La Cubanita Utrecht

• 7.0

• 7.0

A177
  • Recensies in de laatste twee jaar

Al een aantal keer hier gegeten en de ene keer is het beter dan de andere keer. Laatste twee keer aan de bar gezeten en dat beviel ons goed! Niet hoeven wachten op het bestellen van drankjes of vragen naar viltjes. Ik vind de carpaccio erg lekker, maar helaas werd er de vorige keer (tegen sluitingstijd) véél te veel saus & sla overheen gegooid. Overal zit veel knoflook in en veel komt uit de frituur, maar dat valt te verwachten bij dit soort concepten en prijzen. Lekkere Mexicaanse (?) biertjes, fijne sfeer.

Gegeten op 5 maart 2014

maartje85
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bediening was vriendelijk, ondanks dat het iets minder leuk was dat we nog een kwartier een rondje moesten lopen buiten omdat onze tafel nog niet vrij was en de bar helemaal vol. Het is altijd druk en een gezellige sfeer (als je van donker, luidruchtig en studentikoos houdt). Een half jaar geleden heb ik hier nog een keer lekker gegeten met vriendinnen, maar het eten was deze keer helaas echt heel slecht!! De zalmspiesjes waren smakeloos en niet gaar, en de gamba's op het randje. De patatas bravas dan weer tot verkoold doorgefrituurd, de groentes veel te zout en bij een ander groente gerecht zat er duidelijk zand in.. Ook de huiswijn smaakte nergens naar (en 11% dus relatief jonge wijn en laag in alcohol percentage, maar dus ook gewoon geen smaak). Wij laten dit restaurant de komende tijd even links liggen..

Gegeten op 20 maart 2014

ievk
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een avondje tapas eten met een groepje van zes; altijd leuk! Volgens het principe van "all you can eat", kun je bestellen via een bierviltje. De porties zijn prima, dus het lukt best wel om meerdere dingen van de kaart te proberen. Vooral de roodbaars en varkenshaas in portsaus waren heerlijk! Verder is het ook allemaal lekker. De service is wat minder; weinig aandacht en door de drukte werden we bijna naar buiten geduwd. Reserveren is sowieso echt een must. Het decor is wel apart, je moet ervan houden. Iedereen is namelijk vrij om de muren, tafels en zelfs plafonds onder te kladderen.

Gegeten op 20 februari 2014

ruudvanwijnbergen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima eten bij deze tapasbar, prijs kwaliteit is erg goed. Het zijn geen culinair hoogstaande gerechten, ze serveren bijvoorbeeld kipnuggets ipv eigen gepaneerde kipfilet.. Meer moet je er niet van verwachten.

Gegeten op 11 januari 2014

Lotte1606
  • Recensies in de laatste twee jaar

Om eerlijk te zijn was ik bij het reserveren in de veronderstelling dat ik een ander tapasrestaurant belde. Eenmaal aangekomen op locatie bleek dit niet het geval, dit maakte me eigenlijk niets uit. Jammer genoeg viel La Cubanita tegen: 'krokante kipstukjes met honing en mosterd' bleken kipnuggets, ofwel gemalen kippevlees in een jasje uit de frituur. De jasjes van ´aubergines in een jasje´dropen van het vet, ´paprika gevuld met paella´ smaakte naar kant-en-klaar groente gevuld met grote ongekruide rijstkorrels in een flauw sausje.
We hebben 3 x een gerecht geserveerd gekregen dat we niet hadden besteld. 1 flesje wijn, een cocktail, geen dessert, €80 met zn 2-en, ik vind dat niet goedkoop. Serveerster ging met ons in gesprek en stond open voor onze kritiek, van haar kregen we een drankje, daarom een 7 voor service.
Muren volgeschreven met liefdesverklaringen en teksten als 'Linda was here' verwacht ik op de toiletdeur van een kroeg, niet als ik in een restaurant zit te eten en naast me kijk... Kortom we hebben het geprobeerd, helaas niet voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 10 januari 2014

fredvandervelde
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima tapasbar, vooral het concept van de onbeperkte tapas voor € 17,50 op ma t/m do is een succes. Gewoon de gebruikelijke kaart en geen terughoudendheid bij weer een nieuwe bestelling. Vooral de gamba's in diverse variaties zijn lekker. Een aanrader! Nu maar hopen dat ze de prijzen niet verhogen bij succes.

Gegeten op 8 januari 2014

cvvdk
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een gezellige avond bij La Cubanita met lieve meiden in de bediening. Wel zo druk dat ze ons af en toe over het hoofd zagen. Dan het eten. Ik begrijp best dat met een all you can eat concept het niet perfect kan zijn, maar veel van deze gerechten waren gewoon écht niet heel lekker. Gevulde paprika met paella bijvoorbeeld was heel jammer.. Ik moet zeggen dat ik de prijs in vergelijking tot de kwaliteit eigenlijk nog heel hoog vind. Jammer! Wel gezellig zoals ik al zei!

Gegeten op 17 december 2013

Lindavd123
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op een zondagavond hier gegeten met een grote groep van 9. Ik vond het erg leuk! Erg vriendelijk en behulpzaam personeel en het eten was lekker. We hadden het deluxe arrangement genomen (dat kan vanaf groepen van 9 personen) en kregen eigenlijk allerlei hapjes aangeleverd. Het was geen probleem dat 1 iemand vegetarisch was, het menu kon aangepast worden. De timing van de gerechten was goed en de hoeveelheden waren ook prima. We zaten allemaal erg vol. Aan het eind werd er zelfs nog gevraagd of het genoeg was geweest. Leuke, gezellige sfeer. Leuk ingericht restaurantje met leuke muziekjes. We hebben ons prima vermaakt! En de rekening viel me ook erg mee (30,- p.p. incl alle drankjes). Voor mensen die niet zo van knoflook houden is het aan te raden dat aan te geven, want in veel tapas zit knoflook.

Gegeten op 24 november 2013

Lysa
  • Recensies in de laatste twee jaar

La Cubanita is een klein restaurant in het hart van Utrecht. Het restaurant is erg smal, er is niet veel ruimte. Het hout is veelal ook plakkerig, wat niet echt een schone indruk geeft. Het restaurant heeft echter wel een gezellige sfeer en er draait goede, passende latin muziek.
Het eten is heel erg lekker. De porties tapas zijn niet groot, behalve de patatas bravas. Favoriet is de eend met frambozensaus. De tapaskaart is erg uitgebreid, er is voor ieder wat wils. Je hebt keuze tussen warme en koude tapas en tapas met vlees, vis of groenten.
Het personeel is aardig en behulpzaam, we werden erg snel geholpen. Dit komt misschien ook doordat we vroeg zijn gaan eten, om vijf uur, maar het is in ieder geval erg fijn. Zodra de glazen leeg waren, stond er al iemand naast de tafel om een nieuwe bestelling aan te nemen.

Gegeten op 17 november 2013

jannemiek
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met een grote groep aten we in een overvol "la Cubanita". De service was niet slecht, niet echt vriendelijk. De warme tapas allemaal uit de frituur, de smaak niet echt verschillend, geen groenten.
Weinig origineel

Gegeten op 17 november 2013

Schrijf zelf een recensie over La Cubanita Utrecht in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over La Cubanita Utrecht. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!