a TripAdvisor company

foto's van Restaurant Winkk in Dongen - 1 foto's van Restaurant Winkk in Dongen - 2 foto's van Restaurant Winkk in Dongen - 3 foto's van Restaurant Winkk in Dongen - 4 foto's van Restaurant Winkk in Dongen - 5 foto's van Restaurant Winkk in Dongen - 6 foto's van Restaurant Winkk in Dongen - 7

1. Hotel-restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 016 238 67 77

Culinair genieten in Dongen

Een avond bij Winkk is een traktatie op vers bereide en vooral verrukkelijke gerechten. De kaart is constant in beweging, zoals de seizoenen dat ook zijn. Heerijke producten, net even iets anders, tegen vriendelijke prijzen in een bijzondere en klassieke ambiance. Met zo een gevarieerde kaart is hier iedereen wel wat lekkers!

i.akkermans

• Service

• Decor

• In behandeling

Via online reservering

Heerlijk buiten gegeten,de bediening was heel heel vriendelijk en spontaan.De informatie en uitleg is goed.
Het eten was prima en heel lekker warm dat kwam ook omdat de borden warm waren zeker als je buiten zit. Chapeau voor de KOK.......Het was een heerlijk avondje en voldaan naar huis. Wij gaan zeker nog eens terug. Zal het zeker iedereen aanbevelen. Hatelijk Dank.

Gegeten op 26 augustus 2016

frankenbea

Via online reservering

Alles was prima , eten de bediening het gebouw. Wat wil een mens nog meer . Komen zeker heel snel terug. Dit keer met de zegels van Albert-Heijn. Je hoeft je niet eens aan het menu te houden, je mag ook wat anders van de kaart nemen en betaal hiervoor een kleine bijdrage. Zeer netjes en goed uitgelegd.

Gegeten op 26 augustus 2016

eskefassaert

Via online reservering

Prima keuzemenu. Eten was goed. Royaal en smakelijk voorgerecht. Biefstuk was mals en werd opgediend met lekkere groenten/ aardappeltjes en friet. Nagerecht was lekker maar beetje zwaar ( niet helemaal opgegeten). Vriendelijke bediening. Lekker buiten gezeten. Wel vielen er veel blaadjes van de bomen. Er werd ons op voorhand andere tafel aangeboden maar dat vonden we niet nodig. Prima restaurant dus.

Gegeten op 24 augustus 2016

Natascha3994

Via online reservering

Deze keer goede ervaringen met ons 1e ontmoeting restaurant. Heerlijk eten goede service. Wel wat lang wachten tussen de gangen maar dat vinden wij niet erg. Het was dan ook erg druk en bediening liepen de benen onder het lijf vandaan. De keer ervoor (met verjaardag) viel erg tegen toen een verrassingsmenu gehad. Ik ben lactose intolerant en dit ging toen bij de amuse al goed mis, kreeg toch hangop. Nu was alles goed geregeld ondanks de drukte en gebruik van de AH restaurantactie, Gaf ons weer het vertrouwde gevoel wat we altijd hebben gehad. Op naar een volgende keer.

Gegeten op 20 augustus 2016

Wintermonster

Via online reservering

We kwamen eten met de AH restaurantactie. Helaas kwam de kaart die ons voorgelegd werd in het restaurant niet overeen met de kaart die op de AH restaurantactie website stond (terwijl wij speciaal kwamen voor dat lekkere menu). We mochten wel iets anders van de kaart kiezen maar moesten daar dan voor bijbetalen. Net na binnenkomst kregen we een amuse aangeboden, het duurde daarna heel lang voor er een voorgerecht kwam. De gerechten waren niet slecht van smaak, maar waren de bijbetaling niet waard. Kwaliteit van het eten is eetcafe niveau terwijl de prijzen behoorlijk veel hoger liggen. Daarom zullen wij niet meer terugkeren naar restaurant Winkk

Gegeten op 19 augustus 2016

yvonnevansummeren

Met ah-zegels hier gegeten. Wat tegenviel was dat het menu anders was dan toen wij reserveerden. Dus moesten wij een andere keuze maken. Toen hebben wij een aantal dingen genomen van de gewone kaart. Dat betekende dus dat wij voor al,die dingen extra moesten bijbetalen. Ik had de claresse filet. Deze viel erg tegen, zeer flauw en in het midden niet helemaal gaar. De anderen hadden varkenshaas en tournedos. Deze waren goed. De frietjes waren slap. De nagerechten waren ook goed. De rekening viel tegen. Alles bij elkaar was het toch een flinke rekening.
Wij zullen hier niet snel terugkomen.

Gegeten op 19 augustus 2016

dietze

Via online reservering

Heerlijk buiten op het gezellige terras gegeten met het A H menu.
Mooie keuze uit 3 voor en 3 hoofdgerechten en netjes gebracht,een vervolgbezoek zit er zeker in.
Vlotte bediening en een nette prijs,

Gegeten op 17 augustus 2016

Donkey1954

Via online reservering

Zondagavond samen met goede vrienden heerlijk gedineerd bij Winkk met de kaartjes van Ah. Soms schaam je je als je voor zo'n geweldig diner zou weinig hoeft af te rekenen. Als voorgerecht hadden we een heerlijke Rundercarpaccio, gevolgd door varkenshaas medaillons in een rode wijnsaus. Dit alles gecompleteerd met een heerlijke aardbeien parfait. Neem bij dit alles de schitterende locatie en het geweldige personeel, zowel in de bediening als de keuken, en je bent verzekerd van een ECHT avondje uit. Wij gaan hier zeker nog eens dineren.

Gegeten op 14 augustus 2016

paulinevdven

Via online reservering

Winkk ga ik zeker aanbevelen bij mijn vrienden en familie.
De sfeer was heel goed. Als kind kwamen wij vaker in deze villa, toen het nog bij "Overdonk"
hoorde, wij hadden twee ooms, die daar in het klooster waren.
De Rode mul vonden we heerlijk.

Gegeten op 13 augustus 2016

vis.jan

Via online reservering

De lokale is heerlijk rustig. Een uitzicht op de tuin.
Voorgerechten zeer vers . Daarna zeer malse biefstuk en alles prachtig opgediend en zeer vriendelijk uitgeserveerd door de dame Greet.
Echt een aanrader !,,

Gegeten op 8 augustus 2016

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Winkk in Dongen

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Winkk. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.