Dafne

• 8.3

• 8.0

bpanelissen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een echte aanrader voor wie graag eens gaat "grieken".Een restaurant uitgebaat door een Grieks familie,vriendelijke mensen die weten waar het in de horeca om draait.Vriendelijke bediening en het eten is er voortreffelijk.Prijs kwaliteit/verhouding is er goed.
Kortom een restaurant waar je een gezellig etentje en avond kan hebben.
Trouwens deze uitbaters hebben NIETS MAAR DAN OOK NIETS te maken met het faillissement van een ander restaurant dat ook Dafne heet.Er waren namelijk vervelende berichten rondgestuurd dat deze mensen de zaak dicht zouden hebben.Dus niet waar deze berichten,gewoon met zijn allen er naar toe gaan:)

Gegeten op 23 maart 2013

ingrid50
  • Recensies in de laatste twee jaar

Meerdere keren hier gegeten. Het eten is uitstekend en de bediening erg vriendelijk en snel. Er is genoeg keuze voor iedere smaak. De visschotel is heerlijk en de vleesschotel eveneens. De toetjes zijn door de chef kok zelf gemaakt en niet te evenaren. Één van de beste Griekse restauranten van Nederland. Ik wou dat ze bij mij in de buurt ook zo'n goed Grieks restaurant hebben. Maar ja, het is de reis waard.

Gegeten op 16 mei 2013

vivianne1
  • Recensies in de laatste twee jaar

11-1-2013 vrijgezellenavond van mn zusje.Superlekker eten.van te voren allemaal prima kunnen regelen dus geen lange wachttijd...heel vriendelyke bediening en service. We hebben er een heerlijke en lekkere avond gehad...Bedankt hiervoor!! we komen zeker nog eens terug want het is in 1 woord Perfect!!

Gegeten op 11 januari 2013

nico
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een niet traditioneel ingerichte Griek, waar het eten prima is. Wij hadden gekozen voor de warme pikilia als voorgerecht, Kalamaris, Bifteki en lams koteletten als hoofdgerecht. De kalamaris zijn erg lekker, de bifteki prima op smaak (niet te zout en niet te veel Feta erin) en de lamskoteletten hadden ietsje rose mogen zijn maar waren desondanks van uitstekende kwaliteit en prima gekruid. De service is goed, er loopt voldoende personeel rond die vriendelijk en snel bedienen. Uitstekend, we komen zeker terug.

Gegeten op 13 oktober 2012

Gordon88
  • Recensies in de laatste twee jaar

I have been here once. Greek food has really a big portion, that is also one of the reason that I did not go so often. They have a lot of choices, I tried meat and fish, both of them are nice. Service is good, decor is nice. But it is a little bit expensive. So if you like to try Greek food but you can not eat so much, it's better to bring a friend..

oetmestreech
  • Recensies in de laatste twee jaar

'Traditioneel' grieks eten in een nette zaak aan de markt. Vriendelijke bediening met persoonlijke service. Leuk terras voor de zaak.

Gegeten op 9 augustus 2012

vinken

• Goed

Ben 2x in het restaurant gaan eten, eerste keer geweldig samen met een vriendin ergens midden in de week, eten goed, personeel vriendelijk, lokatie top.
Tweede keer met ander echtpaar op een zaterdag avond en wederom het eten goed en het personeel héél vriendelijk, maar..... helaas door de slechte akoestic van de zaak en het helemaal vol was kon ik door het geroezemoes mijn vriendin aan de andere kant van de tafel niet verstaan, en er werd toch echt niet geschreeuwd door de andere klanten.
Misschien een tip om hier iets aan te veranderen!!!!!!!!!!!

carlaschoenmakers

• Uitstekend

Zeer lekker eten! Zeker als je op z'n echt Grieks wil eten en dus van allenmaal kleine hapjes/ voorgerechten (mezze) houdt. Een echte aanrader !!
De bediening is super vriendelijk. Zeker de moeite waard

Marten112

• Uitstekend

Tijdens drukke kerst inkopen even hier binnen gehopt. Een 2 persoons vleesschotel besteld (nr. 101) en genoten als een tierelier! Lekker mals en gekruid vlees. Waar je vaak in dit soort restaurant droge meuk voorgeschoteld krijgt, is het eten bij Daphne erg lekker.

Zeker de moeite waard om hier vaker te gaan dineren!

RichardKeus

Perfect grieks restaurant

Schrijf zelf een recensie over Dafne in Sittard

Schrijf hieronder je recensie over Dafne. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!