a TripAdvisor company

Restaurant Will's

1. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 030 630 65 11

Genieten in Nieuwegein

Midden in het stadscentrum van Nieuwegein zit restaurant Will’s. Dit heerlijke restaurant grenst aan het grote winkelcentrum City Plaza dus is de uitstekende plek om na een dagje shoppen neer te strijken. Geniet van de uitgebreide menukaart met seizoensgebonden gerechten. De bourgondische smaken zijn een waar genot. Culinaire gerechten voor een acceptabele prijs. Kom snel langs!

Xanz0r

Onlangs heb ik met een aantal vrienden bij Will's gegeten. Het restaurant oogt keurig, en het decor ademt een luxe sfeer uit. De bediening was vriendelijk en capabel. Het aanbod op de kaart enigszins beperkt (iets van acht hoofdgerechten), maar dat vind ik zelf geen minpunt. Dit betekent over het algemeen dat de Chef de betreffende gerechten perfect kan serveren.

Na enige twijfel de Tournedos besteld, bleu. (zo rauw/bloederig mogelijk) Helaas werd deze bij aankomst tegen medium aan geserveerd. Na de bediening hierop aangesproken te hebben werden we echter direct keurig geholpen. Het gerecht werd weggenomen, de chef kwam zijn excuses aanbieden en vroeg geintresseerd hoe rood we het precies wilden hebben.

Na van een drankje genoten te hebben op kosten van de zaak, werd de nieuwe, perfect blue gebakken Tournedos na enkele minuten al gerserveerd. Deze was absoluut verrukkelijk, ik heb de keurig apart geservereerde pepersaus dan ook niet nodig gehad.

Ik kom hier zeker nog eens terug.

Gegeten op 18 augustus 2016

Sophias

Kwaliteit wisselt. Voorheen kwam ik hier wekelijks maar het lijkt of ze een andere kok hebben. Dat is jammer. De zomerkaart is prima staan lekkere hapjes op en zijn ook goed te eten. Graag iets meer aandacht voor de service/bediening en wissel eens van gewone kaart. En prijs technisch zijn ze niet de goedkoopste dus je verwacht iets meer.

Gegeten op 13 juli 2016

jorrit3

Net restaurant. Wel iets aan de prijs (oesters!), maar niets dan lof over de kwaliteit. Of dat nou een simpele doch lekkere salade is, of een broodje hamburger. Wijnen zijn uitstekend, service is hartstikke goed. Presentatie eveneens goed voor elkaar. Al met al een leuk restaurant of lekker te zitten en te eten.

Gegeten op 4 juni 2016

bscha000

Gisteren weer eens gegeten bij Will's Nieuwegein. Dit was de tweede keer dat we hier aten en net als de vorige keer beviel het ons uitstekend.
Het eten is werkelijk uitstekend van smaak en wordt mooi opgediend, met vooraf nog een amuse en tussendoor een spoom. Dit geeft alles nèt wat extra cachêt.
De bediening was vriendelijk en vroeg regelmatig of alles was zoals we het wensten.
Kortom: alles was helemaal TOP !!!

Gegeten op 31 januari 2016

carmen42

Al meerdere malen bij Will's gegeten. Afgelopen vrijdag na een lange tijd weer geweest, maar ik vond het minder. De borden waren minder opgemaakt en er was geen schaaltje met groenten bij. Voorheen hadden ze dat wel altijd. Het duurde lang voordat de drankjes werden opgenomen en dat je de menukaart kreeg, terwijl het niet druk was. Later een biertje besteld, duurde ook lang voordat dat gebracht werd. Was ze vergeten (kan gebeuren). De bediening stond vaak met elkaar te praten. Jammer, ik heb daar vroeger toch beter gegeten. Misschien hebben ze een ander concept of andere kok?

Gegeten op 18 december 2015

soulsurfer1977

Even snel een hapje eten kan prima bij Will's. Ik was alleen de serveerster halverwege kwijt tijdens het opzeggen van wat er buiten de kaart mogelijk is. Bediening doet haar best en ziet er keurig uit maar mag / moet professioneler. Drankjes gebracht en toen kwam een collega nog een keer. Niet erg kan gebeuren maar je schenkt Leffe blond echt niet in een smal en hoog glas. Klit flauw maar zorg in ieder geval dat je passende glazen hebt wanneer je speciaalbier schenkt. Wat echt niet kon was het feit dat 1 van ons het bestek op "klaar" had gelegd maar het bord was nog voor 1/3 vol: zonder vragen werd het bord weggehaald! De reactie: ja maar uw bestek lag zo dat u klaar was. Vraag op zijn minst of je klaar bent! Waar Will's echt goede punten scoort is de inrichting: top! Gezellig, sfeervol. Saté is erg lekker en betaalbaar. Wordt snel opgediend zodat ook een snelle hap prima kan. Kroepoek was niet lekker knapperig en beetje taai.
Kortom: goeie tent om af te spreken en gezellig te eten en te praten. Kaart zo er verder op papier goed uit. Die ga ik zeker nog eens proberen. En hoop dat er dan goede bierglazen zijn en de puntjes op de bedienings "i" staan.

Gegeten op 3 december 2015

Louisemastenbroek

Vandaag een heerlijke lunch gehad bij Will's. Een clubsandwich met verse ingredienten. Verzorgd. Het was enorm druk, slechts een dame in de bediening. Maar zo'n kanjer, die doet dat gewoon. Heel knap om daar het overzicht in te houden. En gezellig te blijven. Fantastisch.
De sfeer is prima, maar wat meer verlichting zouden wij wel fijn vinden!

Gegeten op 4 november 2015

n_pieters

Een paar weken geleden hier geluncht na ons geregistreerd partnerschap met onze ouders. Op verzoek een 2 gangenlunch gekregen wat eigenlijk van de kaart was gehaald maar ze wilden hier graag aan meewerken. Het eten en de drankjes waren heerlijk en we hebben allemaal erg genoten.

Gegeten op 18 september 2015

monique338

Bediening kon duidelijk het aantal mensen niet aan. Duurde een kwartier voordat uberhaupt iemand kwam opdagen voor het brengen van de menukaart en opnemen van iets te drinken. Zelf vragen waar de patat bij het eten bleef, thee als nagerecht pas veel later dan het toetje van mijn partner. Eten goed maar wel te duur geprijsd. Ik ga er niet meer heen

Danielle_G

Al meerdere malen bij dit restaurant in Nieuwegein gegeten. Wat een verwennerij!
Er worden heerlijke amuses geserveerd en de gerechten zijn meer dan voldoende qua formaat. De carpaccio is heerlijk, de varkenshaas saté niet te overtreffen...ook de toetjes zijn werkelijk tongstrelend. De bediening en ook de eigenaar zijn erg vriendelijk. Hij vind het erg belangrijk dat er goed eten wordt geserveerd en vind het belangrijk dat de gasten een gezellige avond hebben. Kost gemiddeld wat duurder, maar dat is het zeker waard!

Gegeten op 28 februari 2015

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Will's in Nieuwegein

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Will's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.