Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Restaurant Will's

1. Internationaal

Restaurant Will's

1. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 030 630 65 11

jaco-anneke

• Redelijk

Afgelopen woensdag 07-03-2012 voor de eerste keer geweest.De bediening en de entourage is uitstekend.Wat wij alleen niet konden plaatsen dat wij bij het eten alleen een schaaltje patat en een schaaltje boerenkool kregen.Vooral de boerenkool vonden wij erg vreemd daar wij 5maal een tournedos,een visschotel en een sate hadden besteld.De boerenkool konden wij dus niet plaatsen.Dit vonden wij erg jammer want het eten was verder voortreffelijk.

Sander01

• Redelijk

Afgelopen zaterdag 11-02 voor de 2de keer geweest. De eerste keer was het perfect. Nu waren er een aantal minpunten. Specifiek gevraagd of hoofdgerecht niet te snel na voorgerecht kon komen. Dit was echter wel het geval. Binnen een uur hadden we het voor- en hoofdgerecht op. Dit vonden we wel erg jammer. Tevens kregen we de bijgerechten 5 min later dan het vlees. Verder was de bediening wel perfect. Eten was ook goed.

ValeryB

• Uitstekend

Vrijdag 20.01.2012 voor de tweede keer geluncht met een vriendin en het eten was TOP! De bediening, de entourage en het eten is echt uitstekend. De eerste x Broodje warm vlees, verukkelijk brood, goed vlees en lekkere pindasaus. Vrijdag de carpaccio genomen. Het is een hele portie maar hij is zo verrukkelijk dat je hem wel opeet. Ik vertel al mijn vrienden en kennissen hoe heerlijk ik heb gegeten bij Will's. Dit is nu al (na 2 keer) één van mijn favoriete eettentjes in de regio Utrecht. BRAVO!

Lauwelie

• Uitstekend

We zijn hier al een paar keer geweest en altijd heerlijk gegeten. Leuke ambiance, goed personeel en prima gerechten. Ga zo door!

AmberenTim

• Uitstekend

Top sfeer, goede bediening, eten heerlijk, dus alles wat een avond eten moeten hebben om tot een succes te worden.

parachuutje

• Goed

Erg sfeervol, gerechten zijn vrij standaard, maar smaken erg goed. Vooral een plekje bij de open haard is aan te raden. Bediening is snel, wanneer je glas leeg is, dit was erg prettig.

madonnas

• Uitstekend

Wij hebben hier een paar weken geleden voor de eerste keer gegeten en het was heerlijk! Echt geen 1 puntje kritiek! Aankomende zaterdag gaan we weer!! Wendy

KarinE

• Uitstekend

Gisteravond weer met 10 collega's bij Will's in Nieuwegein gegeten. Wat een toprestaurant. Heel goede sfeer, mooi ingericht, zeer aardig personeel, uitstekend eten dat als kunstwerkjes wordt opgediend. En heel bijzonder: je mag gewoon van de kaart kiezen en het eten komt tegelijkertijd en warm! Dat maken we niet vaak mee. Neem daarbij dat je geen parkeerproblemen hebt (behalve misschien op koopavond) en ik kan alleen maar een groot fan zijn (net als mijn 10 collega's overigens). Over een half jaar weer!

JGvermeulen

• Goed

We zijn hier al meerdere keren wezen eten, wat een aanwinst voor Nieuwegein.
Nog nooit teleurgesteld , ga zo door !!!!!

oaki

• Uitstekend

Heb hier samen met mijn vrouw al een keer of 8 gegeten en elke keer weer vinden we het een aangename ervaring. Zeer royale porties, prima kwaliteit, mooi opgemaakt, vriendelijk geserveerd en prachtige borden. Een keer was een steak niet warm genoeg. De wijze waarop dat vervolgens is opgelost is wat mij betreft alleen maar bewijs dat dit restaurant zijn gasten seurieus neemt.

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Will's in Nieuwegein

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Will's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.