a TripAdvisor company

foto's van De Goedheyd in Utrecht - 1 foto's van De Goedheyd in Utrecht - 2 foto's van De Goedheyd in Utrecht - 3 foto's van De Goedheyd in Utrecht - 4 foto's van De Goedheyd in Utrecht - 5 foto's van De Goedheyd in Utrecht - 6

De Goedheyd

4. 92% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 030 246 84 72
  2. www.degoedheyd.nl

nicole150

Wij hebben vandaag een koffietafel gehad in dit fijne restaurant. Daar komen natuurlijk wat persoonlijke wensen bij kijken: muziek, mogelijkheid voor een bloemetje en wat foto's, champagne en heerlijke (!) kaviaar. Al ruim vantevoren werd er op een heel fijne wijze met ons meegedacht en we hebben de dag als zeer fijn en ongedwongen ervaren. Het eten was heerlijk, de bediening super (!), de aparte ruimte gezellig en de overall sfeer warm en gemoedelijk. Hier weten ze hoe het hoort en wanneer je als gastheer even zichtbaar mag en soms ook even onzichtbaar moet zijn. We hebben het een ontzettend fijn, warm en mooi afscheid gevonden dat we ons nog lang zullen herinneren. We komen zeker nog eens terug om te dineren!

Gegeten op 17 mei 2015

liesdam

Wij hebben gekozen voor een 5-gangen verrassingsmenu incl. wijnarrangement. Hier past maar een woord: overheerlijk. Goede combinatie van smaken waar de geselecteerde wijnen goed bij pasten. Bediening prima. Leuk was de manier waarop de gerechten en de wijnen werden toegelicht. We komen hier zeker terug.

Gegeten op 15 mei 2015

Deborah-Anne

Met vrienden een hapje eten en daarvoor deze keer De Goedheyd gekozen vanwege de goede berichten die we over dit restaurant gehoord hebben. Alle vier het verassingsmenu gekozen, ik weet niet meer wat het allemaal was, maar het was gewoonweg heerlijk. Ook de wijnkeuzes van het wijnarrangement waren in mijn ogen perfect. De bediening was lekker vlot en niet te formeel, je voelt je er meteen op je gemak. Volgende keer schrijf ik allemaal op wat we eten c.q. gegeten hebben (en gedronken), want dat er een volgende keer komt staat wel vast !!

Gegeten op 25 april 2015

matthijs.roovers

Drie maal binnen een halfjaar gegetenen de ervaring varieert nog al: eerste keer erg goed en verrassend, tweede keer gewoon erg lekker en de derde keer niet bijzonder. Ik weet niet wat er met de Goedheyd aan de hand is maar er lijkt iets fout te gaan. De laatste keer vond ik het in ieder geval niet het geld waard dat men er voor vraagt: Met ( helaas matig gekozen) wijn arrangement minimaal €100,- of meer per couvert.
Helaas zal ik hier niet meer terugkeren..

Proev

Mooie avond met stel oude vrienden gehad. Zeer bevlogen personeel. Kennis van zaken en wist het leuk te vertellen. Spontaan, maar niet te aanwezig. Het eten was prima. We kregen het 5-gangen verrassingsmenu geserveerd. Voor-en tussengerecht goed om smaak, leuke combinaties. Het hoofdgerecht , biefstuk, viel echter wat tegen. Het was niet slecht, maar zeker niet zo mals en goed van smaak als ik gehoopt had voor de kwaliteit die het restaurant pretendeert na te streven.
Het wijnarrangement was lekker, maar persoonlijk vond ik het niet in verhouding tot de prijs die er voor gevraagd werd (6 euro per glas). Evenals de flessen water die steeds bijgevuld werden...
Al met al een mooie en gezellige avond. De prijs voor het geheel vond ik echter buiten proportie. Jammer. Ik denk niet dat er een volgende keer zal volgen.

Gegeten op 20 maart 2015

Proever42285

Na alle enthousiaste verhalen hebben we afgelopen week met z'n drieen getafeld bij De Goedheyd. Locatie is top, bediening heel attent en wijn-arrangement was heerlijk. Echter, eten was OK, maar niet meer dan dat. Tijdens prosecco bestelden we anti-pasti, wat bord met wat standaard plakjes vlees bleek te zijn. Bij voorgerecht zat eitje dat 8 uur lang was behandeld in groot apparaat, aldus de serveerster. Eitje smaakte nergens naar, dus zonde van de energie. Hoofdgerecht was OK, maar dessert was weer tegenvaller; bavarois-taartje had weinig smaak. Kortom, geen aanrader.

Gegeten op 27 februari 2015

Poezenbeest

Wat een geweldig restaurant is dit toch! Heb hier nu een paar keer gegeten en ben nog nooit teleurgesteld. Verrassende combinaties die toch perfect bij elkaar passen en waarbij alle componenten goed op smaak zijn. Service is erg vriendelijk en correct maar (gelukkig) toch informeel. Je eet hier bijzondere gerechten die nét even anders zijn dan anders en daarbij vind ik de prijs zelfs aan de lage kant. Ik ben fan!

Gegeten op 14 februari 2015

MMM1968

Een bevriend stel neemt ons mee naar De Goedheyd. Wat een sfeervol restaurant in een mooi oud pand tegenover de oude rechtbank. Het is vol en dan is het wel lawaaierig, we hebben soms moeite om de uitleg van de zwarte brigade te verstaan. De bediening is overigens uitstekend en de gangen worden in een prettig rustig tempo geserveerd.
We kiezen voor het vijf-gangen verrassingsmenu en dat is heel goed. Vooral het voorgerecht van zalm in een lichte oosterse setting smaakt uitstekend. Het hoofdgerecht is zeker lekker met rundvlees, maar het is de klassieke en ook wel wat veilige keuze. We krijgen het al zo vaak als hoofdgerecht en dat mag wel wat origineler. Misschien eerder een algemene kritiek dan kritiek voor De Goedheyd specifiek, want we vinden De Goedheyd een fijn restaurant.

Gegeten op 14 februari 2015

Moods71

Wat doe je met vrienden die verder af wonen? Juist, halverwege afspreken voor een heerlijke maaltijd waarbij de Goedheyd een meer dan uitstekende keuze is. Laat je verwennen door middel van een heerlijk verrassingsmenu en gegarandeerd dat er meerdere culinaire creaties je tong strelen.
Bijzondere plus (en leuk) vonden wij het proeven van de wijnen door alle disgenoten en dus niet door 1 persoon en ook de aanwezigheid van een en dezelfde ober. Zeker als deze zijn vak verstaat en zijn gasten goed aanvoelt. Kortom eten in Utrecht? Gewoon een top avondje Goedheyd doen!

Gegeten op 21 februari 2015

Bock78

Al sinds tijden onze favoriet in Utrecht en gisteren heeft de goedheyd wederom bewezen dat ze dat verdienen. Ik vroeg me af of ze het niveau hadden kunnen handhaven sinds de eigenaars ook de artisjok runnen. Dat lukt ze zeker! Het eten is echt voortreffelijk, prachtige smaken, mooie opmaak, top. Wij gaan eigenlijk altijd voor het menu met wijnen en dat is altijd goed. Service is ook altijd prima in orde en de sommelier doet zijn werk goed.

Gegeten op 20 februari 2015

Schrijf zelf een recensie over De Goedheyd in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over De Goedheyd. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.