Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

George W.P.A.

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Het eten was zeer redelijk doch bediening erg slecht. Er waren 4 tafeltjes op het terras bezet, er liepen 4 personen bedienend personeel rond, maar na 15 minuten en steeds maar weer wenken nog geen drankje kunnen bestellen. De verschillende wijnen verkeerd neergezet, kaart gevraagd, na 5 minuten nog geen kaart. Toen we de kaart kregen direct brood besteld. Eten van de kaart bestellen ging niet, althans er kwam na 15 minuten niemand langs om de bestelling op te nemen. Toen zelf maar naar binnen gegaan om de bestelling door te geven; we zaten inmiddels al een half uur met nog maar 1 wijntje... eindelijk, daar kwam het brood, maar ook gelijk het hoofdgerecht. Het meisje van de bediening had niet begrepen dat we het brood voor het hoofdgerecht wilden hebben. Met mijn opmerking dat ik nog nooit brood bij mijn hoofdgerecht heb gehad, maar altijd ervoor, kon ze niet veel. Ze had niet begrepen dat we het brood tevoren wilden... Al met al, ook gezien de rekening, jammer maar helaas....

Gegeten op 1 september 2014

RuudMusman

Een vroeg diner, dus dat zou wat betreft het aanbod wel goed zitten, dachten we. Bovendien hadden we aangename ervaringen met de lunch op het terras, dus waren we hoopvol gestemd. Om te beginnen was de bediening allervriendelijkst, alleen werd het ons al snel onduidelijk waarom we een tafeltje op de tochtige hoek bij de rumoerige keuken toegewezen kregen. Er was immers plaats genoeg. De entree van spinaziesoep met gorgonzola kwam dermate koud aan, dat we ons afvroegen of dat de bedoeling was. Niet dus. De magnetron zal het hebben opgelost. Als vervolg leek me de dagaanbieding van risotto met truffels wel aantrekkelijk. Om 19.00 al op, zo bleek. Omdat we 'klein' wilden eten bestelden we een spaghetti vongole en een penne Arabiata. Deze waren goed op smaak, wat op zich natuurlijk niet heel ingewikkeld is. Opvallend was wel, dat onze buren, op zeer korte afstand dus te hoorbaar, drie gerechten bestelden, die alle uitverkocht waren. Wat ons betreft is dit toch meer een lunchtent dan een avondrestaurant, hoewel het helemaal vol liep.

Gegeten op 24 augustus 2014

ddelange

Kwaliteit van het eten is goed maar bediening is slecht. We moest lang wachten op ons eten terwijl het tijdens de lunch niet bijzonder druk was. Mijn man had een makreelsalade besteld, deze bestond uit een bord met heel veel sla en twee kleine stukje makreel. Toen hij de bediening hierover aansprak, kreeg hij te horen dat dit eigenlijk als voorgerecht bedoeld was en dus niet meer moest verwachten. Dat het een voorgerecht betrof, was ons niet verteld. Het gerecht behoorde tot de specialiteit van de dag en werd mondeling aangeraden. Ook moet de bediening nooit met de klant in discussie gaan, is mijn mening. Bovendien is twee kleine stukjes makreel op een bed van heel veel sla ook voor een voorgerecht aan de magere kant. Na afloop hadden wij bij de koffie friandises besteld. Echter, 10 minuten nadat wij de koffie op hadden, waren de friandises nog steeds niet gearriveerd. Toen maar de rekening gevraagd, waarop we ook nog eens lang moesten wachten (personeel stond binnen te keuvelen).

Gegeten op 30 juli 2014

galina1

Visited George with a group of 6 and this time was pleasantly surprised by the service! Seems like the team has changed and the arrogance and attitude of the staff has transformed into attention to clientele and great service. Even though it took a while to get the food served (the terrace was packed on a Tuesday evening), the food itself was excellent. I have been many times to George venues and this experience really stands out. Keep up the good work.

Gegeten op 29 juli 2014

Barbara84

Ik blijf dit een prachtige zaak vinden! De spiegels in het interieur, het echte bistro gevoel, en de WPA versie van George trekt ook een leuk publiek. Ik kwam hier voor een diner met een vriendin, we hebben heerlijk de steak tartare zitten eten, vonden hem allebei lekker op smaak. Als hoofdgerecht een salade, die ook prima was! De bediening duurt af en toe wat lang, ondanks dat het niet vol zat. Toch een fijne zaak en zeker een aanraden voor een leuke lunch!

Gegeten op 1 januari 2014

yfje

De zaak is in tweeën gedeeld met veel tafeltjes dicht op elkaar en deels vlak bij de open keuken. Mede daardoor (er is ook niets dat het geluid absorbeert) is de akoestiek belabberd en dus is het moeilijk om een gesprek met je tafelgenoten te voeren. De bediening had daar geen last van; enthousiast en met luide stem wordt je geholpen. Het eten is niet verrassend en voor het gebodene, relatief aan de dure kant en dat geldt ook voor de wijn. De zaak heeft duidelijk een aantrekkingskracht op jong en trendy zuid want anders houdt deze prijs-kwaliteitsverhouding het niet lang vol.

Gegeten op 1 februari 2014

Leonard1986

Helaas waren er geen haricovertjes, die zijn normaal gesproken super lekker. Goede, snelle service. Ietsje minder gezellig decor. akoestiek is er slecht. Wel weer top gegeten!

Gegeten op 23 januari 2014

douglas1

Lekker eten geserveerd door een zeer arrogante en onattente bediening. Wat jammer. Prijs kwaliteit mag ook beter omdat het uiteindelijk een bistro formule is en dan 24 euro voor een klein stukje tonijn is vrij prijzig. Maar de smaak maakte dat zeker goed. Helaas geldt dat niet voor de bediening, die gastvrijheid nog eens moet leren schrijven..

Gegeten op 23 januari 2014

Alinde

Op een regenachtige avond bij George gegeten. Er was nog plek maar dan moesten we wel rond 20.15 weg zijn voor een andere groep. Dat was geen probleem want wij waren vroeg. Als hoofdgerecht had ik de gekonfijte eend met linzen. Deze smaakte fantastisch en de eend viel van het bod. Mijn partner had de Steak Tartar. Deze keer was hij al voor hem gemengd maar deze was wederom goed op smaak. Verder was de wijn goed maar geen grote glazen vol. Als dessert hebben we de crème brulee gedeeld. Yummie!
Kortom, je kunt er lekker eten, maar het is niet een restaurant wat ik zou kiezen voor een romantisch lang tafelen avond. Daarvoor is het interieur iets te zakelijk.

Gegeten op 9 november 2013

henkdrie

De favoriete plaats voor steak tartare van onze 15-jarige zoon. Geweldige frieten, echt brasserie-eten met prima prijzen. Bediening door frisse jongens en meisjes in wit overhemd, soms wat slordig.
Heel erg Oud-Zuid en voetbalvrouwen enzo.
Eten is fijn, het gaat vlot allemaal, en het is om de hoek.

Gegeten op 4 december 2013

Schrijf zelf een recensie over George W.P.A. in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over George W.P.A.. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.