Il padrino

• 6.5

• 6.8

marco49
  • Recensies in de laatste twee jaar

In dit restaurant kun je prima pizza's eten: veel keuze qua ingrediënten en alles wordt vers klaargemaakt. Lekkere dunne bodem bovendien. Ook de desserts waren lekker (vooral het walnootijs is erg aan te bevelen!).
Helaas laat de service wel te wensen over: eerst werden we netjes geholpen, maar toen het drukker werd, hebben we 20 minuten gewacht en toen hadden we nog niemand bereikt om een kop koffie te bestellen. Toen maar besloten af te rekenen en er vandoor te gaan.

Gegeten op 19 november 2013

karin126
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eén van mijn favoriete restaurants in Breda. Ik kom hier regelmatig. Het eten is lekker en de porties royaal. Daarnaast zijn de prijzen bijzonder laag, waardoor je extra kunt genieten. Pasta Carbonara en pizza Macedonia zijn aanraders!

Gegeten op 8 oktober 2013

T1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier moet je alleen komen als je snel en goedkoop een pizzaatje wilt eten. Pizza carpaccio staat niet meer op de kaart maar is nog wel te krijgen. De laatste keer was deze erg vet. Maar ach, je betaalt er ook niet veel voor.

Gegeten op 8 augustus 2013

Nicolette Veenstra
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten was goed, tomatensoep uitstekend en spaghetti met ragout (dit bleek tomatensaus met gehaktkruimels te zijn) was goed van smaak, de pizza (calzone) kon beter (meer gevuld). De wijn was slecht, zowel de witte als de rode huiswjn, De bediening was teleurstellend, bij binnenkomst vriendelijk maar toen wij weggingen was er geen aandacht en op ons "dag, tot ziens" (2x) werd niets teruggezegd. Kortom, geen echt goede ervaring.

Gegeten op 5 januari 2013

Mercedess
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten was lekker, maar niet bijzonder. We waren met een grote groep, en kregen standaard menukaarten. Terwijl ik gewoon de keuze wilde hebben om maar 1 hoofdgerecht te nemen. Dat was een minpunt. Verder hadden we gereserveerd, maar het personeel had 2 stoelen te weinig neergezet, die er uiteindelijk bijgeschoven op de hoekjes van de tafel. Verre van ideaal. Verder was het personeel wel vriendelijk, maar moest je zelf naar ze toe komen ong. als je iets wilde bestellen. Decor was wel oke.

Gegeten op 26 oktober 2012

mennobosma

• Uitstekend

Tegenover de kerk op de Grote markt heerlijk gegeten voor een zeer scherpe prijs. Heerlijke pizza en voldoende aandacht van het vriendelijke personeel. Pizzeria is vrij ruim, maar was zelfs op maandag goed bevolkt. De inrichting deed wat goedkoop aan, met de typisch Romeins en griekse versiering (en ornamenten), maar het plaatsje bij het raam maakte veel goed.

Ir

• Goed

Prima gegeten op het terras. Vriendelijke en snelle bediening. De gerechten zijn goedkoop, maar zeker geen kleine porties! Goede smaak, een aanrader! Prijs/kwaliteitverhouding is super!

rokoko

• Goed

Was voorheen Donatello's! Pizza's zijn goed en ook de panna cotta is prima. Het eten is niet duur, maar ik ben erg tevreden.

Schrijf zelf een recensie over Il padrino in Breda

Schrijf hieronder je recensie over Il padrino. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!