a TripAdvisor company

foto's van Ciao! Ciao! The Italian Taste in Den Haag - 1 foto's van Ciao! Ciao! The Italian Taste in Den Haag - 2 foto's van Ciao! Ciao! The Italian Taste in Den Haag - 3 foto's van Ciao! Ciao! The Italian Taste in Den Haag - 4 foto's van Ciao! Ciao! The Italian Taste in Den Haag - 5 foto's van Ciao! Ciao! The Italian Taste in Den Haag - 6 foto's van Ciao! Ciao! The Italian Taste in Den Haag - 7 foto's van Ciao! Ciao! The Italian Taste in Den Haag - 8
Panoramafoto

1. 7,8 10 1 143

2. 7,2

3. 8,0

Puur Italiaans

De chef en zijn brigade laten de Italiaanse keuken stralen in al haar glorie. Puur genieten van tongstrelende gerechten in een warme ambiance. De bediening is altijd even vriendelijk en dat maakt de beleving helemaal af.

Isabellavm

Ciao ciao zit op een erg leuke locatie in Den Haag en het is erg mooi ingericht. We zijn op aanraden van vrienden hier gaan eten. Het hoofdgerecht was heel lekker (vlees), alleen het voorgerecht viel tegen. Er zat namelijk een haar in. We kregen alleen als reactie dat het van de bon afgehaald zou worden, dat vond ik wel een beetje een magere service. Ook waren we waarschijnlijk op het verkeerde moment gaan eten, want de luchtfiltering werkte niet zoals het zou moeten. Na een paar minuten stond alles blauw van de rook en thuis kon ik direct alle kleding in de was gooien.

De service mag wel wat beter, de meiden lopen er nou niet heel enthousiast bij. Maar voor de rest was het eten wel erg lekker. Over all vind ik de prijs het niet waard.

Gegeten op 31 juli 2016

super_goudvis100

Via online reservering

Mijn vriendin had een stukje scherp plastic in je pizza!!! Als "goedmaker" een kopje koffie van het huis...

Te belachelijk voor woorden. Toen ik aangaf dat dergelijke compensatie beneden de maat is, zei de bediening "oké" en liep lachend weg. Dan maar gewoon de volle prijs betalen.

"Ciao Ciao" - What a joke.

Gegeten op 14 juli 2016

PDS

Via online reservering

Eten bij Ciao Ciao was een bijzonder gezellige gebeurtenis. Uitzicht op de Hofvijver / Binnenhof in een gezellige ambiance met super vriendelijke bediening en heerlijk Italiaans eten is nu eenmaal een feestje voor ons.
Perfecte kwaliteit voor een uitstekende prijs.

Gegeten op 12 juli 2016

joost206

Wat zonde dat het succes van de oude locatie niet wordt voortgezet. Ambiance is strak, maar weinig gezellig. Het eten oogt goed, echter de smaken zijn vlak. Vandaag nogmaals geprobeerd voor een lunch, maar wederom een teleurstelling. Geen attente bediening, terwijl de zaak bijna leeg was. Daarnaast bleken de ossehaaspuntjes op mijn salade gewone reepjes taaie biefstuk en de truffelsaus een vlak smakende mayonaise. Nee, voor mij geen Ciao Ciao meer...

Gegeten op 21 juni 2016

EliDenHaag

Wat een grote teleurstelling is Ciao Ciao. Het restaurant is sfeerloos en er is absoluut geen Italiaanse ambiance te vinden. Mede door de grootte van het restaurant is het erg onpersoonlijk. Dit is te danken aan de bediening van het restaurant, jonge meiden die geen passie hebben voor de horeca. De bordjes met bruschetta werden op tafel gesmeten terwijl de bediening al doorliep, werkelijk onbeschoft, zeker gezien de prijzen die het restaurant hanteert. De maaltijden waren beneden pijl, er zijn veel leukere Italiaanse restaurants waar je veel beter en voordeliger kan eten! Het dessert was echt een aanfluiting, een gran' dessert met 4 grote toefen slagroom en 3 stukjes taart die ik zelf beter had kunnen maken. Dit mag zich geen Italiaans restaurant noemen, het ontbreekt aan Italiaanse gastvrijheid, lekker eten en sfeer...ik voorzie geen lange toekomst voor Ciao Ciao.

Gegeten op 18 juni 2016

Spronsen

Wij hebben gisteravond gegeten met 4 vriendinnen, de voorgerechten zijn zo groot dat je er met twee personen van kan eten. De prijs van de voorgerechten staan niet in verhouding met de hoofdgerechten.
Bij binnenkomst krijg je bruchetta die dreef in de olijfolie, de vitalla tonnato die dreef in de tonijnsaus, de insalata di mare was veel te koud en niet gemarineerd, je proefde nauwelijks vis, de antipastini (veel te veel). De hoofdgerechten Tortelloni al Nero de vis was veel te gaar en de garnalen kon je op 1 hand tellen.

Er loopt te weining personeel om de cliënt goed te kunnen bedienen.

Geen aanrader dus!!

Gegeten op 1 juni 2016

Mahinder

Spontaan op donderdagavond hier naartoe gegaan zonder reservering. We hadden geluk en mochten 1,5 uur aan tafel 38 zitten en kregen een heerlijke amuse van geroosterd broodje met tomaat in knoflook. Nog voordat we onze gerechten mochten bestellen kregen we te horen dat we langer mochten blijven zitten omdat de reservering van anderen was afgezegd. Dit komt toch professioneel over en een compliment voor deze service.

We hebben genoten van Tortellini con Salvia en Linguini all Aragosta.
Je merkt dat het met dagverse producten is klaargemaakt.
De hoeveelheid lijkt weinig echter als je klaar bent dan heb je echt voldoende gegeten.

Om onze avond gezellig af te sluiten hebben we het Grand dessert voor twee personen bestelt en neem van mij aan: je kan hier volgens mij wel met vier personen van genieten.
En genoten hebben we...we zijn na afloop eerst een uur gaan wandelen want het nagerecht moest natuurlijk eerst even een beetje verbranden.

Het decor van dit restaurant brengt je in de Italiaanse sfeer en met het uitzicht op het Mauritshuis en hofvijver mag je dit gerust een toplocatie noemen .

Gegeten op 26 mei 2016

Proever61236

Mijn hart bloedt! Op deze fantastische locatie in Den Haag huist sinds enige tijd deze ondermaatse eettent. Het mooie interieur van de voorganger heeft het veld moeten ruimen voor een inrichting die het niveau van Van der Valk niet ontstijgt. De bediening is uitermate lomp en onbeleefd en het eten is grof. Was er "te gast" met twee collega's en we waren het er unaniem over eens: hier komen we nooit meer terug.

Gegeten op 24 mei 2016

ElDinero

Fijne lunch gehad bij Ciao Ciao. Ik bestelde een bordje met koude Italiaanse vleeswaren en speciaal gevraagd of het direct vers werd gesneden. Ik vind dat groot verschil maken in kwaliteit. De serveerster bevestigde dat ook inderdaad gebeurde. Nu geloof ik dat niet altijd maar toen ik het proefde geloofde ik haar meteen. Het gerecht was absoluut heerlijk en vers. Eenzaten ook nog wat creatieve dingen bij met truffel die helemaal goed waren.

Goed plek om zakelijk af te spreken want de tafels staan niet te dicht bij elkaar.

Mooie zaak, jammer dat ze nu aan het verbouwen zijn op het toernooiveld, maar dat heeft de pret niet mogen drukken.

Gegeten op 6 april 2016

iamesmaa

Via online reservering

Super locatie met uitzicht op de hofvijver. Attentie bediening en leuke sfeer, en het allerbelangrijkst lekker eten. Zwarte tortellini is een aanrader en de ossenhaas was super mals. Kom zeker vaker terug

Gegeten op 20 mei 2016

Schrijf zelf een recensie over Ciao! Ciao! The Italian Taste in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Ciao! Ciao! The Italian Taste. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.