Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Restaurant Will's

1. Internationaal

Restaurant Will's

1. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 030 630 65 11

LiesR

• Uitstekend

Hier al een aantal maal gegeten, elke keer erg goed!
Heel lekker en gevarieerd eten en pluspunt is dat ze altijd extra gerechten naast de menukaart hebben. Het bamisoepje als voorgerecht is echt heel erg lekker!
Leuke vriendelijke bediening en mooi interieur. De prijzen zijn wel wat hoog, maar wel redelijk in verhouding met de kwaliteit die je krijgt. Door de wat hoge prijzen is het wel een restaurant waar ik niet zo maar naartoe ga.

headsandhair

• Uitstekend

zaterdag hebben wij gegeten en aansluitend een feest gehad
was helemaal top eten een tien feest een tien bediening een tien.het was klasse.
groeten familie verloop. heads en hair kappers uit utrecht.

gé1

• Goed

Een net en goed opgezet restaurant met een keurige kundige bediening.
Goede porties en een gevarieerde kaart maken die een restaurant welke wij zeker vaker zullen bezoeken.

Oester73

• Redelijk

2 weken geleden hier gegeten maar wij waren niet super tevreden,bediening niet attent en eten is ok maar niet spectaculair..

Reginah

• Goed

Leuke ongedwongen tent, lekkere kaart, en attent personeel. Een van onze tafelgenoten wilde afwijken van de kaart, en dit was geen enkel probleem. Top avond...

jaco-anneke

• Redelijk

Afgelopen woensdag 07-03-2012 voor de eerste keer geweest.De bediening en de entourage is uitstekend.Wat wij alleen niet konden plaatsen dat wij bij het eten alleen een schaaltje patat en een schaaltje boerenkool kregen.Vooral de boerenkool vonden wij erg vreemd daar wij 5maal een tournedos,een visschotel en een sate hadden besteld.De boerenkool konden wij dus niet plaatsen.Dit vonden wij erg jammer want het eten was verder voortreffelijk.

Sander01

• Redelijk

Afgelopen zaterdag 11-02 voor de 2de keer geweest. De eerste keer was het perfect. Nu waren er een aantal minpunten. Specifiek gevraagd of hoofdgerecht niet te snel na voorgerecht kon komen. Dit was echter wel het geval. Binnen een uur hadden we het voor- en hoofdgerecht op. Dit vonden we wel erg jammer. Tevens kregen we de bijgerechten 5 min later dan het vlees. Verder was de bediening wel perfect. Eten was ook goed.

ValeryB

• Uitstekend

Vrijdag 20.01.2012 voor de tweede keer geluncht met een vriendin en het eten was TOP! De bediening, de entourage en het eten is echt uitstekend. De eerste x Broodje warm vlees, verukkelijk brood, goed vlees en lekkere pindasaus. Vrijdag de carpaccio genomen. Het is een hele portie maar hij is zo verrukkelijk dat je hem wel opeet. Ik vertel al mijn vrienden en kennissen hoe heerlijk ik heb gegeten bij Will's. Dit is nu al (na 2 keer) één van mijn favoriete eettentjes in de regio Utrecht. BRAVO!

Lauwelie

• Uitstekend

We zijn hier al een paar keer geweest en altijd heerlijk gegeten. Leuke ambiance, goed personeel en prima gerechten. Ga zo door!

AmberenTim

• Uitstekend

Top sfeer, goede bediening, eten heerlijk, dus alles wat een avond eten moeten hebben om tot een succes te worden.

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Will's in Nieuwegein

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Will's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.