a TripAdvisor company

2. Wereldkeuken
  3. 77% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 033 4702302

AnnemarieB

Erg lekker eten bij Dara, weer eens wat anders. Sommige gerechten waren wel aan de erg kruidige kant en dan was je blij dat je wat brood kon pakken. Wij zaten eerst aan een lager tafeltje en hebben om een hogere tafel met stoelen gevraagd. Dit werd geregeld, maar de communicatie tussen het personeel onderling had beter gekund. Het was zaterdagavond en volle bak, dit was te merken aan het personeel, zij hadden het erg druk. Het decor is leuk, maar (ondanks de rondes aan het plafond) is het er nog steeds erg lawaaiig. Al met al zeker een aanrader, maar wellicht wat meer personeel inzetten (en de lopers met het eten de tafelnummers uit hun hoofd laten leren!!)

Gegeten op 15 augustus 2015

Jippie83

Mooie plek en heerlijk eten waar we geregeld van genieten. Vooral zomers in de zon op het gezellige terras. We worden altijd goed en vriendelijk geholpen.

Hilletje

Wow, prachtige plek en een leuke kaart. De ceasarsalad viel tegen. Als je op je kaart zet dat er parmezaanse kaas en ansjovis in zit, doe het er dan wel in. Dit was niet het geval, zonde. De boterham tonijnsalade was erg lekker. Dikke bruine boterham met lekkere salade. Het uitzicht en het weer was goed. De dame in de bediening was vriendelijk maar kwam wat gestressd over. Misschien een slechte dag? Ik kom hier wel terug want ik ben gek op Libanees eten en ik wil zeker een keer dineren.

Gegeten op 20 juli 2015

Marcel033

een korte recensie omdat het eten erg goed is.. de service ook top..kreeg zelfs het receptje mee voor de pesto die ze hadden omdat moment..
Maar het enige minpunt.. de Muziek.. het is niet passend bij de uitstraling van het restaurant.
een oosterse achtergrond zou beter tot zijn recht komen....

Gegeten op 18 juli 2015

Miekh

Gezellig restaurant, het is er altijd druk (zegt genoeg) en zeer vriendelijk personeel.
Iedere keer als er een nieuwe kaart verschijnt gaan wij weer even proberen!
Ik begrijp niet waarom dit restaurant "maar" een 7,6 krijgt als beoordeling.
Minimaal 8+ is dik verdient!

Gegeten op 11 juni 2015

Levison

Heerlijk eten maar ik zou wie een fijne avond afraden dit restaurant te bezoeken. De bediening is onbeleefd, onoplettend en incorrect. En de bedrijfsleidster komt drie kwartier na de melding 'het eten komt zo' melden dat iemand dat ten onrechte heeft gezegd. Niks geen sorry, niks geen drankje als compensatie. Extreem ombeschoft.

Gegeten op 19 juni 2015

karlos

Leuk restaurant in een mooie ruime setting. Wij hadden het mezzes-menu besteld en kregen ruim voldoende en heerlijk divers eten. De mezzes waren goed gekruid en divers, waardoor je een breed smakenpalet had tussen vis, vlees en vegetarisch. In combinatie met een pittige Marokkaanse wijn was onze avond zeker geslaagd en een aanrader!

Gegeten op 25 april 2015

Zappa123

Lekker gegeten bij Data. Mezzes menu is een leuke manier van eten, soort van tapas. Kwaliteit van de mezzes is wisselen, er zitten heerlijke gerechtjes tussen maar ook van mindere kwaliteit. Al met al lekker en gezellig gegeten. De bediening was uitstekend, de serveerster was zeer vriendelijk, snel en alert (Lotte).

Gegeten op 25 april 2015

JanPost

Dara is een leuk restaurant maar de smaak van gerechten is zeer matig. Bovendien wordt niet gereageerd op het antwoord dat het eten niet smaakvol was.

Gegeten op 28 maart 2015

sMoes

Heel lekker gegeten, mezesmenu. Veel variatie en alles was even lekker. Leuk en gezellig bediend door het personeel; je voelde je echt welkom. Ik stond ervan te kijken hoe druk het was, ik zat met mijn rug naar de zaal en had het niet eens door. Leuk ingericht, hier kom ik echt nog eens terug!

Gegeten op 26 maart 2015

Schrijf zelf een recensie over Wereldrestaurant Dara in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over Wereldrestaurant Dara. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.