Calla's

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 345 58 66

De klassieke Franse keuken zonder poespas

Bij Calla's bedrijven ze gastronomie van de hoogste orde. In een ruimte met een serene schoonheid serveert de equipe van Marcel van der Kleijn ware kunstwerken. Klassiek Frans zonder tierlantijnen, noemt hij het zelf. Smaakvol, licht en prachtig om te zien. Bianca Fellinger is de perfecte gastvrouw en zorgt samen met haar team dat het je aan niets ontbreekt. Een culinaire topper waar je heerlijk kunt lunchen en dineren!

Molegraaf

Zo moet het, zoals het Anjou-duifje waarover smeltende eendenlever dat we hier als hoofdgerecht kregen. Maar... Jammer genoeg moet over onze maaltijd in het kader van de 'Restaurantweek' (€40 voor drie gangen) al te vaak het woord 'maar' vallen. Maar de portie was veel te klein, één duif of in ieder geval de twee borsten ervan waren toch wel het minste geweest. De maaltijd, ook nog eens tergend traag geserveerd, was allerminst maagvullend, ondanks de parade van amuses (die eerder het oog dan de tong streelden) en de door ons zelf ingelaste kaasronde (€12,50). Met veel 'maar' was ook het voorgerecht omgeven, een verfijnde mini-schotel van jakobsschelp, vervolgens voorzien van grote, grove parten bloedsinaasappel. Alsof een reus door Madurodam rent! Daar gingen alle subtiele smaakjes en ook de wijn (een in deze omgeving verrassend betaalbare Pouilly-Fuissé, €45) proefden we een tijdje niet meer. Ze kúnnen bij Calla's natuurlijk uitstekend koken, des te treuriger dat de gast toch met zoveel 'maren' naar huis moet.

Gegeten op 15 maart 2015

MacPherson

Zoals altijd hebben wij hier weer heerlijk gegeten. De gerechten zijn ware kunstwerkjes en worden met veel passie bereidt. Wij mochten aan de chefs table zitten en dan kun je alles in de keuken goed volgen. We kijken alweer uit naar ons volgende bezoek.

andre_tio

Voor de vijfde keer gegeten bij Calla's en waren tot nu toe goed gegaan. De gerechten blijven verfijn, maar deze keer was ietsje minder dan de vorige keren. Professionele bediening en mooi sfeer.

Gegeten op 1 februari 2015

Jeroens-

Via online reservering

Heerlijk eten. De bediening is wat stijf/ formeel. Storend blijft altijd het compleet ontbreken van prijzen. In dit geval waren deze wel netjes.

Gegeten op 30 januari 2015

Chradem

Gisterenavond hier een driegangen menu genuttigd. Startend met een heerlijk aperitief van een weergaloze Pouilly-Fuissé begeleid met bereidingen van kazen. Daarna een hele smaakvolle amuse van iberico, de start was bijzonder goed. Het voorgerecht, lamellen van de kabeljauw, smaakte erg goed. Het hoofdgerecht, parelhoen, was het topstuk van de avond, heerlijk! Uitstekende wijn, corbieres gsm, ter begeleiding. Het dessert van broodpudding viel helaas enigszins tegen.
Callas is een modern, strak ingericht restaurant. Bij binnenkomst kan je op de begane grond direct in de keuken kijken, erg leuk. Alle tafels staan op de eerste verdieping, die door de spiegels aan de muur erg ruimtelijk oogt en je kijkt bovendien nooit tegen een dode muur.
De bediening was vriendelijk en correct, maar slaagde er niet in om te connecten en bleef afstandelijk.

Gegeten op 30 januari 2015

Gschotsman

Via online reservering

Wij gingen voor de aanbieding van het luncharrangement , 2 voor de prijs van 1.
Anders dan wij gewend zijn was niet alleen de prijs voor een persoon, maar ook de portie aangepast. Bijzonder kleine porties. Zowel voorgerecht als hoofdgerecht stukje vis, waarvan de griet net iets te lang gegaard was. Miste allemaal de sterren smaak en touch!
Champagne was geweldig ,amuses ook, maar omgerekend 75 euro per persoon was de prijs kwaliteit verhouding niet zoals wij dat bij Calla's hadden verwacht.
Uiterst vriendelijke service, jammer dat het soms wat lang duurde, terwijl de bezettingsgraad daar niet de oorzaak van kon zijn. Het decor van het restaurant is heel kwalitatief, sfeervol en heeft stijl.

Gegeten op 21 januari 2015

EstherDH

In het kader van de Heerlijk 10-daagse de kans gegrepen om eens te lunchen in een Michelin ster restaurant. Het was fantastisch!
We namen het speciale 4 gangen menu met bijpassende wijnen. Voordat we daar aan begonnen kregen we eerst 3 kleine kaashapjes gevolgd door een amuse van iberico. Als voorgerecht St Jacobsschelpen met bloemkool en macademia nootjes. Niet alleen zag het er mooi uit, het smaakte ook geweldig. Dat werd gevolgd door een Noordzeetong met langoustine en als hoofdgerecht rundersukade met eendenlever, rode kool en truffel. Heerlijk! Het dessert was een goede afsluiting. Alle gerechten zagen er mooi uit, smaakten voortreffelijk en daarnaast uitstekende service. De gastvrouw legde steeds uit wat we voor ons hadden en welke wijn daarbij geserveerd werd. Niets dan lof! We hebben echt genoten en hopen nog eens terug te komen.

Gegeten op 30 november 2014

Pietje-P

Via online reservering

prima avond door gebracht bij Calla's met een uitstekend 4 gangendiner. We waren nog nooit bij Calla's geweest en dit was een prima ervaring. Het is niet zo dat onze verwachtingen overtroffen werden; het is een sterwaardig restaurant en dat krijg je terug op je bord. Maar goed misschien zijn wij ook een beetje verwend geraakt de laatste tijd met diners bij Fred en De Lindenhof...

Gegeten op 27 november 2014

ocean8166

Via online reservering

Eerste keer dat we bij Calla's hebben gegeten. Zeer goed bevallen. Eten van hoge kwaliteit en mooie porties. De wijnkaart was overweldigend.

Gegeten op 15 november 2014

Culiensie

In het kader van 'dining with the stars' genoten van een lunch bij Calla's. De king krab vond ik apart smaken (de sabayon was niet mijn smaak), de st. jacobsmossel smaakte goed en de hertenrugfilet en de rijstencrème waren voortreffelijk! Een beetje wisselend dus. Maar een fijne ervaring in een prettige omgeving.

Gegeten op 1 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Calla's in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Calla's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.