a TripAdvisor company

1. Hotel-restaurant
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 0485-578222

J_Binnendijk

Zolas de naam al zegt een combinatie van hotel en restaurant. Van dat hotel is voor de rest niets te merken.

Prettig jong en vlot personeel. Een goed gevarieerde menukaart. Een aangename sfeer, houd u van wat leven inde brouwerij dan neemt je plaats in de serre terras aan de straatzijde en voor een wat rustigere sfeer is ook een officiëler en rustiger restaurant gedeelte.

Degelijke en lekkere gerechten en een aangenaam prijsniveau. Allemaal niets mis mee dus.

Gegeten op 12 juni 2016

Restaurant - 1 maand geleden

Beste heer/mevrouw Binnendijk,

Hartelijk dank voor uw recensie op iens.nl, wij vinden het erg prettig dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Wij zien u graag nog eens terug als gast en bedanken u voor uw mooie recensie.

Met vriendelijke groeten,

Team hotel restaurant Riche

wimwarman

Restaurant Riché, met bijbehorend hotel.
Mooie menukaart en een leuke ambiance met uitgebreid terras.
De bediening is heel correct, rustig en efficiënt. Nu was het ook vrij rustig in het restaurant, maar er is goede controle door de obers.
Het eten vind ik redelijk en toch wel betaalbaar. Zeker niet bijzonder qua smaken, gewoon voldoende.
Van de gefrituurde kastanjechampignons tot de filet van zeewolf tot de vanille creme brulee.
De bereiding van alle 3 gangen incl frites, salade, zou allemaal wat spannender kunnen.

Gegeten op 29 augustus 2015

winona

De gerechten waren super ! Heb hier heerlijk genoten van het eten. Een zeer goed ontvangst op het moment dat je binnen komt gelopen. De bediening is heel gastvrij. De frietjes waren ook erg lekker bij de gerechten. Een keer terug komen is het zeker waard.

Gegeten op 14 februari 2015

jacqy1

Op tweede Paasdag goed gegeten bij Riche. De heilbot was zacht en de gegrilde lende van het kruidenvarken was uitstekend. Fijne frietjes in een zak erbij.
De Sauvignon paste er prima bij. Ik kom hier zeker nog eens terug.

Gegeten op 21 april 2014

hayo

In de bouillon van lamsvlees zat een kruid dat niet past, maar het hoofdgerecht van boerderij-eend was prima. Mals, niet droog met bijpassende groente. Niet zuinig met de porties. Keurige bediening. Zal er zeker nog eens eten als ik de buurt kom want het was de hogere prijs waard.

Gegeten op 29 maart 2014

MireilleK

Riche is een heerlijk plekje om lekker te eten. Waar je gebruik kunt maken van een tafeltje in de serre met uitzicht op de hoofdstraat van het dorp of het sfeervolle, modern ingerichte restaurant. Het menu brengt voor ieder wat wils, heerlijke voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten die eens in de zoveel tijd wisselen, zodat je altijd iets nieuws kunt proberen. Zelf vind ik het verrassingsmenu bijzonder lekker. Je kunt kiezen uit een aantal gangen en je wordt verrast met de meest lekkere smaakcombinaties. Ook de bediening is erg prettig, heeft een uitstekende productkennis, maar veel belangrijker, is erg gastvrij.

Gegeten op 10 januari 2014

heinb

Een aantal dagen hier mogen verblijven.En dan is een uitgebreide en gevarieerde kaart een groot pluspunt. De service was echt subliem, de standaard bijgeleverd puntzakken frites heerlijk en de rode huiswijn (een argentijnse malbec) per glas voortreffelijk.
Doe 1 ding niet: op die hoge barkrukken aan die hoge tafels gaan eten! Wij snapten niet waarom ze deze onhandige voorziening hebben; vraag om een gewone tafel. Het eten: voorgerechten van redelijk (huisgemaakte pate met noten) via goed (mooie hertencarpaccio, maar helaas wat koud) tot een echt heerlijke kalfswang. Hoofdgerechten varieerden van goed (de boerderijeend filet met teryakkisaus en ook de gegrilde biefstuk) tot zeer goed (de hertenbiefstuk). De laatste avond dus gekozen voor mijn toppertjes: kalfswang vooraf en daarna de hertenbiefstuk. Van mijn tafelgenoten weet ik dat o.a. de tonijn, de pompoensoep en de wildzwijnmedaillons ook prima tot zeer goed waren. En de witte wijn ook. Kortom, when in Boxmeer, have dinner in Riche.

Gegeten op 4 februari 2013

Hendrik83

• Goed

• Goed

Vriendelijke en attente bediening, eten is simpel maar prima, fijne zak met frietjes bij de gerechten!

Schrijf zelf een recensie over Hotel-restaurant Riche in Boxmeer

Schrijf hieronder je recensie over Hotel-restaurant Riche. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.