Pinsa's

• 7.2

• 7.1

shirley19
  • Recensies in de laatste twee jaar

Pinsa is nummer 6 vd wereld en wederom nummer 1 van nederland betreft de pizzas ..al veel prijzen gewonnen daarmee..
Ze zijn supervriendelijk t enige minpuntje is dat t heel lang duurt voor jeje eten krijgt..maar dan heb je wel wat mjammie.

Bosanemoon
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bij Pinsa's kom ik al jaren voor de beste pizza's in en rond Amsterdam. Deze week was ik er nog voor hun nieuwste creatie van de maand: een mooie pizza met taleggio en paddestoelen. Je kunt er terecht voor klassieke pizza's, maar ook hun experimenten zijn spannend, en winnen internationaal prijzen, zonder af te doen aan kwaliteit. De aankleding is zonder pretenties, maar hartelijk. En in welk restaurant van deze kwaliteit vind je een ruime kinderspeelhoek? Een uitkomst voor gasten met en zonder kinderen. Heb je haast? Bewaar je bezoek aan Pinsa's dan voor een andere keer. Zoals ze ook op hun site en op het krijtbord aan de muur aangeven, moeder en zoon bereiden en serveren slow-food: eten met aandacht. En dat proef je.

Gegeten op 27 februari 2014

IvoAmsterdam
  • Recensies in de laatste twee jaar

Pizza's zijn simpelweg de beste van Amsterdam. Ik heb veel geprobeerd over de jaren, maar Pinsa's is onovertroffen. Alle andere gerechten (antipasti, lasagna) zijn overigens matig. Neem een pizza! In schril contract tov de kwaliteit van de pizza's staat de abominabel slechte service en bediening. Ze doen maar wat! Het is rommelig, alles duurt lang, bediening is niet vriendelijk , onpersoonlijk en niet erg behulpzaam. Ik ben absoluut geen azijnpisser, en laat zelden dit soort reviews achter. Maar na 3-4 slecht ervaringen op dit vlak ben ik er klaar mee! Samenvattend: Pizza's top, de rest slecht.

Gegeten op 15 januari 2014

miwa
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zaterdag voor het eerst gegeten bij Pinsa's. Ik heb nog nooit eerder zo n heerlijke pizza gegeten. De eigenaresse is een super gastvrouw met zoveel passie voor haar vak. Bediening is prettig en de inrichting is prima, niet overdreven ingericht zoals de meeste pizzeria's. Echt een aanrader. Ik ga voortaan nooit meer ergens anders een pizza eten.

Gegeten op 18 januari 2014

edward8
  • Recensies in de laatste twee jaar

Altijd top pizza's, echt er ff lekker uit.
Eigenaresse en haar zoon weten hoe een authentieke pizza gemaakt moet worden. Neem wel de tijd want gaat erg relaxt allemaal.

Gegeten op 18 september 2013

wouterza
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit is zonder meer de beste pizzeria in Amsterdam. De bodem is heerlijk luchtig en licht knapperig. Alle ingredienten zijn heerlijk vers. De eigenaresse is een ontzettend lieve dame uit Italie die met liefde werkt. Dit is de grootste aanwinst voor de Spaarndammerbuurt.

Gegeten op 16 augustus 2013

Siems84
  • Recensies in de laatste twee jaar

Goed nieuws voor iedereen (inclusief mezelf) met een glutenallergie, vanaf heden maken de mensen van Pinsa's ook glutenvrije pizza en hoe: met passie, kritisch kijkend naar alle smaken, kortom heerlijk! Ik heb zelf meerdere allergieën naast mijn glutenallergie (maïs, pinda) en ze hebben daar heel goed rekening mee gehouden, dat ervaar ik zelf - waar ik ook ben - als bijzonder. Ik had de primeur als eerste een glutenvrije pizza te mogen eten/proeven (je kan alles kiezen van de kaart in overleg). Het was echt heerlijk, er werd ook gevraagd naar mijn ervaring in smaak, of het anders moest e.d., deze betrokkenheid kenmerkt ook dat ze staan voor kwaliteit en echte smaken.
Het klopt, snel gaat alles niet, maar dat communiceren ze ook heel duidelijk en dat ervaar ik juist als positief, je krijgt er heerlijk eten voor. Moeder en zoon hebben een mooie plek gecreëerd, ze verzorgen heerlijk en kwalitatief eten. Wij hebben op het terras gezeten en dat zit gezellig en prima. Kortom, eindelijk heb ik weer een pizza kunnen eten na alle jaren en dat glutenvrij. Overigens is de kaart daarnaast divers en (volgens mijn vriend) erg goed. Zeker een aanrader!

Gegeten op 2 augustus 2013

MrWalker
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vorige week hier op het terras gegeten. Pizza is echt weergaloos goed! Perfecte bodem, mooie saus en verse spullen erop.

Is wel behoorlijk aan de langzame kant. We hebben 45 min op een pizza gewacht en in die tijd kwam de bediening maar 1 keer langs voor drankjes dus was wel een goedkoop avondje uit..

Interieur is prima, maar niet erg noemenswaardig!

Gegeten op 19 juli 2013

inekeve
  • Recensies in de laatste twee jaar

De lekkerste pizza ooit gegeten hier. Prettige, vriendelijke bediening, goede sfeer.
Liep toevallig langs en de Iens-Toppersticker haalde ons over.

Gegeten op 24 mei 2013

J-Haaren
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een leuk restaurant, echt karakter en daardoor misschien niet voor iedereen. De inrichting is simpel maar prima, het draait duidelijk om het eten.
De pizza's zijn uitstekend, gemaakt met authentiek Italiaans recept. Dat proef je en dat leidt er ook toe dat het prepareren wat tijd vergt. Je moet hier niet komen om 'even' te eten.
Wij zijn zeer tevreden en komen zeker nog een keer terug.

ALS TIP: Achterin zijn plaatsen waarvan je de keuken kan zien. Altijd leuk om te zien hoe je eten bereid wordt.

Gegeten op 6 mei 2013

Schrijf zelf een recensie over Pinsa's in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Pinsa's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!