• foto's van Restaurant Ciao! Ciao! in Den Haag - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 345 90 37

Puur Italiaans

De chef en zijn brigade laten de Italiaanse keuken stralen in al haar glorie. Puur genieten van tongstrelende gerechten in een warme ambiance. De bediening is altijd even vriendelijk en dat maakt de beleving helemaal af.

petra13

Gisterenavond maar eens het Haagse proberen. In het pand waar eerst "The Taste" zat, nu Ciao Ciao.
Trendy tent, druk, maar wij zaten aan de kant van de Hofvijver.
Personeel is snel en vlot en komt herhaaldelijk langs, zodat je als je iets wilt bestellen niet continue hoeft op te letten waar ze zijn.
Vooraf een antipasto misto gegeten. Glaasje Pinot Grigio erbij. Leuk geserveerd, en de assorti was ruim. Carpacio was zelfs uitstekend.
Daarna viel mijn keuze op een verse pasta. "Al dente" bereid, was dus niks op aan te merken. Een heerlijke espresso met limoncello toe.
Tevreden huiswaarts na een hele gezellige avond. Ik kom gauw terug!

Gegeten op 24 maart 2015

Marc-007

Via online reservering

Genoten van een gezellig avondje uit. Heerlijke voorgerechten en een zeer bijzonder hoofdgerecht: spaghetti klaargemaakt in een Parmezaanse kaas welke met alcohol werd geflambeerd. De mixed grill vlees viel iets tegen (had meer Italiaans van de kaart verwacht, zoals Salto im Boca) en het is best lawaaiig. Prima bediening en heerlijke stoelen om in te zitten.

Gegeten op 20 maart 2015

ansmars

Via online reservering

leuk en gezellig restaurant met gezellige bediening. Eten top alleen jammer dat er maar een dames toilet is. Toilet is wel mooi en schoon

LekkerLekker

Op het eten valt weinig aan te merken. Heerlijke antipasti voor 2 personen gegeten en een gnocchi met pestosaus. Prijzen wel aan de hoge kant, hoofdgerechten tot 30 euro!

Akoestiek is om te huilen, enorme kakafonie, dus raadzaam om op een wat rustigere avond te gaan als je een goed gesprek wilt voeren. Personeel gaf wel aan dat het een bekend probleem is waar op korte termijn aan gewerkt wordt.

Na het afrekenen kwam de bedrijfsleider langs om te vertellen dat er ten onrechte een fles wijn was doorberekend. Nog nooit meegemaakt, wat een eerlijkheid! Dit alles werd helaas wel een beetje teniet gedaan door de afsluiter van de avond. Bij het verlaten van het restaurant ging de bediening niet op zoek naar onze jassen, we moesten uiteindelijk zelf een hok in tussen de wc rollen waar we zelf onze jassen van de grond moesten rapen. Wel jammer aangezien dit uiteindelijk het beeld is wat de hele avond bepaalt.

Tip: zet een goede patron tussen het personeel en de service gaat gelijk met twee punten omhoog!

kmkranenborg

Vanavond gegeten bij Ciao Ciao. Leuke locatie, we waren beide zeer te spreken over zowel de vis als het vlees en de wijn was heerlijk. Zeker de moeite waard. Het enige dat ons stoorde was het gehaast van de bediening. De wijn werd bijna in het glas gegooid en ze renden door het restaurant alsof ze achtervolgd werden. Wanneer daar een beetje rust in wordt gebracht, komt dat meteen ten goede aan de aandacht voor de gast. Voor ons wordt Ciao Ciao dan ook zeker de moeite van het terugkomen waard.

Romina

Gegeten op 4 maart 2015

Elisabeth01

Samen met een vriendin gaan eten. Service was grofgezegd slecht. Het personeel neemt geen seconde extra tijd voor je. Ze vragen niet eens of het heeft gesmaakt of kijken je niet aan nadat ze de borden van tafel halen. Ik belde op een zaterdagochtend voor een tafeltje voor twee. Er werd gezegd dat dit geen probleem was. Bij binnenkomst werden we aan de bar geplaatst en geZegd dat onze tafel in 10 min vrij was. Deze 10 min werden er 35..

sipkeJ

Restaurant op mooie locatie en moderne, strakke inrichting. Erg hartelijke ontvangst.
Het hoofdgerecht van gegrilde gamba's was erg smakelijk, voorzien van een royale, lekkere garnituur. Soms was het wel erg lawaaiig.

Gegeten op 3 maart 2015

Bootkraak

Via online reservering

Op een drukke vrijdagavond was het wel erg lawaaierig bij Ciao. De bediening was heel vriendelijk en het voor en nagerecht waren prima. Bij het hoofdgerecht was de chef echter niet in vorm. We hadden de visschotel voor 2 personen besteld, die de kok naar eigen genoegen zou bereiden. Alle vissen waren gegrild en smaakten ongeveer hetzelfde. Jammer ! En de koffie toe was wel erg slap, een Italiaan onwaardig. Gelukkig werd er snel een betere kop gebracht.

Gegeten op 28 februari 2015

kellyvanoel

Gister bij ciao ciao gegeten. Wat mooi is het geworden na de verbouwing, service helemaal super. Heerlijk de vitello Tonato gegeten. De verse pasta's rijksgevuld met zeevruchten. En de soufflé altijd even lekker !!!

Gegeten op 26 februari 2015

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Ciao! Ciao! in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Ciao! Ciao!. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.