Brasserie De Serre

• ?

• ?

swollie

• Uitstekend

Afgelopen zondag hebben we hier sushi gegeten, die was werkelijk voortreffelijk! Kunnen we echt iedereen aanraden, super lekker.

roland4

• Goed

Komen hier vaak als we even een snelle en lekkere hap willen, vooral de spare-ribs zijn een echte aanrader! Ook kindvriendelijk met speelhoekje en kindermenu's.

margreetvw

• Goed

Wij hebben hier een aantal keer gegeten, zowel met twee personen als met een grotere groep. We hebben steeds lekker gegeten en de bediening was heel vriendelijk. Wij komen zeker terug.

joopjoop

• Uitstekend

Leuk en hip restaurant met veel verschillende invloeden. Zeker geen all you can eat restaurant, gelukkig maar..... Nederlandse, aziatische en japanse invloeden houden elkaar in een vreemd maar zeer prettige samenhang in evenwicht. Vriendelijk en behulpzaam personeel dat graag iets extra's voor je doen. Zeker een aanrader ook als je niet in Vathorst woont. Wel even zoeken maar het is gewoon bij het winkelcentrum....!!!

Babette.

• Matig

De broodjes waren niet echt smaakvol. Verkeerde broodjes gekregen en er werd matig geschonken. We moesten lang wachten voordat we een tweede drankje konden bestellen.

baukjesidler

• Goed

Eindelijk een hip, knus en gezellig restaurantje waar je lekker en betaalbaar kunt eten. Ook heel geschikt om met zakenrelaties te lunchen of te dineren; gemakkelijk je auto te parkeren bijvoorbeeld. Zeer vriendelijke bediening ook!

Schrijf zelf een recensie over Brasserie De Serre in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over Brasserie De Serre. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!