Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Restaurant Ciao! Ciao! in Den Haag - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 345 90 37

Puur Italiaans

De chef en zijn brigade laten de Italiaanse keuken stralen in al haar glorie. Puur genieten van tongstrelende gerechten in een warme ambiance. De bediening is altijd even vriendelijk en dat maakt de beleving helemaal af.

gedoetje

In het restaurant was het erg lawaaiig. We konden nauwelijks met elkaar praten, we zaten in de tocht omdat we bij de open deur naat het terras zaten. Gastvrijheid was ver te zoeken. Borden werden op tafel gesmeten. Erg gehaast allemaal. Kennelijk wilde men op een avond zo veel mogelijk eetrondes per tafel hebben. In deze onprettige ambiance was het eten wel goed, erg lekker zelfs. Het was geen ontspannen etentje. Het was eens maar nooit weer.

Gegeten op 19 oktober 2014

Bruggen

Superleuk restaurant in een leuke buurt. Levendige bediening, heerlijk eten, leuke kaart. Echte italiaan met heerlijke gerechten. Voor iedereen wat wils. We komen hier graag, met vrienden maar ook met onze kinderen kunnen wij hier prima eten. In het weekend is het vaak druk en rommelig gezellig, dan is reserveren wel nodig. Echte aanrader in het Zeehelderkwartier, jammer dat ze binnenkort verhuizen naar het centrum!

Gegeten op 28 september 2014

bert17

Tijdens de Iens dinerdagen bij Ciao Ciao gegeten. Gezellig ambiance en lekker druk. Eten meer dan prima, en een heerlijk flesje Prosecco! Bediening op zich aardig, maar wel wat gehaast. ´Moet ik het menu echt nog een keer opnoemen´? Nou laat maar ;-)

Gegeten op 4 oktober 2014

Ouienie

Wij zijn met z'n tweeen met de iens diner dagen bij ciao ciao wezen eten. Het eten was erg lekker, vooral met voorgerechtje met verschillende soorten vlees en kazen. We hebben alleen erg lang moeten wachten, het duurde 40 minuten voordat de borden werden weggehaald. De tafel naast ons had ook klachten over bediening, en de serveerster excuseerde zich met: "sorry maar het is heel druk!"
Het was wel leuk voor een keer, maar niet voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 4 oktober 2014

maaike62

Echt super lekker gegeten! Niet een verhollandse pizzeria, maar gewoon een echt Italiaans restaurant. Flinterdunne pizza's, met subtiele topping, maar gewoon zoals dat hoort in Italië. Fijne ambiance, je waant je echt even in Italië. Absolute aanrader.

Gegeten op 26 september 2014

VanLavieren

Erg leuk Italiaans restaurant in Den Haag. Het eten is er zeker goed, maar van mij mag het nog meer Italiaans. Heb toch het gevoel dat er geen liefhebbers in de keuken staan. Ook omdat ik zelf graag Italiaans kook.
De bediening was vergeten welke wijn ik wilde hebben en kwam met een ander voorstel. Ik hou daar niet zo van, probeer je mij dan om de tuin te lijden? Heeft u de wijn niet meer die ik wilde?
En ja, klopt, ze hadden er nog maar een glas van, flesje ging niet lukken.

Andere wijn uitgekozen. Erg tevreden!

Gegeten op 21 maart 2014

thesee

Maandag jl heerlijk genoten van de gastvrijheid en het heerlijk eten. Met gezin weer eens wezen eten en wij bestelde voor de kleine een pasta bambino (voor de kleine) Omdat de kreeft helaas niet voorradig was vm de drukte van afgelopen weekend bestelde wij de pasta met King Crab en het gerecht kalfs medaillons met champignon saus. Het is altijd een verrassing wat men ervan maakt en ook dit keer was het heerlijk. De gastheer en personeel zijn altijd vrolijk en opgewekt. Top.

Gegeten op 11 augustus 2014

Berry-JM

Na een teleurstellende ervaring een jaar geleden toch maar weer eens geprobeerd op dit adres. Het draaide opnieuw uit op een teleurstelling. Het vismenu dat ons gezelschap bestelde bleek behalve het voorgerecht van gebakken stukjes octopus weinig te maken te hebben met de kunst van het Italiaans koken. Het dieptepunt vormde de tweede gang, namelijk een soepkom met daarin een pasta en een niets zeggend zalmsausje. Kun je thuis ook klaar maken en dan beter. Het hoofdgerecht omvatte twee plakken tonijn, die veel te ver waren doorgebakken en daardoor erg taai. Over de hoeveelheid was weinig te klagen, in tegendeel, de porties waren veel te groot. Voeg daarbij de luidruchtige en erg vergeetachtige bediening en de slechte behandeling van de wijn (onze fles Pinot Grigio werd bijna lauw geserveerd en de ijskouder arriveerde pas na twee keer vragen) en het beeld is compleet: mij zien ze daar niet meer.

Gegeten op 1 augustus 2014

pamw

Afgelopen zaterdagavond met z'n 4'n weer een super avond gehad bij dit gastvrije en gezellige restaurant (begrijp eigenlijk niet waarom ik er nog niet over geschreven had, wij komen er vaak). Ontvangst altijd enthousiast en persoonlijk. Eten: zalig! Bij binnenkomst meteen heerlijke bruscetta met tomaat. Dan als primi: de overheerlijke gebakken octopus (top!) en gegrild speenvarken, beide voorgerechten met z'n 4'n gedeeld. Daarna als hoofdgerechten: de linguini met kingkrab en zeevruchten, de spagetti vongole en mosselen (niet op de kaart) en 2 x de bijzondere spagetti met truffel (let op: aan tafel bereid IN een geflambeerde Parmezaanse kaas) en ze zijn niet zuinig met het truffel schaafsel! De 2 pasta's met zeevruchten waren ook om je vingers bij af te likken, heerlijk. We hadden wat te vieren en een feestje werd het ook, zoals eigenlijk altijd. Het enthousiasme spat er altijd vanaf, van de bediening, van de gerechten en het sfeertje is altijd levendig. Tot snel weer!

Gegeten op 26 juli 2014

Johnradder

Afgelopen zaterdag weer is gegeten hier, Italiaans zoals het moet.

De sfeer zoals je in Milaan of Rome meemaakt. De heerlijke gekte en het extreem lekkere eten waren een genot.

Wij gingen omdat we de ober Pepe uit een ander restaurant konden, hij weet van zelfs het serveren van een frietje een show te maken, ook de wijn etc. Heerlijk. Ga je voor een saai en stil restaurant moet je hier niet zijn, wil je je midden in Den Haag in Milaan Ofso voelen moet je hier heen, vooral de tafels naast de keuken ademen Italië.

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Ciao! Ciao! in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Ciao! Ciao!. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.