a TripAdvisor company

foto's van Restaurant Ciao! Ciao! in Den Haag - 1 foto's van Restaurant Ciao! Ciao! in Den Haag - 2 foto's van Restaurant Ciao! Ciao! in Den Haag - 3 foto's van Restaurant Ciao! Ciao! in Den Haag - 4 foto's van Restaurant Ciao! Ciao! in Den Haag - 5 foto's van Restaurant Ciao! Ciao! in Den Haag - 6 foto's van Restaurant Ciao! Ciao! in Den Haag - 7 foto's van Restaurant Ciao! Ciao! in Den Haag - 8
Panoramafoto

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 345 90 37

Puur Italiaans

De chef en zijn brigade laten de Italiaanse keuken stralen in al haar glorie. Puur genieten van tongstrelende gerechten in een warme ambiance. De bediening is altijd even vriendelijk en dat maakt de beleving helemaal af.

gerardbrennink

• 10 1

• Eten

• In behandeling

Met de verhuizing heeft Ciao Ciao een mooi interieur meegekregen. Prachtige locatie sowieso. De kaart is groot, en verbaast gekeken naar een gerecht van tonijn met wasabi Ik zit toch in een Italiaans restaurant? Dit dus niet genomen, maar de pasta en ossenhaas, waren goed, maar niet memorabel. De prijzen zijn voor het geboden stevig. Bediening is vriendelijk, maar niet erg alert. Al met al is de verwachting gezien het interieur en de prijzen hoger dan wat er vooral aan eten geserveerd wordt.

Gegeten op 14 augustus 2015

Garcia070

• 10 1

• Eten

• In behandeling

Zeer leuk gelegen restaurant. Heel goed eten, uitstekende antipasti. Heel leuk ingericht, soort van open keuken, leuk opgestelde tafels en stoelen/banken. Bel alleen van te voren of er niemand jarig is. Die avond waren er drie mensen jarig, resultaat, drie keer keiharde muziek, zingen, toneelstukje, heel de tent in rep en roer. Ach, je moet er van houden.

Bediening vergeet nog wel eens een gerechtje of drankje hier en daar. Het was ook wel heel druk, het is haar vergeven.

Als er niemand jarig is kom ik zeker terug!

Gegeten op 29 mei 2015

koks

Gisteravond met z'n 4-ren hier gegeten. Omdat het een prachtige avond was waren we op zoek naar een mooi terras en dat heeft dit restaurant zeker. Er was gelukkig nog plaats en ook al staat er een omheining omheen ivm de bouwwerkzaamheden op het toernooiveld, het terras was een fijne plek om te zitten. Het eten was voortreffelijk! De oesters waren mooi op smaak en grootte, pasta en vleesgerecht waren erg smakelijk. En de vis voor 2 was ook perfect. Leuke jonge bediening en wanneer er een gerecht gebracht werd door de italiaans sprekende brigade werd dat met veel flair gebracht. Al met al een prima avond, niet goedkoop maar wel de moeite waard. Prachtige wijnglazen, maar onhandige messen. Messen die een modern ontwerp hebben zijn niet altijd fijn in gebruik.

Gegeten op 22 augustus 2015

ingehoffs

Zeer teleurgesteld over het eten. We waren met 4 personen en drie van ons vonden het eten slecht. Aan de lamskotelet zat geen smaak, aardappels smaakten naar 1 dag oude aardappels en waren niet gekruid o.i.d. en daar zat dus geen smaak aan. De Lasagna was extreem droog en aangebrand.
Wanneer we wat meer wijn wilden konden we steeds niemands aandacht krijgen. We overwogen om het restaurant maar te bellen maar dat was nog net niet nodig. Het was overigens rustig met slechts 6/8 tafels. Personeel kwam nooit vragen of het smaakte en of we nog wat wilden drinken. En één medewerker (man) liep als een kip zonder kop rond en struikelde bijna constant over zijn eigen voeten. Zodra hij in de buurt kwam waren we bang dat hij iets over ons heen zou gooien bij het vallen.
Het uitzicht is prachtig. Brood met tapas was lekker. Geen aanrader voor echt lekker Italiaans eten.

Gegeten op 19 augustus 2015

kimberg

Afgelopen week gegeten met 5 personen bij Ciao Ciao! We hadden niet gereserveerd maar gelukkig was en nog een leuke tafel voor ons bij de keuken! We kregen eerst een heerlijke bruschetta van het huis. Daarna namen we alleen een hoofdgerecht ivm tijdsdruk. Samen met 1 van mij tafelgenoten namen we vlees voor 2 allemaal lekker stukjes vlees voor 2 personen werkelijk echt heerlijk elk stukje.. Daarbij werden 2 sausjes geserveerd aardappels gegrilde groenten en heerlijke knoflook pasta! 2 andere tafel genoten namen vis voor 2 wat er ook heerlijk uit zag en wat het ook was zeiden ze. Mn laaste tafelgenoot nam kalfsvlees met citroensaus ook heerlijk is mij verteld. Na dit heerlijke eten namen we nog een kopje koffie. Bediening is top leuke meiden en onze gastheer een geweldige Italiaan die wel van een grapje houd. Kortom een lekkere avond!
Ben al vaker bij ciao ciao geweest dus ik kom snel weer terug.

luijk

heerlijk gegeten op een top locatie in een mooi restaurant.
Licht gehorig bediening zwaar onderbezet.
Eten goed met fijne Italiaanse smaken.
We komen zeker een keer terug liefst met mooi weer om het terras te benutten

Gegeten op 16 augustus 2015

Stuyf

Met uitzicht op het Torentje van de premier kun je op deze schitterende locatie zowel binnen als op het grote terras genieten van de authentieke Italiaanse keuken. Laat je vooral verrassen door de chef de cuisine, want elk gerecht is voortreffelijk. Aanraders: tartufo al carpaccio (voorgerecht), tortellini con salvia pomodoro e mascarpone (pastagerecht) en de filetto limousine con rucola e parmigiano (hoofdgerecht/vlees). De huisgemaakte tiramisu maakt het rood-wit-groene feestje compleet. De vriendelijke ober roept uiteindelijk, bij wijze van grap: "tot morgen”! Graag! A domani!

Gegeten op 13 augustus 2015

Rya

Wat hebben wij, en onze gasten ( 19 ) genoten op 19 juli!
De locatie is TOP, en met goede zitplaatsen.
Er werd ons een heerlijk menu voorgeschoteld, met voldoende keuze voor ieder.
Er was genoeg aandacht voor iedereen.
Een aanrader!

Gegeten op 19 juli 2015

michelscheveningen

We werden vriendelijk en vakkundig geholpen door de serveerster. Vrijwel iedereen nam octopussen vooraf en die smaakte verrukkelijk! Ik koos de zwarte pasta met witvis als hoofdgerecht en ook dit gerecht smaakte fantastisch! De ligging van Ciao Ciao is geweldig met een fenomenaal uitzicht over de hofvijver en het Lange Voorhout.
We komen hier snel weer terug!

RNB

Via online reservering

Een leuk restaurant, maar de service viel zwaaaaaaar tegen!!!! Het leek wel alsof wij daar niet zaten. Personeel erg druk met kletsen maar niemand die daadwerkelijk oog heeft voor de klanten. Het leek wel alsof je een bekende van de eigenaar moest zijn om wat aandacht van het personeel te krijgen. Beetje jammer...

Gegeten op 16 juli 2015

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Ciao! Ciao! in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Ciao! Ciao!. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.