Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Japans Restaurant TAO

1. Toon telefoonnummer 053 432 0106
  2. www.restauranttao.nl

ronald4

Goddelijk eten!
Zeer verse sushi en sashimi met verrassende smaakcombinaties, erg lekker!
Overige vlees en visgerechten zijn erg lekker.

Niet goedkoop, maar met een verrassingsmenu zit je ook ruim drie uur zan tafel

Gegeten op 15 mei 2014

stamper1981

Zonder te reserveren liepen we hier naar binnen! Het was lekker druk en toch kregen we een tafeltje. We vonden de indeling van de tafels wat onlogisch en niet praktisch gedaan! De bediening was druk en had net te weinig tijd voor de gast! Wel erg vriendelijke en goeie kennis van zaken! Het eten was heerlijk, alles mooi op smaak en toch proefde je de puurheid van het product! We waren verrast! Echter de tijd tussen de gerechten was echt te lang en niet leuk! Bij na vraag bleek dat de koks ook de take a wat sushi moeten maken! Dit zou ook anders moeten kunnen, wij als gast worden hier de dupe van en dat zou niet het geval moeten zijn! We komen terug en hopen dat dan alles vlotter gaat!

CSM

Voor de eerste keer bij Tao, daarvoor gaven we altijd de voorkeur aan andere Japanse restaurants. We bestelden een Chef's Choice menu, vooraf sojabonen, deze waren wel wat eentonig.
De sashimi volgde snel en deze was zeer vers en erg smakelijk. De sushi die hierop volgde was zo onwijs lekker dat ik moet zeggen dat het de beste sushi is die ik ooit gegeten heb (en wij zijn liefhebbers van de Japanse keuken).
De hoofdgerechten waren goed, eendeborst iets aan de taaie kant. Subtiel op smaak gebracht met typisch Japanse nuances. Nagerecht was ok.

De bediening was uitermate attent! Kundig over de wijnen, de gastheer was precies goed aanwezig (niet te). Aanrader, wij komen zeker terug!

Gegeten op 26 juni 2014

JeroenvdB

Uitgebreid gegeten bij TAO, een aantal gerechten (vooral de sushi) waren erg prima, zoals de speciale TAO rol die voor mijn vrienden vegetarisch werd uitgevoerd. Smaken alleen niet altijd erg uitgesproken. De tempura was te vet en eigenlijk vrij klein qua portie.
Dessert is eigenlijk erg vreemd in een sushi restaurant, voelde bijna als een kinderijsje, viel erg tegen dus, had iets meer verfijning verwacht.

Gegeten op 18 april 2014

llekerr

Hier onlangs gegeten. Ontvangst was vriendelijk, maar we moesten ruim een uur wachten op een tafel, die we wel van te voren gereserveerd hadden. Kan gebeuren. Daarna werd de service echter niet beter; bediening met weinig inhoudelijke / horeca kennis, lang wachten tussen gangen, en niet opgemerkt worden. Wellicht omdat wij met zn 2n waren, en er verder veel groepen zaten, maar toch jammer. Eten was overall goed. Soep was super, sushi was goed evenals de spiesjes. Prijs /kwaliteit verhouding maakt dat het een 7. Inrichtingis sfeervol.

saskia61

Normaal neem ik altijd het sushi&sashimi moriawase menu, maar was toe aan wat anders. Vriend en ik gingen voor het TAO menu (voor 2 personen). We begonnen met een misosoep (even lekker de smaakpapillen op gang brengen) en daarna kregen we een plateautje sushi en sashimi (+- 14 stuks totaal) om te delen. Jammer dat niet van alles evenveel was, zodat we niet beiden alles konden proeven.
Vervolgens kreeg vriend een vleesspiesje en een groentespiesje en ik een visspiesje (op verzoek) en groentespiesje. Smaakte heerlijk.
We begonnen al aardig vol te raken, maar de tafel werd nog helemaal vol gezet! We kregen beiden een teppan gerecht (vriend biefpuntjes, ik zalm), met kommetje rijst en salade. Het smaakte voortreffelijk, maar was eigenlijk te veel om nog op te kunnen. Voor een nagerecht was geen ruimte meer.
Alle gerechten volgden elkaar keurig op tijd op. De rekening was zo'n 75 euro.

Gegeten op 8 februari 2014

Hdvr

Telkens weer een feest om hier te eten.
Inmiddels alles van de kaart al wel eens gehad: desserts niet bepaald de signature dish van Tao. Laatste keer hebben wij omwille van de tijd alleen maar sushi gegeten. Laat je verrassen door de keuzes van de gastheer.

Gegeten op 23 januari 2014

proever113

Bij Binnenkomst amuse imitatie crab sticks met komkommer ....niet bijzonderhden..daarna schaaltje soya bonen ...matig daarna sashimi..deze was goed van smaak en van opmaak....daarna de sushi ..was ook smaakvol....laatste gang was lam en ossehaas reepjes met rijst......goed ..maar niet bijzonder .....wijnen waren te duur voor wat je krijgt.....3 Gangen 2 wijn 2 koffie 118 euro (2pers)
Er is na 18.00 altijd genoeg parkeerplaatsen en de inrichting is van binnen ook smaakvol

Gegeten op 2 februari 2014

MRS28

Ik bezoek regelmatig het restaurant TAO. De bediening is zeer vriendelijk en attent. De menukaart is redelijk uitgebreid, maar het meest aan te raden zijn de chef's specials. Deze sushi gerechten worden vaak klaargemaakt met seizoensingredienten en zijn het beste van wat TAO te bieden heeft. Het restaurant biedt verschillende leuke zitplekken en is goed bereikbaar met OV, auto en fiets!

Gegeten op 17 januari 2014

JoanneVinkeK

Fijne ontvangst en leuke, professionele bediening. Het eten is heerlijk. We hadden het menu van de chef. Niet alles is even authentiek Japans, maar wel heel lekker. We hadden o.a. pompoensoep, sashimi, sushi en vis en vlees van de gril. Ook lekkere wijnen en thee. Als afsluiting nog sake van het huis. Top avondje uit!

Schrijf zelf een recensie over Japans Restaurant TAO in Enschede

Schrijf hieronder je recensie over Japans Restaurant TAO. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.