Pepe's

• 8.0

• 7.7

RoosUitUtrecht
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een heerlijke avond! Het eten was echt fantastisch, de sfeer heel ontspannen en de gastheer een schat. Er zal nog lang worden nagepraat over de entrecote, tonijn en het kuiken. De moeite waard om voor naar Wijk te rijden. Dat ga ik dus ook zeker nog eens doen.

vincent-marijke
  • Recensies in de laatste twee jaar

Alweer een paar weekjes geleden bij Pepe's geweest. Altijd met veel plezier genieten van de heerlijke gerechtjes en warme uitstraling van het restaurant! Wat ons nu al een paar keer opviel, is dat we moeite moeten doen om de aandacht van de gastheer te krijgen. Zijn telefoon is interessanter dan zijn gasten. Er was zelfs iemand die naar de bar moest lopen om iets te bestellen. Jammer van zo'n sfeervol restaurant met zo'n uitstekende keuken. Kennelijk heeft de gastheer niet door dat de service net zo belangrijk is als de kwaliteit van het eten en de ambiance. Jammer.

Gegeten op 5 maart 2014

elles8
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteravond Italiaanse antipasti & vino en wat hebben we genoten. Zoveel verschillende smaken en topkwaliteit. Gezellig aan de bar gezeten, kijkje in de keuken kunnen nemen. Was een en al genieten. Top, complimenten!

Gegeten op 26 februari 2014

Beer1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een heerlijk eten! Echt genoten van al het eten op de "plank"! Alles was heerlijk, en ook lekkere wijn erbij . Dit allemaal voor een hele goede prijs..dus doe mij maar een abonnement op de woensdag bij pepe's!

Gegeten op 5 februari 2014

Italiano
  • Recensies in de laatste twee jaar

Woensdagavond Italiaanse antipasti & vino. Het arrangement is een grote houten plaat voor twee vol antipasti, daarna een pasta en als toet wederom een selectie van Italiaanse dolce. De kwaliteit is vergelijkbaar met een Italiaanse trattoria, maar dan met een twist. Heerlijke vis, bruschette en affettati ( fijne vleeswaren) en mooie gegrilde groenten. De ravioli was werkelijk om op te zuigen en voor het dessert was nauwelijks nog plek. Twee glazen wijn inclusief. Ik opteer voor een abonnement voor de woensdagavonden. Pepe's: bravissimo!!

Gegeten op 30 oktober 2013

rene95
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op aanraden van vrienden naar Pepe te Wijk bij Duurstede. Spaanse uitstraling die naarmate de avond vorderde slechter werd. De bediening kon haar taak niet aan, producten, zelfs sangria waren net voldoende voorradig, gamba's werden vervangen door surimi garnalen. Het toetje was een afknapper, niet gaar, klonterig en van voor de watersnood. De bediening was het eens met onze kritiek, dit kon niet zo, maar wel voor 4 personen € 190,00 afrekenen. Jammer.

Gegeten op 27 oktober 2013

wimdijkman
  • Recensies in de laatste twee jaar

Als je uit eten wilt en even geen zin hebt in een uitgebreid menu, kom dan hier naar toe. Je schuift aan aan de bar, eet een stukje stokbrood in de bekende olie en laat je lekker maken met allerlei hapjes die uitgestald liggen. Wees niet bang voor vet. Lekker is het zeker.

Gegeten op 10 mei 2013

gewoongezellig

met 4 personen gegeten bij pepe's
gezellige losse bediening. Warme spaanse kleuren. Het is de bedoeling dat je verschillende kleine hapjes eet. Tapas maar dan een beetje anders. alles smaakte prima. We vonden het wel wat aan de dure kant. maar dat mocht de pret niet drukken. gezellige avond gehad hier!

jasper13
  • Recensies in de laatste twee jaar

Jammer dat Wijk Bij Duurstede zo ver rijden is. Er zijn nogal wat leuke restaurants. En ook Pepe's staat op mijn favorietenlijst, waar ik weer eens heb gegeten. Lekkere gerechten, klaargemaakt vanuit de open keuken. Bediening is aardig, al is de gastheer soms een beetje 'over the top'. Prijs/kwaliteit in goede verhouding!

ErikT
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hartelijk, heerlijk, verrassend, gevarieerd. Restaurant Pepe's is een aanrader. Gisteren hebben we onder meer kroketjes met seranoham, kip in parmezaanse kaas, courgettes met rozijnen, mosselen en charcuterie gegeten. Super! En de service is uitmuntend, zeer hartelijk, zeer attent.
Reserveren is aan te raden.

Schrijf zelf een recensie over Pepe's in Wijk bij Duurstede

Schrijf hieronder je recensie over Pepe's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!