Restaurant Benjamin

2. Frans-internationaal
  3. Topper 2015
  1. Toon telefoonnummer 026 370 29 55

joao4

Lekker gegeten met leuk gezelschap! Je moet Arnhem kennen om hier Benjamin te vinden.
Eten prima niet heel spannend maar goed leuke ambiance.

Gegeten op 28 maart 2015

Tiness

Wij werden zeer vriendelijk ontvangen in Benjamin. Super vriendelijk personeel, eigentijdse inrichting, mooie, gezellige zaak!
Het menu staat op een groot bord, leuke originele gerechten, echt heerlijk gegeten! Ik had een super lekkere curry! Maar vooral de goede wijn vond ik verrassend goed! Zowel de bediening, het eten als de wijn verdienen een groot compliment, Benjamin is een echte aanrader als je van lekker eten houd!!

Gegeten op 28 maart 2015

Maartjes86

Heerlijk gegeten in dit smaakvol ingerichte restaurant. Het was aardig druk, en het restaurant heeft geen fysieke 'kaart', dus soms moet je wel even aandacht vragen. Het voorgerecht kwam vrij snel, (positief). We hadden een soep en een carpaccio, beiden erg lekker! Op de kaart staan leuke veelzijdige gerechten met verrassende ingrediënten en combi's. Als hoofdgerecht hadden wij de rib-eye en de gamba's. De rib-eye was heerlijk mals en de saus (gevraagd om jalapeño boter) paste hier heel lekker bij. De gamba's waren ongepeld, dus ik vroeg er nog een fingerbowl bij. Al met al een hele fijne avond!

Gegeten op 27 februari 2015

Blelij

Een heerlijke avond in restaurant Benjamin gehad! Het eten was goed, met genoeg (maar niet te veel) keuze en een mooi driegangenmenu. De bediening was attent en gastvrij, waardoor wij een zorgeloze avond gehad hebben. Een aanrader in Arnhem!

Gegeten op 7 februari 2015

piencg

Wij zijn hier op aanraden van een vriend gekomen. We waren er om half 6 en waren de eersten. Enthousiast zijn we ontvangen. Het menu staat op borden aan de muur.
Gezellige inrichting. Wij hebben een driegangen keuzemenu genomen met gamba's voor de een en tonijn carpachio voor mij. Allebei eendenborstfilet die fantastisch mals was. Dessert dubbele chocola.de verhouding kwaliteit en wat ervoor betaald wordt is goed. Heerlijke chardonnay. Top

Gegeten op 16 januari 2015

Splendiver

Het decor is gezellig en ongedwongen. Het menu staat op een groot bord waarbij wordt aangegeven dat er een 3 gangen menu is voor producten met een *. Mijn vriendin en ik namen vooraf de tonijn carpaccio die erg lekker was. Daarna de zalm en de wildspies. Ook erg lekker. Kortom het eten was heerlijk. Bij het afrekenen vond ik de rekening wat hoog en vroeg de serveerster of zij voor mij het 3 gangen menu had aangeslagen. Ik had nl. 3 gerechten met een * uit het menu genuttigd. Dit had ze niet gedaan. Ik had dit nl. niet van te voren aangeven. Beetje vreemd want op het bord staat dit aangegeven en ons was niet gevraagd of we gebruik wilde maken van het 3 gangen menu of a la carte wilde eten. De serveerster kon het niet veranderen want ik had al "grotere" porties gekregen. Nu gaat het me niet om die paar euro maar wel om het principe. Jammer want ondanks dat het goed was komen we hier niet meer terug.

Gegeten op 4 januari 2015

EstherBro

Op basis van het overzicht met Iens Toppers zijn we bij Restaurant Benjamin gaan eten. We hebben er heerlijk gegeten! Het vlees was mals en goed van smaak, met lekkere bijgerechten. Het restaurant heeft een warme en intieme sfeer. Op basis van de kwaliteit van het eten en de sfeer zeker een aanrader.

De bediening was vriendelijk, maar het kan wel wat persoonlijker (bijv. tussendoor vragen of je nog wat te drinken wilt).

Een afrader om er met jonge kinderen te eten. Wij zijn er om 17.00 uur gaan eten met onze dochter van 2 jaar. Zij heeft de hele maaltijd aan tafel gezeten en zich goed gedragen. In de laatste 10 minuten van ons kopje koffie is zij een paar keer van de ene ouder naar de andere ouder gelopen (dus niet door het restaurant). De bediening kwam naar ons toe en vroeg of we haar wel aan tafel wilden houden, omdat het overlast veroorzaakte voor de andere gasten. De combinatie van dat we bezig waren met afronden en dat onze dochter zich keurig had gedragen, maakte dat we dit een onredelijk verzoek vonden.

Jammer! We zijn dus met een vervelend gevoel vertrokken, terwijl we juist heel prettig hadden gegeten.

Gegeten op 29 november 2014

jvernooij

Leuk restaurant wat verscholen in de stad van Arnhem.
Prima ontvangst, jassen aangenomen en ons een tafel aangewezen.
De jassen hangen naast de keuken, dus houdt rekening met wat etensgeuren. Één van ons nam een driegangen keuzemenu, de ander a la carte. Voorgerecht was erg lekker, het hoofdgerecht was ook goed, de friet had van mij ook zelf bereid mogen zijn (bv roseval aardappelen uit de over). De smaak was goed. De prijzen zijn iets aan de hoge kant. Verder leuke plek om te eten.

Gegeten op 27 november 2014

Illy1960

Prima restaurant in de binnenstad van Arnhem. Ambiance wordt behoorlijk versterkt doordat de keuken open in het eetdeel uitkomt. Wordt deskundig geleidt en op de details gelet. In de zomer zit je lekker verzorgd en informeel voor het restaurant op een overigens autoloze straat. Gerechten kies je van een groot schoolbord. Loop je even naar toe, hetgeen ongedwongen verloopt. Het eten is meer dan goed. Probeer de vis!

Gegeten op 11 juni 2014

marieke135

We zijn min of meer toevallig bij Benjamin terecht gekomen
Wat een heerlijk restaurant! Het eten was heel goed. Mooie porties, smaken en presentatie. HEERLIJK! De bediening was hartelijk, vrolijk en snel. Absoluut een aanrader!

Gegeten op 30 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Benjamin in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Benjamin. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.