Flavor's

• 8.2

• 7.7

jettro
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mijn eerste indruk van het restaurant was positief, de ruimte was wel kleiner dan ik vooraf gedacht had, maar het was niet zodanig klein dat je er last van had, het was gezellig. Er hangt een goede sfeer en er was variërend bezoek aanwezig die het allemaal prima naar hun zin leken te hebben. De service was uitstekend te noemen, bij de deur werd ik prima ontvangen en zelfs terwijl ik een half uur te vroeg was, had ik de keuze om aan de bar of aan tafel te zitten. Geen personeel die om de twee minuten mij een drankje probeerde aan te dringen nadat ik aangegeven had om nog even te wachten tot iedereen aanwezig was. Toen wij compleet waren kregen wij de keuze uit een drankje, een voorgerecht en of er voor het hoofdgerecht besteld kon worden. Wij hebben het drankje aangenomen en het voorgerecht overgeslagen en direct het hoofdgerecht besteld. De keuze was gevallen op de spareribs (op de onbeperkt sparerib woensdag). Enkele minuten later kregen wij een prima opgemaakt bord met Vlaamse friet of Twisterfries (eigen keuze) in een papierenzak, drie sauzen voor de friet, goed ogende spareribs, coleslaw en een kleine portie aardappelsalade. Er was niets aan te merken op de Twisterfries en de salades en zeker ook niet aan de spareribs. De ribs waren zacht, sappig en goed gemarineerd. Ik kon geen aangebrand stukje vinden op de portie die ik besteld had. Daarnaast was het bijna niet op te merken dat het personeel lege flesjes en viezigheid van de tafel afhaalde, er werd keurig gecommuniceerd en er ontstond geen chaos of vragende gezichten, er leek goed gestructureerd werk in te zitten. Om 21:30u kregen wij te horen dat de keuken over een half uur ging sluiten (op dat moment waren ongeveer 4 tafels bezet, allen rond 20:00 binnengekomen). Wij hadden de mogelijkheid om nog 1 ronde van het hoofdgerecht te bestellen of direct voor het dessert te gaan. Hier gingen wij nog voor 1 ronde voor het hoofdgerecht, een keurige portie spareribs die net als de eerste portie er goed uitzag en smaakte. Gezien de tijd hebben wij direct na de spareribs het dessert besteld en ook dat zag er goed verzorgd uit. Het personeel was erg beleefd en was in een mum van tijd bij de tafel aanwezig als wij iets nodig hadden. Dit is duidelijk een plek waar ik naar terug wil keren.

Gerlinda
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb in mn leven nog nooit de moeite genomen een recensie geschreven, maar Flavor's was een heerlijk, en warm, en gezellig en klantvriendelijk restaurant dus hierbij de primeur! We waren een weekendje in Den Haag in Hotel Maurits en hebben op loopafstand dit restaurant gevonden. De spareribs waren heerlijk, je kunt ze in 4 smaken krijgen of voor de mix gaan, dat laatste deden we. De opmaak van het bord, met oa. een puntzakje van papier waar de gewone - of kronkelfriet in zat, was mooi. De bediening is onopvallend attent. Daarmee bedoel ik, je voelt je gezien doordat ze iets opmerken (leeg glas wordt weggepakt), of ze serveren aan je tafel, maar dat gaat haast ongemerkt, zodat je gewoon door kunt gaan met je gesprek. Vaak vind ik bij restaurants de bediening 'vervelend aanwezig' als ze iets serveren of je drankje komen brengen bijvoorbeeld. We waren een weekend in Den Haag en we zijn van de afwisseling, maar we hebben hier de 2 avonden gegeten dat weekend! Geen interesse voor afwisseling, dat gaf dit restaurant genoeg! Prima prijzen, varieerend maar ook daghapprijzen, en spareribs prima betaalbaar. Lekker rode wijn ook!

Gegeten op 23 januari 2014

a.massing
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisterenavond ben ik hier met mijn eetclub voor de eerste keer langs geweest. Eén van ons had er veel goede verhalen over gehoord: via-via, in de pers en op Iens. Onze verwachtingen waren dus best hoog gesteld. Het was bomvol. Bij voorkeur hanteren ze hier twee eetrondes. Maar wij vielen een halfuurtje buiten dat schema: "Geen probleem; tot vanavond!", klonk het allerhartelijks door de telefoon. Een leuke menukaart met voor ieder wat wils; niet heel uitgebreid, maar wel spannend. De lunchkaart ziet er overigens ook niet verkeerd uit. En de spareribs (b)lijken een topper hier: daar worden vele soorten van aangeboden (frappant dat ik ze de gehele avond niet uit de keuken voorbij heb zien komen).
Ik kies voor een leuk gedecoreerde en royaal gevulde Hollandse garnalencocktail. Eén van ons vraagt om een voorgerecht op basis van lunch-ingrediënten. En opnieuw klinkt: "Geen probleem, regelen we!". Ook de hoofdgerechten (:tournedos, gamba's en een diverse visschotel) smaken ons goed vanwege de kwaliteit, de kwantiteit en een fraaie schikking. De gekozen wijnen vallen overigens ook bijzonder goed. De bediening vraagt regelmatig attent of alles in orde is en of er nog wensen zijn: een bijzonder prettig gevoel dat er zo oprecht aandacht aan gasten wordt besteedt. Na drie uur ontspannen genieten in een prettige sfeer, een kopje koffie, thee en één dessert rekenen we uiteindelijk 35 euro per persoon af. Onwaarschijnlijk weinig voor zulke kwaliteit !

Gegeten op 11 januari 2014

danny35
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op 5 januari met mijn partner in dit restaurant gegeten. Voor mij was het de eerste keer, en ik kan u verzekeren; niet de laatste. Bij binnenkomst worden we door alle leden van de bediening begroet, op weg naar ons tafeltje. Dat is tegenwoordig een unicum. Wat mij opvalt is dat hier volwassen mensen in de bediening werken, wat veel rust geeft, ondanks dat dit restaurant helemaal vol zit.

We bestellen een aperitief, droog wit en voor mij Affigem Dubbel. Even later komt er een ruime portie brood op tafel met zeer smakelijke kruidenboter, frisse tomatenchutney en een dijk van een aïoli. Hier geen kapotte rieten mandjes met een afgekloven Duni-servetje als binnenvoering, gewoon een houten plank met brood uit een stuk, dat we naar hartelust zelf mogen doorklieven. De spareribs schijnen vermaard te zijn, dus wij gaan de uitdaging graag aan. Als even later onze gastheer (met leesbril) aan onze tafel verschijnt net voordat ons broodje op is, besluiten we voor ribbetjes met ketjap- en honing marinade. Welnu, hier krijgen we geen spijt van...
Zowel de smaak als de portionering zijn boven verwachting goed. Mijn ribs zijn erg goed gebakken, het vlees is mooi gaar en heeft zijn smaak behouden. De marinade is goed te proeven maar subtiel, waardoor de smaak geen moment gaat tegenstaan. Nu eens niet de obligate gebakken uitjes van Conimex als garnering, maar gewoon goed gebakken uienringen, licht zoet, mooi bij de honing. Echt erg lekker. Een punt van aandacht zou kunnen zijn dat de aardappelsalade- die naast de koolsalade met rozijnen en krulfriet wordt geserveerd- misschien wel overbodig kan zijn aangezien ik zelden een riantere portie spareribs heb voorgeschoteld gekregen!

De bediening is attent. Van het moment dat we binnen zijn ontbreekt het aan niets, drankjes en broodjes vinden zich vlot een weg naar onze tafel. Er is tijd voor een glimlach en een grapje. In een bomvolle zaak is dat tegenwoordig zeldzaam. Als even later onze gastvrouw de borden debarrasseert laat ik het dan ook niet achterwege aan te geven dat ik hier de beste spareribs tot nu toe gegeten heb. Bijna verlegen bedankt ze ons en vertrouwt mij in alle bescheidenheid toe dat dit ook de specialiteit van het huis is. Wel, dat was te proeven.

Voor een gezellige avond in een knusse omgeving met vriendelijke mensen in de bediening en de beste spareribs sinds heugenis bent u hier aan het juiste adres. Een uitermate prettige kennismaking!

Danny Koopmans

Gegeten op 5 januari 2014

patricia49
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor een "snelle hap" gereserveerd bij Flavours. Mijn zoon en ik gingen allebei vega. Pasta quadro fromaggi. Vooraf heerlijk warm brood met vers gemaakte tappenade. Het leek alsof het hoofdgerecht een klein toefje eten was, maar niets was minder waar. Wat we kregen was "completely satisfying", na dat diner hadden we geen nood meer voor een toetje. En het laatste positieve? Toen ik contant betaalde kreeg ik een korting?! Echt een plek om eens te reserveren. Patricia.

Gegeten op 30 december 2013

SimonWerner
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een zaak met het niveau vreetschuur. Veel voor weinig zeg maar. Entrecote besteld doorbakken en deze 4x terug moeten sturen. Garnituur oogde niet vers. Prima wijntje dat wel maar persoonlijk was het voor mij een deceptie

Gegeten op 14 december 2013

joke31
  • Recensies in de laatste twee jaar

super goed en lekker gegeten op 2 kerstdag ,het personeel is altijd bijzonder attent en vriendelijk .
het restaurant was ook zeer smaakvol gedecoreerd met kerst versieringen,
de wijn die we dronken was een heerlijke witte wijn , daarna als vooraf de carpaccio ,voortreffelijk van smaak .
Als hoofdgerecht namen wij de ossehaas die heel mooi was en lekker .
Ondanks dat het heel druk was vonden wij het zeer prettig dat je ook van de kaart kon eten .
We sloten af met een heerlijke cappucino,en gingen helemaal voldaan ophuis aan .

Gegeten op 26 december 2013

sandra128
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk garnalen gegeten altijd op de goede manier klaar gemaakt ...een blijver!!!! Verder een constante goede service.

Gegeten op 13 december 2013

EefjeWinkel
  • Recensies in de laatste twee jaar

Als verrassing onze (schoon)vader meegenomen als dank voor zijn vele hulp in ons nieuwe huis. Hij is dol op spareribs en hij eet veel dus bij Flavors waren we aan het juiste adres met hun onbeperkt menu.
Allereerst was het parkeren voor de deur gratis, waar maak je dat nog mee in Den Haag.
Gelukkig hadden we gereserveerd want het restaurant zat bomvol. Personeel zeer vriendelijk en ondanks de drukte ook zeer snel.
We hadden alledrie de spareribs ketjap besteld. Het bord zag er erg leuk opgemaakt uit, een puntzakje twisterfriet, sla, koolsla en natuurlijk vier enorme lappen spareribs! Later allemaal nog een extra stukje vlees besteld, deze kwamen heel vlot. Vlees was enorm mals, viel haast al van het bot af. Goed gekruid ook.

Sfeer in het restaurant was erg gezellig.
Een minpuntje was dat er rokers steeds in en uit liepen en wij best dicht bij de deur zaten waardoor ik het koud had.
Als je contant betaalt krijg je 5% korting. Vind ik leuk.

Gegeten op 14 december 2013

etersuitbreda
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben een superavond gehad. Mijn zussen en ik vierden samen met mijn moeder van 86 dat ze zo goed aan het herstellen is na een zware periode. Het personeel deed er echt alles aan om mijn moeder in de watten te leggen en het gezellig te maken. Ondanks dat het enorm druk was, was er totaal geen haast of stress vanuit het personeel merkbaar. Het eten was zeer smakelijk en ruim voldoende. We gaan zeker nog een keer terug!!!!
Bedankt!

Gegeten op 17 december 2013

Schrijf zelf een recensie over Flavor's in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Flavor's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!