a TripAdvisor company

Trots

1. Frans
  1. Toon telefoonnummer 0172 426 060

franskraaij

Afgelopen weekend met z'n tweeën weer heerlijk bij trots gegeten!! Goed ontvangen bij de deur door de bazin en een leuk plekje in het midden weten te scoren. De gehele avond werden we bediend door de vriendelijke serveerster. Menukaart zag er erg leuk en creatief uit en wat er op de kaart stond ook. Mijn gezelschap had wat last van dingen die hij niet mocht, maar dat was geen enkel probleem. De serveerster heeft goed weten te communiceren met de keuken en een heerlijk gerecht voor ons kunnen bereiden. Chapeau voor Trots en de vriendelijke serveerster! Wij komen zeker nog een keer terug!!

Gegeten op 11 april 2015

wendelien

Goede service en een perfecte klachtenafhandeling bestaat nog!!! Nadat ik in februari 2014 een slechte ervaring had tijdens een bezoek aan Trots Leiden, ben ik, geheel onverwacht, uitgenodigd door de eigenaresse om nogmaals te komen dineren met vrouw en kind om deze ervaring te doen vergeten. Aangezien Trots Leiden niet meer bestond werden we uitgenodigd in Alphen, alwaar we in januari j.l. heerlijk gedineerd hebben. Wat een verschil met Leiden! De gerechten waren smaakvol, eerlijk en mooi gedecoreerd. De service was perfect, vriendelijk en met kennis van zaken.
Wat heerlijk te ervaren dat er nog vakgenoten zijn die service en gasttevredenheid zeer hoog in het vaandel hebben staan en hiervoor bereid zijn "the extra step" te nemen. Chapeau!!!!

Gegeten op 22 januari 2015

S_S

Super gegeten en geweldige bediening en we moesten even wachten voor een tafeltje en tijdens het wachten kregen we een broodje met smeersels van de zaak. Ik had een mosterdsoep echt voortreffelijk en als hoofgerecht een roodbaarsfilet met witte wijn/saffraansaus ook super.
Alleen de koffie met chocolaatjes viel een beetje tegen dat had anders gekund. Maar al met al was het voor herhaling vatbaar. En de wijn die we geserveerd kregen was ook heel lekker.

Gegeten op 15 november 2014

Bloemus

Net terug en heerlijk gegeten bij dit grand café, aan de Rijn een super decor,
Ook de bediening was er prettig, een aanrader, we komen zeker nog een keer.

Gegeten op 19 juli 2014

Henk444

Slechte ervaring met dit restaurant. Gebakken roerbakgroenten met gamba's besteld. De gamba's waren veel te ver doorgebakken en de groenten waren zeer slap. Dit alles zat in een zeer zout "soepje", een laag vocht onderin. De serveerster vergat twee keer wie wat had besteld, terwijl we de enigen in het restaurant waren. Nagerecht was wel aardig.

MT76

Ik vond het eten zeer middelmatig. De soep vh voorgerecht was zout en meer bouillon- achtig. De pasta die wij als hoofdgerecht kregen zou met spekjes bereid zijn maar wij troffen ham. Klein detail maar toch...
Pasta was grote homp van veel te dikke plakken mozarella en smaakte naar een macaronischotel v thuis en was ook weer erg zout. Kennis vd groep waafmee we waren had stukje plastic in eten. Daar kwamen aan tafel geen excuses voor ( hoefde er niet voor te betalen maar dat vind ik logisch).
Al met al eenvoudig eten dat echt wel beter en zelfs iets verfijnder kan voor een grandcafé. Voor mij nu niet voor herhaling vatbaar....

Gegeten op 4 juni 2014

lekker1962

Voor de lunch op een zaterdagmiddag gegeten bij Restaurant & Grand Café Trots. In de zomer kun je buiten op het terras zitten, nu was het daar te koud voor. Als lunch een broodje tonijnsalade, een broodje van de dag en een salade met oosehaaspuntjes genomen. Aan de tonijnsalade was werkelijk niets aan te merken, smeuiig en vol van smaak met kappertjes en rode uien eruin verwerkt. Het broodje van de dag met warme geitenkaas en walnoten zag er ook heel mooi uit. Keuze uit wit en bruin brood. De salade met ossehaaspuntjes was deze keer op verzoek met sateh saus gemaakt. Op zich beviel die ook goed.
Een leuke plek om te lunchen en een echt eetcafé uitstraling.
Bediening vriendelijk.

Gegeten op 8 februari 2014

Woef

Redelijk ok voor een brasserie. De wijn is goed, het personeel is vriendelijk en behulpzaam, maar laat af en toe een steekje vallen. Dat er op een stille maandagavond een aantal dingen van de kaart 'op' zijn is apart. Dat ze een alternatief voorstellen is dan leuk, maar als dat vervolgens anders dan beloofd geserveerd wordt, is de lol er weer van af. Het eten op zich is aardig, maar niet heel bijzonder.

Gegeten op 14 november 2013

Leidseaad

Heerlijk geborreld hier met het laatste mooie weer. Hierna allemaal alleen een hoofdgerecht genomen. Smaakte erg goed en alles bij elkaar niet al te duur.

Gegeten op 30 augustus 2013

Elysaa

Na een aantal drankjes op het zonnige terras aan het water besloten we ook maar bij Trots wat te eten. Het was niet slecht, maar ik kom hier voorlopig toch niet meer terug. De kipsalade vooraf bleek geen sla met kip te zijn, maar meer een salade die je op een broodje smeert. Naar mijn smaak te veel saus/mayonaise waardoor de kip nogal weg viel. Als hoofdgerecht had ik witvis die zwom in de olie en vrij flauw was. De tomaat die in de salade zat had een rare smaak en was volgens mij niet goed meer. We zijn dus maar van de salade afgebleven. Toen ik dat tegen de serveerster vertelde zei ze:,,Dat heb ik nog nooit gehoord." Een beetje een rare reactie, ik zou eerder nieuwe salade of een excuus verwachten. Ze zou het navragen in de keuken maar daar hebben we niks meer van gehoord. De porties waren wel voldoende.
Verder was de bediening over het algemeen vriendelijk, maar niet erg warm.
Ook de verschillende wijnen vielen qua smaak tegen. Erg waterig.
De prijs/kwaliteit is naar mijn idee niet in verhouding, te duur voor wat je op je bord krijgt.

Schrijf zelf een recensie over Trots in Alphen aan den Rijn

Schrijf hieronder je recensie over Trots. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.