Restaurant Winkk

• 7.6

• 7.9

Steven van der Doest
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk buiten gegeten op het terras wat uitkijkt op het park. Prima bediening. Duurzame en mooie producten. Heerlijke kabeljauw op pasta, vers en lekkere saus erbij. Tussendoor als extraatje een klein kopje soep! Leuk en lekker! Echt een aanrader hier, altijd goed.

Gegeten op 27 juli 2013

breda2
  • Recensies in de laatste twee jaar

Via groupon high bubbels arrangement ontvangen. Een high tea, maar dan met een fles prosecco. Vriendelijke ontvangst en zeer vriendelijke bediening. Een bonbon lag al klaar bij de gedekte tafel. Allereerst een kippenpasteitje, en alleen al voor dit gerecht zou ik terug gaan, heerlijk. Daarna een toren met hartige hapjes, sanwiches met kip, zalm en eiersalade, en heerlijke zoetigheden. Het kopje thee daarna kostte nog 2,05. Kortom een zeer aangename middag gehad in een leuke omgeving en met leuke bediening. Goede parkeermogelijkheden.

Gegeten op 11 augustus 2013

ElsvV
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gegeten met een Groupon (5-gangenmenu van de chef voor 2 personen). Alle gerechten waren lekker en met zorg bereid. Tevens een leuke ambiance. Er ging iets fout met een tussengerecht, maar dat werd snel en adequaat opgelost. Het viel ons op dat de kok graag werkt met bleekselderij en de serveersters communiceerden naar onze mening net iets te luidruchtig met elkaar. Desondanks laten wij ons graag nog eens verrassen!

Gegeten op 5 juli 2013

arianne84
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk restaurant, wel achterin gaan zitten, want daar staan de lekkere stoelen. Vriendelijk meisje in de bediening, drankjes kregen we vrij snel. Het eten liet echter even op zich wachten. Sate was werkelijk perfect, zelfgemaakt, 3 stokjes goede kip. Patat was lekker vers, met zelfgemaakte mayonaise! Klein bakje rundvleessalade was ook erg lekker! Enige minpuntje was dat het eten wat lang duurde terwijl het niet zo druk was, daar moeten ze nog wat aan doen, maar de kwaliteit van het eten is erg goed!

Gegeten op 24 mei 2013

Keiko
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen weekend een verrassing geregeld voor mijn vriendin, hotel de villa geslapen nav het Travelbird arrangement. Herhaaldelijk werd dit laatste genoemd! We voelden ons constant achtervolgt, Oooo, u bent de Travelbird?! En dat bij elk personeels lid die we tegen kwamen tot aan de schoonmaakster toe! Heel irritant. Het kwam vooral heel goedkoop over, mijn vriendin had geen idee wat Travelbird was. Zeker niet het exclusieve waar je op hoopt bij zo'n toch niet heel erg goedkoop arrangement.
Maar goed, het gaat hier om het eten. We hadden een 7gangen verrassing menu. we zagen dat hier normaal 49,- voor wordt gevraagd. Nu verwacht je ook echt iets! Maar nee, het was vooral heel erg weinig en we hebben een halfuur tot een uur tussen de gerechten zitten wachten: goedkope carpaccio, te gare lam, soep in portie formaat van een eierdopje en rijst met Gamba's waarvan we sterk vermoeden dat de nasi van de Chinees aan de overkant kwam! Vooral het wachten was vervelend. Op een gegeven moment zaten er zo'n 6 tafeltjes zonder eten om zich heen te kijken waar het allemaal bleef. Er is iets mis gegaan in de keuken werd er verteld. Om half 12 zijn we naar onze kamer gegaan en hebben hier nog een zak chips gegeten. Eerlijk is eerlijk, het desert was erg lekker, maar toch weinig verassend. Wij zijn veel beter gewend voor deze prijs (tips: coquille in Den Bosch, Proeven in Gouda of de Waag in Delft) Ze hebben nog veel te leren in Dongen of ze zouden de prijs goed naar beneden moeten brengen.

Gegeten op 23 maart 2013

sjakie14
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren een Brunch gehad bij Winkk, Echt het was fantastisch.
Genoeg te eten en goede bediening.
Ook was er een persoon met een gluten vrij dieet. En daar zijn dus speciale gerechten voor gemaakt. Dit maakte het voor ons nog extra feestelijk.

Gegeten op 16 december 2012

deruyter13
  • Recensies in de laatste twee jaar

met n grouponbon voor 'n highbubble voor 4 pers voor €49.95 afgelopen zonag naar Winkk geweest, erg mooi pand, zorgzame en aardige bediening, maar als je echt €29,95 voor de Hgih bubble p.p moet betalen, vind ik dit toch wel erg veel, voor datgene wat je kijgt en als ik dan op hun site kijk wat hightea kost €19.95 p.p, en wat die krijgen, dan vind ik de prijs niet in verhouding, want dan kost die fles prosecco €20,00 en dat is natuurlijk erg veel voor italiaanse schuimwijn , en ik vond de sandwiches erg karig, de zoete hele kleine gebakjes en de bladerdaaghapjeswaren niet zelf gemaakt, ,pastieitje was wel heel erg lekker en nogmaals ik heb het volle pond niet betaalt, maar als we dat wel hadden gemoeten, met wat consumpties erbij waren we dan €150,00 voor 4 pers kwijt geweest, en dat is toch aardig wat geld, voor 'n high bubble

Gegeten op 9 december 2012

Rwbergschenhoek
  • Recensies in de laatste twee jaar

Als loge in het hotel 2 x Winkk menu gekozen. Vlotte bediening en vooraf van zalm bereidingen mooi en smaakvol. Hoodgerechten (schelvis en runder lensde) goede gaarheid en smakelijk garnituur. Heerlijk dessert met mokkaijs en hazelnoot mousse met gebrande hazelnoten. Vriedelijk geprijst.

Gegeten op 23 oktober 2012

Proever58265
  • Recensies in de laatste twee jaar

via een Bongo (tegoedbon) kwamen wij bij restaurant Winkk in Dongen terecht.
Bij binnenkomst werd er meteen gezegd dat wij de Bongo-klanten waren. We konden een tafeltje uitkiezen en toen begon het wachten. Na ruim 15 minuten kwam men vragen wat we wilden drinken en werd de kaart gebracht en tevens werd ons verteld dat wij tot 49,50 euro a la carte konden bestellen of voor een 2 gangen verrassingsmenu konden kiezen. Anders dus dan wordt aangegeven.
Na overweging kozen we voor het verrassingsmenu.
Na ± 30 minuten kregen we een schaaltje met brood en boter. Na 1 uur en 45 minuten kregen we dan eindelijk het voorgerecht. Schandalig! Er werd ons wel een drankje aangeboden voor het lange wachten. Na het voorgerecht, wat overigens prima smaakte, werd een amuse aangeboden.
Dit was een kerriesoepje wat niet echt smakelijk was.
Het hoofdgerecht was goed, maar het compenseerde niet voor 2,5 uur wachten. Na bijna dire uur stonden we pas weer buiten. En dat voor een 2-gangen (Bongo-)menu.

Gegeten op 30 juli 2012

miep30

• Uitstekend

Bij aankomst was ik onder de indruk. Het pand waar het restaurant zich in bevind is prachtig. Hartelijke ontvangst; gelijk een welkom gevoel. En daarna heerlijk gegeten en gedronken. Wij gaan er zeker nog een keer terug.

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Winkk in Dongen

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Winkk. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!