a TripAdvisor company

foto's van Kitch& in Leiden - 1 foto's van Kitch& in Leiden - 2 foto's van Kitch& in Leiden - 3 foto's van Kitch& in Leiden - 4 foto's van Kitch& in Leiden - 5 foto's van Kitch& in Leiden - 6

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 071 513 77 67

Mis geen enkele smaak

Ook altijd zoveel keuzestress als je een menukaart bekijkt? Bij Kitch& heb je hier geen last van. De chef serveert een keur aan bites, zodat je geen enkel smaakje hoeft te missen. Mix & match, en geniet van een culinaire avondje uit!

ouderpaarleiden

Wij komen hier zeer regelmatig en zij weten ons nog steeds te verrassen.
De kwaliteit en creativiteit van het eten zijn voortreffelijk. De bediening is attent, voorkomend en gezellig. Dit restaurant is een echte aanrader. Dit moet je beleven.

Gegeten op 23 juli 2015

dennisdeprie

Via online reservering

Goede keuken. Prettig ontvangst. Je voelt je direct op je gemak. Compliment voor de gastheer/sommelier, een mooie St. Aubin uitgekozen wat perfect aansloot op 2 tussengerechten en het hoofdgerecht. Laatste gang een kaasplateau, met aandacht verzorgd en prachtig gepresenteerd. Dat zie je dikwijls wel eens anders. Kortom, genoten!

Gegeten op 31 juli 2015

brieneke5

Via online reservering

Superlekker gegeten en fijne bediening, die weten waar ze het over hebben. Erg leuk om alles te kunnen delen, zodat je van alles wat kunt proeven. Toptent! Echt aanrader!!!

Gegeten op 17 juli 2015

daniel108

Via online reservering

Goede ervaring, erg prettige staff. Bedankt!

Wijn was goed, we kozen voor tafel van de chef - zeker een aanrader. Ook dessert was de moeite waard.

Gegeten op 19 juni 2015

rosanne15

Via online reservering

Kitch& heeft een creatieve kok, het eten was heerlijk en zag er ook prachtig uit. Zowaar ook best wat vegetarische gerechten, erg fijn. De bediening is zeer correct en attent. De inrichting is modern en chic. Echt een aanrader, wij komen hier nog eens terug!

Gegeten op 14 juni 2015

roy65

Via online reservering

Gestart aan de baar waar je kunt kiezen uit meerdere lekker wijnen die per glas geschonken worden. Vervolgens Genoten van de parade van de chef en een bediening die "de puntjes op de i" p begrijpt!

Gegeten op 6 juni 2015

Fusionkitchen

Via online reservering

Leuke menukaart met amuse (food shots), bites en big bits. Je eet zo verschillende bijzondere gerechten en zit niet te vol. Alles vers en met aandacht klaargemaakt. Vooral de aspergesoep vond ik erg geslaagd. Ideaal om gezellig samen uit eten te gaan en je te laten verrassen door de mooi opgemaakte borden die bekende ingrediënten net op een andere manier presenteren en combineren.

Gegeten op 30 mei 2015

Msteffens

Via online reservering

Mooi restaurant, heel goed verzorgd in alle aspecten.
Heel lekker gegeten met het menu van de chef. Verrassende smaken en gerechten. Bediening is ook uitstekend, men weet wat geserveerd wordt, en is uiterst vriendelijk.
Ik kan geen negatieve punten bedenken.

Gegeten op 27 mei 2015

elfje1985

In korte tijd al één van mijn favoriete restaurants in Leiden! We hadden een personeelsuitje en als afsluiting van de dag gingen we dineren bij Kitch&. Iedereen heeft een super leuke avond gehad. Het restaurant ziet er gezellig en modern uit. Alle bites die we geproefd hebben waren verrukkelijk (het huisgemaakte brood met dips is heerlijk) en ook de bediening was heel vriendelijk en weet hoe het hoort. Tel daar de lekkere wijnen bij op en je hebt een heerlijke avond uit! Na die avond ben ik er nog 2 keer gaan eten met mijn vriend, echt een aanrader!

Gegeten op 6 januari 2015

Bartbroeders

Kitch& is een van mijn favorieten in Leiden met een leuk concept van Foodshots, Small Bites, en Big Bites. Het leuke is dat je je diner kan indelen hoe jij het wilt, wil je alleen maar kleine voorgerecht achtige hapjes dan bestel je 5, 6 of 7 Small Bites. Wil je wat grotere gerechten dan kies je voor een of twee Big Bites voor je tafel, of een combinatie van beide. Jij en je tafelgenoten krijgen een leeg bordje en je kunt de gerechtjes die op tafel liggen met ze allen delen (of voor jou alleen houden). Het eten is er erg lekker, als je vaker komt hebben ze leuke acties, en het interieur is modern en stijlvol. Kortom erg goed

Gegeten op 3 mei 2015

Schrijf zelf een recensie over Kitch& in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over Kitch&. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.