Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Pepe's

1. Italiaans

Pepe's

1. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 0343 592829

hansmoonen

Op een zeer rustige dinsdagavond bij Pepe's gegeten. Pepe's biedt een verrassingstappas menu en een soort dagschotel achtige constructie, welke varieert met de dag in de week. Wij zijn voor dit laatste gegaan: dinsdag bleek pastadag, met een keuze uit drie soorten pasta: vlees, vis, en vegetarisch. 1 maal vlees, 1 maal vegetarisch besteld. Vooraf een schaaltje brood en wat italiaanse soepstengeltjes met wat dipjes, olie en een speciale paprika-tomaat ketchup. Prima start en de huiswijn was ook prima in orde. Wat echter wat tegenviel was de pasta die we voorgezet kregen: in orde, maar deze overtuigde niet. Gaf je niet het idee in een (goed) Italiaans/Mediteraan restaurant te eten. Twee andere tegenvallers waren het feit dat we toen we vroegen om nog wat brood bij de pasta dit (redelijk stevig geprijsd) terugzagen op de rekening. De prijs van de bonbonnetjes die we bij de koffie hadden beloofde ook veel meer dan deze waarmaakte. Wat wel weer wat goed maakte is de locatie zelf en het vriendelijke personeel; desondanks is Pepe's geen plek waar wij nog eens terug zullen gaan.

Gegeten op 30 september 2014

petra20

Heerlijk restaurantje waar je goed kan eten (zelfs de kids vinden het heerlijk). Leuk is dat je uit een vitrine de gerechten kan kiezen. Prijs vind ik normaal (ongeveer €100 voor 4 personen). Nadeel is wel dat je geen prijzen weet en vind de tafeltjes vaak net iets te klein.
Mocht je in wijk bij duurstede zijn dan is het zeker een aanrader om eens hier te komen eten.

Gegeten op 4 april 2014

MvdWe

Heerlijk gegeten bij Pepe's. Verrassend lekkere gerechtjes voor een prima prijs.
Het was binnen erg warm, maar we konden lekker buiten eten. De tafeltjes zijn soms te klein voor al het lekkers, maar dit werd prima opgelost.
Het is een leuk concept dat ze niet werken met een vaste kaart, de toelichting voor de gerechten is erg informatief, zo leer je ook nog eens wat over de spaans/italiaanse keuken!
We hebben heerlijk gegeten, lekkere bijpassende wijnen en een frisse vriendelijke dame in de bediening; wij komen zeker terug!

Gegeten op 28 juni 2014

Johandejong

Wat een drama zeg die garnalen. onbeperkt gamba's eten. zit echt geen smaak aan. geen bijgerechten, echt te zot voor woorden. bediening zeer overdreven. zonde van het geld en de tijd.

Gegeten op 25 april 2014

jaccobrand

Gisteravond hier blijven plakken na een champagne-tasting van sparQle. Joep is enorm gastvrij en behulpzaam, want we besloten op het laatste moment toch met 13 personen te blijven voor een diner. De gerechtjes waren stuk voor stuk lekker (op de sardientjes na, die een tikje te droog waren). Zeer correcte en vlotte bediening; daar houden we van. Toetjes waren ook heerlijk waarbij de klassieker niet ontbrak, ijs met olijfolie en zeezout.

Gegeten op 18 mei 2014

Wijkshappertje

Restaurant ziet er leuk uit. Echter concept raakt me niet.
Prijzen zijn onbekend, staan nergens aangegeven. Uitleg is miniem.
Achteraf bleek alles tussen de 5 en 9 euro te kosten, behalve de pasta, klein bordje voor 13.50 euro (veel te duur)
Duurde al een tijdje voordat we uitleg kregen over het concept (moesten er zelf naar vragen)
Bediening was veelal met elkaar bezig. Zeer ongeïnteresseerd.
Er was weinig keus! Op zich was hetgene wat er was wel smaakvol.
Het was voor ons de eerste keer, maar wellicht ook voor de laatste.

Gegeten op 11 mei 2014

Anne-van

Heel mooi en gezellig restaurant. Het eten viel heel erg tegen. De recensies zijn erg goed dus we hadden ook wat lekkers verwacht. Het vlees was heel erg smakeloos, totaal geen kruiden oid gebruikt en heel vettig, bah. Het toetje was droog en weer een teleurstelling. Het was ook heel weinig per portie. Heel jammer en zeker geen aanrader!

Gegeten op 2 mei 2014

RoosUitUtrecht

Wat een heerlijke avond! Het eten was echt fantastisch, de sfeer heel ontspannen en de gastheer een schat. Er zal nog lang worden nagepraat over de entrecote, tonijn en het kuiken. De moeite waard om voor naar Wijk te rijden. Dat ga ik dus ook zeker nog eens doen.

vincent-marijke

Alweer een paar weekjes geleden bij Pepe's geweest. Altijd met veel plezier genieten van de heerlijke gerechtjes en warme uitstraling van het restaurant! Wat ons nu al een paar keer opviel, is dat we moeite moeten doen om de aandacht van de gastheer te krijgen. Zijn telefoon is interessanter dan zijn gasten. Er was zelfs iemand die naar de bar moest lopen om iets te bestellen. Jammer van zo'n sfeervol restaurant met zo'n uitstekende keuken. Kennelijk heeft de gastheer niet door dat de service net zo belangrijk is als de kwaliteit van het eten en de ambiance. Jammer.

Gegeten op 5 maart 2014

elles8

Gisteravond Italiaanse antipasti & vino en wat hebben we genoten. Zoveel verschillende smaken en topkwaliteit. Gezellig aan de bar gezeten, kijkje in de keuken kunnen nemen. Was een en al genieten. Top, complimenten!

Gegeten op 26 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over Pepe's in Wijk bij Duurstede

Schrijf hieronder je recensie over Pepe's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.