a TripAdvisor company

foto's van Kitch& in Leiden - 1 foto's van Kitch& in Leiden - 2 foto's van Kitch& in Leiden - 3 foto's van Kitch& in Leiden - 4

1. Restaurant

1. 8,5 10 1 63

2. 8,6

3. 8,2

Mis geen enkele smaak

Ook altijd zoveel keuzestress als je een menukaart bekijkt? Bij Kitch& heb je hier geen last van. De chef serveert een keur aan bites, zodat je geen enkel smaakje hoeft te missen. Mix & match, en geniet van een culinaire avondje uit!

Vesper

Met drie vriendinnen gegeten bij Kitch&. Drie kozen voor een 4-gangen menu en een nam verschillende bites.
Alle 4 waren we zeer tevreden over de kwaliteit. Vooral het zalmgerecht bij het menu vond ik heel verfijn en heerlijk van smaak. Het soepje tussendoor vond ik weinig spannend , maar het visgerecht daarna vond ik weer heel lekker. Ook de zelfgemaakte frites waren top!
Bediening was heel plezierig. Degene die bediende wist ook veel te vertellen over de gerechten. Dat vind ik zelf heel plezierig. Wel jammer vind ik dat ze direct over bruisend of plat water begon waardoor we wat overdonderd waren. Kraanwater vind ik zelf altijd prima en ik vind ook dat een restaurant dat moet serveren. Wij dronken er ook wijn bij en ik zie de meerwaarde van water uit een fles niet.

Gegeten op 3 februari 2016

WJKortleve

Ons dagje Leiden afgesloten bij Kitch&. Ontvangst was prettig en we begonnen met een aperitief. Ondanks de mooie kaart toch snel besloten voor de 'parade van de chef', allemaal gerechten centraal op tafel en delen maar. Het bleek een goede keuze want we hebben heel veel lekkers geproefd. Een mooie mix van vlees en vis die allemaal heerlijk op smaak waren.
De bediening is prettig waardoor je rustig kan genieten van al het lekkers en zo een avondvullend programma hebt. Kortom een aanrader!

Gegeten op 6 februari 2016

Bvlet

Via online reservering

Afgelopen zaterdag zijn wij wezen eten bij Kitch&. We hadden er beide geen ervaring mee, maar het is erg goed bevallen! Het 'shared dining' concept bij de "parade van de chef" (5-gangen diner) is leuk en toen wij vroegen of er bij elke gang een andere wijn geschonken kon worden was dat geen enkel probleem. Overigens een succes, de wijnen pasten goed bij de gerechten!
De gerechten waren origineel en de bediening was correct en goed. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 6 februari 2016

Fri1984

Het was al meteen goed. Het ontvangst bij binnenkomst voelde enorm gastvrij. Mooie bar midden in de zaak. Daar eerst nog even een drankje gedaan en daarna werden we geplaceerd aan tafel. Daarna heerlijk gegeten! De "food shots" oftewel keuze uit amuses smaakte echt naar meer. De "bites" waren ook erg smakelijk. De opmaak en presentatie van de gerechten waren goed. Echt een heel leuk concept met al die kleine smakelijke gerechtjes. De prijs van de gerechten was absoluut niet duur. Verse en (h)eerlijke lekkernijen bij kitchen&. Mijn partner en ik wonen zelf niet in Leiden, maar alleen al om deze top zaak komen we zeker terug.

Gegeten op 22 januari 2016

aks-85

Heerlijk 5 gangen diner geserveerd gekregen! Waren heerlijke smaken, goede porties.

Heerlijk menu, de foodshots en bites waren verrassend. Echt een belevenis! Ook werd er goed rekening gehouden met onze voorkeuren.

Soms kon de bediening nog net wat scherper, dit werd gecompenseerd met een dosis gemeende vriendelijkheid.

Kortom: genoten!

Gegeten op 16 januari 2016

Edel

Wij hebben gisteren een heerlijke avond gehad bij Kitch&. We zijn zeer vriendelijk geholpen, en we hebben genoten van zowel de wijnen van het arrangement als de verrassende smaken uit het 5-gangen menu.

Gegeten op 9 januari 2016

Remco82

Algemene indruk, mooie inrichting vriendelijk ontvangst en bediening.

Positief:
- Comfortabele stoelen;
- Erg smakelijke gerechtjes (De parade van de Chef kan ik iedereen aanraden);
- Goede wijn.

Verbeterpuntjes:
- Wacht met het uitserveren van het voorgerecht tot het aperitief en broodje bij de gasten op is. Zo voorkom je een volle tafel met niet te combineren drankjes.
- Er was een miscommunicatie over het vervangen van het dessert met een kaasplankje. Wij interpreteerde 'supplement' niet als extra kosten. Geef in het vervolg aan wat de extra kosten zijn i.p.v. 'u kunt ook kiezen voor kaas met supplement'.
- Helaas was de kaas niet op kamertemperatuur, deze was te koud.

Naast de verbeterpuntjes is Kitch& een erg leuk restaurantje om zeker nog eens te bezoeken. Wij hebben een smakelijke avond gehad.

Gegeten op 2 januari 2016

Betuweproever

Vroeg tafeltje gereserveerd om op tijd bij Soldaat van Oranje te kunnen zijn.

In korte tijd uitgebreid gebruik gemaakt van een 'shared dining' van het bites gedeelte van de kaart. Ossehaas á la minute, snoekbaars, houtduif, eendeborst en Bouillabaise kroketjes. Alles mooi gegarneerd en goed van smaak. De gekozen Mendoza (Malbec) uit Argentinië was nog te jong en probleemloos ingeruild voor een Cotes du Rhone 2010. Gezellige locatie waar je lekker kunt eten. Gastvrije ontvangst en bediening. Een aanrader.

Gegeten op 30 december 2015

croque

Een culinaire verademing.
Voor een verjaardagsdiner (twee personen) kozen we de vijf gangen: het verrassingsmenu, speciaal voor ons vegetarisch samengesteld. Iets waar de keuken zeker raad mee wist. In alle rust kregen we zeer creatieve amuzes, soep, kazen, zoete desserts, etc. Niet om alles te verklappen, maar bitterballetjes van avocado's, champignons in anijs, zeewier, en rode kool amuzes waren smaakvol samengesteld. Duidelijk een kok met verstand van zaken en smaak en verder daarbij denkt dan de eeuwige vega lasagna, vega risotto of vega kaasfondue, elders. De frietjes waren prima, maar vielen door de andere gerechten wel een beetje uit de toon.
Vriendelijke en warme bediening bezorgde ons een prima avond, die de prijs zeker waard is.

Gegeten op 29 december 2015

babette32

Via online reservering

De inrichting is prettig, warm en goed opgezet. Er is veel sfeer en de stoelen zitten heerlijk.
Voor het eten hebben wij gekozen voor het 5 gangen verrassingsmenu en verrast waren we zeker. Prachtig opgemaakt en heerlijke smaken.
Kortom wij hebben een heerlijke avond gehad en genoten van de mooie gerechten. Zeker een aanrader en wij komen weer een keer terug.

Gegeten op 11 december 2015

Schrijf zelf een recensie over Kitch& in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over Kitch&. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.