a TripAdvisor company

Paal 14

1. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 071 401 44 64

fmvanheesch

Voor ons iets geheel nieuws. Na wat strandtenten te hebben afgelopen leek dit ons wel een leuke en sfeervolle zaak. Onze indruk is geheel waargemaakt. Jeugdige, frisse, nette strandtent. Net even iets anders met diverse (lounge) hoekjes, diverse grote van tafels en dito stoelen.
Af en toe wat gashaarden verspreid in de zaak.
Jonge bediening, zeer sprankelend, fris en vriendelijk, niets is te veel.
's middags een lunch genoten: uitstekend portie's zijn meer dan voldoende en goed van smaak, keuze voldoende.
In de avond terug gegaan, wel gereserveerd, achteraf bleek dit wel noodzakelijk wegens de drukte. Geen enkel probleem tafel stond klaar en ondanks de drukte vlotte opname van bestelling. Eten was goed. 4 verschillende hoofdgerechten vis en of steak waren prima,
bij geserveerde frites waren ook prima. Prijs kwaliteit is zeer goed.
Bij het volgende bezoek aan Katwijk a Zee zullen we Paal 14 weer bezoeken.
Parkeren in parkeergarage Noord op 200 meter lopen, ideaal.

Gegeten op 25 mei 2015

KeesKoelewijn

Het eerste wat ons opviel was de uitstraling van de strandtent deze onderscheid zich van de andere strandtenten door de leuke aankleding en het open terras. Mijn vrouw en ik zijn lagen het weekend met de boot in Katwijk en wilden s' middags lunchen aan het strand. Toen wij over strand liepen en Paal14 zagen besloten we daar te gaan lunchen. We hebben heerlijk gegeten, mijn vrouw nam een salade paal14 (met ossenhaas puntjes) en ik had de verse hamburger, een joekel van een ding.
De bediening was erg vriendelijk en attent en zoals eerder gezegd is de uitstraling van de strandtent heel erg leuk, een hele relaxte sfeer.

Gegeten op 15 mei 2015

GerdaBoer

Wat het eerste opvalt is de gezellige inrichting. Verder een vriendelijke ontvangst door het personeel. De uitstraling en het concept spreken ons erg aan. De kaart heeft een ruime keuze uit zowel vis als vlees gerechten. Wij hebben beide gekozen voor een gambapannetje als voorgerecht en scholfilet als hoofdgerecht. Heerlijkkkk, ook het chocoladetaartje als dessert was genieten. In onze ogen zeker een aanrader.

Gegeten op 7 mei 2015

Foodie78

Mooie tent, beetje knullige bediening, echt strandeten. Je moet erg lang wachten tot je geholpen wordt door bediening die niet zo lijken te weten wat ze doen. Het is nog vroeg in het seizoen, dus ze zullen het langzamerhand wel leren. De menukaart is wel erg simpel en ouderwets. Niets interessants en aparts, dus maar de schnitzel genomen. Deze bleek wel zelf gemaakt te zijn en van dermate grote omvang dat de gemiddelde duitser hem zelfs zou kunnen waarderen. De prijs viel me ontzettend mee.

Gegeten op 12 april 2015

Rudy_K1986

Gegeten op 7 maart 2015

MOlthof

Druk bezochte strandtent, erg leuk aangekleed buiten, echt vakantiesfeer/gevoel met mooie zonsondergang!
Goed gegeten, voorgerechten lekker en hoofdgerechten super en ook hartstikke veel! Zaten helemaal vol, terwijl we normaal als we uiteten gaan nog een toetje nemen, maar dit paste echt niet meer!
Voor de kinderen ook lekkere gerechten en zij konden heerlijk spelen in het speelhuisje op het strand waar wij goed zicht op hadden vanaf de loungebanken! Meedenkend en erg vriendelijk personeel! Mochten we volgend jaar weer een keer naar Katwijk gaan dan gaan we hier zeker weer eten!

Gegeten op 4 september 2014

JoepdeKneit

Het is een erg gezellige strandtent, de buitenlandse relaxte uitstraling geeft een perfecte sfeer. Ik heb een heerlijke Entrecote op, dit was de Meat Special. De presentatie op een houten plankje ipv een bord was erg leuk. Verder werd er door een DJ deephouse/lounge muziek gedraaid op terras.

Gegeten op 25 juli 2014

Henkum

Ik heb hier heerlijk gegeten met mijn familie. De sfeer is echt fantastisch, lekker ontspannen.
Wij hebben genoten van een Strand-BBQ, lekker met je voeten in het zand bbq-en en genieten van de ondergaande zon. De service/ het personeel is ook uitstekend. Alles rondom de BBQ werd voor ons geregeld en stond voor ons klaar. Kortom we hebben een heerlijk dagje gehad.

Gegeten op 31 juli 2014

NvdAM

Voldoende betaald parkeermogelijkheid op 10 min lopen. Hippe gezellige strandtent, met loungemogelijkheden op het strand en muziek, en de meer traditionele tafeltjes met stoelen achter glas.
Vriendelijke en attente bediening.
Mijn 3x plat smaakte heerlijk, wel vond ik het niet prettig dat de ingewanden van de vis er nog inzaten.
Ik had het idee dat mijn dessert, wafel met frambozenijs, uit het zogenoemde 'pakje en zakje' kwam, erg jammer.

Gegeten op 7 augustus 2014

Bloemus

Weer heerlijk gegeten, kom hier zeer regelmatig en geniet ieder keer weer, eten goed, service prima en dat uitzicht , natuurlijk moet je meer geduld hebben als het druk is, maar kom op zeg, geniet van het moment, en denk aan je eten thuis, dat is ook niet Altijd van top kwaliteit.
Dit is een aanrader en de eigenaren en de bediening zijn echt goed bezig.

Gegeten op 21 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over Paal 14 in Katwijk

Schrijf hieronder je recensie over Paal 14. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.