a TripAdvisor company

foto's van Restaurant Winkk in Dongen - 1 foto's van Restaurant Winkk in Dongen - 2 foto's van Restaurant Winkk in Dongen - 3 foto's van Restaurant Winkk in Dongen - 4 foto's van Restaurant Winkk in Dongen - 5 foto's van Restaurant Winkk in Dongen - 6 foto's van Restaurant Winkk in Dongen - 7

1. Hotel-restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 016 238 67 77

Culinair genieten in Dongen

Een avond bij Winkk is een traktatie op vers bereide en vooral verrukkelijke gerechten. De kaart is constant in beweging, zoals de seizoenen dat ook zijn. Heerijke producten, net even iets anders, tegen vriendelijke prijzen in een bijzondere en klassieke ambiance. Met zo een gevarieerde kaart is hier iedereen wel wat lekkers!

Sjaak Koring

Via online reservering

Wienkk is gevestigd in een mooi, statig oud pand. Het restaurant geeft mooi uitzicht over een park en de tafels staan op fatsoenlijke afstand van elkaar. De menukaart is uitgebreid en het eten is lekker. De bijzonder vriendelijkebediening had wat mij betreft wat vlotter gemogen.

Gegeten op 7 mei 2016

Gerdariemens

Via online reservering

Wij hadden met zijn allen (5 pers) als voorgerecht de proeverij Winkk: erg lekker en leuk geserveerd. Daarna allemaal iets anders van de kaart. Het is prettig dat je de hoofgerechten ook als kleine portie kan bestellen. Een aanrader als je een groot voorgerecht, zoals de proeverij, hebt besteld of iets van de dessertkaart hebt gekozen want die zijn behoorlijk groot. M.n. de macarons & witte chocolade vonden we overheerlijk!

Gegeten op 20 april 2016

TheoenSylvia

Via online reservering

Zonder de iens actie waren we hier waarschijnlijk niet snel gaan eten. We waren dan ook zeer verrast over de zeer goede bediening en het lekker eten. Ook de gerechten uit de iens actie zagen eer prachtig uit en smaakten voortreffelijk. Zeker een aanrader!

Gegeten op 4 januari 2016

SauvignonBlanc21

We hadden een high winkk geregeld via groupon. Leuke zaak, prima bediening en lekkere wijn! De meeste hapjes leken echter regelrecht uit de vriezer te komen, vooral de verschillende bladerdeeg hapjes en de zoete hapjes. De soepjes waren wel erg lekker, vooral de rode pestosoep. Wel weer fantasieloze soepstengels uit een pakje erbij. De hapjes kwamen in negatieve zin niet overeen met de omschrijving op groupon en voldeden dus niet aan de verwachting, helaas!

Gegeten op 12 februari 2016

mvanherpt

Via online reservering

Het eten was lekker, je had voor de AH actie keuze uit een 3-gangen menu, maar je kon ook gewoon kiezen uit de kaart met een kleine bijbetaling.
Mooi restaurant en de bediening deed zijn opperste best om het je naar de zin te maken.
Kortom een aanrader!

Gegeten op 31 januari 2016

robenjaninemens

Via online reservering

Super gezellig en het eten was voortreffelijk. Uit het keuze menu moeilijk kiezen want alles leek lekker. De bediening en de sfeer waren goed.

Gegeten op 30 januari 2016

m.s.gververs

Via online reservering

Gezellige sfeer, voor de 3de keer daar gegeten dus dat zegt ook iets over de kwaliteit. Ga er nog vaker heen. Personeel is erg gedienstig.

Gegeten op 28 januari 2016

omnifoor

Via online reservering

Bezocht met AH actie; aanbod was een driegangenmenu met de mogelijkheid een gerecht te vervangen door een ander gerechtt tegen meerprijs; gekozen het hoofdgerecht te vervangen door tijgerwolf voor extra prijs van 6,50 per persoon! Viel ons tegen door een verkeerde combinatie van de vis met bijgevoegde groenten en champignons; daardoor gerecht veel te zoet dat nog werd versterkt door de biigeschonken wijn(zinfandel); entree (carpaccio van speenvarken) en dessert(kaasplankje) geen bijzonderheden. Bediening goed en ambiance aangenaam,
Opmmerking: het AH menu had dezefde prijs als het standaard driegangen ; extra keuze mogelijkheden kwamen van dat menu hetgeen ons niet werd verteld(AH aanbod was een aparte kaart) . An dere keuze voor alle drie gangen zou leiden tot een hogere prijs van het
AH aanbod dan keuze voor het standaard menu voor 2 personen; hebben wij nog niet meegemaakt.

Gegeten op 27 januari 2016

Krisbo

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten. We hadden een drie keuze menu en heb voor de vis gekozen. Zowel het voor gerecht als hoofdregecht. Beide smaakte prima. We zijn met een goed en voldaan gevoel naar buiten gestapt.

Gegeten op 26 januari 2016

floor_oomens

Via online reservering

Lekker eten, vriendelijke bediening, fijne sfeer.
Wij zijn er meerdere keren geweest. 1 keer moesten we tussen de gangen door lang wachten, maar dat hebben we de andere 2 keren niet ervaren.

Gegeten op 24 januari 2016

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Winkk in Dongen

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Winkk. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.