a TripAdvisor company

2. Frans
  3. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 020 470 25 30

Mirror_Image

Dramatische bediening, moesten ongeveer allese 3 x bestellen, leek net of de obers met van alles bezig waren behalve met de gasten. Een serveerster vormde een uitzondering. Eten weinig bijzonder, prijs redelijk. Verder, gelet op de omgeving, is het "zien en gezien" worden.

Gegeten op 13 augustus 2015

Halowo

Parijs' sfeertje in Oud-Zuid. Het was schitterend weer en tijdens het drukke lunch-uur stond men geduldig te wachten op een plekje op het zonnige terras. Vriendelijke bediening, redelijk eten (brood van de clubsandwich was half verbrand), maar je komt hier ook niet primair voor eten.

Gegeten op 10 oktober 2015

JoostvdBrink

Maandagavond gegeten bij George. Gezellige ambiance, want de hele zaak zat vol. Ondanks de drukte had de bediening alles onder controlle. We hebben een heerlijk verzorgd diner genuttigd bestaande uit oesters vooraf blackend tuna en grilled chicken als hoofdgerecht en cheescake na. Top service en goed eten met een fijne ambiance resulteren in dikke voldoendes. We komen snel weer terug!

Gegeten op 12 oktober 2015

Eduwardus

Had hier laatst weer eens een keertje geluncht. Normaal zit ik altijd lekker buiten op het terras, maar omdat het weer ook niet altijd mee kan zitten dit keer maar binnen plaats genomen. De ambiance is prachtig en het was weer lekker gevuld, wat gelukkig geen invloed had op de goede en snelle service.

Ik vind dit echt een aanrader en zal er zelf zeker terugkeren!

Gegeten op 7 oktober 2015

Goldies

Leuke tent, helemaal vol op vrijdagavond maar zonder te reserveren laatste tafeltje gekregen. Bediening jong, enthousiast en echt geïnteresseerd. Tonijntartaar als voorgerecht, precies wat je er van verwacht, goed gekruid. Mosselen en sliptongetjes daarna. Sliptongen niet echt bijzonder, maar ook niets mis mee, mosselen daarentegen verrassend lekker. Zeer gezellige ambiance en daarna in het barretje nog wat gedronken aan het eind van de avond.

Gegeten op 25 september 2015

Heddy

Gisteren geluncht. Was eerder dan mijn twee tafelgenoten, kreeg zonder begeleiding een tafel toegewezen. Toen ik er 10 minuten zat zonder dat er iemand kwam om te vragen of ik wellicht alvast iets wilde drinken, wenkte ik de ober , bestelde om daarna weer meer dan 5 minuten te moeten wachten op mijn glas rose. Voor lunch bestelden wij een salade. Een van ons nam de ceasar salade die in het Parool beoordeeld was met een 4 1/2, in de veronderstelling dat na zo' n beoordeling de kok zijn ogen uit zijn hoofd zou schamen en orde op zaken zou hebben gesteld. Nu nee dus, er kwam een onsmakelijk uitziend bord op tafel en de inhoud ervan was navenant. Al met al was de lunch, uitgezonderd ons prettige gezelschap EEN grote aanfluiting. Nooit meer terug!,,,,

Gegeten op 13 augustus 2015

Mooniek

Eten veel te duur voor wat je krijgt ! Wijn totaal overpriced ! Bediening redelijk . Mensen die bedienen zijn erg blij met zichzelf ! Oesters leken niet vers !
Gemiddelde prijs van
Voorgerecht 14 euro
Hoofdgerecht 22 euro
Nagerecht 12 euro
Dat wil zeggen dat je vr 3 gerechten ong 45 / 46 euro moet betalen exclusief wijn ! 46 euro vr 3 gangen en zeeeer matig eten! Het moet goedkoper dan zou het nog wel ok zijn '

Gegeten op 8 augustus 2015

steef-1987

Het terras van George WPA ziet er gezellig en uitnodigend uit. Helaas is de service erg slecht. Het duurt lang voordat je bediend wordt en het eten (de lunch) kwam pas na 1 uur (!). Niet erg geschikt dus voor een (snelle) zakelijke lunch. Het eten was daarnaast ook erg karig. Je verwacht voor een prijs van EUR 13,50 een rijk gevulde salade. Helaas was dat niet het geval (vooral veel sla en weinig andere ingrediënten). De smaak was ook verre van bijzonder te noemen.

Gegeten op 5 augustus 2015

Pietertje1980

voor het eerst gegeten bij George WPA maar wat een mooie tent! bediening is zeer attent, leuke frisse jonge mensen in de bediening. Het eten was heerlijk, we hadden de pizza tuna, fijne filodeeg pizza met frisse tonijn. Als hoofd hadden we de steak tartare en kabeljauw, beide goed en geserveerd met heerlijke frites en sla. We zaten op het terras, alles was keurig ingedekt. Waar zie je dit nog in amsterdam, alles tafellinnen, buiten! Wij komen zeker terug!

Gegeten op 23 juli 2015

Elmer08

George WPA rent achteruit. Op een prachtige zaterdagavond is het terras nagenoeg leeg. De oesters moet je loswrikken ("teken dat ze vers zijn" ????). De halve kreeft is half leeg. En de ile flottante is keihard in een te zure saus. Bediening probeert de gaten dicht te lopen, maar het hele concept gaat de Harbour Blub in Scheveningen achterna. Een grote leegte.

Gegeten op 4 juli 2015

Schrijf zelf een recensie over George W.P.A. in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over George W.P.A.. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.