a TripAdvisor company

foto's van Juuls in Amsterdam - 1 foto's van Juuls in Amsterdam - 2 foto's van Juuls in Amsterdam - 3 foto's van Juuls in Amsterdam - 4 foto's van Juuls in Amsterdam - 5 foto's van Juuls in Amsterdam - 6 foto's van Juuls in Amsterdam - 7 foto's van Juuls in Amsterdam - 8 foto's van Juuls in Amsterdam - 9 foto's van Juuls in Amsterdam - 10 foto's van Juuls in Amsterdam - 11 foto's van Juuls in Amsterdam - 12

Juuls

3. 31% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 020 471 07 11
  2. www.restaurantjuuls.nl

Jmejme

Hier voor het concert gegeten. Dit van tevoren aangegeven; de planning liep werkelijk perfect. Én we zijn werkelijk verwend!
Enorm aardige bediening. Zeer verrassende gerechten. Bijzondere combinaties, mooie smaken, heerlijk puur eten. Leuke opmaak van de borden. Een creatieve kok die kookt met passie.
Dit had ik ook geschreven wanneer we die extra gang niet hadden gekregen!
Voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 22 mei 2016

Meskerado

Mocht iemand een paar bescheiden bordjes gebakken lucht willen eten, dan is hij/zij hier bij het juiste adres. Het tot vervelens toe opsommen van de meest minuscule ingrediënten draagt ook niet bij aan de conversatie.
Bediening hoort wat mij betreft niet te aanwezig te zijn.
Op de vraag of het gerecht naar wens was reageerde ik met het bepaald niet enthousiaste mwa..de bediening reageerde alleen maar robotachtig: ik zal het aan de keuken doorgeven.

Gegeten op 22 mei 2016

Vmichael

Smaakvolle en zeer verrassende gerechten voor een betaal bare prijs. Heerlijk gegeten onder begeleiding van uitstekend personeel die beschikken over de juist Kennis en dat met veel enthousiasme en passie over kunnen brengen! Echt een aanrader!

Gegeten op 21 mei 2016

Mieke-79

Wat een fantastische avond! Bij een aspergemenu denk je aan iets traditioneels, maar de chef van Juuls heeft kans gezien een bijzonder en verrassend palet van bereidingen en smaken rondom de asperge te creëren. De gerechten zagen er stuk voor stuk supermooi uit. Gecombineerd met bijpassende wijnen en bediening met echte aandacht voor hun gasten, was het een topavond!

Gegeten op 29 april 2016

GW1960

Het gerecht met heek en gedroogde zeewier was heerlijk en de bijpassende ziltige wijn bracht het nog een treedje hoger.
Dessert van asperge creme en gember maakte de verassing menu compleet.
Een top diner!!

Gegeten op 23 april 2016

Fleurtje30

Al weer voor de derde keer gegeten hier. Vooraf natuurlijk oesters en ons vervolgens laten verrassen. De verus sauvignon blanc ging uitstekend samen met de oesters! Erg correcte bediening

Gegeten op 1 februari 2016

radijsje1

Juuls is niet meer wat het een jaar geleden was. Jammer want het is zo'n gezellig restaurant. Daar waar wij een jaar geleden lyrisch waren kwamen we nu qua gerechten van een koude kermis thuis. Het tussengerecht smaakte naar hoe de visboer niet moet ruiken en het desserts (laatste van de vier gangen) was muf. Typisch dat wij nu lezen over een nieuwe chef, dit is ook bij ons niet onopgemerkt gebleven. Wijnen en bediening nog steeds top. Maar 170,- voor 2 pax 4 gangen en bijpassende wijnen is wel erg aan de prijs voor iets wat niet naar wens was. Hopende op een beter resultaat volgende keer! De wijnkennis en service is nog steeds erg goed in dit restaurant!

Gegeten op 6 november 2015

Restaurant - 8 maanden geleden

Beste Radijsje,

Bedankt voor uw recentie. Wij vinden het spijtig dat voor u niet alles naar verwachting tevens wens is geweest. Wij zullen kijken naar de aandachtspunten. Toch hadden we het op prijs gesteld dat u ons, hiervan op de hoogte had gebracht tijdens uw diner. Zodat we dit hadden kunnen oplossen.

Ons menu wisseld maandelijks, met daarbij natuurlijk ook de wijnen. We hopen u nogmaals te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Team Juuls

Meesterproever - 6 maanden geleden

Hoi Juuls, dat hebben wij natuurlijk aangegeven! De bediening heeft meer dan haar best gedaan maar het leek er op dat de keuken het er niet mee eens was helaas. Bedankt voor jullie reactie, tot de volgende!

Betty2426

Gisteravond een super avond gehad bij Juuls.
De sfeer en de bediening voelde aan als een warm bad.
Het eten geweldig, zuivere smaken, een cullinair feestje in je mond.
Elk gerecht was , met de wijnen , weer een aangename verrassing.
De zorg en liefde voor het eten was duidelijk te proeven.
Top avond.

Gegeten op 17 oktober 2015

fleurk

Op mijn verjaardag hier gegeten. We gingen voor het 4-gangen menu met wijnarrangement en dat was heerlijk. Goede combinatie van gerechten en bijpassende wijnen maakte het helemaal af. Vriendelijke bediening die veel wist te vertellen over de gerechten en wijnen.
Enig minpunt vond ik dat het niet erg attent was dat ze niets extra's deden voor mijn verjaardag: een felicitatie was al leuk geweest.

Gegeten op 3 oktober 2015

VeraLanting

Fantastische tent! Hier kom je echt voor het eten. Heerlijk zes-gangen menu gegeten met bijpassende wijntjes. Begonnen met een paar oesters allemaal om je vingers bij af te likken.
Bediening weet waar ze het over hebben en is erg attent, heerlijke zaak!

Gegeten op 2 september 2015

Schrijf zelf een recensie over Juuls in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Juuls. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.