a TripAdvisor company

foto's van Kitch& in Leiden - 1 foto's van Kitch& in Leiden - 2 foto's van Kitch& in Leiden - 3 foto's van Kitch& in Leiden - 4 foto's van Kitch& in Leiden - 5 foto's van Kitch& in Leiden - 6

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 071 513 77 67

Mis geen enkele smaak

Ook altijd zoveel keuzestress als je een menukaart bekijkt? Bij Kitch& heb je hier geen last van. De chef serveert een keur aan bites, zodat je geen enkel smaakje hoeft te missen. Mix & match, en geniet van een culinaire avondje uit!

Harryencarinta

Via online reservering

We hadden de Iens proeverij 5 gangen. Het was heerlijk wat ze gemaakt hadden. Hier gaan we zeker nog eens heen. Prijs kwaliteit was goed.

Gegeten op 2 mei 2015

Ibrahimovic

Een verrassend leuk restaurant welke alweer 6 jaar bestaat, in het centrum van Leiden, een leuke menukaart mede door de combinaties die je kunt selecteren met daarbij ook de optie menu van de chef: 5 of 3 gangen. De kwaliteit is zeer goed waarbij wel gezegd moet worden dat de porties (hoofdgerecht) klein zijn. Dit in verhouding met de prijs, maar al met al zeer smakelijk. Feedback welke ik zou willen geven is het serveren van friet bij de keuze van gerechten verbaasde me zeer. Had hier ook een iets fantasievoller alternatief verwacht. De service en gastvrijheid is goed en ambiance, door de verschillende ruimtes en mooie design, gezellig. Leuke aanrader!

Gegeten op 2 mei 2015

mama_arguleh

Via online reservering

We zijn met vier personen komen eten. Ik had van tevoren onze dieetwensen doorgegeven (onder andere dat we met twee vegetariërs waren), maar dit was blijkbaar niet helemaal doorgekomen. Het was echter geen enkel probleem, ondanks dat het concept 'delen' was. We hadden onze dreumes mee, en kregen een plekje in de hoek, inclusief stoeltje.
We begonnen het diner met foodshots. Dit was lekker, hoewel degene met de brie erin niet heel erg bijzonder was. Daarna volgden allerlei kleine 'bites' die verspreid werden over de tafel. Er waren meer dan genoeg vegetarische gerechtjes en zelfs ons zoontje heeft lekker mee zitten smullen (vooral de avocadoballetjes waren favoriet).
De volgende gang was een heerlijke knoflooksoep; een van de beste soepen die ik in een restaurant heb gegeten. Er zat een lekkere pittige nasmaak aan.
Het hoofdgerecht was voor ons twee vegetariërs een 'taartje' van asperges, voor de andere twee entrecote en zalm. We kregen er dikke friet bij geserveerd. Dit was ook erg smaakvol.
En dan het dessert: in plaats van allemaal hetzelfde werden er vier verschillende dessert op tafel gezet en mochten we zelf kiezen. Dat deden we niet: we besloten ook deze te delen.
Het was een zeer geslaagde avond met vriendelijk personeel en een fijne sfeer. Het concept van alle kleine gerechtjes was super. We komen hier zeker nog een keer terug!

Gegeten op 1 mei 2015

lekkers

Heerlijk! We kozen voor de parade van de chef met wijnarangement. Bediening was vriendelijk. Zat soms wel wat tijd tussen de gangen maar dan werd de wijn kosteloos bijgeschonken. Ik kom hier zeker terug, beveel het mijn vrienden ook echt aan! Toptent.

Gegeten op 25 april 2015

Fore

Afgelopen zaterdag hebben we met z'n vieren in Kitch& in Leiden gegeten. Het eten was fantastisch en de bediening bijzonder vriendelijk. We hebben gekozen voor het vijf gangen parade van de chef menu. Het werd erg leuk opgediend en er zat grote verscheidenheid in de gerechtjes. We hadden drie wijnarrangementen erbij en dat maakte dat de rekening fors uitviel. Desondanks komen we zeker nog wel een keer terug.

Gegeten op 11 april 2015

FrankvanV

Ongedwongen en goede ontvangst en dito service. Uitstekend op elkaar afgestemd 5 gangen diner. We hebben genoten en komen zeker terug!

Gegeten op 7 maart 2015

hansproeft

Mooie zaak in het oude centrum. We waren hier tijdens restaurantweek en de zaak was goed vol. Bediening is heel goed en geeft veel aandacht. Timing gerechten kan wat beter valt soms teveel tijd tussen. Gerechten zien er allemaal prima uit, goed van smaak en bereiding. Portie tussengerecht. Mooi dat veel wijnen per glas geschonken worden. Prima zaak , fijne sfeer en aanwinst voor Leiden.

Gegeten op 7 maart 2015

ina17

Gisteravond met zijn drieën lekker gegeten bij Kitch&. Wij kozen voor de Parade van de chef. Allemaal lekkere kleine hapjes. Wat ik niet handig vond, is dat sommige hapjes per tweetal werden geserveerd, die moesten we dan zelf verdelen in drieën. Dat is het enige dat ik erop heb aan te merken. Verder was de bediening perfect. Kwamen niet om de haverklap zeuren of het allemaal goed was (dat lijkt namelijk wel de trend vandaag de dag). De ambiance is perfect. Kortom, een goed restaurant in Leiden, de moeite waard.

Gegeten op 17 februari 2015

Proever43625

Een van de beste restaurants van Leiden! Kies voor de parade van Bites en je krijgt een keur aan amuses, voorgerechten, soepje, hoofdgerecht en dessert. Lekker delen en samen proeven. De gerechten zijn verrassend, verfijnd van smaak en de wijnen zijn heerlijk.
De service is subliem! Jas wordt aangenomen, ze hebben de tijd voor je aan tafel. De gastheer vroeg expliciet of we eetwensen hadden en zo hielden ze de rest van de avond rekening met mijn koemelkallergie: alle gerechten kon ik zo maar eten!
Meer dan genoeg gegeten voor 37,50 per persoon (ex drank), perfecte service. Avondje uit en je laten verwennen kan hier!

Gegeten op 5 februari 2015

Corbo

Het is alweer enige tijd geleden dat ik bij kitch& heb gegeten, maar als nieuwe iens-proever wil ik graag laten weten hoe blij ik ben met dit restaurant. De gastheer is zeer bekwaam. Weet waar hij het over heeft en de geserveerde wijnen waren ontzettend lekker. Hetzelfde geldt voor het eten. Erg bijzonder hoe ze een gerecht als gevulde aubergine (over het algemeen vind ik dat nou niet bepaald spannend) zo ontzettend lekker hebben kunnen maken. Ik kom hier graag terug!

Gegeten op 23 juli 2014

Schrijf zelf een recensie over Kitch& in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over Kitch&. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.