a TripAdvisor company

Manna

1. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 024 365 09 90

Jor1964

Al heel lang in het hoofd om hier eens naartoe te gaan. Op 5Mei jl. waren we toch in de stand en dus maar eens naar Manna getogen. We wilden wat lunchen maar vonden het buiten wat te fris en het waaide flink. Bovendien zit je er niet lekker rustig ivm het voorbij razende verkeer van de Oranjesingel. Dus naar binnen. Wow, dat ziet er strak en wit uit! Erg mooi gedaan!
De kaart bood ook al de nodige variatie en we besloten om te beginnen met twee cappu's. Deze smaakten overigens erg goed. Pluim! Mijn vrouw ging voor de Chicken club sandwich en ik ging voor de salade met gamba's.

De chicken club zag er super uit. Twee dikke plakken brood licht geroosterd en goed belegd! Volgens mijn vrouw erg smakelijk en werd bovendien geserveerd met frietjes en een lekker sausje!
Mijn salade was erg smaakvol! De gamba's waren bijzonder goed gebakken! Zo kom je het niet vaak tegen dus zeker complimenten! Een heerlijke dressing over de little gem, afgemaakt met parmesan en heerlijke croutons. Kortom, het smaakte erg lekker.

Besloten met een lekker kopje thee en we zijn zeer tevreden vertrokken. De bediening was overigens alleraardigst en gastvrij! We komen zeker terug om de rest van de kaart te mogen ontdekken! Tot ziens Manna!

Gegeten op 5 mei 2015

Manoda

Na 45 minuten voorgerecht wat we bij de lunch ook al hadden gekregen!! Foutje!! Geen excuses eigenaars. Veel aandacht voor bekenden!!! Erg storend,daar wij tussen elke gang 45minuten moesten wachten. Rode wijn veel te warm. Voor ons geen Manna meer!!

Gegeten op 11 april 2015

cornelis

Het vismenu was van goede kwaliteit en de sfeer in het restaurant is levendig. Als ze één dingetje kunnen verbeteren dan is het wat mij betreft de wachttijd tussen de gangen, dat duurde iedere keer net een beetje te lang.

Gegeten op 17 januari 2015

steranijs

In Manna wordt gepassioneerd gewerkt zowel in het hotel als restaurant. Wij kwamen aan met 4 personen op 2e kerstdag voor diner en overnachting. Buiten en binnen spatte de kerstsfeer er van af. Vriendelijke ontvangst. Het kerstmenu; 6 prima gerechten waarvan het hoofdgerecht 'bavette met stoofvlees' een uitschieter was. Mooie cuisson, heerlijk mals. De keuze voor de begeleidende wijnen kon beter. Al met al een geweldige ervaring. 1 minpuntje is de akoestiek, nogal lawaaierig. Het heerlijke uitgebreide ontbijt, met zicht op de besneeuwde tuin was heel bijzonder.
Kortom: een leuke plek in Nijmegen om naar toe te gaan!

Gegeten op 26 december 2014

l_consoli

Na 2 keer prima geluncht te hebben bij Manna was het tijd voor een uitgebreid diner. Visaanbod is uniek voor Nijmegen, bereidingen zijn smakelijk, wijnkaart is in orde, en de ambiance is hip maar niet te hip. Kennisniveau van de bediening is echter te wisselend: in dit segment verwacht je dat mensen precies weten wat je op tafel krijgt, de eigenschappen van de wijn(en) die ingeschonken worden, enz.

Gegeten op 12 september 2014

johangs

Eindelijk eens Manna bezocht en.. we komen er zeker terug!! Prettige sfeer, vriendelijke en attente bediening die echt contact durven te maken. Ook goed dat je hier ook wat later op de avond nog welkom bent.. (dat is in Nijmegen en Arnhem wel eens anders)
Wij hebben genoten van heerlijke fruits de mer compleet met super verse oesters en een King Crab poot en een heel fijne Franse sauvignon blanc (Evasion).
De kaasplank als dessert was wat gewoontjes, maar ook prima.

Gegeten op 20 september 2014

finetaster1984

Geweldig restaurant, goede sfeer, prettige bediening, wat ons betreft de lekkerste en meest uitgebreide Fruits de Mer in de wijde omgeving, ook de ruime sortering verse vis die op de gewenste manier en zelf te bepalen hoeveelheid is ook uniek. Heerlijk zelf gebakken broodjes, Men heeft hier oog voor detail, prijzig maar een absolute aanrader.

Gegeten op 7 juli 2014

warmerdam

Vorig jaar zijn we ook bij Manna geweest en toen erg goed ervaren. Met deze ervaring weer een keertje terug gegaan bij Manna om ons te laten verassen met een 3 gangenmenu. De bediening is echt super, we hadden het wijnarrangement en er was per ongeluk een verkeerde wijn ingeschonken. Deze werd op een hele nette manier gecorrigeerd. Het eten was ook erg goed en we hebben weer een avondje genoten. We hopen nog een keertje terug te komen.

Gegeten op 5 september 2014

petravanemst

Wat een prachtig restaurant met een gezellige sfeer, mooie inrichting, fijne bediening, en het belangrijkste: heerlijk eten. Wij hebben het "chefs choice" menu gekozen. Inderdaad, hele grote eters zullen de porties misschien wat klein vinden, maar voor ons was het voldoende en met de uitgebreide koffie nadien gingen wij met een voldaan gevoel naar huis. In dit restaurant ga ik graag nog eens eten.

Gegeten op 26 juni 2014

Derrida

Wij hebben met een grote groep (13 man) gegeten bij Manna tijdens de restaurantweek. We werden zeer hartelijk ontvangen door een vriendelijke jongen, die zelfs na zijn dienst ons nog even een fijne avond kwam wensen. Ook de rest van het personeel was erg voorkomend en behulpzaam met het kiezen van wijnen etc. Het voorgerecht (makreel of eend) was echt superlekker. Iedereen was hiervan erg onder de indruk. Zowel de smaak als de presentatie was heel goed verzorgd. Hoofdgerecht en nagerecht waren ook prima! Van te voren was dit restaurant redelijk onbekend bij ons (leeftijdscategorie 18-25), maar wij waren blij verrast!

Gegeten op 1 september 2014

Schrijf zelf een recensie over Manna in Nijmegen

Schrijf hieronder je recensie over Manna. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.