kas1Kas

Helaas gaat het langzaam bergafwaarts met het beste Sushi restaurant in de stad. Steeds drukker en dus langer wachten. Vanavond was het restaurant niet eens vol maar de keuken had het te druk met afhaalmaaltijden waardoor we echt veel te lang moesten wachten. Jammer, jammer want het eten bij andere Sushi tenten is gewoon niet lekker. Ik hoop dat men inziet dat de eerste echte liefhebber steeds vaker weg zal blijven.

Gegeten op 3 april 2016

esther356

Is er een nieuwe eigenaar of een nieuwe kok bij Kyoto? Een tegenvaller tov andere keren dat we hier waren. Toen was t hier speciaal. We hadden een 4 gangen menu gekozen. Mss nog iets lekkerder dan bij de all you can eat tenten maar het scheelt niet veel en geen dusdanig verschil dat het de prijs van 45€ pp (zonder drank) rechtvaardigt. Het was minder bijzonder dan voorheen, onjapans en veel te zout. Door de uitbreiding vd zaak is de intieme Japanse sfeer weg en zit je net als elders hutje mutje zodat je t gesprek van je buren letterlijk kunt horen. De bediening kwam zich netjes verontschuldigen voor de vertraging maar feit blijft dat je veel te lang moet wachten tussen de gangen. Helaas, voor ons einde tijdperk Kyoto.

Gegeten op 9 januari 2016

Nicole-K

Als je echte sushi wil eten moet je niet bij een all-you-can-eat restaurant zijn. Er zijn er enkelen waar de kwaliteit wel goed is, maar niks vergeleken bij Kyoto.
De producten zijn ver en goed bereid. Veel mensen schrikken van de prijzen maar die verhouding is goed. Vergeet niet dat je bij de all-you-can-eat restaurants kleinere porties krijgt van slechtere kwaliteit. In verhouding waren we net zo veel kwijt.

Gegeten op 29 september 2015

Suzanne183

Heerlijk gegeten, dat doen we hier al jaren! De sushi hier is altijd goed, maar de warme hoofdgerechten zijn echt fantastisch! Ossenhaas met knoflook, garnalen en terriyaki om je vingers bij af te likken. Bij behoefte aan Japans eten bestaat er voor ons geen alternatief adres! We halen trouwens ook wel eens sushi af als we lekker thuis willen smullen.

Gegeten op 28 augustus 2015

Edjo-H

Met 6 personen gegeten op vrijdagavond. Kiezen uit de kaart was voor ons als niet sushi kenners moeilijk, vandaar gevraagd om een passend menu te serveren. Leuke variatie van sushi's, maki's, schaaltjes vis, kip en ossehaas.
Vooral de gewone vis sushi's waren echt goed van smaak, de maki's wel heel mooi maar misten een verrassing. Zeewier was lekker, gegrilde tonijn plakjes sappig, de zalm flauw. Het vlees was mals en smaakvol. Persoonlijk vond ik de geserveerde sla niet passen.

De bediening was zeer vriendelijk, toen de zaak vol liep duurde het lang voordat we drinken konden bestellen. Nagerecht werd niet voorgesteld, koffie was prima.
Jammer dat de toiletten zo prominent aanwezig zijn in het achterdeel en dat de capaciteit beperkt is waardoor er wachtende mensen bij je tafel staan (erg ruim is het toch al niet). Kies beter een tafel voor in de zaak aan de wegkant.

Gegeten op 11 september 2015

Likefood

De verhalen over het eten zijn goed in Eindhoven. Ik ben de all you can eat sushi tenten beu, dus dan de a la carte variant maar eens proberen. En inderdaad; stukken beter. De kaart vond ik van het type "door de bomen zie je het bos niet meer" dus we hebben ons maar een beetje laten adviseren. Steeds wat dingetjes besteld. Degene die ik heb onthouden waren de Ichiban (paling met garnaal) en de coquilles. Maar eigenlijk was alles van zeer goede kwaliteit. De rijst lijkt wel minder compact dan degene die in de vele all-you-can eats geserveerd wordt. Gewoon een stuk lekkerder. Daarnaast is het net zo makkelijk om gewoon de porties te delen met je tafelgenoot, omdat de meeste gerechten toch wel meerdere stuks bevatten.
De bediening is erg vriendelijk en alert. De zaak zelf is niet zo gezellig. Wat me helemaal verbaasde is dat er slechts 1 toilet is. (1xheren 1x dames) en zo gebeurt het zomaar dat je wat ongemakkelijk met 2 anderen in een heel klein tussenhalletje staat te wachten. De aankleding is wel leuk, maar ze hebben de ongezellige straat niet in hun voordeel. Vraag bij reserveren om een tafel die niet in het afhaalgedeelte zit, anders zit je steeds tegen mensen aan te kijken die op je bord kijken en met plastic tasjes weer naar buiten lopen. Als je zin hebt in Sushi; prima. Als je romantisch wilt uit eten zou ik iets anders kiezen.

Gegeten op 25 juli 2015

BasJansen

Kort maar krachtig: prijs/kwaliteit verhouding is niet in orde. Hoewel het eten lekker is, zijn de porties te klein of niet interessant voor de prijs die ervoor gevraagd wordt. Het restaurant is klein met twee aparte zalen en je zit dicht op elkaar. Voor dit geld kan je eerlijk gezegd beter naar een all-you-can-eat restaurant.

Gegeten op 15 maart 2015

Schrijf zelf een recensie over Japanse Eethuis Kyoto in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Japanse Eethuis Kyoto. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.