a TripAdvisor company

2. Caribisch
  1. Toon telefoonnummer 030 2328648
  2. www.lacubanita.nl

Elskecaramelske

Gelukkig hadden we gereserveerd, want het zat hier zoals gewoonlijk helemaal vol. Ik kom hier vaker voor een gezellige avond met vriendinnen en het is altijd weer goed. De bediening doet ontzettend haar best en niks is teveel gevraagd, ze leggen alles graag aan je uit. Het eten is erg goed en naar mijn mening beter dan wat je verwacht voor 17.50. Ruime keuze, ook als je allergieën hebt en ik kom voor de kipkluifjes altijd weer terug.
Kortom, zeer tevreden. En het leukste is wanneer je ziet dat je voor dit alles zo weinig afrekend.

Gegeten op 22 juni 2016

Vreetbeertje20

Lekker gegeten bij La Cubanita Utrecht! Het restaurant zat helemaal vol, maar gelukkig was er nog een plekje vrij.
Bediening was erg vriendelijk en hielden goed rekening met mijn speciale wensen (ik heb namelijk een notenallergie). Wij komen zeker terug!

Gegeten op 18 juni 2016

Kim-utr

Al een aantal keer gegeten bij La Cubanita Utrecht en het blijft een heerlijk avondje uit. Ze hebben een ruim aanbod aan tapas waarbij er voor iedereen wel wat lekkers bij zit. Het kleine restaurant zit vaak vol, waardoor het een gezellige aangelegenheid is. Je ziet dat de bediening super hard hun best doet om alles voor iedereen naar de zin te maken. Heel aardig en wijzen je goed op alle mogelijkheden die ze hebben, zoals heerlijke cocktails! Het decor is wat rustiger geworden doordat er geen teksten meer op de muur staan en volgens mij hebben ze ook de tafels vernieuwd. Grote aanrader dus en neem vooral de Ché Tea cocktail, dat is mijn nieuwe favoriet!

Gegeten op 9 juni 2016

Love4food80

Gisteren hebben we voor het eerst hier heerlijk gegeten. We hadden niet gereserveerd en ondanks dat het druk was, konden we gelukkig nog een tafeltje voor 2 krijgen. Er hing een gezellige sfeer, met spaanse muziek en leuke foto's aan de muren. We kwamen speciaal voor hun actie met gratis walibi toegangskaartje (had ik op tv gezien). Het eten was super lekker en er was zat keuze daarin. Voor ieder wat wils. Vooral van de lamspiesjes kreeg ik geen genoeg van. De bediening vlogen door het restaurant met volle dienbladen en waren erg vriendelijk. Ik zou hier zeker nogmaals komen eten, zeker voor de prijs.

Gegeten op 13 juni 2016

PaulavanW

Heerlijk gegeten bij La Cubanita! Veel keuze op hun recent vernieuwde kaart. Ik waardeer het dat de bediening zo hard hun best doet, ze lopen de hele avond hun benen onder hun lijf vandaan maar blijven lachen en vriendelijk. Het decor is simpel maar leuk, tikkeltje aan de krappe kant maar het is hun vergeven.

Gegeten op 7 juni 2016

juelan

Ik vind la cubanita zo'n leuk restaurant, omdat je lekker kleine hapjes krijgt en zo van alles wat kan eten. Het eten is lekker en het personeel is werkelijk in elke la cubanita altijd zo lief en vrolijk. Verder voelt het altijd alsof je op vakantie bent in dit restaurant, omdat het zo warm binnen is. Dit vind ik juist positief en het geeft een leuke sfeer!!

Verder zijn de cocktails allemaal heerlijk verfrissend en hebben ze lekkere wijn.

Gegeten op 10 juni 2016

krijgsvrouw

Gisteren hier gegeten met 2 vriendinnen. Hadden niet gereserveerd, mochten er gelukkig wel zitten. Het decor oogt simpel, het is totaal niet mijn smaak. Het lijkt meer gericht voor studenten, als je kijkt naar de prijs wat ze vragen voor het onbeperkte tapas. Je hebt veel keus kwa tapas en het is zeker wel lekker. Toch duurt het vrij lang voordat je de 1e ronde krijgt en dan krijg je nog niet eens alles in 1 keer. De serveersters zijn druk bezig met heen en weer lopen om de tapas te brengen, je moet ze aanspreken als je een drankje wil bestellen. Je kan er zeker goedkoop en lekker eten, maar ik zal voor de volgende keer toch een ander tapas restaurant kiezen.

Fv94

Afgelopen maandag bij la Cubanita in Utrecht gegeten om de nieuwe kaart uit te proberen, heerlijk! Super lekkere nieuwe tapas en een zeer vriendelijke bediening die de moeite nam om uitleg te geven over de nieuwe tapas en de heerlijke cocktails! Hier kom ik zeker terug!

Gegeten op 25 april 2016

Tweemaaltwee

Vandaag met twee personen gegeten bij La Cubanita in Utrecht. Op het eten was zoals gewoonlijk niks op aan te merken, het smaakte allemaal prima. De service was uitstekend, erg spontane en vriendelijke bediening! Ik was hier voor het laatst twee jaar geleden. Wat mij gelijk op viel was dat het decor enorm veranderd is. Het ziet er een stuk netter uit! Wij komen hier zeker nog eens terug.

Gegeten op 15 april 2016

ellen305

Ik heb meerdere keren bij La Cubanita gegeten. Gisteren opnieuw met een groepje vriendinnen. Het eten is prima, iets wat je kunt verwachten voor onbeperkt tapas voor 17.50. De bediening is erg chaotisch. Het komt vaak voor dat je iets krijgt wat je niet besteld had of dat je iets niet krijgt (en het waarschijnlijk bij iemand anders op tafel staat). Het restaurant is erg donker en er zijn weinig ramen. Ondanks dat wij gereserveerd hadden, werden we aan een tafel gezet die eigenlijk te klein was voor zes personen en de bordjes pasten dan ook moeilijk op tafel. De afzuiging van de keuken leek niet te werken want de lucht was alsof er gegourmet werd. Mijn haren en kleding ruiken nog steeds alsof ik in een snackbar heb gewerkt. Het is een prima restaurant om 'all-you-can-eat' te gaan eten. Het is er gezellig, maar je moet er niet teveel van verwachten. De frituurgeur was voor mij echt een afknapper.

Gegeten op 14 maart 2016

Schrijf zelf een recensie over La Cubanita Utrecht in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over La Cubanita Utrecht. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.