Manna

• 7.8

• 8.3

nick nick
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen weekend in het kader van de restaurantweek bij Manna gegeten. Zeer vriendelijke bediening. Het eten is meer dan voortreffelijk. Kwalitatief goed en ook een prachtige presentatie. En het oude pand doet qua entourage ook goed mee! En niet te vergeten, een restaurant waar ze echt heerlijke cappuccino kunnen maken. Echt een aanrader om heerlijke uit eten te gaan in de omgeving van Nijmegen!

Gegeten op 8 maart 2014

marie9
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten was wel aardig maar zeker niet geweldig, de prijs/kwaliteitverhouding slaat niet door naar de goede kant. Manna lijkt te pretenderen tot de beste en hipste restaurants in Nijmegen te behoren en behoort misschien wel tot een van de hipste maar zeker niet tot een van de beste restaurants. Smaakcombinaties en gerechten zijn weinig vernieuwend.
Decor is erg mooi maar helaas staat de muziek erg hard zodat het voeren van een gesprek soms lastig is.
Al met al zou ik niet nog een keer bij Manna gaan eten, gewoon omdat het niet het geld waard is.

Gegeten op 4 januari 2014

Paustovsky
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met een gezelschap vergaderd en gegeten bij Manna.. Omdat de muziek te hard staat en er naar zaaltje vrijwel geen geluidsisolatie is, is dat eerste geen goed plan. Het tweede wel - als je de muziek kunt verdragen tenminste -. Vooraf mooie carpaccio, niet teveel salade erbij. Risotto met eekhoorntjesbrood. Lekker, maar geen echte risotto, miste de knapperigheid van à la minute gemaakte risotto. Hoofdgerecht kalfspoot met soort hutspot. Mooi gegaard, prima combinatie. Kaas als dessert: wel lekker, maar ik heb veel liever een kaaswagen of plateau waaruit je zelf kunt kiezen. Ook liever neutraal brood (in grote hoeveelheden) i.p.v. op zich lekkere bruine bolletje.

Slyster68
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen Sinterklaas-avond hier gegeten met 10 man. Uitleg was perfect en voor degene die moeite hadden met de keuze (kinderen) werd er een goed advies gegeven met natuurlijk frites. Keuze uit verschillende wijnen. 2 Personen bestelde Beef Wellington en deze zag er goddelijk uit, en smaakte zelfs nog beter. ikzelf had samen met mijn nichtje het 5-gangen diner van de chef. Deze werd perfect samen en tussen de andere gerechten door geserveerd, zodat we gezamelijk aan het desert konden beginnen. Vis kwam vers van het ijs en de keuze was ruim. Al met al een zeer geslaagde avond, mede ook door de bediening. Het is niet goedkoop, maar daar staat dan het uitstekende eten en de entourage tegenover. Zeker een aanrader.

Gegeten op 5 december 2013

IJproever
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een gezellige sfeer, ontspannen en hartelijke bediening en gewoon goed eten. De basis voor een lekkere lunch of diner.
Wij lunchten er : vooraf 3 oesters en daarna prima sliptong en goede frites met homemade mayonaise. De sauvignon en chardonnay vond ik wat minder. Wat de wijnen betreft valt nog wel een slag te maken. Er is een ruim assortiment dagverse vis te krijgen en de kaart is niet uitgebreid maar aantrekkelijk.
Al met al verbaasde het me niet dat het restaurant nog flink vol zat en dat er nog mensen binnenkwamen toen wij om 14.30 het pand verlieten

Gegeten op 21 november 2013

Beachster01
  • Recensies in de laatste twee jaar

Manna heeft de World Luxury Hotel Award 2013 ontvangen. Het interieur is strak modern, hoge plafonds, witte stoelen en in het midden van de ruimte een groteske bloemenvaas. Sfeervol aangekleed en de muziek staat niet te hard. In de zomer kun je hier ook heerlijk buiten zitten.

De lunchkaart (vanaf 12.00 uur) is zeer gevarieerd. De koks in de open keuken bereidden een Club Sandwich met zalm die rijkelijk was belegd en smaakvol. De Egg Benedict was goed qua smaak, maar geserveerd op een half bolletje en gezien de aanwezige saus is dat in verhouding te weinig.

De service is buitengewoon vriendelijk en voorkomend, maar door een wisseling van de wacht liet de alertheid te wensen over. Lang moeten wachten tot het neergelegde geld bij de rekening werd opgehaald. Ook bij het verlaten van zaak, was er niemand van het personeel die even bedankte en je een fijne dag wenste. Zelf vind ik dat een gemiste kans qua hospitality.

Maar zeker voor herhaling vatbaar vanwege ambiance en kwaliteit eten. En een goede WiFi verbinding is aanwezig.

Gegeten op 23 november 2013

marc1973
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk en sfeervol restaurant. Een aanrader voor de visliefhebber. Vanaf onze tafel hadden we een goed zicht op de keuken waar de ene na de andere fraaie creatie werd uitgeserveerd. Er wordt hard gewerkt om het je naar de zin te maken en dat is wat ons betreft goed gelukt. Ondanks dat de dessert-kok in een flits de ijslepel aflikte komen we hier graag weer eens terug.

Gegeten op 23 september 2013

pytje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eindelijk bij Manna gegeten en wat was het jammer! Eigenlijk ging het bij de ontvangst al mis door de hautaine houding van de bedienende jongeman. We kregen een tafeltje, de kaart en zoek het maar uit. Toen de gastvrouw ons een hand kwam geven, vertelde ze hoe de kaart werkt en verontschuldigde ze zich dat dat eerder niet was uitgelegd. Daarna ging het bergafwaarts met de bediening. Geen zin om uit te leggen wat voor wijnen ze schenken. Om alles moesten we vragen, van het zout (helaas nodig over de pasta), een servet, sojasaus, tot de suiker bij de koffie. Koffie die eindelijk kwam toen we ons dessert al lang en breed op hadden. Toen we vervolgens ook nog 15 minuten op de rekening hadden gewacht, hebben we aan de bar afgerekend. Het is raar om te zien dat de vaste gasten wel de nodige aandacht en service kregen. Echt zonde dat dit de aandacht afleidde van het toch wel heerlijke eten. Die hand van de bediening bij het vertrek wordt dan een beetje jammer. Gelukkig had ik leuk gezelschap!

Hakken
  • Recensies in de laatste twee jaar

Al tig malen hier mogen eten. Prachtig pand met meer dan genoeg parkeerruimte. Eten is perfect en zeer smaakvol. Prijzen vinden wij goed en totaal niet duur! Restaurant leent zich ook voor een hapje eten wanneer je naar de stad bent geweest. De lunch is ook zeer goed bevallen. Verse vis van de visbar is een echte aanrader. Bediening zeer vriendelijk en schenkt zeer lekkere wijnen. De Bernardus wijn is een echte aanrader! Met kinderen kun je hier ook terecht, boven hebben ze een kleine bioscoop met leuke kinderfilms. Wil je lekker eten vooral de vis en wat niet duur is... Ga dan zeker een keer naar Manna.

Gegeten op 3 augustus 2013

sandravg
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een verrassing in Nijmegen! Een heerlijk restaurant, met super verse vis, de bediening is verrassend aardig en vriendelijk, attent (al onze wensen en die hebben we nogal wat, kunnen worden ingewilligd, zoals verras ons eens!). De gerechten zijn vers, verrassend en heerlijk! Echt een aanrader!

Gegeten op 4 juli 2013

Schrijf zelf een recensie over Manna in Nijmegen

Schrijf hieronder je recensie over Manna. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!