Nostra

1. Italiaans
  2. Topper 2015
  1. Toon telefoonnummer 024 360 33 62

Panhuizen

Super plek om te zijn. Heerlijk vers en zeer goed verzogd eten. Ze doen er alles aan om op persoonlijke wensen in te gaan. Zeer schappelijke prijzen voor deze kwaliteit. Kinderen zijn van harte welkom. Wij hebben genoten van de verse broodjes met de heerlijke soep Bedankt

Gegeten op 16 november 2014

Muti54

Gezellig lunchen, lekkere broodjes of club sandwich. Koffie is ook heerlijk en de wijn voor de niet rijders goed. Voor de Bob een glas water met ijs en citroen. Stond niet op de rekening. Geweldig, wat een service.

Gegeten op 26 september 2014

Jor1964

Ben hier nu al een vele malen geweest en nog geen enkele keer teleurgesteld op welk gebied dan ook. Service is uitstekend, zeer vriendelijk personeel en het eten (lunch) is geweldig. Alles wordt perfect verzorgd. Zelfs een tosti wordt geserveerd als een schilderij (met salade/fruit/groente).
De vissalade is gewoon geweldig. Clubsandwich vis TOP!

Dit adres is inmiddels gebombardeerd tot mijn favoriete lunch stekkie! Ga zo door Nostra!

Gegeten op 1 september 2014

CMM

Lekker geluncht: tosti gerookte zalm en tosti serano ham. beiden met royale garnituur (sla e.d), snelle en vriendelijke bediening. Gewoon goed!

Gegeten op 29 mei 2014

celinalda

Hier vandaag een broodje gegeten met zn tweeën. Bediening was attent en vriendelijk. De broodjes werden als kunstwerkjes gepresenteerd en smaakte ook goed. Het was nog wat vroeg voor de wijn, maar we komen zeker terug om te proeven.

Gegeten op 20 januari 2014

Beachster01

Genieten buiten op terras met straalkachels. Goede wijnkaart en tapasschaal voor 2 personen. Attente bediening. Als wijnbar in elk geval geslaagd.

Gegeten op 9 november 2013

ChrisV

We zijn begonnen met een thee uit de slectie van Dilmah. Daarna 3 verschillende wijnen die per glas werden geschonken. We konden kiezen uit een voldoende gevarieeerd aanbod. De wijnen worden op de kaart goed omschreven. Daarbij hebben wij genoten van de tapasschotel van een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Door het glas in het plafond achterin is er voldoende licht en kun je kiezen voor plaatsje met veel licht of een wat donkerder plaatsje met meer romatiek. De lunch kaart zag er gevarieerd uit, dus dat gaan we ook nog een keer doen.

Gegeten op 14 september 2012

Sandervd

Vandaag gelunched bij Nostra. Ik woon al een tijdje in Nijmegen, maar dit is prijs-kwaliteit gewoonweg de beste lunchroom. Er wordt veel aandacht besteed aan de opmaak en de kwaliteit. Ik kreeg maar amper mijn salade op, terwijl ik een grote eter ben. Ook de zalm op toast was perfect, zelfs met een toefje kaviaar (voor een prijs van rond de 10,- !).

Laidila

• Uitstekend

• Uitstekend

Heerlijk adresje om te lunchen of te high-tea-en. Ze hebben ook een variant high-wine!. Kwalitatief goede gerechten met uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Zelfs de eenvoudigste zalmtosti wordt met verse salade geserveerd, knapperig en gezond. Salades zijn royaal en prima als maaltijd. In de piepkleine keuken is alles onder controle en wordt er efficiënt gewerkt op een minimaal aantal vierkante meters. Prettig personeel rustige atmosfeer. Twee keer hier geweest en tot volle tevredenheid. Goede wijnen per glas. Je moet het adresje even weten te vinden, maar dat zijn inmiddels genoeg mensen

Schrijf zelf een recensie over Nostra in Nijmegen

Schrijf hieronder je recensie over Nostra. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.