a TripAdvisor company

3. Topper 2016
  4. 69% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 070 404 96 07

jevgeni

Zaterdag 4 juni heerlijk wezen eten bij Flavors! Met 2 personen gekozen voor de gemixte spareribs zodat we alle smaken hebben kunnen proeven. De spareribs die pittig hadden moeten zijn vielen tegen, deze waren in onze ogen totaal niet pittig terwijl dit wel aangegeven stond. Zoals Flavors beloofd dat het vlees erg mals is, dat klopt geheel. Het druipt nog net niet van de ribbetjes af. Echt is het lastig om alle smaken te onderscheiden.

Des ondanks hebben wij gezellig en vooral erg lekker gegeten. Tot de volgende keer!

Gegeten op 4 juni 2016

ienslover

Daghap: biefstuk champignons was zalig. Daarom de maximale punten.
Gezellige zaak, gratis parkeren, dus helemaal niets op aan te merken ;-)

Gegeten op 21 mei 2016

wim312

Gisteren weer bij Flavors gegeten in Den Haag, was schitterend weer dus lekker buiten gezeten. Had een perfect gebakken rib-eye. Het personeel was vriendelijk en attent, een absolute aanrader

Gegeten op 11 mei 2016

Biancpet

Dramatische bediening de vrouwen praten alleen met elkaar en hebben geen oog voor ons jammer van het lekkere eten .....bianca

Gegeten op 30 maart 2016

schol-letje

Wij zijn hier vaker geweest en waren altijd tevreden klant. Helaas is de service niet meer wat het geweest is. Het personeel vond het blijkbaar belangrijker om met elkaar aan de bar te babbelen dan om op de klanten te letten. Het brood vooraf was heerlijk, dit geld ook voor de rest van de voorgerechten. Helaas ging het fout bij de hoofdgerechten. Sparerib had niet veel smaak. Vlees van de ossenhaas saté was taai, kip van de mix grill was rauw, varkenshaas was droog en de patat was doorgebakken en donker van kleur. Dat vlees rauw is kan de beste overkomen, maar wat ons verbaasde was de reactie van de bediening: "O, echt. Ik zal het even terug brengen naar de keuken”. Ze leek niet echt van onder de indruk, dus een sorry hebben wij ook niet gehoord. Zonder toetje zijn wij weggegaan. Heel erg jammer.

Gegeten op 7 maart 2016

Lexie89

Wij hadden lunch bij Flavor's gegeten.
Eten- zalm wrap en kip saté waren lekker. Goede prijs qua kwaliteit.
Bediening- meisje was aardig maar niet echt attent en was meer bezig met kletsen met haar collega's. Wij wilde de rekening en we gingen telkens zwaaien en kijken maar we kregen geen aandacht. Iemand anders van het team was bezig met eten en die zag ons wel en zij ging ons toen helpen.
Jammer.

Gegeten op 4 maart 2016

Iwan11

Onbeperkt sparibs gegeten voor een schappelijke prijs! Broodje met ailoie vooraf was lekker warm! We werden geholpen door verschillende personeels leden uit de bediening. Erg aardig personeel wat ondanks de drukte elke tafel goed verzorgde! Geen dessert genomen omdat we vol zaten maar zag er heerlijk uit. Al met al een gezellige tent om terug te komen!

Gegeten op 26 februari 2016

Delanaoost

Zoals aangegeven op de placemat, wij lezen graag u ervaring op iens. Dus bij deze, gistermiddag hier wezen lunchen met vrienden, simpel maar de lekkerste tosti die ik tot zover heb gegeten, een lekkere pantosti. De dame die ons hielp was erg attent en behulpzaam, wij waren met een baby en flesje opwarmen was geen enkel probleem. Eten snel op tafel , prijs/kwaliteit in orde hier.

Gegeten op 16 februari 2016

henriette69

Met z'n vieren gegeten op Eerste Kerstdag, Alles was uit den Kunst.
Zij zeggen: je moet er eens gegeten hebben. Als je daar eens hebt gegeten, wil je nergens anders eten. Vanaf de opening eet ik (wij) daar. Zo ook eerste Kertsdag. Ik ben een Statenkwartierder en vind vooral de vrijdagavond (Gambas avond) MMMMMMMMMMMMMMM. De rest is ook prima.
Tuurlijk gaat er soms iets verkeerd maar daar zijn zij mensen voor.
Bravo en brava .

H.A.Evertsz en familie.

Gegeten op 25 december 2015

Proever81445

Spare ribs die werkelijk zo van botje afkomen, pittige besteld en onbeperkt, met lekkere curly frietjes en sausjes in overvloed. Tweede ronde die redde ik helaas niet, maar was meer als voldoen. Service met een vlotte babbel en met verstand van zaken. Kleine zaakje met goed eten.

Gegeten op 24 november 2015

Schrijf zelf een recensie over Flavor's in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Flavor's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.