Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Restaurant Will's

1. Internationaal
  2. Topper 2015

Restaurant Will's

1. Internationaal
  2. Topper 2015
  1. Toon telefoonnummer 030 630 65 11

Likku

Vorige week sinds lange tijd weer eens bij Will's gelunchd. Wij hadden 2x een vis 2gangen lunch genomen en de salade van ossehaaspuntjes. Ik vond de salade minder smaakvol dan de voorgangde keren. De lunchmenu was lekker, vooral de kabeljauw, die was voortreffelijk! De toetjes waren ook lekker.

Gegeten op 9 oktober 2014

arnolddehaan

We gaan verhuizen uit Nieuwegein en wilden hier nog een keer een hapje eten. Met zwangerschap en allergien werd goed rekening gehouden. Top!

Gegeten op 30 september 2014

Sproetenkop

Met n vriendin een keer gaan eten omdat t van horen zeggen goed eten was. Niets te veel gezegd, eten was lekker, leuke ambience.
Serveersters hadden t overzicht af en toe niet echt in beeld naar mijn mening maar waren wel vriendelijk.

Gegeten op 21 maart 2014

YolandeB

Op het eten valt niets aan te merken, dat is goed van kwaliteit en samenstelling en erg mooi geserveerd.
De bediening daarentegen laat erg te wensen over, bijna arrogant.
Niet voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 11 september 2014

olaf19

Woensdag met zakenrelatie bij Wills gedineerd. Op het eten is niets aan te merken. Het was bijzonder, origineel en zeer smakelijk. Gezien het feit dat dit restaurant wel tot het hogere segment hoort, mag men toch wel verwachten dat het bedienend personeel een horeca-opleiding gevolgd zou hebben. Hiernaar gevraagd en de dame in kwestie had geen horeca-opleiding. Hoewel zij haar uiterste best deed het volgende: Tijdens het serveren bleek er mosselen in mijn maaltijd te zitten. Dit was tijdens de uitleg menu naast de kaart niet verteld. Ik maakte kenbaar dat ik geen mosselen mocht hebben, gezien mijn gezondheid. De dame verwijderde de mosselen ter plekke. Normaal gesproken zou dit alles terug naar de keuken moeten en opnieuw geserveerd moeten worden. Na de inname van de mosselen zette de dame de pan in de grote Parmenzan-se kaas. Vrij onsmakelijk. Daarna verzette zij een kopje met de hand over de randen alwaar je met de lippen later aan moest drinken. Duidelijk een signaal dat zij van horeca hygiëne nog nooit had gehoord.

Gegeten op 3 september 2014

Gijs_b

Uitstekend gegeten.
Van ontvangst tot afrekenen was het goed.
Een appertiefje en een sorbetje tussendoor was niet verwacht, maar wel lekker. Ook de gerechten zelf waren heel lekker en met zorg op leuke 'schalen' (zo groot en appart) opgediend.
enig minpuntje was dat de borden niet voorverwarmd waren.
De borden met gerechten die naast die van de menukaart besteld kunen worden, zijn in de helft van het restaurant moeilijk te lezen.

In eerdere berichten las ik wat over bediening die niet zo aardig was, maar daar hebben we niets van gemerkt. wel heeft ze een redelijke harde stem, maar is ze wel aardig en netjes. Bij elke gang werd er ook geinformeerd of alles naar wens was.
Ik vind het een toprestaurant, want eindelijk eens een restaurant waar alles ook bij goed ging en alles goed verzorgd eruit zag.

Wel redelijk hoge prijzen, maar ook wel goede kwaliteit.

Gegeten op 9 juli 2014

joan8

Gister een super avond gehad! Was een surprise etentje voor me geregeld. En alles was super!Dit restaurant doet wat extra's, eten is top! Mensen zijn top!

Nogmaals bedankt voor deze geweldige avond!!

Gr. Joan

Gegeten op 1 mei 2014

rgroen

Op doorreis bij toeval, dus zonder te reserveren, bij dit restaurant beland om snel even een hapje te eten. De dame bij binnenkomst deed voorkomen dat de hele zaak vol zou zitten en bestudeerde de reserveringenlijst uitgebreid, om tot de conclusie te komen dat we mochten gaan zitten waar we wilden. Gedurende de avond was er nog redelijk wat aanloop, maar er bleef voldoende plaats leeg. Dat had dus anders gekunnen, wat gastvrijer had overgekomen. Ik neem aan dat je bij aanvang van de dienst precies weet hoeveel reserveringen er zijn en hoeveel plaats er leeg blijft.

Naast de kaart konden we nog kiezen uit verschillende gerechten. Gelukkig hadden ze die gerechten ook op het schoolbord aan de muur opgeschreven, anders ben je na het opnoemen van alle gerechten alweer vergeten wat de opties zijn.

Het voorgerecht smaakte heerlijk, maar was wel groot (rib-eye met zwezerik). Ook het hoofdgerecht was goed gevuld. Ik had iets met koude spaghetti. Ik vond de smaak niet zo lekker, maar over smaak valt niet te twisten. Het was leuk opgediend.

Tussen de gerechten door werden we steeds voorzien van amuses van het huis. Zelfs toen we geen nagerecht namen, vanwege de tijd die we niet hadden, kregen we nog snel de amuse van het nagerecht. Zeer attent.

Regelmatig kwam iemand van de bediening langs om te vragen of alles naar wens was. Naar onze mening iets te vaak.

De prijzen zijn iets aan de hoge kant, vooral van de frisdrank. De ambiance maakte dat wel weer goed.
Het is zeker een restaurant waar ik nog eens terug zou kunnen komen.

Gegeten op 14 maart 2014

rhooren

Zaterdagavond met 5 mensen bij Wills gaan eten. Décor is gezellig en warm. Bij binnenkomst direct welkom geheten. Erg vriendelijke bediening. Na een soort amuse (erg goed) voorgerecht genomen. Deze was perfect van smaak en ruim voldoende. Zowel carpaccio als mexicaanse salade zijn heerlijk. Rode huiswijn zacht en vol van smaak. Timing was ook ok. Hoofdgerecht varkenshaas en sate erg lekker en perfect gebakken. Daarna vrij lang moeten wachten op afruimen, kaart en nagerecht. Bij bestellen nagerecht was er iets misgegaan dus duurde veel te lang. Nagerecht van parfait (witte chocolade) was ook weer prima.
Prijzen van de gerechten zijn aan de hoge kant maar is geen probleem als dan ook de service perfect is.

Gegeten op 15 februari 2014

rosemary1

Wij kregen heerlijke zoete aardappelsoep(vooaf) en een lekkere gebakken zeewolf.(buiten de kaart om)Doordat het erg donker was op onze plaats zagen we niet goed wat er voor groenten we erbij kregen.Sommige plaatsen in het restaurant zijn weet te fel verlicht omdat je dan net onder de spotjes zit!Ook in dit restaurant werd er uit het hoofd opgedreund wat er buiten de kaart om was..tip doe een inlegvel bij de menukaart! Tijdens het wachten kregen we vooraf 1 amuse en tussendoor ook,dat was wel leuk gedaan!Een ietwat prijzig restaurant maar we komen wel terug.

Gegeten op 30 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Will's in Nieuwegein

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Will's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.