Flavor's

2. BBQ/grill
  3. 69% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 070 404 96 07

joost166

Het is een leuk restaurant, met erg lekker eten en vriendelijk personeel. De escargots, Bourgondisch brood en spareribs zijn echt aanrader!

Gegeten op 5 april 2015

densan8

Twee keer gegeten bij Falvors, mixed grill, fantastich, zeer mooi opgediend met alle extra's erbij, bovendien een top-bediening

Gegeten op 3 maart 2015

Bernadette1958

Ik (wij) woon (wonen) sinds 1 maart 2015 in Den Haag. Heel dichtbij Flavor's. Per toeval daar terechtgekomen. Inmiddels 3 keer ons laten verrassen, wat een toevalstreffer de 1e keer. Prijs-kwaliteit is perfect in evenwicht. Means dat de gerechten eveneens goed van kwaliteit is en leuk wordt opgediend. Daarnaast, last but not least, zijn Gijs en Sander, en uiteraard de rest van "the crew" een van een "bijzonder soort". De gastvrijheid en de humor zijn van hoog niveau, wat totaal geen invloed heeft op de bediening. Zij houden alles scherp in de gaten. Iedere gast is er een, en diezelfde gast voelt zich "uniek". Een aanrader!!!

Gegeten op 8 maart 2015

gaby6

Gisteravond weer eens gegeten bij Flavors. Het was er zoals altijd erg druk. We hadden de Bourgondische spies besteld. Echt het lekkerste vleesgerecht wat ik ooit gegeten heb. Bediening is vriendelijk en in ons geval zeer oplettendheid. Vooraf hadden wij vers gebakken brood waar het stoom vanaf kwam en 3 potjes met kruidenboter, aioli en tapenade. Heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad. Wij herkennen de ervaringen van de vorige recensie dan ook helemaal niet. We gaan binnenkort zeker weer eten bij Flavors. Flavors bedankt!

Gegeten op 27 februari 2015

Maxcom

Slechte service, beneden alle peil!!!!
Mijn zus komt elke dag in flavor en andere familie komt ook vaak ivm de zaak om de hoek, dus wij wilden daar ook weer eens eten.
Maar de bediende had andere plannen met ons ! Zij ruimde tafels af, er werd opnieuw gedekt, er werd afgerekend, maar ons bekijken, laat staan bedienen, nee, echt niet. Wij riepen haar, maar dat 'hoorde' zij niet?!
Mijn man heeft daarover geklaagd bij de bedrijfsleider en heeft gelijk onze thee en wijn afgerekend. Mijn man was er klaar mee.
Maar nu het toppunt:
Later zagen wij dat tegen het meisje eea gezegd werd over de klacht, dit gebeurde aan de bar.
Vlak daarna ging zij naar de tafel naast ons om te vragen of die gasten nog wat wilden, terwijl die mensen al aan de koffie zaten?! Uiteraard geen blik voor ons!
De vrouw aan die tafel was verbaasd over de aandacht en vroeg aan ons waarom wij niet geholpen werden!!!! Zelfs andere gasten viel het dus op.
Wat bezielde dat meisje?!
Wij wilden een familietentje houden in flavor, maar daar zien wij nu van af.

Gegeten op 22 februari 2015

rfickel

Gisteren voor het eerst hier gegeten met een oud-collega. Gekozen voor onbeperkt spareribs. Die waren echt fantastisch alsmede de hele schotel die we kregen. Heerlijke smaak (ketjap) en goede hoeveelheid en lekker met salades, sausjes en twisterpatat. Smaakte allemaal super! Nog een tweede halve schotel spareribs erna besteld. Helaas geen tijd meer voor een toetje, maar zeker voor herhaling vatbaar. En gezien de schotels die de andere gasten kregen, ook maar eens die andere menu's proberen. Goede snelle service. Minpunt vind ik inrichting van de stoelen en tafels. Te dicht op elkaar (kan mijn buurman aanraken en alles horen wat hij zegt). Totaal geen privacy dus, maar ok. Het eten overtreft alles wel :) Kom hier snel weer terug!

Gegeten op 5 februari 2015

rondekleijn

Na even niet bij Flavor's te hebben gegeten wegens bezoek aan andere restaurants werden wij weer allerhartelijkst ontvangen. De inrichting is nog steeds gezellig en schoon. Het personeel is heel vriendelijk en attent. Vooraf namen wij het overheerlijke broodje met drie potjes zelfgemaakte kruidenboter, aoli, tomaten tapenade. Als hoofdgerecht lamb chops. In Nederland wordt het lamsvlees zelden goed bereid. In dit geval is het vlees vlees boterzacht en perfect gaar zoals het hoort. Een compliment voor de kok. Als wijn hebben wij besteld een Merlot die goed op dronk is en goed van temperatuur. Als je na afloop afrekende is de prijs in verhouding tot alles wat je krijgt zeker niet hoog. Zeker een adres om vaak te gaan eten.

Gegeten op 30 januari 2015

Archi

Aangetrokken door de slogan 'je moet er eens gegeten hebben' hier binnengelopen om te lunchen. Erg druk, maar toch tafeltje gevonden. Leuke kaart en volop keuze. Vlotte, vriendelijke bediening, al was de jongeman bij het brengen van de drankjes al vergeten dat hij de bestelling voor het eten al opgenomen had. We bestelden salade ossenhaaspuntjes en salade geitenkaas. Grote porties, maar echt veel te grof, zowel qua opmaak als qua smaak (terwijl dat juist volgens eigen zeggen het meest aantrekkelijk aan deze zaak is). Bovendien waren de croutons in de geitenkaassalade verbrand. Ter plekke geklaagd, maar verder dan 'we hebben het doorgegeven aan de keuken' komt men niet. Dit is duidelijk voor ons geen gelegenheid om terug te komen.

Gegeten op 30 december 2014

chellebelle

Alweer een tijdje geleden hier gegeten. Lekkere spareribs gegeten, eerste portie al zo ruim dat bijbestellen (onbeperkt) niet nodig was. Gezellige tent en prima prijzen.

Gegeten op 30 augustus 2014

Foodlover-

Teleurstellende lunchervaring bij Flavor's. Je moet er ééns gegeten hebben! prijkt op de luifel, een keer dan en daarna niet meer. We bestelden een caeser salad en brood met van dobben kroketten. De caeser was gewoon geen caeser salad... Plakjes kipfilet waarschijnlijk gebakken in de spareribs kruiden, met tomaten, komkommer, zongedroogde tomaatjes en meerdere slasoorten. Jammer! Als ik een caeser salad bestel verwacht ik :
Romeinse sla, paar druppels Worcestershire sauce, citroensap, zachtgekookt ei, versgeraspte Parmezaanse kaas, croutons, olijfolie, peper, zout! Kan met kip en/of ansjovis
Noem het dan gewoon een salade met kip!
O ja en het pakje boter lag ergens onder de sla verstopt, niet echt fris...

Met de kroketten kan niet veel fout gaan en die waren dan ook gewoon goed.

Gegeten op 31 augustus 2014

Restaurant - 9 maanden geleden

Hallo, wij vinden het jammer dat het niet dé Ceasar salade was die U gewend bent te eten. Op de kaart staat bij ons: Flavor's Ceasar salad ( met kipfilet én bacon ). Kort gezegd, op onze wijze. Zonder ei, én paar druppels W. sauce. Zou zeggen kom nog eens langs, dan maken we er één op uw manier,op onze kosten. Bel én vraag naar Gijs als U komt. 070- 4049607/ 0626739624

Schrijf zelf een recensie over Flavor's in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Flavor's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.