a TripAdvisor company

2. Frans-internationaal
  3. Topper 2015
  1. Toon telefoonnummer 026 370 29 55

Jilly8

Mooie oude pand apart decor. Vriendelijke mensen met goede kennis van menu en wijn.
Eten was heerlijke en voldoend. Leuke avond gehad met kennissen .Het restaurant was niet vol maar het is nu vakantie nog.

Gegeten op 8 augustus 2015

tinesz

Heerlijk restaurant! Mooie zaak, super lekker gegeten, mooie kaart en goede prijs:kwaliteit verhouding. De wijn is echt heel goed en het 3x chocolade dessert is waanzinnig lekker!! de bediening is heel leuk. Benjamin is uitzonderlijk goed! Hele fijne avond gehad!

Gegeten op 13 juni 2015

Marcistoteles

Op zich hebben we lekker gegeten. De prijs kwaliteit is uit verhouding. Het restaurant heeft de uitstraling van een eetcafe. Je hebt hierdoor een andere verwachting van de prijs. Nogmaals het eten is lekker, maar de opmaak van het eten op de borden doet meer eetcafe aan. De smaak van het eten is ook niet zo bijzonder om zo'n forse prijs als nu te vragen. We hebben verder een gezellige avond gehad en we zijn zeker van plan om terug te komen als de prijs kwaliteit beter in verhouding is.

Gegeten op 23 mei 2015

joao4

Lekker gegeten met leuk gezelschap! Je moet Arnhem kennen om hier Benjamin te vinden.
Eten prima niet heel spannend maar goed leuke ambiance.

Gegeten op 28 maart 2015

Tiness

Wij werden zeer vriendelijk ontvangen in Benjamin. Super vriendelijk personeel, eigentijdse inrichting, mooie, gezellige zaak!
Het menu staat op een groot bord, leuke originele gerechten, echt heerlijk gegeten! Ik had een super lekkere curry! Maar vooral de goede wijn vond ik verrassend goed! Zowel de bediening, het eten als de wijn verdienen een groot compliment, Benjamin is een echte aanrader als je van lekker eten houd!!

Gegeten op 28 maart 2015

Maartjes86

Heerlijk gegeten in dit smaakvol ingerichte restaurant. Het was aardig druk, en het restaurant heeft geen fysieke 'kaart', dus soms moet je wel even aandacht vragen. Het voorgerecht kwam vrij snel, (positief). We hadden een soep en een carpaccio, beiden erg lekker! Op de kaart staan leuke veelzijdige gerechten met verrassende ingrediënten en combi's. Als hoofdgerecht hadden wij de rib-eye en de gamba's. De rib-eye was heerlijk mals en de saus (gevraagd om jalapeño boter) paste hier heel lekker bij. De gamba's waren ongepeld, dus ik vroeg er nog een fingerbowl bij. Al met al een hele fijne avond!

Gegeten op 27 februari 2015

Blelij

Een heerlijke avond in restaurant Benjamin gehad! Het eten was goed, met genoeg (maar niet te veel) keuze en een mooi driegangenmenu. De bediening was attent en gastvrij, waardoor wij een zorgeloze avond gehad hebben. Een aanrader in Arnhem!

Gegeten op 7 februari 2015

piencg

Wij zijn hier op aanraden van een vriend gekomen. We waren er om half 6 en waren de eersten. Enthousiast zijn we ontvangen. Het menu staat op borden aan de muur.
Gezellige inrichting. Wij hebben een driegangen keuzemenu genomen met gamba's voor de een en tonijn carpachio voor mij. Allebei eendenborstfilet die fantastisch mals was. Dessert dubbele chocola.de verhouding kwaliteit en wat ervoor betaald wordt is goed. Heerlijke chardonnay. Top

Gegeten op 16 januari 2015

Splendiver

Het decor is gezellig en ongedwongen. Het menu staat op een groot bord waarbij wordt aangegeven dat er een 3 gangen menu is voor producten met een *. Mijn vriendin en ik namen vooraf de tonijn carpaccio die erg lekker was. Daarna de zalm en de wildspies. Ook erg lekker. Kortom het eten was heerlijk. Bij het afrekenen vond ik de rekening wat hoog en vroeg de serveerster of zij voor mij het 3 gangen menu had aangeslagen. Ik had nl. 3 gerechten met een * uit het menu genuttigd. Dit had ze niet gedaan. Ik had dit nl. niet van te voren aangeven. Beetje vreemd want op het bord staat dit aangegeven en ons was niet gevraagd of we gebruik wilde maken van het 3 gangen menu of a la carte wilde eten. De serveerster kon het niet veranderen want ik had al "grotere" porties gekregen. Nu gaat het me niet om die paar euro maar wel om het principe. Jammer want ondanks dat het goed was komen we hier niet meer terug.

Gegeten op 4 januari 2015

EstherBro

Op basis van het overzicht met Iens Toppers zijn we bij Restaurant Benjamin gaan eten. We hebben er heerlijk gegeten! Het vlees was mals en goed van smaak, met lekkere bijgerechten. Het restaurant heeft een warme en intieme sfeer. Op basis van de kwaliteit van het eten en de sfeer zeker een aanrader.

De bediening was vriendelijk, maar het kan wel wat persoonlijker (bijv. tussendoor vragen of je nog wat te drinken wilt).

Een afrader om er met jonge kinderen te eten. Wij zijn er om 17.00 uur gaan eten met onze dochter van 2 jaar. Zij heeft de hele maaltijd aan tafel gezeten en zich goed gedragen. In de laatste 10 minuten van ons kopje koffie is zij een paar keer van de ene ouder naar de andere ouder gelopen (dus niet door het restaurant). De bediening kwam naar ons toe en vroeg of we haar wel aan tafel wilden houden, omdat het overlast veroorzaakte voor de andere gasten. De combinatie van dat we bezig waren met afronden en dat onze dochter zich keurig had gedragen, maakte dat we dit een onredelijk verzoek vonden.

Jammer! We zijn dus met een vervelend gevoel vertrokken, terwijl we juist heel prettig hadden gegeten.

Gegeten op 29 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Benjamin in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Benjamin. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.