Caffe Escape

• 8.2

• 8.0

020JP
  • Recensies in de laatste twee jaar

Paar weken geleden geluncht bij Escape Caffe. Ik kom hier graag. Je kunt hier heerlijk zitten. Tijdens de lunch heb ik gekozen voor de carpaccio op brood. Mijn disgenoot voor de gerookte zalm. Het eten was lekker, alleen had er wel een extra plakje carpaccio op gemogen. Het was meer sla dan carpaccio. Het zwangere meisje in de bediening is super. Vriendelijk en alert. Ik ga hier nog vaak komen.

Gegeten op 10 maart 2014

Xkimm
  • Recensies in de laatste twee jaar

Sjiek, strak en modern restaurant. We waren hier met een voucher. De jongen inde bediening had hier geen kennis van (bleek achteraf) en vertelde dat we a la carte konden bestellen. Het eten was top, de service was goed. Achteraf bleek dat we recht hadden op een clubmenu..., oeps! Bedrijfsleidster was zo netjes dat wij hiervoor geen extra kosten hoefte te dragen omdat het de "fout" was van de nieuwe collega. Dat was service! Zie je niet vaak meer, zekers niet midden ihet centrum! Helemaal goed en tot ziens ;-)

Gegeten op 28 februari 2013

DesiUtrecht
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vandaag hier een lunch gedaan. Warme chocomelk was lauw. Clubsandwich was precies zoals op de kaart staat. Met heel veel verschillende soorten sla. Bacon was al een paar uur vantevoren gebakken. Als je iets pretendeert moet je het wel waar maken. De dames in de bediening waren erg aardig. Maar bezuinig niet op personeel. Voor het mooie was het echt te veel voor 2 dames.

CJDippel
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mijn vriendin en ik besloten hier te gaan eten. De bediening viel in de categorie vriendelijkheid gelardeerd met een vleugje Amsterdamse arrogantie. Het eten (ossenhaas, frites en seizoensgroente) was uitstekend. De prijs (23 euro) stond in verhouding. Temeer omdat het vlees wordt opgediend op een warmhouder. De inrichting en muziekkeuze is modern en ontspannend,

Gegeten op 26 januari 2013

IsaD

• Uitstekend

Mijn 30ste verjaardag heb ik in Escape Caffé gevierd. Ik had de Lounge afgehuurd voor een mannetje of 100. We konden zelf bepalen welke muziek er werd gedraaid.
Het was perfect geregeld, echt een feestje. Bedankt Escape!!

Bonapetit

• Goed

Hier met een vriendin geluncht op het terras. Broodjes waren erg goed!
De wijn : 'Liebfraumilch' voor €3.30 vind ik een aanfluiting, neem even de moeite om een lekkere wijn uit te zoeken voor die prijs!
Personeel erg vriendelijk, maar niet echt vlot. Het decor binnen strak maar klassiek, erg mooi.
Al met al leuk om 's middags te lunchen of om een wijntje te drinken maar verwacht niet al te veel poespas!

Barbara83

• Redelijk

Vandaag bij Escape geluncht. We werden al snel bediend. Drinken liet wel even op zich wachten, maar goed. Koffie kwam eerst, de sprite kwam er nog aan. Onderhand was de koffie al op en toen kwam er iemand met de sprite. Al snel bleek dit een spa rood te zijn. Vervolgens toch een sprite gekregen met excuses. Verder een salade en clubsandwich besteld. Was erg goed. Al met al goed, maar wat ik echt een afknapper vond was dat je voor toiletgebruik 50 cent moet betalen. Er was een toiletdame die mij erop wees. Jammer hoor...

emma12

• Uitstekend

Lekker eten, gezellige bediening en een topsfeer in the lounge!

angelinak

• Redelijk

Best lekkere lunch hier gehad. Ze lieten ons wel erg lang wachten, andere om ons heen konden eerder bestellen, werden een beetje overgeslagen. Eenmaal besteld wel excuses etc. was een beetje druk. Uiteindelijk kreeg iedereen zijn eten/drinken maar wij nog steeds niets. De handheld had de bestelling eruit gegooid, hebben wij weer, dit werd toen wel vlot opgepakt. Alleen had ik gevraagd om een broodje carpaccio maar kreeg carpaccio met sneetje brood wat overigens goed smaakte maar duurder was, broodje gezond smaakte ook

Poezenbeest

• Uitstekend

Op een zondag hier geluncht en dit was erg goed! Clubsandwich met echt goede zalm en ook de salade met lauwwarme kip was heerlijk. Ontzettend aardig meisje in de bediening en de service was gewoon goed. Dat is wel eens anders aan het Rembrandtplein. Zeker een aanrader!

Schrijf zelf een recensie over Caffe Escape in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Caffe Escape. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!