• foto's van Kitch& in Leiden - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 071 513 77 67

Mis geen enkele smaak

Ook altijd zoveel keuzestress als je een menukaart bekijkt? Bij Kitch& heb je hier geen last van. De chef serveert een keur aan bites, zodat je geen enkel smaakje hoeft te missen. Mix & match, en geniet van een culinaire avondje uit!

FrankvanV

Ongedwongen en goede ontvangst en dito service. Uitstekend op elkaar afgestemd 5 gangen diner. We hebben genoten en komen zeker terug!

Gegeten op 7 maart 2015

hansproeft

Mooie zaak in het oude centrum. We waren hier tijdens restaurantweek en de zaak was goed vol. Bediening is heel goed en geeft veel aandacht. Timing gerechten kan wat beter valt soms teveel tijd tussen. Gerechten zien er allemaal prima uit, goed van smaak en bereiding. Portie tussengerecht. Mooi dat veel wijnen per glas geschonken worden. Prima zaak , fijne sfeer en aanwinst voor Leiden.

Gegeten op 7 maart 2015

ina17

Gisteravond met zijn drieën lekker gegeten bij Kitch&. Wij kozen voor de Parade van de chef. Allemaal lekkere kleine hapjes. Wat ik niet handig vond, is dat sommige hapjes per tweetal werden geserveerd, die moesten we dan zelf verdelen in drieën. Dat is het enige dat ik erop heb aan te merken. Verder was de bediening perfect. Kwamen niet om de haverklap zeuren of het allemaal goed was (dat lijkt namelijk wel de trend vandaag de dag). De ambiance is perfect. Kortom, een goed restaurant in Leiden, de moeite waard.

Gegeten op 17 februari 2015

Proever43625

Een van de beste restaurants van Leiden! Kies voor de parade van Bites en je krijgt een keur aan amuses, voorgerechten, soepje, hoofdgerecht en dessert. Lekker delen en samen proeven. De gerechten zijn verrassend, verfijnd van smaak en de wijnen zijn heerlijk.
De service is subliem! Jas wordt aangenomen, ze hebben de tijd voor je aan tafel. De gastheer vroeg expliciet of we eetwensen hadden en zo hielden ze de rest van de avond rekening met mijn koemelkallergie: alle gerechten kon ik zo maar eten!
Meer dan genoeg gegeten voor 37,50 per persoon (ex drank), perfecte service. Avondje uit en je laten verwennen kan hier!

Gegeten op 5 februari 2015

Corbo

Het is alweer enige tijd geleden dat ik bij kitch& heb gegeten, maar als nieuwe iens-proever wil ik graag laten weten hoe blij ik ben met dit restaurant. De gastheer is zeer bekwaam. Weet waar hij het over heeft en de geserveerde wijnen waren ontzettend lekker. Hetzelfde geldt voor het eten. Erg bijzonder hoe ze een gerecht als gevulde aubergine (over het algemeen vind ik dat nou niet bepaald spannend) zo ontzettend lekker hebben kunnen maken. Ik kom hier graag terug!

Gegeten op 23 juli 2014

Car-Ton

Gisteravond eigenlijk per ongeluk bij Kitch& terecht gekomen tijdens de Ien's Dinerdagen, maar wat een leuk en lekker restaurant.
Prima ontvangst en service van de bediening leuk concept met de shots & bites en heerlijke wijn!
Aanrader: de sjalotten-cremesoep.
Voor ons een leuke verrassing en we komen zeker nog eens terug.

Gegeten op 4 oktober 2014

Ka Toet

Gisteravond bij Kitch& gegeten, het Dinnerweeks menu. Ondanks de drukte in Leiden ivm Leiden ontzet was het in het restaurant een oase van rust en knusheid en het eten was echt heerlijk. Mijn man is chefkok dus erg kritisch met eten, maar ook hij was enthousiast. Erg leuk concept met de foodshots en bites, lekkere wijntjes erbij. Echt een aanrader!

Gegeten op 3 oktober 2014

AnneliesKoole

Een heel leuk concept: zelf je menu samenstellen uit een klein voorgerecht, een iets groter voorgerecht en een hoofdgerecht, maar je kunt ook kiezen voor 2 of 3 van het een of het ander. (Bijna) alle gerechten die op de kaart staan leken me lekker, dus het was moeilijk kiezen. Ook vele mogelijkheden om wijn per glas te bestellen. Heel prettig bij al die verschillende gerechten. De ambiance, vrij modern ingericht, maar wel sfeervol. En over de service (haar naam is Maaike) niets dan goeds: zeer vlot en goed op de hoogte van het gebodene. Zij verdient zeker een pluim.
Al met al een heerlijke avond; ook mijn twee gasten waren uitermate tevreden.
Ik kom zeker gauw weer.

Gegeten op 23 september 2014

henny38

Heerlijk gegeten. En wat een top bediening. We gingen voor de losse keuzes. De runderbil was onovertroffen en de runder bavet was een droom. Ga!!!

Gegeten op 6 september 2014

MarjaenPim

Afgelopen zaterdag weer gegeten in dit fijne restaurant. Het was niet de eerste keer, want als er iets te vieren valt, krijgen we zin in Kitch&. Oké, we wonen er in de buurt, dat speelt een rol. Maar de gerechten smaken vrijwel altijd verrassend en subtiel. Zo ook nu. De bite van parmaham met appel, meloen en rode portsiroop en de big bite van ossenhaas met zwarte pepersaus en paddenstoelenduxelles sprongen eruit. We lezen dat sommige mensen de porties te klein vinden. Onze ervaring is dat een combinatie van een foodshot, twee bites, een big bite en een dessert precies voldoet. Ook mooi; de ontvangst is hier warm, maar niet té. Geen uitschieters naar te stijf of overdreven amicaal, maar gewoon prettig.

Gegeten op 23 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Kitch& in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over Kitch&. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.