a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Frans
  1. Toon telefoonnummer 0172 426 060

LotteBeers

Net terug van een diner bij trots. Goed dat we gereserveerd hadden met zn 4e want het terras zat bomvol. Als voorgerecht alle 4 de sashimi, heerlijk! Als hoofdgerecht witvis, mosselen en 2x de saté, ook allemaal erg lekker. Bediening is meedenkend en erg vlot. Super, we komen graag een keer terug!

Gegeten op 11 juli 2015

anne208

Gisteravond een super avond gehad, eerst lekker op het terras aan de rijn een drankje gedaan. Omdat het afkoelden vroegen wij of wij binnen mochten eten, het vriendelijke meisje liep met ons mee naar binnen.wij mochten een leuk plekje uitzoeken.gezellige sfeer en spontane bediening wij voelden ons erg welkom en thuis.het eten was super beide hadden wij de spareribs in 1woord top.
Bedankt voor de gezellige en lekkere avond tot snel frank en anne

Gegeten op 9 juli 2015

marc96

Trots zit in de gezellige Juilanastraat in Alphen aan den Rijn, aan de achterkant van de panden die hier staan loopt de Oude Rijn. Mijn hoop was dus ook dat ze iets met die ligging gedaan zouden hebben in Restaurant Trots. Dat je tijdens het eten lekker naar buiten kan kijken om te genieten van de bootjes die langs varen. De ervaring is totaal omgekeerd. Trots is een donker hol. Het lijkt wel een grot waar geen enkel raam (behalve aan de voorzijde) is. Daarbij nog donkere muren, weinig licht en een inspiratieloos interieur. Misschien probeert men het effect wat Ikea heeft in haar winkels na te bootsen, als je maar niets buiten ziet, raak je het gevoel voor tijd kwijt en blijf je langer zitten. Met de bediening die bij Trots rondloopt is de kans daarop gering. Kennelijk weten meer mensen dat want opvallend genoeg is het restaurant op zaterdagavond vrijwel leeg. Betreft die bediening, die is snel en daarmee is alles gezegd. Ze onthouden niet wat je hebt besteld, ze vragen je om de bediening voor een groot deel zelf te doen (kunt u dit even doorgeven), en als je met zijn drieën een gerecht met patat besteld komt er een schaal op tafel ook al zit je meters uit elkaar. De gerechten zijn zoals de bediening, niet geïnspireerd. Het is allemaal redelijk, maar zo standaard, en zo voorspelbaar. Ik had na een voorafje en het hoofdgerecht geen inspiratie meer voor een toetje. En gelukkig maar, want mijn tafelgenoten moesten even die slikken toen ze hun toetjes zagen verschijnen. Een toetje bij Trots is een flinke hap en ook daarmee is weer alles gezegd.

Gegeten op 30 mei 2015

franskraaij

Afgelopen weekend met z'n tweeën weer heerlijk bij trots gegeten!! Goed ontvangen bij de deur door de bazin en een leuk plekje in het midden weten te scoren. De gehele avond werden we bediend door de vriendelijke serveerster. Menukaart zag er erg leuk en creatief uit en wat er op de kaart stond ook. Mijn gezelschap had wat last van dingen die hij niet mocht, maar dat was geen enkel probleem. De serveerster heeft goed weten te communiceren met de keuken en een heerlijk gerecht voor ons kunnen bereiden. Chapeau voor Trots en de vriendelijke serveerster! Wij komen zeker nog een keer terug!!

Gegeten op 11 april 2015

wendelien

Goede service en een perfecte klachtenafhandeling bestaat nog!!! Nadat ik in februari 2014 een slechte ervaring had tijdens een bezoek aan Trots Leiden, ben ik, geheel onverwacht, uitgenodigd door de eigenaresse om nogmaals te komen dineren met vrouw en kind om deze ervaring te doen vergeten. Aangezien Trots Leiden niet meer bestond werden we uitgenodigd in Alphen, alwaar we in januari j.l. heerlijk gedineerd hebben. Wat een verschil met Leiden! De gerechten waren smaakvol, eerlijk en mooi gedecoreerd. De service was perfect, vriendelijk en met kennis van zaken.
Wat heerlijk te ervaren dat er nog vakgenoten zijn die service en gasttevredenheid zeer hoog in het vaandel hebben staan en hiervoor bereid zijn "the extra step" te nemen. Chapeau!!!!

Gegeten op 22 januari 2015

S_S

Super gegeten en geweldige bediening en we moesten even wachten voor een tafeltje en tijdens het wachten kregen we een broodje met smeersels van de zaak. Ik had een mosterdsoep echt voortreffelijk en als hoofgerecht een roodbaarsfilet met witte wijn/saffraansaus ook super.
Alleen de koffie met chocolaatjes viel een beetje tegen dat had anders gekund. Maar al met al was het voor herhaling vatbaar. En de wijn die we geserveerd kregen was ook heel lekker.

Gegeten op 15 november 2014

Bloemus

Net terug en heerlijk gegeten bij dit grand café, aan de Rijn een super decor,
Ook de bediening was er prettig, een aanrader, we komen zeker nog een keer.

Gegeten op 19 juli 2014

Henk444

Slechte ervaring met dit restaurant. Gebakken roerbakgroenten met gamba's besteld. De gamba's waren veel te ver doorgebakken en de groenten waren zeer slap. Dit alles zat in een zeer zout "soepje", een laag vocht onderin. De serveerster vergat twee keer wie wat had besteld, terwijl we de enigen in het restaurant waren. Nagerecht was wel aardig.

MT76

Ik vond het eten zeer middelmatig. De soep vh voorgerecht was zout en meer bouillon- achtig. De pasta die wij als hoofdgerecht kregen zou met spekjes bereid zijn maar wij troffen ham. Klein detail maar toch...
Pasta was grote homp van veel te dikke plakken mozarella en smaakte naar een macaronischotel v thuis en was ook weer erg zout. Kennis vd groep waafmee we waren had stukje plastic in eten. Daar kwamen aan tafel geen excuses voor ( hoefde er niet voor te betalen maar dat vind ik logisch).
Al met al eenvoudig eten dat echt wel beter en zelfs iets verfijnder kan voor een grandcafé. Voor mij nu niet voor herhaling vatbaar....

Gegeten op 4 juni 2014

lekker1962

Voor de lunch op een zaterdagmiddag gegeten bij Restaurant & Grand Café Trots. In de zomer kun je buiten op het terras zitten, nu was het daar te koud voor. Als lunch een broodje tonijnsalade, een broodje van de dag en een salade met oosehaaspuntjes genomen. Aan de tonijnsalade was werkelijk niets aan te merken, smeuiig en vol van smaak met kappertjes en rode uien eruin verwerkt. Het broodje van de dag met warme geitenkaas en walnoten zag er ook heel mooi uit. Keuze uit wit en bruin brood. De salade met ossehaaspuntjes was deze keer op verzoek met sateh saus gemaakt. Op zich beviel die ook goed.
Een leuke plek om te lunchen en een echt eetcafé uitstraling.
Bediening vriendelijk.

Gegeten op 8 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over Trots in Alphen aan den Rijn

Schrijf hieronder je recensie over Trots. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.