Restaurant Will's

• 7.6

• 8.1

ValeryB

• Uitstekend

Vrijdag 20.01.2012 voor de tweede keer geluncht met een vriendin en het eten was TOP! De bediening, de entourage en het eten is echt uitstekend. De eerste x Broodje warm vlees, verukkelijk brood, goed vlees en lekkere pindasaus. Vrijdag de carpaccio genomen. Het is een hele portie maar hij is zo verrukkelijk dat je hem wel opeet. Ik vertel al mijn vrienden en kennissen hoe heerlijk ik heb gegeten bij Will's. Dit is nu al (na 2 keer) één van mijn favoriete eettentjes in de regio Utrecht. BRAVO!

Lauwelie

• Uitstekend

We zijn hier al een paar keer geweest en altijd heerlijk gegeten. Leuke ambiance, goed personeel en prima gerechten. Ga zo door!

AmberenTim

• Uitstekend

Top sfeer, goede bediening, eten heerlijk, dus alles wat een avond eten moeten hebben om tot een succes te worden.

parachuutje

• Goed

Erg sfeervol, gerechten zijn vrij standaard, maar smaken erg goed. Vooral een plekje bij de open haard is aan te raden. Bediening is snel, wanneer je glas leeg is, dit was erg prettig.

madonnas

• Uitstekend

Wij hebben hier een paar weken geleden voor de eerste keer gegeten en het was heerlijk! Echt geen 1 puntje kritiek! Aankomende zaterdag gaan we weer!! Wendy

KarinE

• Uitstekend

Gisteravond weer met 10 collega's bij Will's in Nieuwegein gegeten. Wat een toprestaurant. Heel goede sfeer, mooi ingericht, zeer aardig personeel, uitstekend eten dat als kunstwerkjes wordt opgediend. En heel bijzonder: je mag gewoon van de kaart kiezen en het eten komt tegelijkertijd en warm! Dat maken we niet vaak mee. Neem daarbij dat je geen parkeerproblemen hebt (behalve misschien op koopavond) en ik kan alleen maar een groot fan zijn (net als mijn 10 collega's overigens). Over een half jaar weer!

JGvermeulen

• Goed

We zijn hier al meerdere keren wezen eten, wat een aanwinst voor Nieuwegein.
Nog nooit teleurgesteld , ga zo door !!!!!

oaki

• Uitstekend

Heb hier samen met mijn vrouw al een keer of 8 gegeten en elke keer weer vinden we het een aangename ervaring. Zeer royale porties, prima kwaliteit, mooi opgemaakt, vriendelijk geserveerd en prachtige borden. Een keer was een steak niet warm genoeg. De wijze waarop dat vervolgens is opgelost is wat mij betreft alleen maar bewijs dat dit restaurant zijn gasten seurieus neemt.

pt

• Uitstekend

Gisteren een lunch genoten bij Will's, ondanks dat mijn dochter en ik de portie te royaal vonden hebben we van de kwaliteit van het eten enorm genoten.
Ik zenk er zelfs over vandaag weer terug te gaan.

edwin en helma

• Uitstekend

We hebben hier gisteren gegeten,het was behoorlijk druk voor een dinsdagavond.Het restaurant ziet er mooi uit en ook schoon,wat we erg belangrijk vinden.Wij hebben heerlijk gegeten,een tournedos die perfect klaargemaakt was en het wokpannetje was ook erg lekker .het dessert was heerlijk en de koffie met de gratis snoepjes is erg leuk.Het personeel is wel jong,maar wel heel vriendelijk.en dat is ook belangrijk.Wij komen gauw terug naar restaurant wills.helma en erik.

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Will's in Nieuwegein

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Will's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!