Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Il padrino

1. Italiaans

Il padrino

1. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 076 531 07 30

renee42

Heerlijk eten, vriendelijke, gezellige bediening. Hier voel je je echt thuis!!

Niet alleen de pizza's maar ook de rest van de hele gevarieerde menukaart zijn erg goed.

Gegeten op 10 september 2014

JoyvdB

Bij binnenkomst warden we overvallen door de immense drukte. We werden na een aantal minuten aan een tafeltje gezet die direct aan de bar stond, erg onhandig. Het duurde lang voordat er iemand aan onze tafel kwam om ons te vragen of we iets wilde drinken. Na het doorspitten van de menukaart heeft een deel van mijn gezelschap gekozen voor een pizza, de rest voor bijv. een vis-trio of een lamskotelet. Het eerste wat ons opviel is dat de pizza's erg groot waren, en de andere gerechten erg klein. Alles op mijn bord zag er uit en smaakte alsof het allemaal in dezelfde pan is bereid. Prima opzich, maar niet voor vis. Een teleurstelling, helaas. Het dessert was gelukkig wel lekker, maar tegen de tijd dat wij ons dessert kregen, had een club dames zich gevestigd aan de bar, ook opzich geen probleem, alleen erg vervelend als de elleboog van dame 1 de hele tijd tegen je hoofd port. Geirriteerd en onverzadigd gingen we naar buiten. Helaas zal Il Padrino ons niet meer terug zien.

Gegeten op 11 oktober 2014

Jolanda-uit-Breda

Op de valreep tafelgezelschap uitgebreid, wat men netjes heeft opgelost, ondanks dat alles vol zat. Personeel deed erg haar best en was zeer vriendelijk.
Eten is hier altijd goed, geen culinaire hoogstandjes, maar wel met zorg bereid en smakelijk.
Ook niet onbelangrijk: ROLSTOELVRIENDELIJK!!

Gegeten op 28 september 2014

carrie1

Uitstekend bereide pizze, lekker brood, goede en vrolijke bediening. Fijn dat je ook als volwassene een kinderpizza kunt bestellen! De buitenkant van het pand is gedateerd en heeft nodig een opknapbeurt nodig, maar laat je niet misleiden hierdoor, want binnen is het erg gezellig. Geen luxe, maar dat zegt niets over de kwaliteit van het eten. We zijn hier nu 3x geweest en komen zeker terug.

Gegeten op 12 september 2014

Sakibo

Leuk restaurant , waar je prima kunt eten, de voorafjes zijn echt wel aanraders.
Reserveren zou ik wel doen, weekenden zitten meestal vol.
Het is er altijd gezellig druk, maar het personeel kan dit wel aan.

Prijs kwaliteit is prima.

Gegeten op 24 mei 2014

marco49

In dit restaurant kun je prima pizza's eten: veel keuze qua ingrediënten en alles wordt vers klaargemaakt. Lekkere dunne bodem bovendien. Ook de desserts waren lekker (vooral het walnootijs is erg aan te bevelen!).
Helaas laat de service wel te wensen over: eerst werden we netjes geholpen, maar toen het drukker werd, hebben we 20 minuten gewacht en toen hadden we nog niemand bereikt om een kop koffie te bestellen. Toen maar besloten af te rekenen en er vandoor te gaan.

Gegeten op 19 november 2013

karin126

Eén van mijn favoriete restaurants in Breda. Ik kom hier regelmatig. Het eten is lekker en de porties royaal. Daarnaast zijn de prijzen bijzonder laag, waardoor je extra kunt genieten. Pasta Carbonara en pizza Macedonia zijn aanraders!

Gegeten op 8 oktober 2013

T1

Hier moet je alleen komen als je snel en goedkoop een pizzaatje wilt eten. Pizza carpaccio staat niet meer op de kaart maar is nog wel te krijgen. De laatste keer was deze erg vet. Maar ach, je betaalt er ook niet veel voor.

Gegeten op 8 augustus 2013

Nicolette Veenstra

Het eten was goed, tomatensoep uitstekend en spaghetti met ragout (dit bleek tomatensaus met gehaktkruimels te zijn) was goed van smaak, de pizza (calzone) kon beter (meer gevuld). De wijn was slecht, zowel de witte als de rode huiswjn, De bediening was teleurstellend, bij binnenkomst vriendelijk maar toen wij weggingen was er geen aandacht en op ons "dag, tot ziens" (2x) werd niets teruggezegd. Kortom, geen echt goede ervaring.

Gegeten op 5 januari 2013

Mercedess

Het eten was lekker, maar niet bijzonder. We waren met een grote groep, en kregen standaard menukaarten. Terwijl ik gewoon de keuze wilde hebben om maar 1 hoofdgerecht te nemen. Dat was een minpunt. Verder hadden we gereserveerd, maar het personeel had 2 stoelen te weinig neergezet, die er uiteindelijk bijgeschoven op de hoekjes van de tafel. Verre van ideaal. Verder was het personeel wel vriendelijk, maar moest je zelf naar ze toe komen ong. als je iets wilde bestellen. Decor was wel oke.

Gegeten op 26 oktober 2012

Schrijf zelf een recensie over Il padrino in Breda

Schrijf hieronder je recensie over Il padrino. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.