Japans Restaurant TAO

• 8.5

• 8.3

llekerr
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier onlangs gegeten. Ontvangst was vriendelijk, maar we moesten ruim een uur wachten op een tafel, die we wel van te voren gereserveerd hadden. Kan gebeuren. Daarna werd de service echter niet beter; bediening met weinig inhoudelijke / horeca kennis, lang wachten tussen gangen, en niet opgemerkt worden. Wellicht omdat wij met zn 2n waren, en er verder veel groepen zaten, maar toch jammer. Eten was overall goed. Soep was super, sushi was goed evenals de spiesjes. Prijs /kwaliteit verhouding maakt dat het een 7. Inrichtingis sfeervol.

saskia61
  • Recensies in de laatste twee jaar

Normaal neem ik altijd het sushi&sashimi moriawase menu, maar was toe aan wat anders. Vriend en ik gingen voor het TAO menu (voor 2 personen). We begonnen met een misosoep (even lekker de smaakpapillen op gang brengen) en daarna kregen we een plateautje sushi en sashimi (+- 14 stuks totaal) om te delen. Jammer dat niet van alles evenveel was, zodat we niet beiden alles konden proeven.
Vervolgens kreeg vriend een vleesspiesje en een groentespiesje en ik een visspiesje (op verzoek) en groentespiesje. Smaakte heerlijk.
We begonnen al aardig vol te raken, maar de tafel werd nog helemaal vol gezet! We kregen beiden een teppan gerecht (vriend biefpuntjes, ik zalm), met kommetje rijst en salade. Het smaakte voortreffelijk, maar was eigenlijk te veel om nog op te kunnen. Voor een nagerecht was geen ruimte meer.
Alle gerechten volgden elkaar keurig op tijd op. De rekening was zo'n 75 euro.

Gegeten op 8 februari 2014

Hdvr
  • Recensies in de laatste twee jaar

Telkens weer een feest om hier te eten.
Inmiddels alles van de kaart al wel eens gehad: desserts niet bepaald de signature dish van Tao. Laatste keer hebben wij omwille van de tijd alleen maar sushi gegeten. Laat je verrassen door de keuzes van de gastheer.

Gegeten op 23 januari 2014

proever113
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bij Binnenkomst amuse imitatie crab sticks met komkommer ....niet bijzonderhden..daarna schaaltje soya bonen ...matig daarna sashimi..deze was goed van smaak en van opmaak....daarna de sushi ..was ook smaakvol....laatste gang was lam en ossehaas reepjes met rijst......goed ..maar niet bijzonder .....wijnen waren te duur voor wat je krijgt.....3 Gangen 2 wijn 2 koffie 118 euro (2pers)
Er is na 18.00 altijd genoeg parkeerplaatsen en de inrichting is van binnen ook smaakvol

Gegeten op 2 februari 2014

MRS28
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik bezoek regelmatig het restaurant TAO. De bediening is zeer vriendelijk en attent. De menukaart is redelijk uitgebreid, maar het meest aan te raden zijn de chef's specials. Deze sushi gerechten worden vaak klaargemaakt met seizoensingredienten en zijn het beste van wat TAO te bieden heeft. Het restaurant biedt verschillende leuke zitplekken en is goed bereikbaar met OV, auto en fiets!

Gegeten op 17 januari 2014

JoanneVinkeK
  • Recensies in de laatste twee jaar

Fijne ontvangst en leuke, professionele bediening. Het eten is heerlijk. We hadden het menu van de chef. Niet alles is even authentiek Japans, maar wel heel lekker. We hadden o.a. pompoensoep, sashimi, sushi en vis en vlees van de gril. Ook lekkere wijnen en thee. Als afsluiting nog sake van het huis. Top avondje uit!

Twente25
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor een culinaire Japanse avond moet je naar TAO in Enschede. Ik kan op recht zeggen dat ze hier gevoel voor smaak hebben. We hebben ons wederom laten verassen door de sushi Chefs special met een goede wijn erbij, en top avond.
Ook de bediening is zeer professioneel en vriendelijk.
Het is aan te raden om te reserveren.

Gegeten op 1 november 2013

herbeer
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hadden het tao menu genomen bestaande uit allemaal verschillende gerechten en daarnaast nog een mix van tempura. Enorm genoten van al het lekkers. Service was goed. De wachttijd tussen de gerechten was niet te lang en niet te kort. Zeker een restaurant om ooit nog eens terug te keren.

Gegeten op 22 november 2013

Renske929
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben gisteravond met een groep van 12 sushi gegeten bij Tao. Groepen zijn altijd lastig want iedereen wil wat anders en roept door elkaar heen etc. Maar bij Tao bleef de bediening geduldig, super vriendelijk en kwam met goede suggesties wat betreft het menu en drankjes (geen aparte glazen wijn maar fles). De sushi was heerlijk! Verschillende 'gangen' van koude en warme gerechten en allemaal even lekker. Onze vegetariër kreeg een eigen menu waarvan de tofu niet heel erg smakelijk was, maar de rest wel. Enige nadeel is dat we halverwege het diner moesten verzitten om een viertal vaste gasten hun vaste tafeltje te geven. Dat was een beetje vreemd want het restaurant was op dat moment nog lang niet vol.

Gegeten op 21 november 2013

Louiselobo
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten in een mooi restaurant. Sushi was meer dan vers en wordt mooi gepresenteerd. Service was erg goed. Kortom: geweldige sushi en een echte aanrader!

Gegeten op 15 november 2013

Schrijf zelf een recensie over Japans Restaurant TAO in Enschede

Schrijf hieronder je recensie over Japans Restaurant TAO. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!