a TripAdvisor company

2. BBQ/grill
  3. 69% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 070 404 96 07

richard-dh

Met mijn verjaardag hier gegeten met wat vrienden. Leuke ontvangst door een jongeman die ons naar een tafeltje binnen verwees. Gezellige sfeer hangt er hier binnen en ook wel beetje huiselijk. Zoals altijd weer voor de spare ribs gekozen, de pittige variant. Om je vingers bij af te likken en komen zo van het botje af. Lekkere curly frietjes erbij en sausjes. Drank snel aan tafel nadat het besteld was met een glimlach. Top zaak !

Gegeten op 27 mei 2015

Bernadette1958

Wat ik eigenlijk wil melden, is dat het "zitten" daar al gezellig is, including het terras (als je geluk hebt voor een plek, want het is een zeer gewild terras !!) maar ook het bestellen van heerlijke schotels om thuis te nuttigen, ook top is verzorgd. Tot aan het "cleaning-doekje" voor after diner. Complimenten wederom voor de hele crew!

Gegeten op 22 mei 2015

MariaDuyvenstein

Als ik hier langsloop krijg ik altijid weer trek in die heerlijke spare ribs van Flavor's. Meerdere malen hier gegeten en vaak koos ik voor de onbepertke spare ribs, in alle smaken te bestellen (heet, zoet, bbq, jack daniels marinade) Lekker hoe ze van het botje afvallen en hoe mals ze zijn en goed van smaak.Bord zelf wordt ook goed aangevuld met curly frietjes en sausjes en salade. Personeel altijd heel vrolijk en vriendelijk en oplettend. Top zaak voor lekkere spare ribs en meer.

Gegeten op 3 maart 2015

joost166

Het is een leuk restaurant, met erg lekker eten en vriendelijk personeel. De escargots, Bourgondisch brood en spareribs zijn echt aanrader!

Gegeten op 5 april 2015

densan8

Twee keer gegeten bij Falvors, mixed grill, fantastich, zeer mooi opgediend met alle extra's erbij, bovendien een top-bediening

Gegeten op 3 maart 2015

gaby6

Gisteravond weer eens gegeten bij Flavors. Het was er zoals altijd erg druk. We hadden de Bourgondische spies besteld. Echt het lekkerste vleesgerecht wat ik ooit gegeten heb. Bediening is vriendelijk en in ons geval zeer oplettendheid. Vooraf hadden wij vers gebakken brood waar het stoom vanaf kwam en 3 potjes met kruidenboter, aioli en tapenade. Heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad. Wij herkennen de ervaringen van de vorige recensie dan ook helemaal niet. We gaan binnenkort zeker weer eten bij Flavors. Flavors bedankt!

Gegeten op 27 februari 2015

Maxcom

Slechte service, beneden alle peil!!!!
Mijn zus komt elke dag in flavor en andere familie komt ook vaak ivm de zaak om de hoek, dus wij wilden daar ook weer eens eten.
Maar de bediende had andere plannen met ons ! Zij ruimde tafels af, er werd opnieuw gedekt, er werd afgerekend, maar ons bekijken, laat staan bedienen, nee, echt niet. Wij riepen haar, maar dat 'hoorde' zij niet?!
Mijn man heeft daarover geklaagd bij de bedrijfsleider en heeft gelijk onze thee en wijn afgerekend. Mijn man was er klaar mee.
Maar nu het toppunt:
Later zagen wij dat tegen het meisje eea gezegd werd over de klacht, dit gebeurde aan de bar.
Vlak daarna ging zij naar de tafel naast ons om te vragen of die gasten nog wat wilden, terwijl die mensen al aan de koffie zaten?! Uiteraard geen blik voor ons!
De vrouw aan die tafel was verbaasd over de aandacht en vroeg aan ons waarom wij niet geholpen werden!!!! Zelfs andere gasten viel het dus op.
Wat bezielde dat meisje?!
Wij wilden een familietentje houden in flavor, maar daar zien wij nu van af.

Gegeten op 22 februari 2015

rfickel

Gisteren voor het eerst hier gegeten met een oud-collega. Gekozen voor onbeperkt spareribs. Die waren echt fantastisch alsmede de hele schotel die we kregen. Heerlijke smaak (ketjap) en goede hoeveelheid en lekker met salades, sausjes en twisterpatat. Smaakte allemaal super! Nog een tweede halve schotel spareribs erna besteld. Helaas geen tijd meer voor een toetje, maar zeker voor herhaling vatbaar. En gezien de schotels die de andere gasten kregen, ook maar eens die andere menu's proberen. Goede snelle service. Minpunt vind ik inrichting van de stoelen en tafels. Te dicht op elkaar (kan mijn buurman aanraken en alles horen wat hij zegt). Totaal geen privacy dus, maar ok. Het eten overtreft alles wel :) Kom hier snel weer terug!

Gegeten op 5 februari 2015

rondekleijn

Na even niet bij Flavor's te hebben gegeten wegens bezoek aan andere restaurants werden wij weer allerhartelijkst ontvangen. De inrichting is nog steeds gezellig en schoon. Het personeel is heel vriendelijk en attent. Vooraf namen wij het overheerlijke broodje met drie potjes zelfgemaakte kruidenboter, aoli, tomaten tapenade. Als hoofdgerecht lamb chops. In Nederland wordt het lamsvlees zelden goed bereid. In dit geval is het vlees vlees boterzacht en perfect gaar zoals het hoort. Een compliment voor de kok. Als wijn hebben wij besteld een Merlot die goed op dronk is en goed van temperatuur. Als je na afloop afrekende is de prijs in verhouding tot alles wat je krijgt zeker niet hoog. Zeker een adres om vaak te gaan eten.

Gegeten op 30 januari 2015

Archi

Aangetrokken door de slogan 'je moet er eens gegeten hebben' hier binnengelopen om te lunchen. Erg druk, maar toch tafeltje gevonden. Leuke kaart en volop keuze. Vlotte, vriendelijke bediening, al was de jongeman bij het brengen van de drankjes al vergeten dat hij de bestelling voor het eten al opgenomen had. We bestelden salade ossenhaaspuntjes en salade geitenkaas. Grote porties, maar echt veel te grof, zowel qua opmaak als qua smaak (terwijl dat juist volgens eigen zeggen het meest aantrekkelijk aan deze zaak is). Bovendien waren de croutons in de geitenkaassalade verbrand. Ter plekke geklaagd, maar verder dan 'we hebben het doorgegeven aan de keuken' komt men niet. Dit is duidelijk voor ons geen gelegenheid om terug te komen.

Gegeten op 30 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Flavor's in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Flavor's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.