George W.P.A.

• 6.3

• 7.2

Barbara84
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik blijf dit een prachtige zaak vinden! De spiegels in het interieur, het echte bistro gevoel, en de WPA versie van George trekt ook een leuk publiek. Ik kwam hier voor een diner met een vriendin, we hebben heerlijk de steak tartare zitten eten, vonden hem allebei lekker op smaak. Als hoofdgerecht een salade, die ook prima was! De bediening duurt af en toe wat lang, ondanks dat het niet vol zat. Toch een fijne zaak en zeker een aanraden voor een leuke lunch!

Gegeten op 1 januari 2014

yfje
  • Recensies in de laatste twee jaar

De zaak is in tweeën gedeeld met veel tafeltjes dicht op elkaar en deels vlak bij de open keuken. Mede daardoor (er is ook niets dat het geluid absorbeert) is de akoestiek belabberd en dus is het moeilijk om een gesprek met je tafelgenoten te voeren. De bediening had daar geen last van; enthousiast en met luide stem wordt je geholpen. Het eten is niet verrassend en voor het gebodene, relatief aan de dure kant en dat geldt ook voor de wijn. De zaak heeft duidelijk een aantrekkingskracht op jong en trendy zuid want anders houdt deze prijs-kwaliteitsverhouding het niet lang vol.

Gegeten op 1 februari 2014

Leonard1986
  • Recensies in de laatste twee jaar

Helaas waren er geen haricovertjes, die zijn normaal gesproken super lekker. Goede, snelle service. Ietsje minder gezellig decor. akoestiek is er slecht. Wel weer top gegeten!

Gegeten op 23 januari 2014

douglas1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lekker eten geserveerd door een zeer arrogante en onattente bediening. Wat jammer. Prijs kwaliteit mag ook beter omdat het uiteindelijk een bistro formule is en dan 24 euro voor een klein stukje tonijn is vrij prijzig. Maar de smaak maakte dat zeker goed. Helaas geldt dat niet voor de bediening, die gastvrijheid nog eens moet leren schrijven..

Gegeten op 23 januari 2014

Alinde
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op een regenachtige avond bij George gegeten. Er was nog plek maar dan moesten we wel rond 20.15 weg zijn voor een andere groep. Dat was geen probleem want wij waren vroeg. Als hoofdgerecht had ik de gekonfijte eend met linzen. Deze smaakte fantastisch en de eend viel van het bod. Mijn partner had de Steak Tartar. Deze keer was hij al voor hem gemengd maar deze was wederom goed op smaak. Verder was de wijn goed maar geen grote glazen vol. Als dessert hebben we de crème brulee gedeeld. Yummie!
Kortom, je kunt er lekker eten, maar het is niet een restaurant wat ik zou kiezen voor een romantisch lang tafelen avond. Daarvoor is het interieur iets te zakelijk.

Gegeten op 9 november 2013

henkdrie
  • Recensies in de laatste twee jaar

De favoriete plaats voor steak tartare van onze 15-jarige zoon. Geweldige frieten, echt brasserie-eten met prima prijzen. Bediening door frisse jongens en meisjes in wit overhemd, soms wat slordig.
Heel erg Oud-Zuid en voetbalvrouwen enzo.
Eten is fijn, het gaat vlot allemaal, en het is om de hoek.

Gegeten op 4 december 2013

garnaal82
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb afgelopen zondag met 5 vrienden om 19.00h bij George gegeten. VRESELIJK! De bediening was onvriendelijk, eigenlijk zou ik het willen omschrijven als chagrijnig. De ober had duidelijk geen zin/ plezier in zijn werk. We moesten erg lang wachten tot er werd gevraagd of we iets wilden drinken en daarna bestellen.
Toen we wilden bestellen gaf de ober niet pro-actief zelf aan dat er heel veel was uitverkocht, pas tijdens of na het bestellen kregen we dit te horen: alle dagspecialiteiten behalve de risotto waren op, de zalm was op, er was geen kreeft, geen chocolade fondant, geen munt thee etc. Er kwam geen excuses van de ober hij gaf alleen aan dat het op was. Tevens zei hij erbij dat dit NORMAAL was op zondag! SORRY?! Al met al was het eten dat nog wel te bestellen was prima, maar met onvriendelijke bediening en als je 3 keer op de kaart moet kijken om een keuze te maken omdat je bij de bestelling te horen krijgt dat gerechten er niet zijn, is dit toch een kleine domper op de avond...

Gegeten op 29 december 2013

Baloz
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vandaag hier geluncht omdat het er van buiten wel leuk uitzag. Conclusie: leuke verpakking, maar weinig inhoud. De tomatensoep was zeer matig, maar kostte toch nog €6,50. Brood moesten we er bij vragen. De sandwich met kip en avocado smaakte nergens naar en kost daar €8,-. De bediening was aardig, maar niet bijzonder attent. Inderdaad veel kak-publiek wat hier graag schijnt te komen. De tent is leuk ingericht, maar de tafels staan veel te dicht op elkaar als je de adem van je buurvrouw kunt ruiken... Ik vond het de moeite niet waard en ga hier niet meer heen om te lunchen of te dineren.

henk1988
  • Recensies in de laatste twee jaar

leuk restuarant en leuk concept .. het eten is goed maar vind het zelf te duur, maar de ambiance is leuk , de bediening en publiek soms te bekakt , maar ja , het is zuid publiek maar hun lunch met gepoccheerde eieren en zalm is echt lekker.

Gegeten op 6 december 2013

johncore
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op een dinsdagavond uiteten in Amsterdam. Na heel wat nieuwe restaurants te hebben bezocht, toch weer een keer naar restaurant George. Ik moet zeggen dat dit de beste ervaring was tot nu toe. We werden hartelijk ontvangen en netjes begeleid naar onze tafel. Als voorgerecht hadden we de steak tartaar en de caesar salad. Allebei heerlijk op smaak. Als hoofdgerecht had ik de Entrecote en mijn tafelgenote de coquilles die ook heerlijk op smaak waren. De bearnaise die op de entrecote lag was wel tegen de schift aan. Denk iets te lang onder de warmte lamp laten liggen. Was verder wel goed op smaak en de entrecote was ook goed bereid. We zijn de hele avond heel goed geholpen door 2 leuke en attente meiden. Voor mij zeker nog een bezoekje waard.

Gegeten op 19 november 2013

Schrijf zelf een recensie over George W.P.A. in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over George W.P.A.. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!