Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Pinsa's

3. Topper 2014
  4. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 020 386 86 80

ilgerardo

De inrichting van Pinsa's is eenvoudig. Maar daar kom ik niet voor. Ik kom voor de pizza's en wat ik daar gegeten heb is in één woord voortreffelijk. De pizza bodem zelf is al smakelijk en wat er op komt is overheerlijk. Het was niet druk en ik vond een wachttijd van ca. 15 min voor een verse pizza zeker niet te lang. Ondertussen genoot ik van de huiswijn die ook al smakelijk is.
De bediening is wat onpersoonlijk maar niet onvriendelijk en ondanks de eenvoudige inrichting is de sfeer plezierig. Een minpuntje zijn de harde houten stoelen. Een kussentje op de houten zitting zou een enorme verbetering zijn.
Zoals gezegd: een pizza die zo lekker is dat je er niet voor naar Italië hoeft. Kan daar dan niets aan verbeterd worden? Jazeker. Als de borden goed verwarmd worden blijft de pizza langer geurig en smakelijk. Maar als ik in Amsterdam pizza ga eten is het wel hier!

Gegeten op 29 augustus 2014

moltobene

Gegeten op 12 augustus 2014

plkous

Na alle voortreffelijke recensies was dit toch echt een teleurstelling!
Pizza frutti di mare was best lekker maar niet exceptioneel, te kort in de oven gelegen en veel, maar dan ook veel te duur voor wat er op je bord kwam.
(Op het krijtbord in het restaurant stond € 16,90, maar we moesten € 17,90 afrekenen, want dat stond op het menu, geen discussie mogelijk)
Bediening ronduit waardeloos, eeuwigheid moeten wachten voordat er überhaupt iemand kwam om een bestelling op te nemen voor de drankjes en voordat de pizza kwam was je nog een uur verder.
Mijn toch vriendelijke verzoek om als Side dish wat gesneden knoflook te serveren werd uiteindelijk met grote tegenzin gehonoreerd omdat zoiets toch niet tot de Italiaanse Cuisine behoorde. (Sorry, maar dat maak ik toch zelf wel uit)
Bij binnenkomst waren er 6 tafeltjes gereserveerd, waardoor wij aan een andere tafel moesten plaatsnemen, dan wij eigenlijk wilden, geen probleem, ware het niet dat toen wij 1 1/2 uur later weg gingen dezelfde tafeltjes nog steeds gereserveerd waren en nog steeds niet bezet! Slechte planning?
Ik besef me terdege dat dit een echte klaagzang is, maar ik ken in Amsterdam meerdere Pizza restaurants die aanzienlijk beter zijn en dat voor de helft van de prijs. Er moet heel wat veranderen voordat ik hier weer terug kom!

Gegeten op 5 augustus 2014

Jetli

Ze hebben hier gluttenvrije pizza's, deze zijn echt heerlijk!!
Ook de gewonen pizza's van de kaart zijn super lekker.
Alles met zeer verse ingrediënten.

Gegeten op 26 juli 2014

waarkunjegoedeten

Op de verjaardag van mijn zoon op 15 februari weer eens een heerlijke pizza gegeten met de familie. En ze waren weer geweldig, de pizza's zijn echt top! Als je er komt weet je al dat het een lange avond gaat worden, maar ik moet zeggen dat de onprofessionele bediening niet bijdraagt aan een geslaagde avond waarbij ook de betaling een lange marteltocht is met het verwerken van handgeschreven bonnetjes. Je komt voor kwalitatief goed eten en dat krijg je, nu nog een leuke sfeer, zo moeilijk kan dat toch niet zijn?

Gegeten op 15 februari 2014

shirley19

Pinsa is nummer 6 vd wereld en wederom nummer 1 van nederland betreft de pizzas ..al veel prijzen gewonnen daarmee..
Ze zijn supervriendelijk t enige minpuntje is dat t heel lang duurt voor jeje eten krijgt..maar dan heb je wel wat mjammie.

Bosanemoon

Bij Pinsa's kom ik al jaren voor de beste pizza's in en rond Amsterdam. Deze week was ik er nog voor hun nieuwste creatie van de maand: een mooie pizza met taleggio en paddestoelen. Je kunt er terecht voor klassieke pizza's, maar ook hun experimenten zijn spannend, en winnen internationaal prijzen, zonder af te doen aan kwaliteit. De aankleding is zonder pretenties, maar hartelijk. En in welk restaurant van deze kwaliteit vind je een ruime kinderspeelhoek? Een uitkomst voor gasten met en zonder kinderen. Heb je haast? Bewaar je bezoek aan Pinsa's dan voor een andere keer. Zoals ze ook op hun site en op het krijtbord aan de muur aangeven, moeder en zoon bereiden en serveren slow-food: eten met aandacht. En dat proef je.

Gegeten op 27 februari 2014

IvoAmsterdam

Pizza's zijn simpelweg de beste van Amsterdam. Ik heb veel geprobeerd over de jaren, maar Pinsa's is onovertroffen. Alle andere gerechten (antipasti, lasagna) zijn overigens matig. Neem een pizza! In schril contract tov de kwaliteit van de pizza's staat de abominabel slechte service en bediening. Ze doen maar wat! Het is rommelig, alles duurt lang, bediening is niet vriendelijk , onpersoonlijk en niet erg behulpzaam. Ik ben absoluut geen azijnpisser, en laat zelden dit soort reviews achter. Maar na 3-4 slecht ervaringen op dit vlak ben ik er klaar mee! Samenvattend: Pizza's top, de rest slecht.

Gegeten op 15 januari 2014

miwa

Afgelopen zaterdag voor het eerst gegeten bij Pinsa's. Ik heb nog nooit eerder zo n heerlijke pizza gegeten. De eigenaresse is een super gastvrouw met zoveel passie voor haar vak. Bediening is prettig en de inrichting is prima, niet overdreven ingericht zoals de meeste pizzeria's. Echt een aanrader. Ik ga voortaan nooit meer ergens anders een pizza eten.

Gegeten op 18 januari 2014

edward8

Altijd top pizza's, echt er ff lekker uit.
Eigenaresse en haar zoon weten hoe een authentieke pizza gemaakt moet worden. Neem wel de tijd want gaat erg relaxt allemaal.

Gegeten op 18 september 2013

Schrijf zelf een recensie over Pinsa's in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Pinsa's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.