Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Restaurant Benjamin

2. Frans-internationaal
  3. Topper 2015
  1. Toon telefoonnummer 026 370 29 55

EstherBro

Op basis van het overzicht met Iens Toppers zijn we bij Restaurant Benjamin gaan eten. We hebben er heerlijk gegeten! Het vlees was mals en goed van smaak, met lekkere bijgerechten. Het restaurant heeft een warme en intieme sfeer. Op basis van de kwaliteit van het eten en de sfeer zeker een aanrader.

De bediening was vriendelijk, maar het kan wel wat persoonlijker (bijv. tussendoor vragen of je nog wat te drinken wilt).

Een afrader om er met jonge kinderen te eten. Wij zijn er om 17.00 uur gaan eten met onze dochter van 2 jaar. Zij heeft de hele maaltijd aan tafel gezeten en zich goed gedragen. In de laatste 10 minuten van ons kopje koffie is zij een paar keer van de ene ouder naar de andere ouder gelopen (dus niet door het restaurant). De bediening kwam naar ons toe en vroeg of we haar wel aan tafel wilden houden, omdat het overlast veroorzaakte voor de andere gasten. De combinatie van dat we bezig waren met afronden en dat onze dochter zich keurig had gedragen, maakte dat we dit een onredelijk verzoek vonden.

Jammer! We zijn dus met een vervelend gevoel vertrokken, terwijl we juist heel prettig hadden gegeten.

Gegeten op 29 november 2014

jvernooij

Leuk restaurant wat verscholen in de stad van Arnhem.
Prima ontvangst, jassen aangenomen en ons een tafel aangewezen.
De jassen hangen naast de keuken, dus houdt rekening met wat etensgeuren. Één van ons nam een driegangen keuzemenu, de ander a la carte. Voorgerecht was erg lekker, het hoofdgerecht was ook goed, de friet had van mij ook zelf bereid mogen zijn (bv roseval aardappelen uit de over). De smaak was goed. De prijzen zijn iets aan de hoge kant. Verder leuke plek om te eten.

Gegeten op 27 november 2014

Illy1960

Prima restaurant in de binnenstad van Arnhem. Ambiance wordt behoorlijk versterkt doordat de keuken open in het eetdeel uitkomt. Wordt deskundig geleidt en op de details gelet. In de zomer zit je lekker verzorgd en informeel voor het restaurant op een overigens autoloze straat. Gerechten kies je van een groot schoolbord. Loop je even naar toe, hetgeen ongedwongen verloopt. Het eten is meer dan goed. Probeer de vis!

Gegeten op 11 juni 2014

marieke135

We zijn min of meer toevallig bij Benjamin terecht gekomen
Wat een heerlijk restaurant! Het eten was heel goed. Mooie porties, smaken en presentatie. HEERLIJK! De bediening was hartelijk, vrolijk en snel. Absoluut een aanrader!

Gegeten op 30 augustus 2014

MH2826

Gegeten op 12 augustus 2014

svbe

Heerlijk gegeten! Benjamin is een ontdekking in het Arnhemse centrum. Het restaurant zit wat achteraf in de Wezenstraat. De ontvangst en bediening is erg hartelijk en dat maakt het uit eten al direct aangenaam. Het kan er met veel gasten wel wat luidruchtig worden, zeker omdat je dichtbij elkaar zit. We hebben daar echter geen last van gehad. De gerechten zijn op een duidelijk geschreven krijtbord te vinden. Leuke originele gerechten. Duidelijk wordt ook lactose- en glutenvrij vermeld. We kwamen alleen voor een hoofdgerecht en kozen de spies lamsbiefstuk en daar hebben we geen spijt van gehad! Heerlijk rosé klaargemaakt zoals we dat hadden gevraagd. Het prettige van dit restaurant is ook dat de bediening je duidelijk informeert over de -maar liefst zeven!- open wijnen: 3 witte, 3 rode en 1 rosé. We kozen voor de tempranillo, een plezierige soepele licht kruidige wijn. De serveertemperatuur had voor ons iets lager gemogen. De salade was heerlijk, ook de saus (apart op het bord), de knapperige broccoli en de tabouleh. Een mooi en smaakvol gerecht. De wijnkaart biedt overigens een keuze uit veel smakelijke wijnen, o.a. van Muga en Esporão. Benjamin is zeker een bezoek waard. De bediening en keuken verdienen beide een compliment, zoals zij het gasten naar de zin maken.

Gegeten op 11 juli 2014

willeke10

Weer heerlijk gegeten bij Benjamin. We zijn begonnen met wat brood en daarna tapas, als hoofd gerecht de kalfs ribeye en de marokaanse stoof. Beiden heerlijk. Met een lekker wijntje erbij en onze avond kon niet meer stuk.

Gegeten op 25 mei 2014

Leniepenie

Afgelopen donderdag weer heerlijk gegeten bij Benjamin. Ik had de salade buffelmozzaralla en mijn dinergenoot de pastrami. Regelrechte aanraders. Om je vingers bij af te likken. Ons hoofdgerecht waren dit keer de groene asperges voor mij en voor mijn dinergenoot de eendenborstfilet. Een genot.
Wij zijn zeer tevreden over het eten, alles is vers en van zeer goede kwaliteit, de geweldige gastvrije bediening, de goede keuze voor de wijn, en de entourage. En dat alles voor een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. We komen hier dan ook zeer regelmatig en voelen ons zeer welkom. Een regelrechte aanrader.

Gegeten op 22 mei 2014

RalphL

Gegeten op 15 februari 2014

rweges

Gisteren heerlijk gegeten bij Benjamin. Een gezellige en ongedwongen sfeer. Zeer attente en vriendelijke bediening en heerlijke wijnen. En bovenal heerlijk eten voor een vriendelijke prijs!

Gegeten op 16 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Benjamin in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Benjamin. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.