a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Indiaas
  1. Toon telefoonnummer 050 311 01 63

lindyfolkers

Afgelopen zondag naar de Thaliavond geweest met zijn vieren. Het eten werd zeer snel (mocht zelfs wel wat langzamer) uitgeserveerd, we kregen acht gerechtjes op tafel. Allemaal stuk voor stuk heerlijk! Vooral de pittige lam was echt heel lekker! We konden bijbestellen wat we wilden en de bediening was vlot en vriendelijk. Ik kom hier zeker weer!

Enige minpuntje is dat er geen afzuiging is, resultaat is stinkende kleding en een jas die naar eten ruikt.

Gegeten op 28 februari 2016

Levenssgenieter

Op zondagavond Thaliaavond en dat gingen we met 4 personen proberen. In sneltreinvaart kregen we allerlei schaaltjes opgediend met vlees en groentengerechten, nan,raita en rijst. Het smaakte allemaal prima en er werd regelmatig gevraagd of het genoeg was en of we bij wilden bestellen. Zonder problemen werd er nog een en ander bij geserveerd. De bediening was vriendelijk , snel en attent. We hebben goed gegeten en voor een heel bescheiden bedrag. Wij hebben het ervaren als "even een hapje eten" niet als een avond gezellig uit eten gaan. Dit doet echter niets af aan de kwaliteit van het eten.

Gegeten op 28 februari 2016

lise10

Omdat we allebei veel van Indiaas eten houden besloot ik op Valentijnsdag mijn lief mee te nemen naar dit restaurant. Ik was er al vaak langs gefietst, en wist daarom dat er elke donderdag en zondag een speciale Thali-actie is. Allebei bestelden we een vegetarische Thali. Een thali bestaat uit allemaal verschillende gerechten, die in kleine ronde bakjes geserveerd worden. We kregen maar liefst acht verschillende gerechten, en daarnaast raita (een soort yoghurt) en salade. Alles, ook naanbrood en rijst, was onbeperkt. Het eten was heerlijk en bijzonder, er zaten veel gerechten bij die ik nog nooit eerder tegen was gekomen bij andere Indiase restaurants. Zowel in Groningen als daarbuiten heb ik al veel Indiase restaurants bezocht, maar dit is mijn nieuwe favoriet. De bediening was uitstekend: vriendelijk en zeer attent, maar allerminst opdringerig. Het decor is kitscherig (zoals bij de meeste Indiase restaurants het geval is) maar wel gezellig. Voor nog geen veertig euro hebben we met twee personen heerlijk gegeten. Dit restaurant is echt een aanrader, ik hoop nog vaak terug te komen.

Gegeten op 14 februari 2016

lieke54

Het eten was lekker en heel verschillend van elkaar. Mijn gezelschap en ik kozen voor een soort vegetarisch menu. Het werd in kleine, rondje bakjes geserveerd. De paddenstoelen die we bestelden rookten extreem toen de bediening ze opdienden. Dit zorgde voor veel damp en luid gesis in het restaurant (vooral omdat meerdere tafels de paddenstoelen bestelden). Dit was eerder grappig dan storend, hoewel al onze kleren in de was moesten, omdat we zo naar rook roken.
Het restaurant zag er gezellig uit en de bediening was vriendelijk. Het eten werd heel snel geserveerd. Ook was het heel goedkoop voor de goede kwaliteit van het eten.

Gegeten op 12 december 2015

YnnekeSuder

Super gezellig, goed gevoel toen we binnenkwamen. Met Xenos bon werden we hartelijk ontvangen. We kregen de royal vlees thali, verrassing van de chef-kok. De meeste schaaltjes waren groente, een schaaltje kip was wel lekker (en je kon bijvragen). En er was een schaaltje lam, maar dat was veel te scherp. Toen ik vroeg of er een mildere lamsschotel was waar ik van kon proeven (we kregen toch van alles een klein beetje) of dat het afgezwakt kon worden, was het antwoord: nee. Dus hadden we veel groentes en 1 soort kip. Niet echt royal dus.

Gegeten op 4 december 2015

Ilse1996

Ik heb inmiddels al een keer of tien bij de Kohinoor van India gegeten en het eten blijft me telkens verbazen. Er is een gevarieerd aanbod aan milde, zoete tot zeer pittige gerechten, alles heerlijk gekruid. Voor dagen waarop je moeilijk kan kiezen wat je wilt eten zijn het twee- of driegangenmenu en de thali echt een uitkomst. Hierbij komt er een behoorlijke hoeveelheid uiteenlopende gerechten op tafel. Wat mij positief verraste was dat de ik de gerechten zonder vlees even lekker vond als die met vlees, iets wat bij mij niet vaak voorkomt.

Het personeel is erg vriendelijk en altijd wel in voor een praatje. Ik heb zelden lang moeten wachten op een bestelling. In de regel staat het eten en drinken vlot op tafel, ook als het druk is. De stijl van het decor is misschien niet voor iedereen weggelegd, maar ik vind het restaurant gezellig en knus overkomen. Al met al zeker een aanrader, waar ik zelf waarschijnlijk nog vaak te vinden zal zijn!

Gegeten op 5 juni 2015

san_tu

Sinds kort is het eten er niet zo goed meer. Misschien een nieuwe kok? Kip is droog en lijkt alsof het al een keer eerder opgeserveerd is. Erg jammer want dit restaurant was altijd heerlijk

Gegeten op 13 september 2015

hemanurse

Twee keer ben ik in dit restaurant geweest. Omdat ik de gerechten niet ken heb ik gekozen voor de "proeverij". Diverse gerechten in kleine pannetjes geserveerd op een warmhoudplaat. Het vriendelijke personeel legt uit wat de gerechtjes zijn. Bij "te kort" kan worden bijbesteld. Ook in pittigheid kan worden gekozen. Heerlijke kruiden met bijzondere smaaksensaties. De bij- en vooraf geserveerde "chips" met kleurige sauzen zijn heerlijk. Het naanbrood neutraliseert de smaak tussen de gerechten. Ongedwongen sfeer in een rustig restaurant.
Zeker het proberen waard!

Gegeten op 13 december 2014

pyfam

Vanavond het 2 gangen diner gehad met 4 personen. Dat was een proeverij van verschillende gerechtjes. Bij binnenkomst krijg je gelijk een bakje met papadums en staan er 3 sausjes voor je klaar (munt, mango en tamarinde). Het voorgerecht volgde al gauw en had allemaal kleine hapjes. Stuk voor stuk superlekker! Een half uurtje na het voorgerecht werd het voorgerecht geserveerd. Allemaal verschillende curry's in een pannetje die op een warmhoudplaat wordt geplaats. Wij hadden 7-8 pannetjes, 2 schaaltjes rijst, een bakje knoflook naan en een yoghurt munt sausje. Het fijne was dat je extra kon bij bestellen, bijv iets wat je heel lekker vond en ook kon aangeven dat je iets anders wilde proberen (bijv iets wat pittiger was en wij wilden graag nog een paneer gerechtje) Elk gerecht had een heel eigen smaak en het was echt heerlijk! Het personeel kwam regematig langs om te vragen of je nog iets wilde drinken en of alles naar wens was. En dat was het zeker! We besloten de avond met koffie en thee en dit werd ook erg leuk geserveerd op een dienblaadje met een typisch Indiase zoetigheid (suikerspinachtig) en was chocolaatjes.

We hebben een heerlijke avond gehad en raden dit restaurant zeker aan als je echt lekker Indiaas voor een goede prijs wil eten! Wij gaan zeker een keer weer terug!

Gegeten op 28 februari 2015

andeveen

Bij binnenkomst hadden we wel even het idee dat we naar het verkeerde restaurant waren gegaan. Het restaurant zelf doet op zich wel simpel aan en je mist toch een muziekje. Jammer dat het eten deze keer tegen viel. De vorige keren was het beter. De porties waren deze keer kleiner en de kwaliteit minder. Het was niet zo zuiver en smaakvol als het in het verleden was. Bediening was prima maar zeer traag. Dus, wees geduldig.

Gegeten op 21 februari 2015

Schrijf zelf een recensie over Kohinoor van India in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Kohinoor van India. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.