a TripAdvisor company

1. Internationaal
  2. Topper 2015
  1. Toon telefoonnummer 030 630 65 11

Wim

Begin augustus. Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening en mooi en smaakvol ingericht restaurant. De prijs was behoorlijk (2 personen € 100) voor voor- + hoofdgerecht+toetje met 1 drankje. Hadden wij €10 tot € 15 pp minder verwacht. Zal Will's wel als suggestie aandragen bij anderen, wellicht zelf ook nog een keer dineren.

nimenamenomi

Ik kom hier regelmatig. Laagdrempelig restaurant, leuke, spontane bediening met oog voor de gasten. Wat je geeft, krijg je terug, is mijn ervaring hier. Prijs-kwalitiet verhouding vind ik erg goed. De inrichting is niet mijn smaak, maar dat geldt voor wel meer dingen in het leven. Doet niet af aan waar het om gaat: een gezellig avondje uit eten zonder al te veel poespas.

egiesen

Begin vorig jaar nog goed, nu zijn klasse aan het verliezen. Lijkt nu te willen verdienen aan zijn locatie.
Ronduit onbeschofte kok.

Smulpaap1970

Onlangs voor de eerste keer hier gegeten. Er heel vaak langsgereden en op de een of andere manier strookt de buitenkant van het pand niet met de binnenkant,. Van buiten vrij saai en nodigt niet echt uit. Echter binnen erg gezellig en warm ingericht. Leuk ontvangen en naar een mooie tafel gebracht. Naast de kaart ook een aantal gerechten buiten de kaart om, gekozen voor oa kreeft en wagyu rund (wilde het bekende "knuffelrund uit Japan" wel een proberen). Erg lekker gegeten in een ontspannen sfeer met personeel dat attent, vriendelijk en lekker los is. De snoeppotten aan het einde erg leuk. Wij komen hier zeker meer!

Gegeten op 6 juli 2012

RheaJap

niet zo enthousiast, mooie zaak, voorafje zalmamuse, leuk, ik lust geen vis, dus niks. Tomatensoep op bord met stuk uit de rand, varkenshaasje doodgebakken, personeel veel lol over klanten bij de bar, snoeppotten ook onweerstaanbaar voor personeel om uit te graaien, mobiel gesprek meegenoten van lid personeel, plus daaropvolgend gesprek met collega's, sorry veel betaald en uiteindelijk zo de balen dat we nagerecht en koffie maar hebben gelaten, afgerekend hebben en weg zijn gegaan. Conclusie, ga niet bij de bar zitten als je al gaat, wij nooit meer, zonde van het geld.

LiesR

• Uitstekend

Hier al een aantal maal gegeten, elke keer erg goed!
Heel lekker en gevarieerd eten en pluspunt is dat ze altijd extra gerechten naast de menukaart hebben. Het bamisoepje als voorgerecht is echt heel erg lekker!
Leuke vriendelijke bediening en mooi interieur. De prijzen zijn wel wat hoog, maar wel redelijk in verhouding met de kwaliteit die je krijgt. Door de wat hoge prijzen is het wel een restaurant waar ik niet zo maar naartoe ga.

headsandhair

• Uitstekend

zaterdag hebben wij gegeten en aansluitend een feest gehad
was helemaal top eten een tien feest een tien bediening een tien.het was klasse.
groeten familie verloop. heads en hair kappers uit utrecht.

gé1

• Goed

Een net en goed opgezet restaurant met een keurige kundige bediening.
Goede porties en een gevarieerde kaart maken die een restaurant welke wij zeker vaker zullen bezoeken.

Oester73

• Redelijk

• Redelijk

2 weken geleden hier gegeten maar wij waren niet super tevreden,bediening niet attent en eten is ok maar niet spectaculair..

Reginah

• Goed

Leuke ongedwongen tent, lekkere kaart, en attent personeel. Een van onze tafelgenoten wilde afwijken van de kaart, en dit was geen enkel probleem. Top avond...

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Will's in Nieuwegein

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Will's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.