a TripAdvisor company

George W.P.A.

1. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 020 470 25 30

Pietertje1980

voor het eerst gegeten bij George WPA maar wat een mooie tent! bediening is zeer attent, leuke frisse jonge mensen in de bediening. Het eten was heerlijk, we hadden de pizza tuna, fijne filodeeg pizza met frisse tonijn. Als hoofd hadden we de steak tartare en kabeljauw, beide goed en geserveerd met heerlijke frites en sla. We zaten op het terras, alles was keurig ingedekt. Waar zie je dit nog in amsterdam, alles tafellinnen, buiten! Wij komen zeker terug!

Gegeten op 23 juli 2015

Elmer08

George WPA rent achteruit. Op een prachtige zaterdagavond is het terras nagenoeg leeg. De oesters moet je loswrikken ("teken dat ze vers zijn" ????). De halve kreeft is half leeg. En de ile flottante is keihard in een te zure saus. Bediening probeert de gaten dicht te lopen, maar het hele concept gaat de Harbour Blub in Scheveningen achterna. Een grote leegte.

Gegeten op 4 juli 2015

kamiel2

Eten was niet slecht, maar te duur voor wat je krijgt. Bediening gunt je geen blik waardig bij binnenkomst en voor de rest ook niet. Het geeft je totaal geen gevoel dat je klant bent. Ik zou zeggen zoek een nieuwe baan (iedereen daar). Gooien op deze manier hun eigen ruiten in (zou ik denken), tenzij je dit normaal gedrag vindt natuurlijk. Voor mij geen tweede keer.

Gegeten op 20 juni 2015

lis1984

Het is eten is heel goed en de kwaliteit is constant. De hamburger en pizza tonijn zijn zeer aan te bevelen. De bediening blijft echter een probleem wat echt zonde is voor zo een goede tent. Als je BN'er bent zit je overigens wel goed.

Gegeten op 15 mei 2015

DaisyAmsterdam

Eten kan je overal, uit eten ga je voor de complete ervaring. Dus erg jammer dat de bediening aan alle kanten te wensen overlaat. Ongeïnteresseerd (geen welkom bij binnenkomst), vergeetachtig (twee keer om drankje moeten vragen) en vooral met elkaar bezig. Het eten, ik heb hier een aantal keer geluncht, is lekker, prima. Hoewel ik alles wel heel simpel en 'uitgekleed' vindt. Philly steak, caesar salad, eggs benedict. Allemaal prima, maar voor de prijs op veel plekken beter gegeten. Geen plek om terug te komen, jammer want het is een mooie zaak op een mooie plek.

Gegeten op 1 maart 2015

garnaal82

Qua eten is het prima. Maar als we het over het personeel en de service hebben dan is dat toch een reden om hier niet te komen. Op zondagavond zijn veel gerechten uitverkocht maar dat schijnt "heel normaal te zijn" want "dan is de groothandel dicht"?!?!?! Het personeel komt uitermate arrogant over en geeft de gast geen welkom gevoel. Hier hoef ik niet meer te komen...

Gegeten op 22 maart 2015

karel34

Vrijdag geluncht bij George WPA. Wat een tegenvaller. Bestelde een Salade Caprese. Hoe simpel is dat? Nou, dat blijkt tegen te vallen. Als je slechte Mozarellaplakken op een smakeloze tomaat legt, en denkt dat het essentiële ingrediënt Basilicum vertegenwoordigd kan worden door er als decoratie drie piepkleine blaadjes op te leggen, en vervolgens ook nog eens vergeet om dat af te maken met een lekkere scheut goede olijfolie..... dan kan je dus zelfs dit oersimpele gerecht verknoeien. Onbegrijpelijk dat deze tent zo'n hit is Zuid. Ik vind het slordig en een belediging van je clientèle om zoiets te serveren. Wijn was lekker. Bediening werkte hard, maar had het gewoon te druk om iedereen goed te kunnen helpen. Jammer, jammer, jammer.

Gegeten op 27 maart 2015

gourmetprovence

George WPA, eigenlijk al een paar jaar onze " kantine" wonen in de buurt dus ook makkelijk... Wij zijn nagenoeg altijd tevreden over de kwaliteit en het simpele Bistro menu, de wijnkaart daarin tegen kan toch wel vele keren beter, te duur voor de onbekende wijnen, voor die prijzen kan de eigenaar toch wel iets beters vinden... Er zijn een paar goede wijnwinkels om de hoek... Die zouden toch een professioneel advies kunnen geven... dus ik drink meestal een lekker Heineken tap biertje... Wel jammer...

Gegeten op 30 januari 2015

robert164

Bijna een half jaar niet geweest en daarvoor heel vaak. Maar wat een teleurstelling. 3x kreeft under cooked, leg of lam veel te veel zenen en niet van het bot af te krijgen en een Rib Eye die is vermomd als een vermolmde biefstuk met ook al weer zenen. Een grote dot saus, groter dan het stukje vlees . Om brood moet je vragen. Vind ik ook al fout.

Gegeten op 24 januari 2015

FoieGras

Een echte bistro met soortgelijke gerechten op de kaart. Lekker gegeten maar niet bijzonder, jammer dat er van die paarsgrijze tranige stukken in de gerookte zalm zaten. Bediening was prima, niets op aan te merken.
De marmeren muur is prachtig en geeft de ruimte cachet.

Gegeten op 24 december 2014

Schrijf zelf een recensie over George W.P.A. in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over George W.P.A.. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.