Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Restaurant Ciao! Ciao! in Den Haag - 1

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 345 90 37

Restaurant Ciao! Ciao! doet mee!

Vanaf €20,- uit eten bij de beste restaurants bij in de buurt. Het culinaire feest begint op 26 september en duurt maar liefst 10 dagen! Heerlijk toch?

Bekijk de deelnemers

Puur Italiaans

De chef en zijn brigade laten de Italiaanse keuken stralen in al haar glorie. Puur genieten van tongstrelende gerechten in een warme ambiance. De bediening is altijd even vriendelijk en dat maakt de beleving helemaal af.

thesee

Maandag jl heerlijk genoten van de gastvrijheid en het heerlijk eten. Met gezin weer eens wezen eten en wij bestelde voor de kleine een pasta bambino (voor de kleine) Omdat de kreeft helaas niet voorradig was vm de drukte van afgelopen weekend bestelde wij de pasta met King Crab en het gerecht kalfs medaillons met champignon saus. Het is altijd een verrassing wat men ervan maakt en ook dit keer was het heerlijk. De gastheer en personeel zijn altijd vrolijk en opgewekt. Top.

Gegeten op 11 augustus 2014

Berry-JM

Na een teleurstellende ervaring een jaar geleden toch maar weer eens geprobeerd op dit adres. Het draaide opnieuw uit op een teleurstelling. Het vismenu dat ons gezelschap bestelde bleek behalve het voorgerecht van gebakken stukjes octopus weinig te maken te hebben met de kunst van het Italiaans koken. Het dieptepunt vormde de tweede gang, namelijk een soepkom met daarin een pasta en een niets zeggend zalmsausje. Kun je thuis ook klaar maken en dan beter. Het hoofdgerecht omvatte twee plakken tonijn, die veel te ver waren doorgebakken en daardoor erg taai. Over de hoeveelheid was weinig te klagen, in tegendeel, de porties waren veel te groot. Voeg daarbij de luidruchtige en erg vergeetachtige bediening en de slechte behandeling van de wijn (onze fles Pinot Grigio werd bijna lauw geserveerd en de ijskouder arriveerde pas na twee keer vragen) en het beeld is compleet: mij zien ze daar niet meer.

Gegeten op 1 augustus 2014

pamw

Afgelopen zaterdagavond met z'n 4'n weer een super avond gehad bij dit gastvrije en gezellige restaurant (begrijp eigenlijk niet waarom ik er nog niet over geschreven had, wij komen er vaak). Ontvangst altijd enthousiast en persoonlijk. Eten: zalig! Bij binnenkomst meteen heerlijke bruscetta met tomaat. Dan als primi: de overheerlijke gebakken octopus (top!) en gegrild speenvarken, beide voorgerechten met z'n 4'n gedeeld. Daarna als hoofdgerechten: de linguini met kingkrab en zeevruchten, de spagetti vongole en mosselen (niet op de kaart) en 2 x de bijzondere spagetti met truffel (let op: aan tafel bereid IN een geflambeerde Parmezaanse kaas) en ze zijn niet zuinig met het truffel schaafsel! De 2 pasta's met zeevruchten waren ook om je vingers bij af te likken, heerlijk. We hadden wat te vieren en een feestje werd het ook, zoals eigenlijk altijd. Het enthousiasme spat er altijd vanaf, van de bediening, van de gerechten en het sfeertje is altijd levendig. Tot snel weer!

Gegeten op 26 juli 2014

Johnradder

Afgelopen zaterdag weer is gegeten hier, Italiaans zoals het moet.

De sfeer zoals je in Milaan of Rome meemaakt. De heerlijke gekte en het extreem lekkere eten waren een genot.

Wij gingen omdat we de ober Pepe uit een ander restaurant konden, hij weet van zelfs het serveren van een frietje een show te maken, ook de wijn etc. Heerlijk. Ga je voor een saai en stil restaurant moet je hier niet zijn, wil je je midden in Den Haag in Milaan Ofso voelen moet je hier heen, vooral de tafels naast de keuken ademen Italië.

Heike

Ik was uitgenodigd. Een verjaardags cado. Heel leuk. Ik kwam binnen en mijn vriendje( eetpartner) zat er al met een biertje. Het was druk. De bediening legte aan hand van de kaart het menu voor de iens-korting uit. Ik wist al waar ik voor zou kiezen omdat een collega van mij iets had aangeraden. Toen weer een bediening kwam - een andere- werden we op gewezen dat niet van alles gekozen mocht worden. Er onstond eenigziens verwarring in de communicatie onderling maar dat werd meteen recht getrokken. Dat was het eenige minpuntje, verder verliep alles prima. We kozen voor octupussy als voorgerecht. Lekker mals en zeer goed van smaak en wat een portie!
Het hoofdgerecht werd Duetto di Tonno e Pesce Spada
Duo van tonijn- en zwaardvisfilet gegrild op een bedje van rucola met een fijne dressing. Ook weer zo een grote portie, ik mocht proeven, lekker verse vis!
Ik koos voor de Tortelloni a Nero di Sepia. Een aanrader!
De beroemde zwarte pasta! Tortelloni gevuld met witvis met een saus van gorgonzola en fijn gehakte jumbogarnalen. Men ! Wat een smaak! De Tortelloni lagen in een saus van Gorgonzola, heerlijk en ook een beetje machtig maar ik at alles op.
Over het nagerecht hoef ik niet meer te vertellen, verrukkelijk en ik ben helemaal geen zoetekous.
Wij zijn met een voldaan gevoel na 4 uur eten het restaurant uitgegaan, superleuke bediening met aandacht voor de klant, gezellige sfeer en prijs/kwaliteitsverhouding dik in order!
Voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 17 mei 2014

Eilard

Toen wij bij Ciao Ciao binnen kwamen werden wij aller vriendelijkst ontvangen en men verzocht ons nog even geduld te hebben tot onze tafel vrij kwam. We namen plaats op het overdekte terras waar wij al snel een lekkere prosecco van het huis kregen geserveerd gevolgd door een vers gemaakte bruschetta met gesmolten kaas. We hadden ons aangemeld voor de Iens Dinner dagen ( 3 gangen menu) en konden kiezen uit vlees of vis. Wij kozen als voorgerecht gevulde zalmrolletjes en vitello tonato, beiden waren erg lekker. Hoofdgerecht: een duo van vis met heerlijk gegrilde groeten en een tournedos, Het was heel smaakvol en ruime porties. Dessert: tradiotioneel Tiramisu maar wel van hele goede samenstelling, niet papperig en vol van smaak. De zeer vriendelijke bediening adviseerde ons bij de wijn en wij kozen voor de Masi-Serego Alighieri, Veneto I.G.T. Bianco del Veneto een heerlijke wijn. Het was weer als vanouds gezellig, lekker en zeer gastvriendelijk. Zeker een aanrader

Gegeten op 17 mei 2014

Metropole

Vele malen bij Ciao Ciao gegeten en altijd vriendelijk verwelkomt; ook nooit lang hoeven wachten op de gerechten, ook al is het vaak druk, heel knap! Gisteren met 8 personen heerlijk gegeten: vongole, mosselen en inktvisjes vooraf, verrukkelijk klaargemaakt. Onze hoofdgerechten waren zeer smakelijk; mooie verse visgerechten en boterzacht kalfsvlees. Ruime porties begeleid door pittige spaghetti, gebakken aardappeltjes, geroosterde groenten. De rode huiswijn uit Puglia is zeer goed. Pepe spant de kroon, een ober waar men trots op kan zijn! Prima service en een meer dan tevreden gevoel bij allen! Tip: De ambiance mag wat gezelliger, misschien een idee de ruimte/tafels eens te veranderen? Wij eten niet graag achter in de zaak waar de akoustiek niet optimaal is.

Gegeten op 25 mei 2014

Honselab

Ciao ciao is een echt Italiaans restaurant waar gastvrijheid en belangstelling en service hoog in het vaandel staat. Het menu was voor zowel het vlees als de vis uitstekend samengesteld .
Het was zeer royaal en mooi opgediend en de smaak was fantastisch .
De bediening was vriendelijk en het mannelijke personeel had ook gevoel voor humor.
Het is zeker de moeite waard om hier vaker te komen.

Gegeten op 14 mei 2014

maria56

Zaterdagavond half acht gereserveerd via de site, geen reservering te vinden...... snel opgelost door bijzonder aardige dame en zij bracht ons naar een tafel achter in de zaak. De zaak zat toen al zo goed als vol! Het werd een heerlijke bijzondere avond, wat een smaken en wat een gastvrijheid! Als dit een avond is waarbij er aan onze tafel van alles is mis gegaan(volgens de dames van de bediening), dan vraag ik me af hoe "fantastischer " een avond zal zijn waarbij alles goed gaat, tot heel snel dus!

Gegeten op 10 mei 2014

Tongh

Ondanks het feit dat het restaurant er aan de buitenkomt niet geweldig uitziet, zijn we op advies van de receptioniste van ons hotel, er wel geweest eten. En.....het was voortreffelijk! Alles..de amuses, de wijn, de vis en het toetje! En als extraatje kregen we ook nog een limoncello van de zaak! Echt een aanrader dit restaurant!
Personeel is erg vriendelijk!

Gegeten op 28 april 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Ciao! Ciao! in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Ciao! Ciao!. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.