a TripAdvisor company

foto's van Restaurant Winkk in Dongen - 1 foto's van Restaurant Winkk in Dongen - 2 foto's van Restaurant Winkk in Dongen - 3 foto's van Restaurant Winkk in Dongen - 4 foto's van Restaurant Winkk in Dongen - 5 foto's van Restaurant Winkk in Dongen - 6 foto's van Restaurant Winkk in Dongen - 7

1. Hotel-restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 016 238 67 77

Culinair genieten in Dongen

Een avond bij Winkk is een traktatie op vers bereide en vooral verrukkelijke gerechten. De kaart is constant in beweging, zoals de seizoenen dat ook zijn. Heerijke producten, net even iets anders, tegen vriendelijke prijzen in een bijzondere en klassieke ambiance. Met zo een gevarieerde kaart is hier iedereen wel wat lekkers!

rodewijn48

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Met vrienden hier gisteravond voor het eerst gegeten. Een soort van all you caneat. Maar dan op een klasse restaurant niveau.
Alles vers en zag er erg mooi uit.
Uitleg bij alle gerechtjes.
Niks was teveel en we konden alles vragen. Echt helemaal top geweest
Zeker een aanrader. We komen zeker nog een keer als we weer in de omgeving zijn

Gegeten op 23 juli 2016

janwillemdelangen

Via online reservering

Prima gegeten was erug lekker duurde alleen wel lang opzich niet erg maar met kleintje van 8 maanden duurde het te lang

Gegeten op 20 juli 2016

thomaswimkok

Via online reservering

Passend (driegangen) menu, goed verzorgd en gepresenteerd. Rustige omgeving (buiten op terras), goed drankadvies, vriendelijke bediening.

Gegeten op 18 juli 2016

ggjvdbijl

Via online reservering

Geweldig goed eten alleen de tweede keer frietjes rauw de bediening geweldig zo vriendelijk en geen verschil dat je ah boekje inlever hebben we anders meegemaakt!Echt een aanrader.

Gegeten op 17 juli 2016

bep29

Zoals altijd zijn wij weer heel erg verwend met een heerlijke lunch, gezellig buiten op het terras gezeten. Wij werden gastvrij ontvangen en bediend door vriendelijk personeel. Ech een aanbeveling waard!!

Gegeten op 4 juni 2016

Beens

Vandaag met een groep cursisten genoten van de lunch. Ten eerste een enorm klantvriendelijk ontvangst. Daarnaast mijn complimenten voor de klantgerichtheid en flexibiliteit! En natuurlijk een prima heerlijke lunch met onder andere de huisgerookte zalm. Een aanrader!!

Gegeten op 31 mei 2016

han.mieke

Via online reservering

gratis parkeren met de auto,mooie locatie. Bediening uitstekend. De werkwijze van een leerling ober werd door het personeel wel eens lacherig over gedaan hadden wij het idee en dat vonden we wat minder. Het eten zag er goed uit maar de smaak was vaak wat flauw. Het brood bij de soep was lekker. De frietjes waren niet erg knapperig. De mayonaise zit in een puntbuiltje en dit tussen de friet. Als je de friet eruit wilt halen moet je de mayonaise vast houden. vind ik niet echt handig. Wel fijn dat je van alle hoofdgerechten kan kiezen tussen een kleine en grote portie.

Gegeten op 28 mei 2016

gerard_hermus

Via online reservering

Wij zijn na onze reservering gebeld door Winkk dat het tijdstip niet kon worden nagekomen door de bezettingsgraad van een aantal grote groepen in overleg verplaatst naar 29-5.
We hebben heerijk gegeten met als uitschieter Asperges op zijn Brabants.

Gegeten op 28 mei 2016

Sjaak Koring

Via online reservering

Wienkk is gevestigd in een mooi, statig oud pand. Het restaurant geeft mooi uitzicht over een park en de tafels staan op fatsoenlijke afstand van elkaar. De menukaart is uitgebreid en het eten is lekker. De bijzonder vriendelijkebediening had wat mij betreft wat vlotter gemogen.

Gegeten op 7 mei 2016

Gerdariemens

Via online reservering

Wij hadden met zijn allen (5 pers) als voorgerecht de proeverij Winkk: erg lekker en leuk geserveerd. Daarna allemaal iets anders van de kaart. Het is prettig dat je de hoofgerechten ook als kleine portie kan bestellen. Een aanrader als je een groot voorgerecht, zoals de proeverij, hebt besteld of iets van de dessertkaart hebt gekozen want die zijn behoorlijk groot. M.n. de macarons & witte chocolade vonden we overheerlijk!

Gegeten op 20 april 2016

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Winkk in Dongen

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Winkk. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.