Paal 14

• 7.8

• 8.1

4thofjuly
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zojuist hier gegeten. Bediening was aardig en vlot. We zaten net aan ons drankje toen het eten al kwam, dat was wel heel erg snel. We hadden de hamburger en de sateh. Beiden prima bereid, geen haute cuisine maar dat verwacht ik ook niet. Gewoon goed van kwaliteit en zijn prijs waard, als in een eetcafé. Nette garnering op de borden en een schaaltje friet en watermeloen. Voor ons ruim voldoende. Samen met 2 biertjes en een witte wijn nog geen €40,= en dat op een prachtige locatie. Wij zeggen tot ziens!

Gegeten op 26 augustus 2013

Pietuitkatwijk
  • Recensies in de laatste twee jaar

Entourage is mooi. Maar de rest vonden we zeer matig en in schril contrast met 2012.
Vorig jaar waren de gerechten uitgebreid en lekker.
Waarschijnlijk had de kok nu een off-day want: de mixgrill was droog en taai, de saté rauw en de spareribs hadden de grill maar even gezien. Schrale troost: Het tonijngerecht was goed. Vier personen en één minischaaltje frieten. 2x aangevuld, kostte wel 7 euro! Bediening: slecht. Deed alles verkeerd wat er fout kon. Verkeerde drankjes, verkeerde gerechten. Rekening 50 euro te hoog (!) Echt jammer. Voorheen stuurde ik iedereen die lekker wilde eten naar Paal 14. Wat is er aan de hand op het Katwijkse strand!

Gegeten op 9 augustus 2013

henriet
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gezellige informele tent, waar je heerlijk kunt loungen. Dit beviel zo goed dat we 's avonds zijn gaan eten. De supersaté was echt super. Heel veel mals en mager vlees, perfecte pindasaus, heerlijke frieten en veel vers fruit en salade. De sorbet als dessert was bijna te veel, maar erg lekker en ook hier viel de kwaliteit op van de producten die worden gebruikt.

Gegeten op 8 augustus 2013

Frisse_groenten
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vandaag aan het eind van de middag wat gegeten en gedronken bij Paal14. Na een lekkere ijskoffie, hebben we heerlijke saté gegeten. Met fruit, friet, koude salade met groenten en gele rijst Het smaakte erg lekker. De combinatie pasta, rijst en patat in 1 gerecht is wel bijzonder. Prijs/kwaliteit naar mijn mening prima, zeker voor een strandtent. Vriendelijke en snelle bediening, ondanks de drukte.

Roken op een terras is niet fris, maar niet verboden.

Over het algemeen dik tevreden.

Gegeten op 4 augustus 2013

DeeJeeCee
  • Recensies in de laatste twee jaar

Paal 14 is vanaf 2012 onze vaste strandtent als we een dagje naar zee gaan. Heerlijk relaxte sfeer, gezellig decor, kinderen ondertussen genieten van schommel en glijbaan in het zand en wij lekker eten. Snel opdienen,ook als het druk is. De bediening is gezellig, kan iets accurater, maar we vergeven dit graag. Eten is tov 2012 verfijnder geworden, zowel vlees als vis was erg goed en het verse fruit heerlijk. Voor ons de beste van alle strandtenten op Katwijk!

Gegeten op 13 april 2013

Henkie65
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een leuke strandtent. Mijn vrouw en ik waren voor het eerst in Katwijk aan Zee en zijn 's middags over strand gaan wandelen, Paal14 viel op tussen al die andere strandtenten wij hebben hier toen wat gedronken en besloten 's avonds daar te gaan eten. Mijn vrouw heeft het gambapannetje als hoofdgerech genomen en ik heb de Big american black angus steak gegeten. Het eten was echt heerlijk en wat een leuke strandtent met al die vuurhaarden en de onderscheidende indeling. De aankleding van de strandtent met steigerhout en spullen uit Bali is echt heel erg mooi.
Verder hebben ze erg gezellig en leuk personeel, die een praatje met je maken. Zo bleek dat Paal14 dit jaar er heel anders uitziet als vorig jaar en dat ze de meubels en aankleding uit Bali hebben laten komen. En dat ze volgend jaar een heel stuk verder het strand op staan.

Voor ons zeker niet de laatste keer dat we hier gegeten hebben.

Gegeten op 4 maart 2013

haleljuja
  • Recensies in de laatste twee jaar

Slechte bediening. Gamba's gemaakt in loempia sauzen. Werd geserveerd eerder dat de frietes en groentes en na ongeveer 5 min derest. Porties van 2 pers. wordt bedient met een portie friet, een portie warme rauwe groenten. Koude Cappuccino absolute geen cappuccino, naar zoetjes moet er gevraagd worden en dan moet aangeven hoeveel je wil. Er wordt gerookt, men kijkt verbaasd als je er iets van zegt. Ga daar nooit meer eten.

Gegeten op 27 juli 2012

rian1234
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heel goed gegeten, bediening was zeer goed, we hadden binnen een paar minuten een heerlijke fles wijn voor slechts 18 euro en het personeel was voortdurend beschikbaar en vroeg regelmatig of alles naar wens was.

Gegeten op 21 juli 2012

ed6
  • Recensies in de laatste twee jaar

Goed bereid eten geserveerd met veel fruit als garnituur. Kaart is echter wat fantasieloos. De porties zijn erg groot en er blijft aan het eind van het eten altijd wat over (doggybag). Personeel vriendelijk maar af en toe wat traag en vergeetachtig (wie had er zalm? niemand? oh misschien die andere tafel) Inrichting is erg gezellig, typisch strandtent.

Diaan12

• Slecht

Slechte bediening, eten koud, of rauw.. een complete flop!
Jammer ook dat de bazin zo'n brok chagerijn is en haar personeel hier ook mee belast. Vind het slecht geregeld. Geen paal 14 meer voor ons.

Schrijf zelf een recensie over Paal 14 in Katwijk

Schrijf hieronder je recensie over Paal 14. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!