a TripAdvisor company

3. Topper 2015
  1. Toon telefoonnummer 053 432 0106
  2. www.restauranttao.nl

Zitten op z’n Japans

Traditioneel of modern Sushi-eten. Bij TAO eet je traditionele gerechten en die kun je op traditionele wijze opeten. Reserveer een Tatami-mat en ervaar hoe gegeten werd in het oude Japan. Proef verse sushi terwijl je op gestapelde rijststro-matten zit. Ben je wat moderner ingesteld? Neem plaats op de stijlvolle stoelen.

Zwollenaer

Na een middagje winkelen in Enschede gebeld met Tao of we nog een tafeltje voor drie personen konden reserveren. Gelukkig konden we nog terecht. We zijn bekend met het de all you can eat sushi / fusion restaurants in Zwolle. Erg lekker, maar Tao stijgt hier ver boven uit! War hebben we daar overheerlikle sushi gegeten. Ons werd geadviseerd de sushi specials te proberen. Echt niet normaal, zo lekker! Het personeel was erg vriendelijk. We komen zeker vaker vanuit Zwolle naar Enschede om hier te eten. Als je van japans eten houdt is dit zeer zeker de moeite waard.

Gegeten op 3 mei 2015

leonr26

Ok, het eten is lekker maar waarom moet het allemaal zo lang duren, voordat je eindelijk een voorgerecht hebt met het moment van binnen komen ben je bijna een uur verder en is de eerste fles al leeg ! We een goede verkoop alleen ik wil ook wat lekkers op tafel. Het eten is goed en redelijk geprijsd!

Gegeten op 10 april 2015

MyrthePeerte

Echt waanzinnig mooie sushi gegeten hier. Het was lekker, en sommige sushi rollen zijn aan de prijs, maar het is echt een spektakel wat je soms op tafel krijgt. De wachttijden bij de eerste paar rollen zijn wel te lang, hierdoor krijg je zo’n trek dat je de rollen –als ze eenmaal op tafel komen – bijna verslindt. En dat is zonde, want het zijn echt kunstwerkjes.

Gegeten op 2 april 2015

_M_M_

Op een zaterdagavond met een redelijk grote groep heerlijk gegeten bij restaurant Tao in Enschede. Een ieder van ons was al bekend met sushirestaurants met een all-you-can-eat-concept, maar Tao doet hier gelukkig niet aan mee! Zij zijn van een totaal andere categorie sushirestaurant en stijgen erg boven de rest uit!
Omdat één van ons vaker bij dit restaurant heeft gegeten, heeft hij diverse gerechten voor ons besteld. Zo kregen wij verschillende Sushi specials, Sashimi en kleine hapjes geserveerd en naar ik begrepen heb ook diverse sushirollen die niet op kaart stonden. Omdat niet iedereen van onze groep een hele avond alleen maar visgerechten wilde eten, was er ook verschillende Teppan Yaki gerechten besteld. Persoonlijk waren de Sushi specials en de Sashimi mijn favoriet. Je kan proeven dat Tao goed heeft ingekocht met de vis, deze smaakte heerlijk vers en zeker niet waterig, zoals je weleens vis proeft uit bijv. de supermarkt. Er zat een goede smaak aan en hierdoor heb ik genoten!
De bediening bij Tao was beleefd en kwam geregeld aan tafel met de vraag of alles naar wens was. Er was goede kennis aanwezig bij het personeel over de verschillende gerechten en de soorten vis, mijn complimenten. Hierdoor was het fijn zitten in dit restaurant.
De aankleding bij Tao is prima, je zit hier gezellig, verder niets op aan te merken.
De prijs-kwaliteit-verhouding van dit restaurant is prima, je krijgt goede kwaliteit vis en vlees voor een goede prijs en je kan het tenslotte zo duur maken als je zelf wilt :)
Wie eens Japanse gerechten wilt proberen van een goede kwaliteit, moet zeker eens bij restaurant Tao in Enschede langs gaan!

Gegeten op 21 februari 2015

elky

Al sinds haar opening kom ik geaag bij TAO. Het is altijd goed en lekker. Het restaurant ziet er op t eerste gezicht wat kaal uit. Als een Aziatische food court. Omdat het eigenlijk altijd druk is bij TAO werkt dit juist heel prettig. Het voelt ontspannen en niet overdreven sjiek. TAO is prijzig maar onderscheidt zich absoluut van alle andere sushirestaurants waar ik ben wezen eten. De producten, de wijnkaart, het uitzicht op de keuken met hardwerkende sushichefs. Het plaatje klopt. Ik zou iedereen een verrassingsmenu aanrader. Dat is een avondvullend programma. TAO is af.

meghan3

Super gegeten! Kost wat, maar is het zeker waard. :)
Wij waren op een doordeweekse dag en het was er sfeervol ondanks dat het niet heel druk was.

Gegeten op 29 juli 2014

StijnC

Perfect restaurant voor ons familie-etentje met zes personen. Allemaal het verrassingsmenu en met dieetwensen werd prima rekening gehouden. De soep, sashimi en dessert waren prima, de sushi en teppanyaki erg goed. Lekkere wijn erbij en leuke ongedwongen service van professionele gastheer. Er waren veel gangen met best wat tijd er tussen, onhandig voor de snelle hap misschien, maar voor ons juist ideaal.

Gegeten op 14 december 2014

utrecht1950

Een paar keer hier gegeten. De sushi is echt heerlijk maar we moeten er altijd erg lang opwachten. Je zit e prima al mis het een beetje gezelligheid.

Gegeten op 15 november 2014

ronald4

Goddelijk eten!
Zeer verse sushi en sashimi met verrassende smaakcombinaties, erg lekker!
Overige vlees en visgerechten zijn erg lekker.

Niet goedkoop, maar met een verrassingsmenu zit je ook ruim drie uur zan tafel

Gegeten op 15 mei 2014

stamper1981

Zonder te reserveren liepen we hier naar binnen! Het was lekker druk en toch kregen we een tafeltje. We vonden de indeling van de tafels wat onlogisch en niet praktisch gedaan! De bediening was druk en had net te weinig tijd voor de gast! Wel erg vriendelijke en goeie kennis van zaken! Het eten was heerlijk, alles mooi op smaak en toch proefde je de puurheid van het product! We waren verrast! Echter de tijd tussen de gerechten was echt te lang en niet leuk! Bij na vraag bleek dat de koks ook de take a wat sushi moeten maken! Dit zou ook anders moeten kunnen, wij als gast worden hier de dupe van en dat zou niet het geval moeten zijn! We komen terug en hopen dat dan alles vlotter gaat!

Schrijf zelf een recensie over Japans Restaurant TAO in Enschede

Schrijf hieronder je recensie over Japans Restaurant TAO. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.