Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Manna

1. Internationaal

Manna

1. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 024 365 09 90

l_consoli

Na 2 keer prima geluncht te hebben bij Manna was het tijd voor een uitgebreid diner. Visaanbod is uniek voor Nijmegen, bereidingen zijn smakelijk, wijnkaart is in orde, en de ambiance is hip maar niet te hip. Kennisniveau van de bediening is echter te wisselend: in dit segment verwacht je dat mensen precies weten wat je op tafel krijgt, de eigenschappen van de wijn(en) die ingeschonken worden, enz.

Gegeten op 12 september 2014

johangs

Eindelijk eens Manna bezocht en.. we komen er zeker terug!! Prettige sfeer, vriendelijke en attente bediening die echt contact durven te maken. Ook goed dat je hier ook wat later op de avond nog welkom bent.. (dat is in Nijmegen en Arnhem wel eens anders)
Wij hebben genoten van heerlijke fruits de mer compleet met super verse oesters en een King Crab poot en een heel fijne Franse sauvignon blanc (Evasion).
De kaasplank als dessert was wat gewoontjes, maar ook prima.

Gegeten op 20 september 2014

finetaster1984

Geweldig restaurant, goede sfeer, prettige bediening, wat ons betreft de lekkerste en meest uitgebreide Fruits de Mer in de wijde omgeving, ook de ruime sortering verse vis die op de gewenste manier en zelf te bepalen hoeveelheid is ook uniek. Heerlijk zelf gebakken broodjes, Men heeft hier oog voor detail, prijzig maar een absolute aanrader.

Gegeten op 7 juli 2014

warmerdam

Vorig jaar zijn we ook bij Manna geweest en toen erg goed ervaren. Met deze ervaring weer een keertje terug gegaan bij Manna om ons te laten verassen met een 3 gangenmenu. De bediening is echt super, we hadden het wijnarrangement en er was per ongeluk een verkeerde wijn ingeschonken. Deze werd op een hele nette manier gecorrigeerd. Het eten was ook erg goed en we hebben weer een avondje genoten. We hopen nog een keertje terug te komen.

Gegeten op 5 september 2014

petravanemst

Wat een prachtig restaurant met een gezellige sfeer, mooie inrichting, fijne bediening, en het belangrijkste: heerlijk eten. Wij hebben het "chefs choice" menu gekozen. Inderdaad, hele grote eters zullen de porties misschien wat klein vinden, maar voor ons was het voldoende en met de uitgebreide koffie nadien gingen wij met een voldaan gevoel naar huis. In dit restaurant ga ik graag nog eens eten.

Gegeten op 26 juni 2014

Derrida

Wij hebben met een grote groep (13 man) gegeten bij Manna tijdens de restaurantweek. We werden zeer hartelijk ontvangen door een vriendelijke jongen, die zelfs na zijn dienst ons nog even een fijne avond kwam wensen. Ook de rest van het personeel was erg voorkomend en behulpzaam met het kiezen van wijnen etc. Het voorgerecht (makreel of eend) was echt superlekker. Iedereen was hiervan erg onder de indruk. Zowel de smaak als de presentatie was heel goed verzorgd. Hoofdgerecht en nagerecht waren ook prima! Van te voren was dit restaurant redelijk onbekend bij ons (leeftijdscategorie 18-25), maar wij waren blij verrast!

Gegeten op 1 september 2014

Dekkerkerk

Prima gegeten, maar niet heel bijzonder. Met dat gevoel liep ik aan het eind van de avond naar buiten. Alle gerechten zagen er heerlijk uit en alles was met zorg bereid. Niets mis mee, maar miste eerlijk gezegd de verrassing qua smaak. Net even te vlak en daarom helaas geen "8". De bediening is deskundig en erg gastvrij. Complimenten voor deze jonge meiden!! Prima adres.

Gegeten op 27 augustus 2014

evijftigschild

Wat een mooi plek en wat een lekker eten! Hier moet je een keer geweest zijn. Het pand is een prachtige combinatie van klassiek, modern en sfeervol. De stoelen lijken eenvoudig, maar zitten heerlijk. Wij namen een 4 gangen verrassingsmenu. Dat leek ons handig, want de bij de menukaart heeft de vormgeving het van de functionele eigenschappen gewonnen. Dit mag echter de pret niet drukken want de gerechten zijn om je vingers bij af te likken. De bediening is kundig en licht alle gerechten netjes toe. We kregen wel steeds andere bediening aan onze tafel. Ieder met zijn/haar eigen wijze van presentatie. Hoewel dit zeker iets had, kwam het ook wel wat rommelig over. Een klein aandachtspuntje voor een voortreffelijk restaurant. Een aanrader!

Gegeten op 17 augustus 2014

LiekeL

Hip, hip, hipst.
Zo zou ik Manna omschrijven. Het eten was heel lekker en exclusief. Bediening is zeer vriendelijk. De twee mannen in het gezelschap klaagden wel over de kleine porties. De entourage is heel trendy en leuk om te kijken en bekeken te worden. Als er al een jetset is in Nijmegen, dat zit ie hier.

Gegeten op 24 april 2014

Henk-en-gezelschap

Prima ervaring, lekker gegeten. Ganzelever uitstekend bereid, steak tartare goed op smaak en ook de tournedos rossini was uitstekend. Bediening, vriendelijk en professioneel, volop aandacht voor kleine extra wensen. Jammer van een enkel foutje op de kaart en van het voor mij wat vage idee van geen voor- of hoofdgerechten. Decor eigentijds, aantrekkelijk. Acoustisch nog wel een probleem, het wordt al snel erg luidruchtig. Prijs prestatie verhouding goed.

Gegeten op 9 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Manna in Nijmegen

Schrijf hieronder je recensie over Manna. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.