Restaurant Winkk

Restaurant Winkk

1. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 016 238 67 77

Paul Bosch van Drakestein

Lang, lang geleden voor mij een superadres in een oud patriciershuis. Ook nu kun je er smakelijk eten, maar toen ik er in oktober 2014 met een AH-spaarkaart met z'n twee-en wilde lunchen gaf de eigenaresse mij onomwonden te verstaan dat ik zo niet interessant voor ze was. De volle prijs dus, en die was prijzig! Die slechte sfeer zette zich die hele lunch voort. En traaag... Toen ik wilde betalen was ze in geen velden of wegen (heel ver weg in de keuken) te bekennen, en hadden we zo maar kunnen weglopen. Het is dat ik zo eerlijk ben. Maar ik voel me hier niet meer welkom!

Gegeten op 21 oktober 2014

Carolienermes

met 4 meiden een high chocolate gehad via groupon. De prijs was met een groupon goed te doen, de volle prijs lijkt mij wat overtrokken. Als eerste kregen wij een chocolade likeurtje aangeboden, wat heerlijk smaakte. Toen kwam er een toren met allerlei lekkernijen, natuurlijk vooral gevuld met chocolade. De chocolade eclair was nog half bevroren, dus die namen we als laatste. Tussendoor bestelden we nog iets te drinken, wat niet helemaal soepel verliep. De aandacht van de serveersters was meestal niet makkelijk te trekken, er werd door hen ook niet echt rondgekeken of er iemand iets wilde bestellen. Uiteindelijk toch een drankje kunnen bestellen, wat er na 35 minuten nog niet was. Toch maar naar de serveerster toe gelopen toen. Toen de toren grotendeels leeg was werd hij weg gehaald en kregen we per persoon een chocolade kroket aangeboden. Dit was een rare gewaarwording, het rook aan de buitenkant naar een kroket en binnenin zat vloeibare chocolade. We hebben de kroket niet allemaal opgegeten omdat we de combinatie niet echt konden waarderen. Daarna werd gevraagd of we nog even wilden wachten met ons dessert, waarop wij afspraken aan te zullen geven wanneer we ons dessert wilden hebben. Toen we na een kwartiertje doorgaven ons dessert te willen hebben( weer naar de serveerster gelopen omdat ze ons niet zag of hoorde) werd mij gezegd dat het in de oven zou worden gezet! 45 minuten later nog geen dessert, dus weer naar de serveerster! Waarschijnlijk waren ze ons vergeten, er werd een beetje vaag over gedaan. Het bleef maar duren en een van de dames van mijn gezelschap moest weg. Toen wij aangaven geen tijd meer te hebben werd ons verteld dat het nog 3 minuten duurde. Omdat wij alle 4 eigenlijk genoeg gegeten hadden en in tijdnood zaten besloten wij het dessert niet meer te nemen. Er kwam toen een andere serveerster die haar excuses aanbood en vertelde dat er per persoon 1 drankje van de rekening af zou worden gehaald. Dit aanbod vonden wij heel redelijk, dus wij maakten hier dankbaar gebruik van. Conclusie: leuk voor 1 keer, maar nu nooit meer.

Gegeten op 21 maart 2015

Theophanus

Gezellig restaurant.Perfecte bediening.Lekker gegeten.Nog een extra broccolisoepje van het huis.En heel lekkere huiswijn.

Gegeten op 7 februari 2015

AdenLouise

Via online reservering

Vrijdagavond met de AH bon heel gastvrij ontvangen.
Het 3 gangenmenu bood voldoende keus.
We hebben gekozen voor carpaccio, 1 x kalfsvlees en 1 x kabeljauw.
De kabeljauw was heerlijk en verrassend gecombineerd met rijst.
Ook het kaasplankje was prima, evenals de pure koffie.
Er bij rode en witte wijn van het huis. Ook een goede keus.

Gegeten op 9 januari 2015

petraquerelle

Via online reservering

Op 29 december hier gegeten. Alles was heel lekker (iets meer groenten bij het hoofdgerecht zou fijn zijn) en er heerst een gezellige sfeer (beetje eetcafé-achtig).
De meisjes die bedienden waren aardig, maar ze moesten wel veel navragen.
Met de Iens-actie kregen we 2e menu gratis. Door korting was het goed betaalbaar. Zonder actie zou het voor ons te duur zijn geweest.
Nog 1 puntje van kritiek: Geen kraanwater verkrijgbaar. Winkk gebruikt duurzame en biologische producten en dan mag kraanwater niet ontbreken.

Gegeten op 29 december 2014

O.Ammerlaan

Dit wordt een korte recensie. We gingen naar binnen voor een lunch, maar kozen voor een (helaas) wat korter bezoek omdat we redelijk haast hadden (en honger!) dus niets culinairs. De bediening was erg druk, te druk met soms niets, dus ik moest m'n eigen lunchkaart maar ophalen! We werden volkomen genegeerd! Zo hoort dat niet! En de lunch? Twee simpele kroketten op brood? Het duurde maar liefst 45 (!!) minuten, twee keer vragen en aandringen en het werd geserveerd op het verkeerde brood. Hoe kun je makkelijk moeilijk maken? Gelukkig, het afrekenen ging snel. Mooi interieur, niet capabele (te jonge) bediening, zeer trage keuken, verkeerd klaargemaakt. Dat zijn mijn trefwoorden voor deze lunch.

Gegeten op 21 december 2014

Tonydewit

Via online reservering

Je wordt gastvrij ontvangen en goed geadviseerd. Met speciale wensen wordt goed rekening gehouden en onze zoon kreeg een gang extra van het huis omdat hij alleen maar een hoofdgerecht en een toetje had besteld.
Wat wil je nog meer?

Gegeten op 19 december 2014

seloua

Via online reservering

De gerechten waren zeer netjes opgemaakt en de bediening was super.
We kijken terug op een heerlijke gezellige avond,zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 18 december 2014

Maddy85

Het restaurant zit in een statige villa in Dongen, maar aankleding aan de binnenkant is wat karig. Geen tafellinnen, geen sfeerverlichting: Alsof je in de eetruimte van een bejaardenhuis zit. Je hebt weinig privacy.
De dames in de bediening deden hun best, maar waren niet professioneel. We werden als gasten op een jeugdige manier benaderd en dat is niet erg, maar dat is niet iets wat ik verwacht bij een restaurant; eerder bij een eetcafé. Er was sowieso geen "hoofd-bediening".
Het eten was best prima, maar kwam niet boven eetcafé niveau uit. Standaard rundercarpaccio, Veel taaie stukjes in de kalfspicana en ook de hertenbiefstuk was niet mals. Aangezien de prijzen wel navenant waren, moet ik zeggen dat de prijs/kwaliteitverhouding niet juist is bij Winkk. De garnering van de gerechten was minimaal maar goed (op het bord), maar waarom er dan nog een mandje met frietjes bij moet?
Vanaf het nagerecht ging het eigenlijk allemaal fout. 1 tafelgenoot had koffie, en die kreeg hij meteen uitgeserveerd. 10 minuten daarna kwamen de nagerechten pas. En 3 minuten daarna pas het bestek voor de nagerechten. Het kaasplankje was minimaal. Je moest de kaas echt zoeken (3 schijfjes brie die je normaal op een toastje doet). De appelstrudel was appeltaart geworden. Toen we daar iets van zeiden bleek de appelstrudel op te zijn. Dit was niet gemeld. We konden een alternatief nagerecht bestellen. We kozen een gewoon bakje koffie. Deze werd geserveerd zonder melk en suiker.
Tot slot klopte de rekening niet: de appelstrudel was gewoon in rekening gebracht.

Als Winkk echt een restaurantwaardige zaak wil zijn dan moet er aandacht besteed worden aan de kwaliteit van de producten (mals en vers vlees en vis), professionele bediening en de aankleding van de zaak, want op dit moment is het niet meer dan een overrated eetcafé.

Gegeten op 13 december 2014

TheoKock

Via online reservering

Het eten was heerlijk. De bediening was ook zeer goed. Bij winkk zijn ze niet krenterig met de drank je krreg behoorlijk glazen.

Gegeten op 7 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Winkk in Dongen

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Winkk. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.