Restaurant Ciao! Ciao!

Toon telefoonnummer 070 345 90 37

• 8.5 10 79

• 8.3

• 8.0

Restaurant Ciao! Ciao! doet mee!

Reserveer nu!

Puur Italiaans

De chef en zijn brigade laten de Italiaanse keuken stralen in al haar glorie. Puur genieten van tongstrelende gerechten in een warme ambiance. De bediening is altijd even vriendelijk en dat maakt de beleving helemaal af.

andrea1987
  • Recensies in de laatste twee jaar

This evening I had dinner in this restaurant with a group of 25 Eastern European trainees. I can say on behalf of the group that we had a great evening thanks to the extremely nice waiter, who immediately created a great atmosphere. In addition, the food was excellent and the facilities (cosy smoking area, nice table setting) were good. I strongly recommend this restaurant for group events and I will definitely come back myself, because I'm sure it is also a good place to take friends or family.

Anne-Noordeloos
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heb wederom met mijn vriend een geweldige avond gehad. Je wordt tenminste vriendelijk ontvangen door de gastheer en vanaf dat punt loopt alles vlekkeloos over in een heerlijk avondje.. Supeverse gerechten en de schaaldieren zijn fenominaal. Ciao Ciao.....dus Ciao Ciao maar weer.

Gegeten op 4 maart 2014

annabel5
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben hier zaterdag weer gegeten. Superbediening en echt fantastisch lekker en supervers eten! Zijn al vaker geweest en komen ook zeker terug. Echt een aanrader.

Gegeten op 1 maart 2014

Schempie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik overnacht in de buurt en zocht een eet gelegenheid door ongeveer alle buurtgenoten werd ik hier heen gestuurd .

En mijn verwachting werd bevestigd een super goed restaurant met echt Italiaans eten .

lekker hapje bij binnenkomst .
super voorgerecht .
perfect bereid vlees met bijpassend wijntje .

En als afsluiter ga ik zo de chocolade soufflé ontvangen op aanraden van de jongedame die hier werkt .

Oftewel een echt Italiaans restaurant met passie

Aanrader

Groeten Jean-Paul

Anne Schutterop
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vrijdag 24 jan naar aanleiding van de goede recensies hier gereserveerd. We kwamen in een licht chaotisch, maar erg gezellig restaurant binnen. Er ging iets mis met de reservering, maar meteen goed opgelost, gratis wijntje erbij, en alsnog binnen 5 min een tafeltje terwijl het restaurant goed vol zat! Hele vriendelijke bediening en eigenaar. De bediening kan alleen wel iets scherper zijn met het brengen van de kaart en het opnemen van de bestelling. Dit duurde wel wat lang, maar goed het kwam de charme van een Italiaans gezellig restaurant wel weer ten goede! Eten, kreeft en kalfsvlees, beiden heerlijk bereid. We waren erg verrast van de uitstekende kwaliteit van de gerechten. Als attentie voor ons geduld deze avond kregen we nog 2 keer een kopje koffie en een lekkere limoncello! Een heerlijke avond en een restaurant waar wel zeker vaker gaan komen.

Gegeten op 24 januari 2014

Pnl
  • Recensies in de laatste twee jaar

we went there with some friends and we had a beautiful meal. very authentiek with delicious pasta. the service was good. the only minus point it was the music which sometimes was spanish!!!. we will come back

Gegeten op 5 januari 2014

DannyEten
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen vrijdag gegeten met mijn vrouw. Eten was fantastisch. Bediening was erg vriendelijk. Werden goed ontvangen en kregen een mooi plekje in het gezellige restaurant.

In de zomer waren wij er al een keer geweest. Hebben we heerlijk in de serre gezeten. Nu het de 2e keer weer fantastisch was, toch maar besloten om een recensie te schrijven.

Wij komen snel weer terug!

Gegeten op 17 januari 2014

Michael-B
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na het lezen van de goede recensies ben ik hier gaan eten met mijn vriendin. Erg druk, slechte bediening en prijs/kwaliteit verhouding is beneden de maat.

Eten is goed, maar niet wat je ervan verwacht, kleine porties en weinig smaak, ik kon echter geen peper en zout stel vinden op mijn tafel en aangezien de bediening het liet afweten was ik genoodzaakt om door te eten (anders werd het eten tenslotte koud)

Niet voor herhaling vatbaar tenzij de prijzen flink naar beneden gaan dan zou ik het nog kunnen overwegen.

Gegeten op 10 januari 2014

EvadeV
  • Recensies in de laatste twee jaar

Super lekker gegeten, erg vriendelijke bediening. Vooraf wat voorgerechten op tafel en gedeeld met zijn vieren de gestoofde octopus en de carpaccio truffel balletjes sprongen eruit heerlijk.
Daarna een pasta die ze bereiden in de grote Parmezaanse kaas die ze aansteken met wat sterke drank, wel delen dit zijn ruime porties, een van mijn tafel genoten had de kalfskotelet ook dit zag er voortreffelijk uit en smaakte zoals het eruit zag.

Gegeten op 3 november 2013

Lisettebousquet
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heb een fantastische avond gehad. Het eten was echt heerlijk, je proeft echt dat er met verse producten wordt gewerkt. Vooral de octopus was heerlijk klaargemaakt, zeker het proberen waard! Naast ons werd er pasta met truffel bereid aan tafel, wat rook dat lekker, wat een spektakel! De service was perfect, geen stress ondanks dat het restaurant helemaal vol zat. Veel kennis van alle producten/gerechten en wijn. Er hangt een hele gezellige sfeer in het restaurant en je merkt dat iedereen betrokken is. Zelfs de chef kwam langs om te kijken of alles naar wens was. Kortom een fantastisch restaurant met een geweldige service en ambiance en heerlijk echt Italiaans eten!

Gegeten op 15 november 2013

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Ciao! Ciao! in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Ciao! Ciao!. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!