a TripAdvisor company

foto's van Restaurant Ciao! Ciao! in Den Haag - 1 foto's van Restaurant Ciao! Ciao! in Den Haag - 2 foto's van Restaurant Ciao! Ciao! in Den Haag - 3 foto's van Restaurant Ciao! Ciao! in Den Haag - 4 foto's van Restaurant Ciao! Ciao! in Den Haag - 5 foto's van Restaurant Ciao! Ciao! in Den Haag - 6 foto's van Restaurant Ciao! Ciao! in Den Haag - 7 foto's van Restaurant Ciao! Ciao! in Den Haag - 8
Panoramafoto

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 345 90 37

Puur Italiaans

De chef en zijn brigade laten de Italiaanse keuken stralen in al haar glorie. Puur genieten van tongstrelende gerechten in een warme ambiance. De bediening is altijd even vriendelijk en dat maakt de beleving helemaal af.

Sylvia013

Mooie zaak maar gehorig. Huiswijn was prima maar niet echt bijzonder. Vond de antipasti voorgerecht erg tegen vallen voor die prijs maar de Tagliatelle met krab was weer uitstekend. Bediening komt over alsof alles gebeurt op de automatische piloot en als je hier voor het eerst ben krijg je niet de behandeling lijkt wel die gasten krijgen die vaker komen. Al met al geen verkeerde ervaring maar de wow factor ontbreekt voor ons

Gegeten op 6 mei 2015

Smulaap

Gisteravond weer eens gegeten bij Ciao! Ciao! De laatste keer was een half jaar geleden in hun vorige pand aan de Van Speijkstraat, nu dus op de nieuwe locatie aan het Tournooiveld in Den Haag. Mooi pand, prachtig uitzicht op de Hofvijfer en prima interieur. Helaas is dit restaurant wel een stuk groter dan het vorige, waardoor het een vrij massale indruk krijgt. Veel tafeltjes en veel herrie, en personeel dat gehaast rondloopt. We hoefden echter niet lang op de bediening te wachten, iedere kelner heeft zijn eigen tafeltjes. Zijn ook erg vriendelijk en informeren je goed over de gerechten. Over het eten kan je maar één opmerking maken: wat kunnen ze bij Ciao! Ciao! toch fantaschtische gerechten bereiden! Als begroeting krijg je allereerst een heerlijke bruchetta. We hadden vervolgens voor een voorgerecht van diverse vleeswaren en antipasti gekozen en als hoofdgerecht een dorade in zoutkorst uit de oven. Dit gerecht staat niet op de kaart, maar ons was bekend dat ze het hadden. Absolute aanrader! Dorade is superzacht van smaak, en aan je tafeltje wordt met veel show de zoutkorst verwijderd. Het werd geserveerd met heerlijke pasta, aardappeltjes uit de oven en gegrilde groenten. Top! De porties zijn erg royaal (m.i. té), dus de volgende keer slaan we het voorgerecht maar over.
De mensen die hier werken hebben een enorme passie voor koken en dat proef je. Een aanrader voor een ieder die alleen het beste uit de Italiaanse keuken wilt hebben.

Gegeten op 15 mei 2015

cindy87

Met een groep van 5 bij Ciao!Ciao! gegeten. Onze reservering was helaas niet doorgekomen maar onder genot van een glaasje Prosecco is dit netjes afgehandeld en was er toch een tafeltje voor ons op de drukke zaterdagavond. Men serveert heerlijk authentiek Italiaans eten, soms wel grote porties. Vooral de antipasti voor 2 personen is erg lekker, maar je kan er makkelijk met meer personen van eten ;) Alle hoofdgerechten (Pizza, Pasta & Vis van de dag voor 2) vielen ook zeker in de smaak en ook van het grand dessert hebben we genoten. Wij zaten dicht bij de keuken, wat niet de meest rustige plek van het restaurant is maar stiekem is het ook wel leuk een kijkje in de keuken te hebben. De inrichting van Ciao!Ciao! is trendy en het personeel vlot en vriendelijk (en echt Italiaans!)

Gegeten op 9 mei 2015

nathalie99

Met een groep vriendinnen op city trip in Den Haag. Een lekker Italiaans etentje werd een onvergetelijke ervaring met puur Italiaans eten en schitterende live muziek. Onmogelijk om stil te blijven zitten... Heel lang geleden dat we zo genoten hebben. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 2 mei 2015

yvette30

Top restaurant!!!!!!!! Eten heel goed. 2x per jaar livemuziek. Vanavond meegemaakt. Supersfeer , kom zeker nog een keer terug.

Gegeten op 2 mei 2015

Biebs

Gegeten op 25 april 2015

dickdev

Prachtige plek en ruimte! Goed voorgerecht, echter we bestelden een pizza met o.a. truffel(€17,95), iedereen weet dat een truffel ster ruikt en smaakt, we proefden en roken niets! De serveerster scheepte ons na deze opmerking af met een flesje truffelolie! Bestel dus voortaan de goedkoopste pizza en vraag om truffelolie!

Gegeten op 30 maart 2015

Gique

Ik vind het een prachtig restaurant. De sfeer is gezellig met een zacht muziekje op de achtergrond! Het eten was heerlijk. Ik heb de truffel pasta gegeten. Het is zo leuk hoe ze dier daar klaarmaken. Zeker een aanrader! Je krijg ook lekkere grote porties en de bediening was erg aardig en het duurde ook niet lang voor dat m'n eten kwam. Top restaurant!!

Gegeten op 20 maart 2015

reginald

gisteren avond hier gegeten : de oude winebar THE TASTE : de wijnkluizen zijn nog aanwezig ! een rumoerige tent met heel veel tafels , en snelle, aangename en perfecte bediening en een mooie kaart tegen aangename prijzen . Misschien omdat het donderdag avond was , maar het hele restaurant zal vol en dat wil toch wat zeggen . Mijn partner en ik hebben beide genoten van 2 verschillende voor- en hoofdgerechten , waarbij ik moet zeggen dat de gerechten van echt normale afmetingen zijn . Chapeau !!

Gegeten op 2 april 2015

knijnenbek

Na jaren weer eens afgesproken met mijn jeugdvriendin. De locatie is schitterend. Uitzicht op het torentje. De akoestiek is matig. Wij konden elkaar slecht verstaan. Bij een groep is dat nog erger. De bediening is top ! De schok kwam toen wij de prijzen zagen. We zijn voor het vismenu gegaan. Ik vond de porties voor een 4 gangenmenu erg groot en machtig. Het eten was niet uitzonderlijk. De tonijn was te gaar. De bijgerechten zo zo. De locatie en geweldige bediening maken veel goed, maar de prijs/kwaliteit weerhoudt mij.

Gegeten op 19 maart 2015

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Ciao! Ciao! in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Ciao! Ciao!. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.