Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Juuls in Amsterdam - 1

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 471 07 11

remcob85

Via online reservering

Erg leuk tentje. Erg gastvrij. 3 gangen verassingsmenu gegeten. Erg lekker gegeten, soms wat mij betreft iets te veel verassende combinaties.

Gegeten op 16 oktober 2014

KaiKollen

Via online reservering

Mooie originele gerechten, in een bijna huiselijke sfeer, met heel attente en goede bediening. Hebben erg genoten. Enige minpunt is het enorme lawaai (was helemaal vol).

Gegeten op 17 oktober 2014

esther153

Heerlijk gegeten, alleen verassings menu maar op al je wensen aangepast , goeie service, leuk klein tentje, goeie sfeer! Aanrader!

Gegeten op 11 oktober 2014

remimelman

Via online reservering

eten en service uitstekend , tafeltjes erg dicht op elkaar dat is heel knus ,maar persoonlijk heb ik graag wat meer ruimte

Gegeten op 9 oktober 2014

Neni

Via online reservering

Wij hebben een heerlijke avond gehad bij Juuls. Ontvangst was prettig, jassen weden aangenomen en we hadden een goede tafel (niet te krap). Wel zou ik een klein kaartje met de borrelhapjes willen zien, zodat ik ook de prijs kan zien. Nu werd dit mondeling verteld wat er was maar er werden geen prijzen genoemd. Dit geldt ook voor het menu, al is dit op de website terug te zien. De sfeer was gezellig en knus. Het eten was erg aangenaam. Leuk om een verassing te krijgen en dat er zoveel elementen op je bord worden gepresenteerd. De smaken kwamen mooi bij elkaar. Enig puntje was dat in het gerecht kalfswang en scholfilet, het stukje wang erg vettig was en dus weinig vlees bevatte. Het hoofdgerecht met lam was hemels, evenals het dessert. Mooie smaken en werkelijk prachtige presentatie. De bediening is lekker losjes (daar houden wij wel van) en zeer deskundig. De wijnen waren erg lekker, al vond ik de dessertwijn iets te vlak bij het dessert (maar dat is mijn persoonlijke smaak).

Ik kom hier graag nog eens terug, al moet ik wel nog even voor sparen want goedkoop is het zeker niet!

Gegeten op 11 oktober 2014

kitty23

Met vijf personen bij Juuls gegeten. Juuls ligt in een gezellige straat met meerdere restaurantjes. Bij binnenkomst wordt je hartelijk begroet en je merkt meteen de warmte die het hippe restaurant uitstraalt. Vlotte frisse bediening die je bij elk gerecht een goede uitleg geeft en veel van de wijnen afweet. Het eten is echt heerlijk!! Met recht een verrassing van de kok, want elk bord ziet er uit als een feestje. De smaken komen voortreffelijk bij elkaar. Door de meerdere gangen wordt je telkens weer verrast. Of het nu de duif, de kalfswang of de heerlijke kreeftensoep is, het zijn prachtige gerechten die met veel zorg door de chefkok uitgekozen worden. We kijken uit naar ons volgende bezoek aan Juuls.

Gegeten op 1 oktober 2014

SvWilligen

Gisterenavond bij Juuls gegeten ter ere van een verjaardag. Leuke sfeer en vriendelijk ontvangst door het attente personeel bij binnenkomst. Er was een mooie tafel voor ons opgedekt en er werd ons (natuurlijk) gevraagd of we wat wilden drinken. Jammer genoeg was er echter geen bier van de tap beschikbaar! Ook was er geen speciaalbier op fles, wat wel een teleurstelling was... We moesten het uiteindelijk maar doen met een Brandpilsje op fles.

Het eten daarentegen was een genot! Het is niet veel wat je krijgt; het doet meer denken aan een proeverij. We hadden het 3-gangenverrassingsmenu gekozen (er valt niets a-la-carte te bestellen), wat vooraf werd gegaan door een tikkeltje vreemd smakende amuse.
Voor aanvang van het voor- hoofd- en nagerecht werd een korte introductie gehouden door de bediening over wat er op ons bord lag. Erg leuke presentatie! De verschillende en niet typische smaken van de gerechten was werkelijk een verwenning voor de smaakpapillen ;) Let wel, met een volle maag ga je echter niet vertrekken!

Al met al een geslaagde avond bij Juuls, een restaurant dat ik zeker zou aanraden.

Gegeten op 7 oktober 2014

ilse31

Via online reservering

Fantastisch gegeten, bijzondere combinaties, spannend, verzorgd. Aparte inrichting en aparte bediening, maar wel erg leuk. Prijzen misschien iets aan de pittige kant.

Gegeten op 6 oktober 2014

paul144

Soms schieten superlatieven tekort om te beschrijven wat je op je bord krijgt. Juuls is er in geslaagd om een menu samen te stellen waar je stil van wordt, niet alleen door de originele ingrediënten en de kleurige opmaak, maar vooral vanwege de samenhang en subtiliteit. De mooi gepresenteerde kalfsmuis vooraf gaf al vertrouwen en zo bleef het de rest van de avond. Ieder gerecht was een fijnzinnig kunststukje met een perfect uitgevoerde kreeftensoep als hoogtepunt. De gangen kwamen op tijd en waren goed op elkaar afgestemd. Als enige vergat het personeel soms het bestelde water te brengen en duurde het even voordat we konden bestellen. Ook deed de muziekkeus (jaren 70 disco?) wat goedkoop aan en was er veel lawaai van naburige tafels, ondanks de dempende vloerbedekking tegen de muur. Misschien moet die ook maar tegen het plafond? Verder niets dan lof over Juuls.

Gegeten op 6 oktober 2014

proeversaccount

Wij vinden de service hier helemaal geweldig. De twee dames in de bediening waren enthousiast, klantvriendelijk, netjes en veel kennis over de gerechten en wijnen. De ibericoham als hapje vooraf is de lekkerste ooit, smelt op je tong. De bijpassende wijnen zijn prima maar naar mijn smaak de rode allebei een paar graden te warm. Het eten is goed en wordt met zeer veel aandacht en liefde bereid. De vis smaken waren wat sterk voor mij en de sukade wel heel rood. Polenta donut en jus/saus waren uitschieters naar boven en... het desert zeer goed. Mooie balans tussen pure citroen smaken, witte chocola en een vanille creatie met een heerlijke krokante bodem! Ga zo door!

Gegeten op 3 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Juuls in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Juuls. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.