Pepe's

Pepe's

1. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 0343 592829

Anna63

Afgesproken met een vriendin, wij komen beiden van een andere regio, om vooraf te eten bij Pepe's omdat wij een theaterbezoek gepland hadden.
Klein terrasje voor de deur, maar wel in het zonnetje en leuk contact met andere gasten die vlak bij zaten, voorpui kan opengezet worden, heel gezellig.
Wij bestelden de aanbieding, woensdagavond tapas: plateau met allerlei hapjes, vis, vlees, groente enz. Heerlijk! Daarna een tweede gang; aardappelschotel met verse kabeljauw, meer dan lekker en derde gang: een meer dan voortreffelijk dessert bestaande uit divers gerechtjes.
De gastheer die ons bediende verstond zijn vak: attent, servicegericht. Komen hier beslist terug, zelfs als er geen theaterbezoek gepland staat.

Gegeten op 15 april 2015

elinedebrug

Afgelopen weekend wezen eten met vrienden in dit voor ons onbekende restaurant. We kwamen beide van ver en hadden centraal afgesproken. Het was erg druk, maar de service en sfeer was erg gezellig. Wij hadden de tafel vol staan met verschillende gerechten hierdoor konden we veel proeven en alles met elkaar delen. Hou vooral een plekje vrij voor dessert deze mag u niet missen. Kortom een verassend leuke avond gehad en zekere aanrader we komen hier graag terug!

ygss

Onbeperkt garnalen eten op donderdag. Duurde wat lang voordat ze geserveerd werden. Bediening had het druk daardoor was de service erg slecht. Alles moest 2 tot 3 keer gevraagd worden en dan werd het alsnog vergeten. Garnalen verder prima. Beetje weinig keuze in sauzen.

Gegeten op 12 maart 2015

OnnoN

Gegeten met 4 personen voor een verjaardag. Is een gezellige plek, maar keuze met eten is beperkt. Restaurant is vrij prijzig en komt helaas op het gebied van goed en lekker eten niet volledig over de brug. Je mag in een vitrine keuzes maken wat je wilt eten en je mag vrijwel onbeperkt eten, alleen er is weinig echte keuze om je uit te leven. Smaak viel tegen, bediening was vriendelijk en prijs was te hoog (prijs-kwaliteit).

Gegeten op 5 februari 2015

hansmoonen

Op een zeer rustige dinsdagavond bij Pepe's gegeten. Pepe's biedt een verrassingstappas menu en een soort dagschotel achtige constructie, welke varieert met de dag in de week. Wij zijn voor dit laatste gegaan: dinsdag bleek pastadag, met een keuze uit drie soorten pasta: vlees, vis, en vegetarisch. 1 maal vlees, 1 maal vegetarisch besteld. Vooraf een schaaltje brood en wat italiaanse soepstengeltjes met wat dipjes, olie en een speciale paprika-tomaat ketchup. Prima start en de huiswijn was ook prima in orde. Wat echter wat tegenviel was de pasta die we voorgezet kregen: in orde, maar deze overtuigde niet. Gaf je niet het idee in een (goed) Italiaans/Mediteraan restaurant te eten. Twee andere tegenvallers waren het feit dat we toen we vroegen om nog wat brood bij de pasta dit (redelijk stevig geprijsd) terugzagen op de rekening. De prijs van de bonbonnetjes die we bij de koffie hadden beloofde ook veel meer dan deze waarmaakte. Wat wel weer wat goed maakte is de locatie zelf en het vriendelijke personeel; desondanks is Pepe's geen plek waar wij nog eens terug zullen gaan.

Gegeten op 30 september 2014

petra20

Heerlijk restaurantje waar je goed kan eten (zelfs de kids vinden het heerlijk). Leuk is dat je uit een vitrine de gerechten kan kiezen. Prijs vind ik normaal (ongeveer €100 voor 4 personen). Nadeel is wel dat je geen prijzen weet en vind de tafeltjes vaak net iets te klein.
Mocht je in wijk bij duurstede zijn dan is het zeker een aanrader om eens hier te komen eten.

Gegeten op 4 april 2014

MvdWe

Heerlijk gegeten bij Pepe's. Verrassend lekkere gerechtjes voor een prima prijs.
Het was binnen erg warm, maar we konden lekker buiten eten. De tafeltjes zijn soms te klein voor al het lekkers, maar dit werd prima opgelost.
Het is een leuk concept dat ze niet werken met een vaste kaart, de toelichting voor de gerechten is erg informatief, zo leer je ook nog eens wat over de spaans/italiaanse keuken!
We hebben heerlijk gegeten, lekkere bijpassende wijnen en een frisse vriendelijke dame in de bediening; wij komen zeker terug!

Gegeten op 28 juni 2014

Johandejong

Wat een drama zeg die garnalen. onbeperkt gamba's eten. zit echt geen smaak aan. geen bijgerechten, echt te zot voor woorden. bediening zeer overdreven. zonde van het geld en de tijd.

Gegeten op 25 april 2014

jaccobrand

Gisteravond hier blijven plakken na een champagne-tasting van sparQle. Joep is enorm gastvrij en behulpzaam, want we besloten op het laatste moment toch met 13 personen te blijven voor een diner. De gerechtjes waren stuk voor stuk lekker (op de sardientjes na, die een tikje te droog waren). Zeer correcte en vlotte bediening; daar houden we van. Toetjes waren ook heerlijk waarbij de klassieker niet ontbrak, ijs met olijfolie en zeezout.

Gegeten op 18 mei 2014

Wijkshappertje

Restaurant ziet er leuk uit. Echter concept raakt me niet.
Prijzen zijn onbekend, staan nergens aangegeven. Uitleg is miniem.
Achteraf bleek alles tussen de 5 en 9 euro te kosten, behalve de pasta, klein bordje voor 13.50 euro (veel te duur)
Duurde al een tijdje voordat we uitleg kregen over het concept (moesten er zelf naar vragen)
Bediening was veelal met elkaar bezig. Zeer ongeïnteresseerd.
Er was weinig keus! Op zich was hetgene wat er was wel smaakvol.
Het was voor ons de eerste keer, maar wellicht ook voor de laatste.

Gegeten op 11 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Pepe's in Wijk bij Duurstede

Schrijf hieronder je recensie over Pepe's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.