De Goedheyd over zichzelf

Restaurant De Goedheyd is gelegen in het museumkwartier. Er wordt uitsluitend met verse produkten gewerkt en alles ambachtelijk bereid. De bediening is service gericht en de entourage is gezellig en warm. Graag ontvangen wij u in ons restaurant om u een leuke avond te bezorgen.

RonaldDlanor
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier al enkele kerende geweest. Met hoge verwachtingen hadden we opnieuw gereserveerd. Op zich prima gegeten, viergangen menu met dito wijnarrangement, echter toch hebben we na ons bezoek wel enkele aandachtspunten.

- De snelheid van het serveren van de diverse gerechten. Dat gaat te snel, zeker
vanaf het hoofdmenu ging het in rap tempo. We hadden het servies van het
dessert nog op tafel staan toen er al werd gevraagd of we nog koffie wilden
hebben.
- Het bedienend personeel heeft te veel aandacht voor elkaar.
- Voorgerecht zat vet vlees in. Dit was niet echt een succes.
- Tussengerecht, o.a. met gebakken coquille. Deze was wel heel erg klein van
formaat.
- koffie was erg karig. Slecht vergezeld van 1 cantuccini per persoon

Positief was dat je iedere wijn eerst kon voorproeven.

Al met al een prima restaurant, maar wel met enkele serieuze aandachtspunten wat ons betreft.

Gegeten op 5 april 2014

Karelverlinden
  • Recensies in de laatste twee jaar

Twee weken geleden op een zondag hier gegeten. Het ontvangst was zeer hartelijk en de bediening was vriendelijk en kundig. De gerechten zijn prima qua smaak, maar na alle lovende recensies had ik hoge verwachtingen. De carpaccio was overigens heerlijk!. De bijpassende wijnen waren zeer goed uitgekozen en heerlijk. Ik ga hier zeker nog een keer eten.

Gegeten op 2 maart 2014

van de Brink
  • Recensies in de laatste twee jaar

even langs geweest biDe Goedheydj en wederom heerlijk gegeten.ik heb Gegrilde heilboyfilet en langoustine in groene thee en mij vrouw Koningszwam, geitenkaas en truffel heerlijk en mooi klaargemaakt. De bediening is zeer vriendelijk en verzorgd Samengevat een hele goed plek om te gaan eten!

Gegeten op 12 maart 2014

liesbeth40
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een aanrader! Het eten is gewoon fantastisch! Begonnen met een gerechtje van VERSE King Crab! Wat een prachtig beest en zeer smakelijk. We hebben diverse gerechtjes gegeten waaronder ook een met een risotto.. Deze was zo lekker gemaakt! De complimenten! De combinaties waren gewoon goed en de smaakbeleving kwam volledig tot zijn recht. De wijnen? Gewoon ook goed! De bediening is kundig en zeer vriendelijk. Het is geen groot restaurant maar ik vind het er knus en gezellig. Tenminste niet zo een opgepoetst 'wannabe' trendy uitstraling, gewoon klassiek! Er wordt met veel passie gewerkt en het resultaat mag er zeker zijn!

Gegeten op 27 februari 2014

J.Drijver
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hadden wat te vieren dus gingen we op aanraden van een collega naar de Goedheyd. Terechte aanbeveling! Gezellig, knus, goede en vriendelijke bediening. Voorgerecht was subliem! Carpaccio voor haar en een pata negra met gekonfijt konijn voor mij: Heer-lijk! Wijn paste goed. De herten-rug als hoofd smaakte fantastisch. Mijn Rib-eye was niet naar mijn smaak, dit kwam voornamelijk door de saus. Dat was jammer maar had niets met kwaliteit te maken. Smaken verschillen nou eenmaal. Zeker geen reden om hier niet nog eens naar toe te gaan want we zijn beiden benieuwd naar de rest van de kaart.

Gegeten op 13 februari 2014

Horee-K
  • Recensies in de laatste twee jaar

Aardig klein restaurant maar nogal aan de prijs en naar mijn smaak weinig gangbare gerechten. Heb er twee keer gegeten. Mini glaasjes huiswijn, het is of een fles of een glaasje maar geen karaf. Steak gegeten die ook nogal klein was uitgevallen. Toch vijftig euro p.p. voor een biefstuk met patat zonder groente (de stukjes groente op het bord dienden eerder als decoratie en niet als substantiële voeding ) 2 wijntjes en een cappuccino met likeur, vind ik echt aan de bovenkant qua prijsstelling. De kwaliteit van het eten was qua bereiding en versheid goed in orde.

Gegeten op 20 november 2013

marie9
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het verrassingsmenu gehad, alles was heel erg lekker. Toen de borden op tafel kwamen had ik wel enige reserve omdat deze hoeveelheid smaken op een bord meestal niet zo goed uitpakt, maar dat was niet gerechtvaardigd. Bediening is vriendelijk en snel.

Gegeten op 7 februari 2014

Dirkdenvreede
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een echte aanrader als je in Utrecht bent. We hebben een 4 gangen verrassingsmenu gehad en alles klopte. De gastheer wist veel te vertellen over de bijpassende wijnen en het eten was top. We hebben genoten en willen het team bedanken voor de heerlijke avond!

Gegeten op 29 januari 2014

thelmond
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben meerdere keren bij de goedheyd gegeten en elke keer is het weer goed. De inrichting is knus en erg gezellig. Maar naast het feit dat het restaurant leuk ingericht is, gaat het natuurlijk om het eten. Het eten is keer op keer goed! De koks in de keuken weten wat de gast wil en de bediening weet de gasten echt te verwennen. Wij komen hier heel erg graag en de laatste keer had de eigenaar ons gevraagd of hij ons kon verrassen. En dat is gelukt, het eten was heerlijk! Dit bevestigde nogmaals dat de eigenaren van de Goedheyd weten waar zij mee bezig zijn. Wij gaan hier graag weer snel naar terug.

Gegeten op 25 augustus 2013

tarek
  • Recensies in de laatste twee jaar

Our guests from Russia are staying in Haarlem en we had a full scheduled day in Nijmegen en Veenendaal. To end a busy day we decided to book a restaurant in the centre of Utrecht. Having read good reviews on several sites, we booked a table at 'De Goedheyd'. And what a great choice this was. We chose for the 4-courses suprise menu and it was superb! Together with a great wine arrangement we enjoyed the the good life and good company. Many thanks for the exceptional service (in English) and you will certainly see us again. Kind regards, Tarek

Gegeten op 16 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over De Goedheyd in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over De Goedheyd. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!