Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Flavor's

2. BBQ/grill
  3. 69% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 070 404 96 07

Foodlover-

Teleurstellende lunchervaring bij Flavor's. Je moet er ééns gegeten hebben! prijkt op de luifel, een keer dan en daarna niet meer. We bestelden een caeser salad en brood met van dobben kroketten. De caeser was gewoon geen caeser salad... Plakjes kipfilet waarschijnlijk gebakken in de spareribs kruiden, met tomaten, komkommer, zongedroogde tomaatjes en meerdere slasoorten. Jammer! Als ik een caeser salad bestel verwacht ik :
Romeinse sla, paar druppels Worcestershire sauce, citroensap, zachtgekookt ei, versgeraspte Parmezaanse kaas, croutons, olijfolie, peper, zout! Kan met kip en/of ansjovis
Noem het dan gewoon een salade met kip!
O ja en het pakje boter lag ergens onder de sla verstopt, niet echt fris...

Met de kroketten kan niet veel fout gaan en die waren dan ook gewoon goed.

Gegeten op 31 augustus 2014

kees4

Hier lekker gelunched: broodje tonijn, royaal belegd met veel verse tonijnsalade, mijn tafelgenote had een maaltijdsalade, veel kip en niet, zoals wel vaker gebeurt, meer sal dan andere vulling. Thee en jus maakten de maaltijd compleet. De bediening was in orde, maar mag wel iets alerter, voor de rest ging alles vlot, maarcwij hadden ook geen haast. Leuk gelegen in het statnkwartier, in een gezellige, drukke straat. Kortom: voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 20 augustus 2014

Shaggy

Vandaag gingen wij voor de herkansing, nadat ons eerste bezoek aan Flavor's wat was tegengevallen. Gelukkig, ze hebben zich herpakt. Wederom gingen we voor de onbeperkte spareribs en die waren stukken beter dan de eerste keer. We hadden dus gewoon pech de eerste keer. Zijn het de beste spareribs die ik ooit heb geproefd? Nee, dat niet, maar ze waren ruim voldoende. Zeker ook door de lekkere side dishes, als coleslaw en curly fries was het gewoon een lekkere maaltijd. De bediening was uitmuntend. De twee dames waren zeer attent en hartelijk. Precies wat je wilt als je een avondje uit eten gaat. We hadden een prima plekje op het terras. Dat we aan een doorgaans drukke winkelstraat zaak, beter bekend als 'de Fred', was niet te merken. We zaten gewoon op chique middenin het Statenkwartier. Kom ik terug? Ja, al ga ik dan ook eens voor de andere gerechten die men op de kaart heeft staan.

Gegeten op 16 augustus 2014

a.massing

Na mijn eerste bezoek was ik nog zo positief en enthousiast. Maar sinds gisteren ben ik dat jammer genoeg ineens een stuk minder. Aan de kwantiteit ligt het niet. Ook de ossenhaas van mijn tafelgenoot was perfect. Mijn varkenshaas was netjes rosé maar helaas droog aan de buitenzijde, de bijbehorende pepersaus was zo dik als pindasaus, mijn rosé smaakte mat waterig, en op de nota stonden een bier en een spa rood die wij niet hadden genuttigd. Voor sommigen kunnen dit peanuts zijn, maar als ik het vergelijk met mijn eerste succesvolle ervaring, valt me dat bijzonder tegen van deze toch goed draaiende tent. Ik twijfel vanaf nu.

Gegeten op 16 augustus 2014

Eastwood1980

Gisteravond weer eens bij Flavor's gegeten en in plaats van zoals bij eerdere bezoeken de rib-eye genomen te hebben, koos ik nu voor spare-ribs. Het vlees viel inderdaad van het bot, zoals het hoort. De porties zijn bij Flavor's zeer royaal, dus ik heb slechts 1x bijbesteld. Mijn vriendin ging voor de ossenhaassaté en deze beviel haar goed. Prijs/kwaliteit verhouding is bij Flavor's dik in orde en je gaat zeker niet met honger naar huis. Maar... Nadat wij onze hoofdgerechten genuttigd hadden en de avond wilden afsluiten met een bakje koffie en de overheerlijke cheesecake, hebben we meer dan een half uur moeten wachten voordat we eindelijk onze dessertkeuze mochten doorgeven. Pogingen om de aandacht van het bedienend personeel te trekken, haalden helaas niets uit. Dit wierp toch wel een smet op de avond, helaas.

Shaggy

Als niet-Hagenaar/Hagenees was ik op zoek naar een restaurant waar ze de beste onbeperkte spareribs van Den Haag serveerden. Je Googled wat en leest wat recensies op Iens en zo kwam ik bij Flavor's terecht. De spareribs zouden van het bot vallen en erg goed van smaak zijn. De beste spareribs in town. Helaas kwamen wij, vier carnivoren, bedrogen uit. Hoewel de service verder goed was en het fijn was dat we op het terras plaats konden nemen, waren de spareribs een teleurstelling. Vooral de dikke stukken ribs waren erg vet en vielen zeker niet van het bot. Mes en vork en een flink stel kaakspieren waren vereist. De smaak was oppervlakkig. Duidelijk dat de spareribs niet de tijd was gegund om de marinades tot zich te nemen. En zo bleef het voor ons bij een enkel bordje mixed ribs en bedankten we vriendelijk voor een tweede ronde. Enerzijds omdat we genoeg op hadden. Maar anderzijds omdat we er ook genoeg van hadden. Jammer, want de recensies waren zo veelbelovend. De krappe voldoende komt dan ook niet van de spareribs, maar van de rest van de side dishes, bestaande uit knapperige curly fries en een frisse coleslaw en potatoslaw. En omdat ik denk dat we misschien gewoon pech hadden deze dag en Flavor's wel beter moet kunnen. Ik zal het nog een kans geven en hoop dat ze me dan niet zullen teleurstellen.

Gegeten op 19 juli 2014

DaanV07

Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten! We komen er vaker en elke keer is het goed. Spareribs vallen zo van het bot. Betere zijn er niet te vinden in in ieder geval Den Haag. Bediening is vriendelijk, kan soms misschien nog iets alerter, maar storend is het niet. Drankjes zijn er snel en dat is wel zo fijn als je aan het eten bent.

Gegeten op 11 juli 2014

Kasabian

In Flavors kun je goed "recht toe recht aan" eten. De kaart en verdere wijze van aankondigen van de gerechten doet je eerst wat vrezen (te schreeuwerig). Maar het eten is van goed kwaliteit en wordt ook in grote porties geserveerd. (Vooral goed voor echte carnivoren!). Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding.
Volgens mij zou een filiaal in iedere willekeurige studentenstad, direct een succes zijn!

Gegeten op 24 mei 2014

janhendrikpeters

Gegeten op 24 mei 2014

ibanens

De plek -aan een druk kruispunt- oogt op het eerste gezicht wat vreemd, maar het eten en de bediening zijn prima. Vandaag geluncht met een broodje kippenborst en dat wat prima. Ook de bediening was snel, vriendelijk en correct. Zo hoort het in de horeca!

Gegeten op 9 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over Flavor's in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Flavor's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.