a TripAdvisor company

foto's van Restaurant Het Wereldmuseum in Rotterdam - 1 foto's van Restaurant Het Wereldmuseum in Rotterdam - 2 foto's van Restaurant Het Wereldmuseum in Rotterdam - 3 foto's van Restaurant Het Wereldmuseum in Rotterdam - 4 foto's van Restaurant Het Wereldmuseum in Rotterdam - 5 foto's van Restaurant Het Wereldmuseum in Rotterdam - 6 foto's van Restaurant Het Wereldmuseum in Rotterdam - 7 foto's van Restaurant Het Wereldmuseum in Rotterdam - 8 foto's van Restaurant Het Wereldmuseum in Rotterdam - 9

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 010 270 71 85

Romantiek in Het Wereldmuseum

Alsof Het Wereldmuseum van Rotterdam op zichzelf niet boeiend genoeg is. Het museum over culturen van het heden en verleden heeft een restaurant met een eigen sfeer. De inrichting is gevuld met spullen van de collectie uit het museum, maar de ruimte heeft een eigen rustige en romantische setting.

gurp

• Service

• Decor

• In behandeling

Via online reservering

Zalig gegeten, met name de amuses, bediening was prima en er werden behoorlijke wijnen geschonken. Kortom top avond gehad, zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 22 juli 2016

petrabeek

Via online reservering

Zeer aangename ambiance, bijzonder verfijnd eten, prachtig opgediend, 2 amuses en een tussendoor gerecht dat extra werd geleverd bij het 3- gangenmenu. Inclusief wijnarrangement een bijzonder goede kwaliteit prijs verhouding. Hele vriendelijke, vrolijke bediening.

Gegeten op 17 juli 2016

snelle-elsje

Via online reservering

Een heerlijk drie gangen all-in menu konden we uitbreiden naar keuze. We kozen voor de kaviaar en een extra gang van de chef. Alles was even mooi opgediend en smakelijk . De bijpassende wijnen kwamen goed tot zijn recht. Bediening was zeer vriendelijk en waren alert. Het tempo zat er goed in en had voor mij wel iets minder snel gemogen . Verder een heerlijke culinaire avond gehad.

Gegeten op 13 juli 2016

Proever44819

Via online reservering

Wauw!! Wat een geweldig restaurant. Er hangt een zeer aangename sfeer, het uitzicht is prachtig en het eten en de service zijn alles wat je kunt wensen. Het was voortreffelijk. Voor een fijne avond uit eten, is dit een must do als je in de Rotterdam omgeving bent/woont.

Vooralsnog de beste eetervaring die ik heb gehad in Rotterdam.

Gegeten op 8 juli 2016

wim67

Samen met mijn echtgenote gekozen voor een 6-gangen menu (m.u.v. dessert, dat we meestal overslaan). Topavond gehad. Eten perfect, het bijpassende BoB wijnarrengement goed (voor bij de kazen gaven wij de voorkeur aan een oude sherry en een port i.p.v. de voorgestelde madeira). Bediening allervriendelijkst en attent. Een perfecte avond om samen rustig te genieten!

Gegeten op 16 juli 2016

VanderKramer

Via online reservering

Fijne bediening, goede uitleg over wijn en spijs. Gerechten zijn mooi opgemaakt en ontzettend smakelijk. Complexe combinaties op het bord soms, met veel verschillende ingredienten. Hierdoor kwam de combinatie met de wijn niet altijd even goed van de grond. De wijnen waren stuk voor stuk erg bijzonder. Zeer gastvrij, niet stijf, als gast voel je je op je gemak. Deze dinnerdeal was een erg leuke instapper om zeker nog een keer terug te komen.

Gegeten op 16 juli 2016

huitfrans

Via online reservering

Wederom zo rond NSJ weer heerlijk gegeten bij het Wereldmuseum. 3 prachtige gerechten, heerlijk van smaak met bijpassende zeer smakelijke wijnen. Het begon met een voorafje van kreeft en garnaal op een gelei van kruiden; het leek wel een taartje. Het hoofdgerecht was rog met risotto en diverse groentes. Waarna het geheel werd afgesloten met een kunstwerk van kersen;kersenijs en chocolade. Na de koffie met friandise en mijn jaarlijkse cognacje zijn we rustig teruggelopen naar ons airb&b verblijf. Tot volgend jaar.

Gegeten op 12 juli 2016

e_nooij

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten en de bediening was voortreffelijk. Het voorafje (canadese kreeft en diepzeegarnaal) is echt een aanrader.

Gegeten op 9 juli 2016

ceesmade

Via online reservering

Elk gerecht een bijzonder feestje.
Heerlijke wijnen.
We hebben een extra tussengerecht gekozen.
Het voorgerecht met kreeft en andere soorten vis was met name een verrassing.
Het nagerecht met chocolade en kersen mooie combinatie.
Opmaak en presentatie van het eten heel mooi.

Gegeten op 9 juli 2016

f.vandongen

Via online reservering

Gisteren verassend goed genoten van een menu van de chef. Heerlijke gerechten en amuses met aandacht voor details, perfecte bediening en een mooie setting

Gegeten op 6 juli 2016

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Het Wereldmuseum in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Het Wereldmuseum. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.