Pinsa's

3. Topper 2015
  4. 69% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 020 386 86 80

JanVmoerkerk

We hebben hier op 2 April gegeten, en helaas dit is niet wat we hadden verwacht. De prijs voor een pizza margarita is ver boven verwachting. De stoelen en tafel vallen bijna uit elkaar en de placemats zijn nog vies van de vorige gasten. De pizza was goed en niet verbrand, maar mijn vriend wilde ook verse tomaat op de pizza en dat was niet mogelijk. Vreemd hoor in Italië heet zo'n pizza margarita DOC, Maar blijkbaar hier weten ze niet wat dat is. Ik heb de recensies gelezen en vind het vreemd dat de eigenaar nooit de fout accepteert, het zou verstandig zijn dat de eigenaar de verbeterpunten ook daadwerkelijk verbeterd. Het zou best kunnen dat ze in het verleden goed waren, maar nu is het erg triest. Ik ben zelf half Italiaans en weet niet, maar de dame sprak alleen Engels en kon geen Italiaans met mijn praten. Normaal zijn de keukens open en kan je zien hoe de pizzaiolo het eten bereiden. Er is alleen een deuropening. Jammer hoor!

Gegeten op 2 april 2015

Restaurant - 2 weken geleden

You wrote bad reviews in Tripadvisor on three best pizzerias in Amsterdam (La Perla, Sotto Pizza and Pinsa's) and excellent for a competitor (Casa Nostra). And here you continue with your strategy of defamation.

Congratulations for your perseverance

p.s. Free italian lessons. You wrote: MARGARITA. The margarita is a Mexican cocktail. Perhaps you meant MARGHERITA.

Sure you're Italian?

Proever - 2 weken geleden

Sorry hoor, maar ik ben half Italiaans en ik vind het erg jammer voor u, dat u altijd de schuld aan uw gasten geeft. Jammer hoor dat u zo slecht over uw gasten praat. Maar goed ik hoop dat u goed zaken kunt doen met veel personeel.
En Casa Nostra is geen concurrent van u, dit is een restaurant , u heeft een pizzeria .

Restaurant - 2 weken geleden
ellenlq

Wat een kale vertoning. Zowel de inrichting als het eten. De brochetta met tomaat is een laffe hap brood , waterige tomaat en klodder kaas. De Merlot leek wel limonade. De karaf water is nooit gebracht. De pizza's lieten een uur (6o minuten!) op zich wachten. Uiteindelijk gevraag waar onze pizza's bleven? 'Sorry sorry, het kwam er aan. ' Dat klopte, maar dan 1 van de 3. Die andere 2 kwamen daarna pas.Dat men aandacht aan het eten schenkt is goed, als het dan lekker is neem je het dat op de koop toe. De pizza is lekker dun, maar weinig smaak met heel veel kaas. Daarbij; de vraag was 1 pizza zonder kaas. Wat kwam er: kaas.
De inrichting van het restaurant is niet bepaald sfeervol te noemen.
Jammer, hier gaan wij zeker niet meer eten.

Gegeten op 26 februari 2015

Restaurant - 2 maanden geleden

I would like to make some clarifications.
We have a rule. We do not change the topping of our pizzas (it's written in our menu and website). The pizza is not a container where you can put anything you want (you asked: vegetarian pizza and added salami and other ingredients).
I would never put bananas and gorgonzola on Boerenkool Stamppot. This because I rispect the Dutch tradition. Equally, you should respect the traditional Italian cuisine and who cook for you.
You comment reflects who you are

Proever - 2 maanden geleden

Jammer dat u zo reageert.
Ik heb gevraagd om een pizza zonder kaas en dat heeft niets te maken dat ik geen respect zou hebben voor de keuken maar wel met het feit dat ik niet goed tegen kaas kan. Over de andere zaken zoals het lange wachten zegt u niets.
Met name uw laatste zin vind ik bijzonder kort door de bocht. Over respect gesproken.

Restaurant - 2 maanden geleden

It's written in our website (pinsasrestaurant.com) that you can order your pizza online and then you cant eat it when you come, without waiting. But we know what is the truth about your comment.

I tell you something about us. A good reputation takes a long time. It's built day after day with hard work and a lot of sacrifice. That has payed us back:

- First pizzeria in the Netherlands (and 2012/2013)
- Certificate of Excellente 2014 (Tripadvisor)
- Toppers 2015 IENS (and 2012/2013/2014)

Naturam expelles furca. Isn't it?

Snoese

Gezien de vorige recensies dacht ik erg lang te moeten wachten op onze pizza's maar dat viel wel mee. We hadden binnen 20 minuten na onze bestelling de pizza's. De mevrouw van de bediening, denk dat zij de eigenaresse was, was erg vriendelijk. De pizza's waren lekker, maar een houtovenpizza vind ik toch iets lekkerder. Het ziet er verder wel leuk uit maar de inrichting is niet erg bijzonder.

Gegeten op 4 februari 2015

Restaurant - 3 maanden geleden

Wij gebruiken een elektrische oven voor de perfecte pizza. De oventemperatuur dient 400 graden te zijn. In tegenstelling tot brood vraagt de pizza om een zo kort mogelijk bakproces met zo min mogelijk vochtigheid. Wij gebruiken een elektrische oven, omdat de temperatuur constant is. De hitte verspreid zich bovendien evenredig over de pizza, zodat het beste bakresultaat wordt bereikt. Daarom kenmerkt zich onze pizza door krokant, goudkleurig en licht te zijn.
Vriendelijke groeten,

CathK

De beste pizza's. Inderdaad: voor een snelle hap moet je hier niet zijn. Maar de eigenaren doen zeer hun best om je zo snel mogelijk te helpen. Ik at hier op een drukke zaterdagavond en toch stonden onze pizza's binnen een prima tijd op tafel. Wel aan te raden om snel nadat je binnen bent je pizza's te bestellen (gelijk met de drankjes). En dan ontdek je dat een pizza zo lekker kan zijn, dat alle andere pizzatentjes daarna tegenvallen!

Gegeten op 3 januari 2015

yakobus

Naar aanleiding van de goede recensies, ben ik daar met een kennis gaan eten, maar het werd toch een fiasco.
De pizza was goed, maar daar is alles mee gezegd. De service was een dieptepunt: een uur wachten op een pizza, een Merlot gevraagd maar we kregen een te koude en smakeloze wijn die zeker geen Merlot was, ons gevraagde karaf water is nooit gekomen. De verwarming deed het niet en het was daarom stervend koud: de kille interieur deed ons nog killer aanvoelen.
Tenslotte zo snel mogelijk rekening betaald, cash op tafel gelegd en ook geen personeel meer gezien. Op weg naar een lekkere warme drank ergens anders.

Gegeten op 25 november 2014

Restaurant - 5 maanden geleden

Dear customer,
Surprising that the negative comments are written only by new registered members of IENS (and only review on our restaurant).
Anyway I want to give an answer about your complaints.
1) You say that you have eaten on 25 November. This day was Tuesday, and I do not think you've waited an hour to eat pizza.
2) Our house wine is a Merlot ant it's italian. We do not use a cheap wine. Next time you can ask to see the bottle.
3) The heating is always on, every day (from 15.30).

Proever - 5 maanden geleden

Beste redactie,
Ik sta nog steeds achter wat ik gezegd heb.
Om positief te zijn: ik zou anderen zeker aanraden om bij Pinsa's pizza's (goede kwaliteit !) te gaan eten , maar stel je tijd heel erg in op het wachten en neem een trui mee, mocht de verwarming in panne zijn (dat zal die waarschijnlijk toen zijn geweest).

Restaurant - 4 maanden geleden

Dear customer,

We know many of you hate to wait. So this year we have launched a new service "Eat without waiting"
Now you can order your pizza online (in our website pinsasrestaurant.com) and then you cant eat it when you come, without waiting.

Philine2

Lekker eten dat staat buiten kijf. Maar helaas was het gisteren al voor de 2e keer een slechte ervaring vooral wat de bediening betreft. 2 man personeel voor een best volle tent is veel te weinig. Bijna 1,5 uur op je pizza wachten in een bovendien koud restaurant in november is niet leuk. Ik kom er niet meer...

Gegeten op 25 november 2014

Restaurant - 5 maanden geleden

Dear customer,

On our website and on our menu is shown that the wait is minimum of 30/60 minutes because we have an exclusive product: "Pizza Gourmet". We are the first in the Netherlands to bring this innovative pizza.
All topping pizzas are freshly made and takes time for preparation. For example, the pizza Frutti di Mare (Seafood) requires minimum 30 minutes of cooking.
If you want to eat our pizza, unfortunately you have to wait.

juulmolecuul

Heerlijke pizza's maar zorg dat je niet teveel honger hebt als je binnenkomt. Het duurt even voordat je aan de beurt bent met bestellen, en ook de pizza's gaan op een niet al te hoog tempo. Als die pizza dan eenmaal op tafel komt maakt dat allemaal niet meer uit, die is namelijk heerlijk! Bovendien is de eigenaresse heel erg vriendelijk. Kwestie van instellen op het tempo!

Gegeten op 12 november 2014

ilgerardo

De inrichting van Pinsa's is eenvoudig. Maar daar kom ik niet voor. Ik kom voor de pizza's en wat ik daar gegeten heb is in één woord voortreffelijk. De pizza bodem zelf is al smakelijk en wat er op komt is overheerlijk. Het was niet druk en ik vond een wachttijd van ca. 15 min voor een verse pizza zeker niet te lang. Ondertussen genoot ik van de huiswijn die ook al smakelijk is.
De bediening is wat onpersoonlijk maar niet onvriendelijk en ondanks de eenvoudige inrichting is de sfeer plezierig. Een minpuntje zijn de harde houten stoelen. Een kussentje op de houten zitting zou een enorme verbetering zijn.
Zoals gezegd: een pizza die zo lekker is dat je er niet voor naar Italië hoeft. Kan daar dan niets aan verbeterd worden? Jazeker. Als de borden goed verwarmd worden blijft de pizza langer geurig en smakelijk. Maar als ik in Amsterdam pizza ga eten is het wel hier!

Gegeten op 29 augustus 2014

moltobene

Gegeten op 12 augustus 2014

plkous

Na alle voortreffelijke recensies was dit toch echt een teleurstelling!
Pizza frutti di mare was best lekker maar niet exceptioneel, te kort in de oven gelegen en veel, maar dan ook veel te duur voor wat er op je bord kwam.
(Op het krijtbord in het restaurant stond € 16,90, maar we moesten € 17,90 afrekenen, want dat stond op het menu, geen discussie mogelijk)
Bediening ronduit waardeloos, eeuwigheid moeten wachten voordat er überhaupt iemand kwam om een bestelling op te nemen voor de drankjes en voordat de pizza kwam was je nog een uur verder.
Mijn toch vriendelijke verzoek om als Side dish wat gesneden knoflook te serveren werd uiteindelijk met grote tegenzin gehonoreerd omdat zoiets toch niet tot de Italiaanse Cuisine behoorde. (Sorry, maar dat maak ik toch zelf wel uit)
Bij binnenkomst waren er 6 tafeltjes gereserveerd, waardoor wij aan een andere tafel moesten plaatsnemen, dan wij eigenlijk wilden, geen probleem, ware het niet dat toen wij 1 1/2 uur later weg gingen dezelfde tafeltjes nog steeds gereserveerd waren en nog steeds niet bezet! Slechte planning?
Ik besef me terdege dat dit een echte klaagzang is, maar ik ken in Amsterdam meerdere Pizza restaurants die aanzienlijk beter zijn en dat voor de helft van de prijs. Er moet heel wat veranderen voordat ik hier weer terug kom!

Gegeten op 5 augustus 2014

Restaurant - 9 maanden geleden

Dear Customer,

You wanted to seat on reserved place, and my mother couldn't satisfy your request. From then you started to creat all kind of problems.

My mother is elderly women and your behavior was not fun for her. Now you continue with this your comment, only and first comment in IENS from you.

We have worked hard to be eleventh (11th) pizzeria in the world and be three times in IENS Toppers (2012,2013,2014).

For you it's just a power games, not for us.

Danilo

Schrijf zelf een recensie over Pinsa's in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Pinsa's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.