• foto's van Juuls in Amsterdam - 1

• 8.6

• 7.9

Mth
  • Recensies in de laatste twee jaar

Verrassingsmenu was heerlijk, uit de kunst. Alle drie gerechten waren plaatjes en zeer smakelijk. Voor ons dus écht een verrassing! Als de chef kok zo doorgaat (wat we absoluut hopen!!), is Juuls wat ons betreft sterwaardig.
Enige minpuntje betreft de oesters. Er stond een bord in het restaurant van Zeeuwse oesters. Daar hadden we wel zin in. Bij serveren bleek dat ze uit Frankrijk kwamen.

Gegeten op 8 april 2014

Georginho
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zalig gegeten bij Juuls, in een 'gewoon' restaurant worden fraaie culinaire hoogstandjes geserveerd. Het 3-gangenmenu was erg goed, en ook het bijpassende wijnarrangement was zalig. De bediening is ook attent, alleen de prijzen zijn iets over de top (misschien toch té populair?).

Gegeten op 15 februari 2014

petervelthuis
  • Recensies in de laatste twee jaar

4 gangen menu van de chef: hele mooie elegante en vernuftige combinaties. niet te veel, niet te weinig. informele maar zeer oplettende bediening. leuke ambiance

Gegeten op 1 april 2014

Dirkgroen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het was voor ons de eerste keer bij Juuls. We waren afgegaan op de goede recensies op Iens en deze zijn zeker waargemaakt! We waren met een grote groep (10p) maar we werden desondanks heel snel, professioneel en vriendelijk bediend. Het eten was zeer goed klaargemaakt en de recepten waren niet doorsnee. De prijs/ kwaliteit verhouding is heel erg goed: we hebben een uitgebreid 4 gangen menu gehad met voldoende huiswijn erbij voor 53€ pp. zeker een aanrader!!

Gegeten op 11 maart 2014

-Robbie-
  • Recensies in de laatste twee jaar

Sterren "stijl" eten. Daar word ik vandaag de dag een beetje moe van.
Moe ook door de veel te lange tijd tussen de gerechten. Lawaaiig bij een
volle zaak en rumoerig publiek. Tegen betaling aangeboden borrelhapjes Pata Negra en oesters waren beide op de goede temperatuur en van kwaliteit.
Voorgerecht met heilbot was een plaatje maar veel te veel "sterren" gefriemel
op het bord. Hoofdgerecht gebraden tamme eend met zuurkool was absoluut perfect. Met name de wat zoetzure saus. Nagerecht niets op aan te merken maar ook geen lof. Wil je geen nagerecht maar kaas dan kost dat 5 euro extra. Een knieswoor die daar op let. Prima rode huiswijn a 22 euro per fles. Prettige bediening.

Gegeten op 4 maart 2014

pierre25
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een waarlijk memorabel maal. Vier uur lang werden we verwend. Het begon met brood, olijven en pata negra, gevolgd door een amuse van pompoen en geitenkaas. Daarna drie gangen: een voorgerecht van groenten, een tussengerecht van coquille en kabeljauw en een hoofdgerecht met eend. De gerechten waren alle perfect op smaak, zagen eruit als plaatjes, en werden vergezeld door uitstekende wijnen. Ik kan geen enkel minpuntje benoemen. Tot slot kregen we een bovenaards dessert. De bediening was joviaal en het interieur warm en rustgevend. Het was een ervaring die het geld meer dan waard was en dus zeker voor herhaling vatbaar

Gegeten op 27 februari 2014

kcwalraven
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een lekker restaurant is Juuls toch. Gezellig op een woensdag met vriendinnen gegeten. Leuke tafel aan het raam. Het was behoorlijk vol, maar je hebt geen last van de andere tafels. Vriendelijke bediening. Lekkere en niet van die standaard wijnen. Heerlijk eten! Als hapje vooraf een paar super oesters. Daarna een fijn vis voorgerechtje en een het hoofdgerecht van bavette was ook zeer goed gelukt. Lekker toetje met appel, helemaal af. Zeer schappelijke prijs voor het eten dat er wordt geserveerd.

Gegeten op 19 februari 2014

Ramsey
  • Recensies in de laatste twee jaar

Absolute topper. Begon al goed bij binnenkomst - erg vriendelijke ontvangst. Het eten is in één woord uitstekend. Niets op aan te merken. Ook goed wijnadvies. Prettig is ook de akoestiek - niet lawaaiig. Komen hier graag nog een keer terug.

Gegeten op 30 november 2013

germainevanderlist
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eerste ontmoeting met dit restaurant, je kunt een gesprek aan tafel voeren dus zakelijk prima. Mooie witte wijn en olijven en pata negra als starter.. Het menu is vastgesteld, het voorgerecht smaakte voortreffelijk. Het werd gevolgd door twee gerechten,
duif en rundvlees, alle twee met veel zorg opgemaakt,

Gegeten op 16 januari 2014

MrWalker
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lekker gegeten met een collega! Verdomd lekkere amuse, daarna gerecht met snoekbaars, vis was tot in de perfectie gebakken, krokant huidje en mooi egaal door gegaard. Sukade gerecht ook mooi en dessert was prima, maar iets minder verassend. Wijnen zijn goed en voorzien van duidelijk (beetje stijf) commentaar en uitleg.

Inrichting vind ik niet echt erg professioneel, kan een stuk leuker! Bediening was prima, maar ook niet van het soort dat je, je nog dagen kan heugen.

Al met al goed, en nog aardig te betalen voor de kwaliteit die je krijgt. Maar mag van mij allemaal wat vlotter en met wat meer pit op het gebied van inrichting en bediening.

Gegeten op 28 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over Juuls in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Juuls. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!