Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Kitch& in Leiden - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 071 513 77 67

Mis geen enkele smaak

Ook altijd zoveel keuzestress als je een menukaart bekijkt? Bij Kitch& heb je hier geen last van. De chef serveert een keur aan bites, zodat je geen enkel smaakje hoeft te missen. Mix & match, en geniet van een culinaire avondje uit!

Car-Ton

Gisteravond eigenlijk per ongeluk bij Kitch& terecht gekomen tijdens de Ien's Dinerdagen, maar wat een leuk en lekker restaurant.
Prima ontvangst en service van de bediening leuk concept met de shots & bites en heerlijke wijn!
Aanrader: de sjalotten-cremesoep.
Voor ons een leuke verrassing en we komen zeker nog eens terug.

Gegeten op 4 oktober 2014

Ka Toet

Gisteravond bij Kitch& gegeten, het Dinnerweeks menu. Ondanks de drukte in Leiden ivm Leiden ontzet was het in het restaurant een oase van rust en knusheid en het eten was echt heerlijk. Mijn man is chefkok dus erg kritisch met eten, maar ook hij was enthousiast. Erg leuk concept met de foodshots en bites, lekkere wijntjes erbij. Echt een aanrader!

Gegeten op 3 oktober 2014

AnneliesKoole

Een heel leuk concept: zelf je menu samenstellen uit een klein voorgerecht, een iets groter voorgerecht en een hoofdgerecht, maar je kunt ook kiezen voor 2 of 3 van het een of het ander. (Bijna) alle gerechten die op de kaart staan leken me lekker, dus het was moeilijk kiezen. Ook vele mogelijkheden om wijn per glas te bestellen. Heel prettig bij al die verschillende gerechten. De ambiance, vrij modern ingericht, maar wel sfeervol. En over de service (haar naam is Maaike) niets dan goeds: zeer vlot en goed op de hoogte van het gebodene. Zij verdient zeker een pluim.
Al met al een heerlijke avond; ook mijn twee gasten waren uitermate tevreden.
Ik kom zeker gauw weer.

Gegeten op 23 september 2014

henny38

Heerlijk gegeten. En wat een top bediening. We gingen voor de losse keuzes. De runderbil was onovertroffen en de runder bavet was een droom. Ga!!!

Gegeten op 6 september 2014

MarjaenPim

Afgelopen zaterdag weer gegeten in dit fijne restaurant. Het was niet de eerste keer, want als er iets te vieren valt, krijgen we zin in Kitch&. Oké, we wonen er in de buurt, dat speelt een rol. Maar de gerechten smaken vrijwel altijd verrassend en subtiel. Zo ook nu. De bite van parmaham met appel, meloen en rode portsiroop en de big bite van ossenhaas met zwarte pepersaus en paddenstoelenduxelles sprongen eruit. We lezen dat sommige mensen de porties te klein vinden. Onze ervaring is dat een combinatie van een foodshot, twee bites, een big bite en een dessert precies voldoet. Ook mooi; de ontvangst is hier warm, maar niet té. Geen uitschieters naar te stijf of overdreven amicaal, maar gewoon prettig.

Gegeten op 23 augustus 2014

m2000

Mooie, knusse zaak met attente bediening! Ik ben een kleine eter, maar ik moet zeggen dat ik wel begrijp dat mensen de porties heel karig vinden voor de prijs. Wij hadden vooraf zwaardvis. Dit was goed te eten en de grootte was het formaat van een sushi. Daarna hadden we ossenhaas en dorade. Dit waren zo ongeveer 4 sushi-formaat hapjes op een langwerpig bord. Over het eten valt niets slechts aan te merken, het is ook niet bijzonder. Ik zou het een 6,5 geven, maar vanwege het minimalisme krijgt het een 6 van mij.

Gegeten op 16 augustus 2014

JeanP1611

Decor en de service in het restaurant zijn uitstekend. Voor de kleine eter zoals wij is de formule met de bites fantastisch, ook de producten die gebruikt worden, daar mankeert het niet aan. Maar eenmaal op het bord; De meerderheid van de gerechten hebben werkelijk kraak nog smaak. Wel kregen we een parelhoen die werkelijk perfect gegaard was, maar ook op dat bord was de rest absoluut smaakloos te noemen. Kitch& doe hier wat aan en we komen vaker, want dit is zo Jammer !!! Aan de chefkok zouden we willen meegeven... Proef eerst zelf voordat het meegaat, want wij zijn echt nog niet zoutloos.

Gegeten op 16 augustus 2014

Schaap

Dinerbon cadeau gekregen van restaurant Kitch&Leiden, dus zodoende hier terechtgekomen. Gastvrije ontvangst, ruime zitplaatsen en niet rumoerig. Leuk plaatsje aan het raam.
Aparte formule, amuse, 2 bites en dan een big bite op aanraden. Partner had een heerlijke steaktartaar als amuse, 2 bites en een big bite, had hier voldoende aan. Gekozen voor 3 gangen menu, heerlijke parelhoen vooraf, hoofdgerecht zalm in een krokant jasje, zelden zo heerlijke zalm gegeten en een taart met hangop en aardbei als dessert. De rode wijn en rosé waren ook van goede kwaliteit. Cappuccino, hoe koffie moet zijn, erg goed. Zeker een aanrader waard, vooral door de leuke formule en het heerlijke eten en het aardige personeel. Een gezellig avondje uit eten.

Gegeten op 15 augustus 2014

TaraL

We hadden al vaker bij Kitch& gegeten en het blijft ons favoriet restaurant in Leiden. De bediening is zeer attent, zonder opdringerig te zijn en zijn erg flexibel als je specifieke wensen hebt. We hadden de bites parade genomen, waarbij de foodshots krijgt, koude bites, een soepje, warme bites en vier soorten toetjes. Alles wordt in het midden van de tafel geserveerd. Wij zijn erg gecharmeerd van dit concept omdat je veel verschillende dingen kunt proeven zonder direct heel vol te zitten (al is het alles bij elkaar wel enorm veel eten). De toetjes waren absoluut de highlight, met een heerlijk aardbeientaartje, brownie, ijs etc.

Gegeten op 2 juli 2014

Proever59584

Service en ambiance was echt prima. Eten op zich ook. Goed bereid, maar wat je op je bord ziet verschijnen klopt mijns inziens niet met de prijs die men hiervoor vraagt. Wil je een beetje 'gevuld' weer naar buiten lopen werd ons geadviseerd om per persoon een Foodshot, twee Bites en een Big Bite te nemen. Een Big Bite van drie minuscule stukjes vlees vond ik prijstechnisch gezien niet aan de verwachtingen voldoen en zeker niet 'Big' te noemen. De meningen zullen hierover ongetwijfeld verschillen per persoon. Daarbij €11,00 rekenen voor twee flessen bruisend water vind ik wat veel. Al met al een gezellige avond gehad maar, voor ons, niet voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 31 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Kitch& in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over Kitch&. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.