Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Kohinoor van India

2. Indiaas
  3. Topper 2014
  1. Toon telefoonnummer 050 311 01 63

Blackchocolate

Zeer sfeervol restaurant met heerlijk eten en vriendelijke mensen. Wij komen wel vaker op de thali avond, lekker verschillende gerechten proeven. Zeker een aanrader. Toen wij aangaven dat mijn partner wel erg van pittig eten houdt, hadden ze er ook een zeer pittig gerecht bij gedaan. Leuk dat dit mogelijk is. We hebben weer een gezellige avond gehad!

Gegeten op 21 augustus 2014

Molen015

Attente bediening die op een prettige manier je weet te begeleiden in de menukeuze.
Als voorgerecht lamsgehakt in bladerdeeg, heerlijk geurend en even goed smakend. Als hoofdgerecht de kip tandoori. Daarbij werden linzen en rijst geserveerd. Om stil van te worden zowel vanwege de geur als de smaak. In de salade was de koriander wel zeer aanwezig. Nu ben ik daar geen liefhebber van dus het kan zeker aan mij liggen. Het interieur is wat sleets maar de atmosfeer is prima. Als ik weer eens in Groningen ben dan staat de Kohinoor zeker op mijn lijstje. Overigens ook vanwege de prima prijs/kwaliteit verhouding.

Gegeten op 20 augustus 2014

Bex91

Nog niet zo lang geleden heb we bij de Kohinoor van India gegeten. Bij binnenkomst werden we zeer gastvrij ontvangen en naar een tafeltje begeleid. Al snel kregen we een soort voorgerechtje geserveerd van Indiaase chips met drie verschillende sausjes. Toen kwam het meest lastige gedeelte van de avond.. ons eten uitzoeken van de kaart! De Kohinoor heeft een zeer uitgebreide kaart met voor ieder wat wils. Bij vragen over de gerechten konden we goed bij het personeel terecht. De bediening kent de kaart en de gerechten goed en kon ons daarom goed adviseren. Ook een pluspunt is dat de pittigheid van de gerechten op verzoek aangepast kan worden. Het eten zelf was heerlijk!
Kortom, we hebben een topavond gehad in de Kohinoor! Erg gastvrij en vriendelijk met een zeer ontspannen ambiance en heerlijk eten. We komen zeker nog eens terug.

Gegeten op 19 april 2014

Mila12

Heerlijk Indiaas eten, bijzonder ruime keuze aan vis, vlees en vegatarisch. Het eten wordt schitterend geserveerd, ruikt heerlijk en is relatief goedkoop. Decor is wat simpel. Al met al een aanrader.

Gegeten op 25 april 2014

marianne1990

Meerdere keren heb ik hier heerlijk gegeten. Het eten wordt altijd met veel kruiden bereid, waarbij eventueel rekening wordt gehouden wanneer je van iets milder eten houdt. De Thali is altijd lekker. Ik ga hier zeker nog vaker terug komen!

Gegeten op 19 april 2014

BJV

Gezellig restaurant! Eten is lekker, veel keuze en goede prijzen. Personeel vriendelijk en attent, de kok kwam spontaan met extra eten aan om te proberen.

Gegeten op 3 maart 2014

Pino1976

Mede door de goede recensies wezen kijken of het wat is. We hadden samen een grill menu besteld echter was deze niet goed bereid mede doordat de smaak aan de bittere kant was. De smaak was niet zoals we gewend waren als bij andere Indiase restaurants. Voor ons dus niet weer.

Gegeten op 17 januari 2014

Cinna99

In korte tijd hier 2 keer gegeten en het was weer heerlijk!
Gezellige sfeer, prima bediening en het eten is zoals het hoort: mooie smaken, bereid met verse kruiden en je krijgt ook wel eens wat van het huis, zodat je je echt gast voelt:)

Gegeten op 27 december 2013

michiel61

Vorige week hier erg goed gegeten! Bijzondere keuken toch, de Indiase, die hier uitstekend wordt uitgevoerd in een leuke sfeer. Kruidig, smaakvol. Op verzoek niet te pittig, wat ook goed was uitgevoerd. We hebben drie gangen gegeten, met veel kleine gerechtjes, zodat van alles geproefd kon worden. Wijn spijs klopte. Attente bediening, voldoende aanwezig, zorgde ervoor dat het lekker doorliep. En de rekening was alleszins redelijk. Gewoon een leuke ontspannen tent, wij komen terug!

Gegeten op 3 december 2013

Mark1995

Sinds het moment dat ik voor het eerst heb gegeten bij dit restaurant ben ik letterlijk fan geworden van de Indiase keuken, en dan met name die van de Kohinoor natuurlijk! Het eten heeft mij tot dusver keer op keer weer positief verbaasd, zowel qua smaak (één hapje Indiaas eten van de Kohinoor heeft al meer smaak dan een complete Nederlandse maaltijd) als qua diversiteit (ze hebben werkelijk alles: van zoete gerechten met fruit tot aan ongelofelijk pittige gerechten). Een goede manier om al deze verscheidenheid te proeven is door middel van het bestellen van een Thali of een 2- of 3-gangenmenu, ik heb beide gerechten al eens gehad en je kan er in beide gevallen op rekenen dat je én met een volle buik naar huis gaat, én ontzettend veel dingen geproefd hebt. Voorheen bestelde ik vooral losse gerechten maar sinds ik weet wat de Thali inhoudt bestel ik ook die een stuk vaker! Verder is de service meer dan voldoende en het decor maakt een luxe indruk. Overigens is dit luxe element gelukkig niet terug te vinden op de rekening;) Kortom: een toprestaurant met topbediening, en dat voor een zeer schappelijke prijs.

Gegeten op 22 oktober 2013

Schrijf zelf een recensie over Kohinoor van India in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Kohinoor van India. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.