Restaurant Will's

1. Internationaal
  2. Topper 2015
  1. Toon telefoonnummer 030 630 65 11

egiesen

Begin vorig jaar nog goed, nu zijn klasse aan het verliezen. Lijkt nu te willen verdienen aan zijn locatie.
Ronduit onbeschofte kok.

Smulpaap1970

Onlangs voor de eerste keer hier gegeten. Er heel vaak langsgereden en op de een of andere manier strookt de buitenkant van het pand niet met de binnenkant,. Van buiten vrij saai en nodigt niet echt uit. Echter binnen erg gezellig en warm ingericht. Leuk ontvangen en naar een mooie tafel gebracht. Naast de kaart ook een aantal gerechten buiten de kaart om, gekozen voor oa kreeft en wagyu rund (wilde het bekende "knuffelrund uit Japan" wel een proberen). Erg lekker gegeten in een ontspannen sfeer met personeel dat attent, vriendelijk en lekker los is. De snoeppotten aan het einde erg leuk. Wij komen hier zeker meer!

Gegeten op 6 juli 2012

RheaJap

niet zo enthousiast, mooie zaak, voorafje zalmamuse, leuk, ik lust geen vis, dus niks. Tomatensoep op bord met stuk uit de rand, varkenshaasje doodgebakken, personeel veel lol over klanten bij de bar, snoeppotten ook onweerstaanbaar voor personeel om uit te graaien, mobiel gesprek meegenoten van lid personeel, plus daaropvolgend gesprek met collega's, sorry veel betaald en uiteindelijk zo de balen dat we nagerecht en koffie maar hebben gelaten, afgerekend hebben en weg zijn gegaan. Conclusie, ga niet bij de bar zitten als je al gaat, wij nooit meer, zonde van het geld.

LiesR

• Uitstekend

Hier al een aantal maal gegeten, elke keer erg goed!
Heel lekker en gevarieerd eten en pluspunt is dat ze altijd extra gerechten naast de menukaart hebben. Het bamisoepje als voorgerecht is echt heel erg lekker!
Leuke vriendelijke bediening en mooi interieur. De prijzen zijn wel wat hoog, maar wel redelijk in verhouding met de kwaliteit die je krijgt. Door de wat hoge prijzen is het wel een restaurant waar ik niet zo maar naartoe ga.

headsandhair

• Uitstekend

zaterdag hebben wij gegeten en aansluitend een feest gehad
was helemaal top eten een tien feest een tien bediening een tien.het was klasse.
groeten familie verloop. heads en hair kappers uit utrecht.

gé1

• Goed

Een net en goed opgezet restaurant met een keurige kundige bediening.
Goede porties en een gevarieerde kaart maken die een restaurant welke wij zeker vaker zullen bezoeken.

Oester73

• Redelijk

2 weken geleden hier gegeten maar wij waren niet super tevreden,bediening niet attent en eten is ok maar niet spectaculair..

Reginah

• Goed

Leuke ongedwongen tent, lekkere kaart, en attent personeel. Een van onze tafelgenoten wilde afwijken van de kaart, en dit was geen enkel probleem. Top avond...

jaco-anneke

• Redelijk

Afgelopen woensdag 07-03-2012 voor de eerste keer geweest.De bediening en de entourage is uitstekend.Wat wij alleen niet konden plaatsen dat wij bij het eten alleen een schaaltje patat en een schaaltje boerenkool kregen.Vooral de boerenkool vonden wij erg vreemd daar wij 5maal een tournedos,een visschotel en een sate hadden besteld.De boerenkool konden wij dus niet plaatsen.Dit vonden wij erg jammer want het eten was verder voortreffelijk.

Sander01

• Redelijk

Afgelopen zaterdag 11-02 voor de 2de keer geweest. De eerste keer was het perfect. Nu waren er een aantal minpunten. Specifiek gevraagd of hoofdgerecht niet te snel na voorgerecht kon komen. Dit was echter wel het geval. Binnen een uur hadden we het voor- en hoofdgerecht op. Dit vonden we wel erg jammer. Tevens kregen we de bijgerechten 5 min later dan het vlees. Verder was de bediening wel perfect. Eten was ook goed.

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Will's in Nieuwegein

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Will's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.