Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Paal 14

1. Internationaal

Paal 14

1. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 071 401 44 64

MOlthof

Druk bezochte strandtent, erg leuk aangekleed buiten, echt vakantiesfeer/gevoel met mooie zonsondergang!
Goed gegeten, voorgerechten lekker en hoofdgerechten super en ook hartstikke veel! Zaten helemaal vol, terwijl we normaal als we uiteten gaan nog een toetje nemen, maar dit paste echt niet meer!
Voor de kinderen ook lekkere gerechten en zij konden heerlijk spelen in het speelhuisje op het strand waar wij goed zicht op hadden vanaf de loungebanken! Meedenkend en erg vriendelijk personeel! Mochten we volgend jaar weer een keer naar Katwijk gaan dan gaan we hier zeker weer eten!

Gegeten op 4 september 2014

JoepdeKneit

Het is een erg gezellige strandtent, de buitenlandse relaxte uitstraling geeft een perfecte sfeer. Ik heb een heerlijke Entrecote op, dit was de Meat Special. De presentatie op een houten plankje ipv een bord was erg leuk. Verder werd er door een DJ deephouse/lounge muziek gedraaid op terras.

Gegeten op 25 juli 2014

Henkum

Ik heb hier heerlijk gegeten met mijn familie. De sfeer is echt fantastisch, lekker ontspannen.
Wij hebben genoten van een Strand-BBQ, lekker met je voeten in het zand bbq-en en genieten van de ondergaande zon. De service/ het personeel is ook uitstekend. Alles rondom de BBQ werd voor ons geregeld en stond voor ons klaar. Kortom we hebben een heerlijk dagje gehad.

Gegeten op 31 juli 2014

NvdAM

Voldoende betaald parkeermogelijkheid op 10 min lopen. Hippe gezellige strandtent, met loungemogelijkheden op het strand en muziek, en de meer traditionele tafeltjes met stoelen achter glas.
Vriendelijke en attente bediening.
Mijn 3x plat smaakte heerlijk, wel vond ik het niet prettig dat de ingewanden van de vis er nog inzaten.
Ik had het idee dat mijn dessert, wafel met frambozenijs, uit het zogenoemde 'pakje en zakje' kwam, erg jammer.

Gegeten op 7 augustus 2014

Bloemus

Weer heerlijk gegeten, kom hier zeer regelmatig en geniet ieder keer weer, eten goed, service prima en dat uitzicht , natuurlijk moet je meer geduld hebben als het druk is, maar kom op zeg, geniet van het moment, en denk aan je eten thuis, dat is ook niet Altijd van top kwaliteit.
Dit is een aanrader en de eigenaren en de bediening zijn echt goed bezig.

Gegeten op 21 juni 2014

Datdus

Na een dag strand even lekker uiteten, nou dacht het niet!
Sate was droog, dus terug gegeven en de nieuwe die we kregen was gewoon nog rauw van binnen! Dus na met de BAAS gesproken te hebben konden we een biertje ter compensatie krijgen.. Sorry?! Een biertje voor een hele maaltijd.. Excuus was dat dit wel eens kon gebeuren.. Service was ook niet al te best. Hier komen we dus nooit meer!

Gegeten op 2 juli 2014

bloem35

Gisteren met een vriendin hier gegeten.Vorig jaar was het top, maar nu qua bediening en keuken ro nduit slecht!Na drie kwartier eindelijk ons breekbroodje met smeersels, na weer erg lang wachten kwam ons hoofdgerecht, terwijl we ons voorgerecht nog niet gehad hadden!Dus teruggestuurd en toen kwam onze carpaccio en soep heel snel.Na uiteindelijk anderhalf uur!!!!!!pas ons hoofdgerecht, het eten was top, gelukkig maar de rest waardeloos!Wel een drankje van het huis voor ongemak.
Ook ons plekje was niet best, terwijl we toch een week eerder al gereserveerd hadden.
De reactie van degene aan de kassa was dat het erg druk was geweest.......slap excuus voor dit alles vinden wij!!!

Gegeten op 31 mei 2014

4thofjuly

Zojuist hier gegeten. Bediening was aardig en vlot. We zaten net aan ons drankje toen het eten al kwam, dat was wel heel erg snel. We hadden de hamburger en de sateh. Beiden prima bereid, geen haute cuisine maar dat verwacht ik ook niet. Gewoon goed van kwaliteit en zijn prijs waard, als in een eetcafé. Nette garnering op de borden en een schaaltje friet en watermeloen. Voor ons ruim voldoende. Samen met 2 biertjes en een witte wijn nog geen €40,= en dat op een prachtige locatie. Wij zeggen tot ziens!

Gegeten op 26 augustus 2013

Pietuitkatwijk

Entourage is mooi. Maar de rest vonden we zeer matig en in schril contrast met 2012.
Vorig jaar waren de gerechten uitgebreid en lekker.
Waarschijnlijk had de kok nu een off-day want: de mixgrill was droog en taai, de saté rauw en de spareribs hadden de grill maar even gezien. Schrale troost: Het tonijngerecht was goed. Vier personen en één minischaaltje frieten. 2x aangevuld, kostte wel 7 euro! Bediening: slecht. Deed alles verkeerd wat er fout kon. Verkeerde drankjes, verkeerde gerechten. Rekening 50 euro te hoog (!) Echt jammer. Voorheen stuurde ik iedereen die lekker wilde eten naar Paal 14. Wat is er aan de hand op het Katwijkse strand!

Gegeten op 9 augustus 2013

henriet

Gezellige informele tent, waar je heerlijk kunt loungen. Dit beviel zo goed dat we 's avonds zijn gaan eten. De supersaté was echt super. Heel veel mals en mager vlees, perfecte pindasaus, heerlijke frieten en veel vers fruit en salade. De sorbet als dessert was bijna te veel, maar erg lekker en ook hier viel de kwaliteit op van de producten die worden gebruikt.

Gegeten op 8 augustus 2013

Schrijf zelf een recensie over Paal 14 in Katwijk

Schrijf hieronder je recensie over Paal 14. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.